Dat muziekje ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:01 schreef flipsen het volgende:
En Allard en Olav waren een goddelijke combinatie vroegerik mis die uitzendingen/Die tijd. "Nieuwtjes uit de Pitstraat" en dat Olav dan gewoon de garage in kon lopen en alles aanwijzen wat er voor die race weer verandert was. Niets geen domme schermen ervoor.
* flipsen pinkt een nostalgisch traantje weg
En een hand die in beeld komt en op en neer beweegt om een vleugel-element te simuleren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat muziekje ook![]()
Als ik het nu weer hoor, zie ik die laserpointer voor me die langs een spoiler gaat.
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En een hand die in beeld komt en op en neer beweegt om een vleugel-element te simuleren.
Die kan ook maar beter binnen blijven zitten deze dagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Precies![]()
En afsluiten met Ruud ter Weijden uiteraard
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat muziekje ook![]()
Als ik het nu weer hoor, zie ik die laserpointer voor me die langs een spoiler gaat.
Die gebruikt Olav nog steeds als achtergrond muziek in z'n filmpjes.quote:
Geen idee of dit een betrouwbare bron istwitter:F1Photographer twitterde op woensdag 25-03-2020 om 22:09:46New owners for #F1 looking very likely, very soon... reageer retweet
F1 gevoel to the max idd!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat muziekje ook![]()
Heerlijk dat RTL 4 logo ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé hand.
En het muziekje vanaf 3:50:
Toen waren de nieuwtjes ook echt nieuwtjes, tegenwoordig staan de nieuwe onderdelen al online voordat ze enigszins op de auto zitten...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:38 schreef YourCaptor het volgende:
Beste tijd evah qua F1. Keek de hele voorbeschouwing, moest alles weten.
Nostalgie.
Die liveries van Jordan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dé hand.
En het muziekje vanaf 3:50:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |