lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?quote:
Wat aardig dat je dat voor mij vraagtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie.
Oké.
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtigequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat aardig dat je dat voor mij vraagt
minimaal 18+quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtige
Hoezo is dat nou weerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar zijn je opdrachten echt allemaal tijdelijk stilgezet dan?
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vorige week een appje van een vriendin om binnenkort een spelletjesavond te organiseren.![]()
Nee diequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeurquote:
Ik wil wel ruilen met je zus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende: [..] Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie. Oké.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
Een ander stelde al voor om online te gamen, maar daar kwam vervolgens geen reactie op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.
Zie dat het allemaal al niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeur
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben allang blij als we weer gewoon naar buiten kunnen en ik m'n vrienden en familie kan knuffelen zonder ze mogelijk te vermoorden.
Lekkere timingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
Ik wel. Ze boden me steeds penisvergrotingspillen aan. Hij is nu te groot om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee Danny, ik gebruik geen ad-blocker.
We wonen nu allemaal in Zeeuws Vlaanderen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
Skype!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Californium het volgende:
[..]
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.
Nou, eigenlijk welquote:
Is het niet dolletjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
We wonen nu allemaal in Zeeuws Vlaanderen!
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Skype!Regelmatig even koffierondje inplannen.
Dan is het nog lang niet voorbij!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zat
Kloptquote:
Sta jij open voor een nieuwe relatie?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zat
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben echt precies voor de hele shitzooi losbarstte verhuisd
.
Ehm...wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Sta jij open voor een nieuwe relatie?
Ik wel
volgens mij is alleen het bovenste randje van friesland nog veiligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?
Doen jullie goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben echt precies voor de hele shitzooi losbarstte verhuisd
.
Ja, Oostburg geloof ik. En Terneuzen. Ben niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?
Denk niet dat NL in lockdown gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Doen jullie goedWe zitten hier nu midden in een verbouwing. Ik zat gisteren al in spanning gisteren te wachten op de persconferentie, want met een lockdown zouden we dan een hele tijd in de puinzooi hadden kunnen zitten
Maar gelukkig wordt vandaag het meeste gedaan, dus stel dat het hoge woord zondag eruit komt, is het geen ramp, al nog steeds wel erg vervelend.
In Aalten en Winterswijk zit je ook nog veilig. En op nog veel meer plekken in het superieure oosten en noorden. Volgens de kaart van het RIVM dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is alleen het bovenste randje van friesland nog veilig
maar daar woont dan ook geen hond
Mwah, ik weet het nog zo net niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met meerdere mensen tegelijk facetimen?
Ik niet, maar dat komt meer, omdat ik niet weet wat dat is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met meerdere mensen tegelijk facetimen?
Dat tuig uit COR komt klaar dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nog zo net niet.
Probleem is denk ik een beetje de politieke druk als er teveel doden gaan vallen. Rationeel is een lockdown misschien dan niet de oplossing, maar wel om een kleine minderheid tevreden te houden.
Jawel, een leraar van de Pantharijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij waren er in Rhenen nog geen besmettingen.
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....quote:
Ik denk niet dat er toegegeven gaat worden aan een kleine minderheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Probleem is denk ik een beetje de politieke druk als er teveel doden gaan vallen. Rationeel is een lockdown misschien dan niet de oplossing, maar wel om een kleine minderheid tevreden te houden.
Ja, dat is dan wel de andere kant. Ik snap oprecht niet wat er zo moeilijk is aan enkel voor noodzakelijke dingen naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....
zo ver ik weet zit mijn gemeente nog op 1 besmetting.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In Aalten en Winterswijk zit je ook nog veilig. En op nog veel meer plekken in het superieure oosten en noorden. Volgens de kaart van het RIVM dan.
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er toegegeven gaat worden aan een kleine minderheid.
Merkel heeft Duitsland daar gisteren wel voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....
Vind ik wel luguber.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Het is wachten tot de eerste in dit topic ziek wordt.
Polletje opzetten?
Eens, ja. Ik was ook heel tevreden met zijn toespraak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.
Cali heeft al de primeur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Wie en wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Ik zie ook de dat de gemeente waar mijn tante woont er nog 0 heeft. Maar die werkt wel in de zorg met cliënten die al wel Corona hebben. En als ze zelf ziek zou worden wordt ze toch niet getest, dus in hoeverre dat nou iets zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ver ik weet zit mijn gemeente nog op 1 besmetting.
daar kan ik nog wel mee leven
Ja ik ben ook wel blij met hem. Geen idee wat ze allemaal achterhouden maar met Wilders ofzo aan het roer was het helemaal chaos.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.
De rest kan al handelen met voorkennis. Ik loop al te hoesten en heb verhogingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Je was okayquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
De rest kan al handelen met voorkennis. Ik loop al te hoesten en heb verhoging
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantainequote:
Ik ga juist wel voor niet noodzakelijke dingen naar buiten. Moet mezelf echt af en toe even naar buiten schoppen anders gaat het mentaal niet lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel de andere kant. Ik snap oprecht niet wat er zo moeilijk is aan enkel voor noodzakelijke dingen naar buiten gaan.
Ja of een Baudet die hard loopt te roeptoeteren dat hij anderhalve maand geleden al om spoeddebatten vroeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel blij met hem. Geen idee wat ze allemaal achterhouden maar met Wilders ofzo aan het roer was het helemaal chaos.
Relatiefquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantaine
Het gaat toch niet om die kleine minderheid, maar om het helpen doseren van de piek aan patiënten die in meerdere tot ernstigere mate medische zorg nodig hebben?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga juist wel voor niet noodzakelijke dingen naar buiten. Moet mezelf echt af en toe even naar buiten schoppen anders gaat het mentaal niet lekker.![]()
Dus wel gewoon even in mijn eentje een lunchwandeling en zo.
Ik snap ook niet hoe mensen nog steeds zo'n Wilders kunnen aanmoedigen op dit moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of een Baudet die hard loopt te roeptoeteren dat hij anderhalve maand geleden al om spoeddebatten vroeg.
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantaine
en hooikoorts komt er ook weer aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zo
Ik wil misschien wel even ramptoeristen en op de fiets een rondje gaan maken op het industrieterrein om te kijken naar mensen die dat wel nog steeds doen. Terwijl ik dan 'Moordenaars! Blijf godverdomme gewoon binnen!' scandeer uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.
Ik bedoel meer dat ik nu niet lekker ga shoppen, winkel in, winkel uit.
Of dood gaat!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Jup. Omdat iedereen nu ineens naar de dokter gaat met griep klachten... hij is niet terug. Vertekend beeld noemen we dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zo
Morningquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die kleine minderheid, maar om het helpen doseren van de piek aan patiënten die in meerdere tot ernstigere mate medische zorg nodig hebben?
Goedemorgen allemaal trouwens
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.
Ik bedoel meer dat ik nu niet lekker ga shoppen, winkel in, winkel uit.
Er zijn best veel mensen die met het hele gezin lekker gaan winkelen.
Het land vaart op hypocrisie, ik zeg doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel even ramptoeristen en op de fiets een rondje gaan maken op het industrieterrein om te kijken naar mensen die dat wel nog steeds doen. Terwijl ik dan 'Moordenaars! Blijf godverdomme gewoon binnen!' scandeer uiteraard.
Bouwmarkten roepen ook op om niet met je hele familie aan te komen zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.
Niet dat mensen met hun hele familie komen voor een boutje en een moertjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.
Is niet hypocriet, want het is het samenscholen wat het probleem is. En dat doen mensen op zulke plekken gewoon schijnbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het land vaart op hypocrisie, ik zeg doen.
Je hebt helemaal gelijk, hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Is niet hypocriet, want het is het samenscholen wat het probleem is. En dat doen mensen op zulke plekken gewoon schijnbaar.
Maar dat scandeert minder lekker.
Ik ben mobiel, zie geen onderschriften.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat onderschrift staat er niet voor niets
Dat gebeurd ook niet hier. Netjes zie je mensen afstand houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat mensen met hun hele familie komen voor een boutje en een moertje.
Misschien dat ik het heb gemist, het zou wel helpen als er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer wel en niet je je bij de huisarts moet melden. Bij milde klachten is het duidelijk, blijf thuis en ga uitzieken, maar waar ligt de grens als het iets heftiger wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Omdat iedereen nu ineens naar de dokter gaat met griep klachten... hij is niet terug. Vertekend beeld noemen we dat.
Kans dus ook dat ik griepje heb, of helemaal niets.
De melding is eerst bellen en temperaturen. Helder toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien dat ik het heb gemist, het zou wel helpen als er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer wel en niet je je bij de huisarts moet melden. Bij milde klachten is het duidelijk, blijf thuis en ga uitzieken, maar waar ligt de grens als het iets heftiger wordt.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook niet hier. Netjes zie je mensen afstand houden.
Het is mentaal wel beter als je je huiskamer gaat sausen ipv de hele dag berichtgeving volgen.
Ja en het wordt niet makkelijker als mensen niet gewoon aan het advies houden om met klachten gewoon thuis te blijven en zich massaal bij de huisarts gaan melden met niet dringende shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Ja, de huidige aanpak is to 'flatten the curve', klinkt helemaal prima.
Een total lockdown doe je m.i. alleen na een 'tijdje' als blijkt dat niets meer helpt en de IC capaciteit dreigt overschreden te gaan worden. Wel weer lastig met een incubatietijd van max. 14 dagen.
Sorry, maar ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De melding is eerst bellen en temperaturen. Helder toch?
Zag gisteren wel een duidelijk overzicht daarover, maar kan het natuurlijk niet terugvinden. In het kort was het bij aanhoudende koorts en benauwdheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien dat ik het heb gemist, het zou wel helpen als er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer wel en niet je je bij de huisarts moet melden. Bij milde klachten is het duidelijk, blijf thuis en ga uitzieken, maar waar ligt de grens als het iets heftiger wordt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Thuisblijven of bellen naar de huisarts?
Heb je verkoudheidsklachten of verhoging tot 38,0 graden Celsius?
Blijf thuis, ziek uit en zorg dat je anderen niet besmet. Houd dus afstand tot andere mensen. Je hoeft de huisarts niet te bellen. Je klachten zijn mild.
Worden je klachten erger?
Je hebt koorts (meer dan 38 graden Celsius) en je hoest of ademt moeilijk?
Dan moet je wel bellen met de huisarts of huisartsenpost. Neem bij ernstige klachten direct contact op.
Ik krijg die melding juist alleen mobiel, waar ik geen adblock heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee Danny, ik fok liever op de kosten van een ander.
Makes sense ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag gisteren wel een duidelijk overzicht daarover, maar kan het natuurlijk niet terugvinden. In het kort was het bij aanhoudende koorts en benauwdheid.
Sugardaddy die alleen je FOK!abo betaalt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Worden al tijden gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat onderschrift staat er niet voor niets
Danny heeft weer wat nieuws bedacht; at random meldingen laten zien dat je een ad-blocker gebruikt en op kosten van een ander op FOK! zit.quote:
Ah ja! Mijn collega zei al tegen mij “kom niet naar het ziekenhuis!”quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag gisteren wel een duidelijk overzicht daarover, maar kan het natuurlijk niet terugvinden. In het kort was het bij aanhoudende koorts en benauwdheid.
Die heb ik nog niet gezien. Maar damn, wat agressiefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Danny heeft weer wat nieuws bedacht; at random meldingen laten zien dat je een ad-blocker gebruikt en op kosten van een ander op FOK! zit.
Ik ook al meerdere malen. Op mobiel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Danny heeft weer wat nieuws bedacht; at random meldingen laten zien dat je een ad-blocker gebruikt en op kosten van een ander op FOK! zit.
Als je dus geen adblocker gebruikt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Maar damn, wat agressief.
ik kreeg een mail dat coolblue en bol.com hun affiliate programmas hebben stilgezet..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg die melding juist alleen mobiel, waar ik geen adblock heb.En ben nu op FOK! via mijn werklaptop, dan kan ik er ook niet zoveel aan doen.
Coolblue, dan maar zo ff FOK! steunen.
Die heb ik wel. Misschien heb ik gelukquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dus geen adblocker gebruikt.
Dan zou jij hem dus wel moeten krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Misschien heb ik geluk.
Ook erg bijzonder (en jammer) hoeveel kliks en schermen er tegenwoordig voor nodig zijn om in te loggen op het forum, met of zonder abbo. De wanhoop straalt er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg die melding dus alleen op de plek waar ik geen adblocker heb.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Misschien heb ik geluk.
Ik zie het probleem niet. Gewoon in winterslaap gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik er anders nooit meer uit kom.
Ik zie net dat ik mobiel geen blocker heb, dat verklaartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou jij hem dus wel moeten krijgen
Het is bizar. En ook wel een reden dat ik steeds minder FOK!.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ook erg bijzonder (en jammer) hoeveel kliks en schermen er tegenwoordig voor nodig zijn om in te loggen op het forum, met of zonder abbo. De wanhoop straalt er een beetje vanaf.
Handigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik krijg die melding dus alleen op de plek waar ik geen adblocker heb.De omgekeerde wereld.
Je zou denken dat het precies het tegenovergestelde is wat ze willen bereiken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bizar. En ook wel een reden dat ik steeds minder FOK!.
ja, die houden het wel gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou denken dat het precies het tegenovergestelde is wat ze willen bereiken.
Gelukkig zijn er veel parels van users die wel nog steeds actief lopen te trollen.
Arme wij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bizar. En ook wel een reden dat ik steeds minder FOK!.
Dus?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik er anders nooit meer uit kom.
Ja goh, ik denk er maar niet meer over naquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er veel parels van users die wel nog steeds actief lopen te trollen.
Waarschijnlijk gaan ze ook nog eisen om getest te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah ja! Mijn collega zei al tegen mij “kom niet naar het ziekenhuis!”
Die zit nu dus 6 dagen per week op de SEH en die is klaar met mensen die voor niets daar heen komen
Ik krijg gewoon geen oproep van Sanquinquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze ook nog eisen om getest te worden.
De oproep van Sanquin was me ook niet helemaal duidelijk; of ze ook individueel terug gaan rapporteren of je COVID-19 gehad hebt.
was toch vrij duidelijk dat ze dat niet dedenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De oproep van Sanquin was me ook niet helemaal duidelijk; of ze ook individueel terug gaan rapporteren of je COVID-19 gehad hebt.
Dit ja en een verminderde moderatie op de toon van sommige lui maken wel dat ik me steeds minder "thuis" voel en trek heb om te posten. Juist in R&P bleef de toon wat normaler, maar zelfs in SHO stoort het me hoe ver bepaalde mensen mogen gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over het KLB afvoerputjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja en een verminderde moderatie op de toon van sommige lui maken wel dat ik me steeds minder "thuis" voel en trek heb om te posten. Juist in R&P bleef de toon wat normaler, maar zelfs in SHO stoort het me hoe ver bepaalde mensen mogen gaan.
Ik heb alleen de eerste aankondiging voorbij zien komen; verder niet meer gevolgd. Nu ik niet meer naar het buitenland reis mag ik wel weer bloedgeven in principe.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was toch vrij duidelijk dat ze dat niet deden
Dit ja. Wordt anoniem verwerkt en ze zijn toch een beetje druk momenteel, dus dan heb je toch ook helemaal geen prio en capaciteit voor individuele terugkoppeling lijkt me..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was toch vrij duidelijk dat ze dat niet deden
Daar kom ik al niet en met reden, maar ik waan me er alsnog iets te vaakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over het KLB afvoerputje
Dat heb je hier in de SC ook gezien, begrijp niet waarom daar niet meer oog voor is. Ergens begrijp ik ook wel dat je het niet overal tegen kunt houden, maar er zijn genoeg subfora waar je wel nog gewoon een normale discussie zou moeten kunnen voeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja en een verminderde moderatie op de toon van sommige lui maken wel dat ik me steeds minder "thuis" voel en trek heb om te posten. Juist in R&P bleef de toon wat normaler, maar zelfs in SHO stoort het me hoe ver bepaalde mensen mogen gaan.
Zo ingewikkeld lijkt me dat dan niet; en mensen willen het uiteindelijk wel weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja. Wordt anoniem verwerkt en ze zijn toch een beetje druk momenteel, dus dan heb je toch ook helemaal geen prio en capaciteit voor individuele terugkoppeling lijkt me..
Ik zie het hier nog steeds en het is een reden dat ik vaker weg blijf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je hier in de SC ook gezien, begrijp niet waarom daar niet meer oog voor is. Ergens begrijp ik ook wel dat je het niet overal tegen kunt houden, maar er zijn genoeg subfora waar je wel nog gewoon een normale discussie zou moeten kunnen voeren.
Vroeger kwam ik wel eens in POL; maar daar hoef je tegenwoordig ook niet meer te komen.
Vroeger was dat altijd wel leuk om te lezen, maar de laatste tijd zijn er wel erg veel baggertopics.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan heb je het nog niet eens over het KLB afvoerputje
Ja, dat staat me echt het meest tegen van het beleid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
klopt. Er kwam steeds meer bagger incl bagger reacties. Als je dan een normaal topic maakte, dan kwam en er ook bagger reacties, waardoor de normale weg blijven en er nu alleen nog bagger is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger was dat altijd wel leuk om te lezen, maar de laatste tijd zijn er wel erg veel baggertopics.
Bied je service aan zou ik zeggen, kunnen ze vast goed gebruiken nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld lijkt me dat dan niet; en mensen willen het uiteindelijk wel weten natuurlijk.
Flikker op! Die mensen hebben betere dingen te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
rustig caliquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Flikker op! Die mensen hebben betere dingen te doen![]()
En de bloedbank ook idd
Tsja, ik kom en blijf niet, omdat iedereen een topic kan starten. Content is the magic wordquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat staat me echt het meest tegen van het beleid.
Hoe lang het heeft geduurd voordat onze huistroll hier eindelijk niet meer kon posten. (en trouwens hij kan nog steeds op Fok posten, op inmiddels een aantal subfora na)
Ze willen niet begrijpen dat sommige hardnekkige personen juist voor minder views (en dus inkomsten) zorgen. Beetje vastgeroest in hun patronen, ook wel begrijpelijk als je al 20 jaar de rol van admin hebt.
De antistoffen niet. Maar aanwezigheid van antistoffen zegt dat je het hebt gehad. Dat was het doel volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bied je service aan zou ik zeggen, kunnen ze vast goed gebruiken nuJa, we willen allemaal wel wat. Ik vind dat niet het beste argument in het algemeen en nu ook in het bijzonder, omdat we volgens mij ook nog niet weten in hoeverre die aangemaakte antistoffen nou echt beschermen tegen weer ziek kunnen worden enzo. Dus wat is de meerwaarde dan om het nu op individueel niveau uit te laten zoeken en te benoemen?
Ja, nu kom ik er ook niet meer zo vaak. Was altijd wel leuk lezen, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. Er kwam steeds meer bagger incl bagger reacties. Als je dan een normaal topic maakte, dan kwam en er ook bagger reacties, waardoor de normale weg blijven en er nu alleen nog bagger is.
Met natuurlijk een aantal lichtende voorbeelden die 50 kuttopics per dag openen.
al mag mikey er schijnbaar nog maar 1 per dag maken
ik kwam er vooral in de sc, maar ook die is door een paar mensen vakkundig om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu kom ik er ook niet meer zo vaak. Was altijd wel leuk lezen, maar nu niet meer.
Ik heb het idee dat er ook een aan van die baggeraars meerdere accounts hebben.
De leukste mensen zitten ook in deze SC natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er vooral in de sc, maar ook die is door een paar mensen vakkundig om zeep geholpen.
Ok helderquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
De antistoffen niet. Maar aanwezigheid van antistoffen zegt dat je het hebt gehad. Dat was net doel volgens mij.
en nu zit er dus helemaal niemand meer in de scquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste mensen zitten ook in deze SC natuurlijk.
Het is juist weer een beetje aangetrokken de laatste tijd. Wat 1 persoon voor een verschil kan makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu zit er dus helemaal niemand meer in de sc
Dr. Cali, here to answer all your questionsquote:
NAMENNNNNNNquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam er vooral in de sc, maar ook die is door een paar mensen vakkundig om zeep geholpen.
wij hebben het duidelijk niet over dezelfde scquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het is juist weer een beetje aangetrokken de laatste tijd. Wat 1 persoon voor een verschil kan maken
Echt he!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie het hier nog steeds en het is een reden dat ik vaker weg blijf.
Dit soort taalgebruik bijvoorbeeld.quote:
Thank you for your servicequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Dr. Cali, here to answer all your questions
Ohw, KSC bedoel je dan? Of wel deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben het duidelijk niet over dezelfde sc
rozedebiel, Kiidebiel. dat soort namenquote:
Uit context trekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Echt he!
[..]
Dit soort taalgebruik bijvoorbeeld.
loka is de echt held hierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Thank you for your serviceEn @:Lokasenna natuurlijk ook
Respect!
Kan ik inkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rozedebiel, Kiidebiel. dat soort namen
Zitten nu toch allemaal gewoon in ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rozedebiel, Kiidebiel. dat soort namen
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste mensen zitten ook in deze SC natuurlijk.
ze migreren tot alles kapot is.quote:
ik heb geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik een vraag over WGA premie van mijn PZ-collega.Dat is toch wel de omgekeerde wereld. WGA premie lijkt me iets dat de P-collega moet weten en niet zo moeten vragen aan zijn F-collega.
Welke gratis meuk heb je het over?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat lijkt me nou wel mooi, als de boel straks een beetje tot rust is gekomen voor al die vitale beroepen, dat al die gratis meuk die er nu in wordt gegooid dan ook nog even voor hen kan gaan gelden wanneer ze daar weer een beetje voor hebben enzo. Ben benieuwd..
Al die gratis streamingdiensten en andere meuk enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke gratis meuk heb je het over?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik een vraag over WGA premie van mijn PZ-collega.Dat is toch wel de omgekeerde wereld. WGA premie lijkt me iets dat de P-collega moet weten en niet zo moeten vragen aan zijn F-collega.
Niks van meegekregen eigenlijk, maar ik volg het nieuws ook niet zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Al die gratis streamingdiensten en andere meuk enzo.
Verstandig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks van meegekregen eigenlijk, maar ik volg het nieuws ook niet zo.
Niet zo veel behoefte aan die paniekzaaiers.
WGA = Werkhervatting Gedeeltelijk Arbeidsgeschiktenquote:
hier was ik echt nooit op gekomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
WGA = Werkhervatting Gedeeltelijk Arbeidsgeschikten
Het schoolbestuur volgt natuurlijk alles op de voet, en zorgt dat wij weten wat we kunnen doen, en wat zij moeten doen.quote:
Snap ik ja. Elvi startte een geniaal topic, mocht je willen kijken COR / Wat te doen zonder poen in het COVID-19 seizoenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks van meegekregen eigenlijk, maar ik volg het nieuws ook niet zo.
Niet zo veel behoefte aan die paniekzaaiers.
Maakt kaneel de pis niet lauw.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik ja. Elvi startte een geniaal topic, mocht je willen kijken COR / Wat te doen zonder poen in het COVID-19 seizoen
Hebben al jouw leerlingen wel fatsoenlijke toegang tot digitale lessen?
Vallen ze toch eindelijk eens door de mand daar. Merkten die huismoeders normaal gesproken helemaal niets van dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ze zenden van Koffietijd/5 uur live/weet ik veel hoe het heet een herhaling uit van een paar weken geleden en het is zo maf, nu al. Al dat verkeer op de achtergrond, naast elkaar op de bank, tips voor musea.
Zal hem even doorlezen. Heb niet veel tijd voor dingen doen, aangezien ik zo goed en kwaad als het kan moet werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik ja. Elvi startte een geniaal topic, mocht je willen kijken COR / Wat te doen zonder poen in het COVID-19 seizoen
Hebben al jouw leerlingen wel fatsoenlijke toegang tot digitale lessen?
Moet ook eerlijk toegeven dat ik het heb opgezocht waar het voor stond.quote:
Daarom hoop ik dat ze het dus niet alleen nu doen, omdat veel mensen die het ook verdienen nu veel te druk zijn met het land draaiende houden enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal hem even doorlezen. Heb niet veel tijd voor dingen doen, aangezien ik zo goed en kwaad als het kan moet werken.
Moet cijfers invoeren, digitaal huiswerk beoordelen, digitaal lessen geven, ouders bellen ivm rapporten en profielen etc.
Wij zijn gisteren begonnen met oefenen met digitale lessen, dus het is nog allemaal niet fatsoenlijk. Mijn leerlingen zijn niet bepaald de slimste, dus iets nieuws duurt altijd even voordat het lukt. Een simpele vergadering bijwonen bijvoorbeeld via Teams, dat lukt de helft al niet.
Maar we zijn ermee bezig. De studiewijzers bevatten powerpoints en filmpjes, opdrachten zijn voor mij allemaal digitaal. Ze kunnen in principe de komende 2 weken prima verder, waarbij ik slechts als coach of klankbord figureer via Teams.
Staan wel wat aardige dingen in, leuk dat mensen iets zoeken en elkaar kunnen helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ze het dus niet alleen nu doen, omdat veel mensen die het ook verdienen nu veel te druk zijn met het land draaiende houden enzo.
Lijkt me extra moeilijk als ze al niet zo gemotiveerd waren en er nu ook nog van alles speelt.![]()
Vriendin van me moet thuis werken en heeft twee kinderen op een wat hoger niveau in het voortgezet onderwijs. Zij moeten alle drie overdag met een muis kunnen werken, maar dat hebben ze nog niet. Allemaal van die dingen waar je nooit over nadenkt tot het ineens geregeld moet worden..
Herkenbaar, ik hoef me ook niet te vervelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan wel wat aardige dingen in, leuk dat mensen iets zoeken en elkaar kunnen helpen.
Zelf heb ik nog meer dan genoeg ongebruikt en ongeopend entertainment liggen om 2 jaar vooruit te komen.
Ik kom in ieder geval weer een beetje toe aan lezen, gamen en muziek luisteren. Ook lekker. En de katten vinden het fijn dat ik thuis ben.
Ja, is zeker lastig. Ik vermoed dat de normering soepeltjes wordt dit jaar.
Ja, dat soort dingen hoor ik veel van collega's. Lastig als het allemaal zo zonder waarschuwing ineens moet. Maar goed, we komen er wel weer uit, en sterker dan te voren.
als je maar op 1,5m afstand blijftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt verwant aan je
ik zou ook wachten tot de terrassen weer open zijn..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja voorlopig kom ik niet richting Limburg dus dat zit wel snor..
Is het dan weer veilig?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ook wachten tot de terrassen weer open zijn..
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel wat kutklusjes liggen in huis, zoals m'n klerenkast uitmesten, m'n balkon mosvrij maken, keuken uitsoppen, dweilen, maar kan me nergens toe zetten. Lezen gaat ook niet echt lekker de afgelopen paar dagen.
Maar dan heb ik morgen niks te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen.
huh, was dat niet andersom?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen.
Nee, dat is uit de 10 Antilliaanse geboden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, dat is uit de 10 Antilliaanse geboden.Mijn mantraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Stel niet uit tot vandaag wat je morgen kan doen?quote:
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:22 schreef Samzz het volgende:
Zo. Best een productief ochtendje. Al zeg ik het zelf.
Voelt wel fijn. Iets doen. Gisteren was echt zo'n bleh hangen op de bank saai dag.quote:
en niemand die het kan controlerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:22 schreef Samzz het volgende:
Ikzelfquote:
Oorzaak is nog niet bekend, maar waarschijnlijk hartfalen. Ik wist niet eens dat die collega daar last van had.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oorzaak is nog niet bekend, maar waarschijnlijk hartfalen. Ik wist niet eens dat die collega daar last van had.
Ik maak me eerst even zorgen om andere dingenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:30 schreef STING het volgende:
Jaha, we weten wel dat er een recessie aan komt, stop making it happen.
quote:
Gezellig allemaal aan de bedelstafquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:30 schreef STING het volgende:
Het viel me ook op hoe snel bedrijven gelijk deeltijd-ww ging aanvragen, maar op het moment dat het goed gaat, dan profiteert het personeel niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:30 schreef STING het volgende:
Heftigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oorzaak is nog niet bekend, maar waarschijnlijk hartfalen. Ik wist niet eens dat die collega daar last van had.
Pfffff. Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit - al anderhalf uur - te videobellen. Daarna ga ik maar eens kijken wat mijn weekendplannen gaan worden; denk niet dat ik nog al teveel wil doen vanmiddag. Maar wel een berg werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het ging zo lekker vanmorgen met werken, maar ik ben het nu helemaal kwijt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:50 schreef Californium het volgende:
Gecondoleerd luccie![]()
Ik heb echt rammende koppijn
Dat is logischquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het ging zo lekker vanmorgen met werken, maar ik ben het nu helemaal kwijt.
Weekend plannen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit - al anderhalf uur - te videobellen. Daarna ga ik maar eens kijken wat mijn weekendplannen gaan worden; denk niet dat ik nog al teveel wil doen vanmiddag. Maar wel een berg werk.
Teveel werkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wakker worden" vind ik al een flink plan.
quote:
Dat ga ik nu maar doen. Lekker donker op de slaapkamerquote:
Donkere slaapkamersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Dat ga ik nu maar doen. Lekker donker op de slaapkamer
Dan eerder Borderlands 3quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Er moet ook nog DOOM gespeeld worden hoor.
Ik vind 1 shooter-esque tegelijk wel voldoendequote:
Afwisseling, ook logischquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind 1 shooter-esque tegelijk wel voldoendede rest strategie/simulatie
En eigenlijk alleen zondag een paar uurtjes tijd, druk met verbouwing
wasmachine vies?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ruikt m'n schone was zo zuur. Kan wasmiddel over datum raken?
Ik heb hem net drie maanden ofzoquote:
Oh raar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem net drie maanden ofzoEn m'n beddengoed kwam er dinsdag wel lekker uit.
Woon je naast mij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Leuk, de buren dachten, iedereen is toch thuis, laten wij even een enorme teringherrie gaan maken en verbouwen.
Ik kan het K&W topic zo snel niet vinden; worden we anders uitgenodigd voor de house-warming?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind 1 shooter-esque tegelijk wel voldoendede rest strategie/simulatie
En eigenlijk alleen zondag een paar uurtjes tijd, druk met verbouwing
Onze buren vond het op zich wel fijn, wat teringherrie, toch nog wat levendigheid in deze rare tijdquote:
Nu ben ik niet zo bekend met K&W, maar dat is toch meer voor als je zelf gaat klussen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het K&W topic zo snel niet vinden; worden we anders uitgenodigd voor de house-warming?
Gewoon net doen alsof je het zelf gedaan hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo bekend met K&W, maar dat is toch meer voor als je zelf gaat klussen?
Die hebben geen TV, PC, stereo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Onze buren vond het op zich wel fijn, wat teringherrie, toch nog wat levendigheid in deze rare tijdZeggen ze.
Veel van die zaken communiceren daar nu toch wel over? Hier in de buurt kun je je abonnement tijdelijk stopzetten of gaat het bedrag doormidden en bieden ze wat thuislessen aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Dilemma. Ik betaal fors voor onbeperkt fitnessen. Moet ik de automatische betaling gaan intrekken voor maart?
En toch hun ik de franchise eigenaar ook wel zijn inkomsten.
Maar goed ¤72 waar ik geen reet aan gehad heb.
Die ook nog verder. Maar zit vast ergens. Maar DOOM Eternal is wel heel gaaf.quote:
Ik begin nu echt tegen t einde aan te lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:22 schreef Samzz het volgende:
Vertel, wat ga je doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:34 schreef rival het volgende:
Weekendplannen, morgen om half 7 de wekker
Alsof de boel na 6 april weer open gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef Chia het volgende:
Ik laat mijn dure sportschoolabo gewoon doorlopen. Ik kan het missen en wil er zodra het kan wel graag direct weer terecht kunnen. Is een kleine zelfstandige sportschool waarbij de eigenaar zelf ook het grootste deel van de lessen geeft. Momenteel heeft hij ook zijn materialen uitgeleend aan de leden en investeert in het geven van de lessen op afstand. Denk dat we na 6 april misschien nog wel een korting of zo krijgen aangeboden.
Hier nog wel genoeg te doen maar geen zin. Motivatie op kantoor is altijd stuk hoger dan thuis maar als ik helemaal niet meer op kantoor ben is het wel aardig drama.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin nu echt tegen t einde aan te lopen.
Alle rapportages af, meetings gecancelt omdat die mensen allerlei escalaties van machines en klanten moeten oplossen. En dus komen er ook weinig nieuwe vragen bij.
En dan is er de collega met mijn vorige baan, die maar klaagt dat t allemaal zo druk is. Heb al 3x hulp aangeboden (aangezien ik al die taken ken en dus geen instructie nodig heb), maar dan komt er niks. Ja, dan niet. Maar klaag dan ook niet.
Fat chance. Pun intended.quote:
Ik ben benieuwd hoe Nederland uiteindelijk uit deze quarantine komt. En de Nederlanders.quote:
Daarom zeg ik toch korting na 6 april.quote:
Naieve Angel hoopt dat er een soort van kentering komt. Of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Nederland uiteindelijk uit deze quarantine komt. En de Nederlanders.
Nou, ben op dit moment nog steeds t liefst negatiefquote:
Ik heb gister tijdens meetings zitten tekenen voor t bejaardentehuis hierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net weer veilig boodschapjes gedaan.
Kattenvoer, kaartje voor mijn eenzame tante in het verzorgingstehuis, wat vers fruit en wat blikvoer.
We komen de komende dagen wel weer door.
Wij zijn straks 1 groot solidair team.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naieve Angel hoopt dat er een soort van kentering komt. Of zo.
Maar die zal dan 3 maanden duren en dan zijn we weer allemal onszelf.
Zou voor de buren ook wel tof zijn als je echt ging klussenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de baas.
Voor mezelf zou ik iets later opstaan!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe erg het is. Ik snap dat men het zekere voor het onzekere wil nemen. Beste vriend van mijn ouders ligt op de IC met corona, misschien heb ik het zelf wel gezien de ziekteverschijnselen. Toch heb ik het idee dat het allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ben op dit moment nog steeds t liefst negatief
En 6 april positief noemen, noem ik eerder naief.
Da's over 2 weken. Kan t me echt niet voorstellen adt ze dan weer alles open hebben.
Inderdaad. Dat gaat echt nog wel even verlengd worden.quote:
Met PTSS.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Nederland uiteindelijk uit deze quarantine komt. En de Nederlanders.
Zou fijn zijn als we die 1,5 meter afstand erin houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Wel grappig. Spreek m'n ouders meer dan voor dit "gedoe".
Sommige vrienden in Brussel of elders ook meer. Ineens houdt iedereen elkaar op de hoogte, bellen we, doen we online spelletjes.
Ineens zoekt iedereen naar contact.
Vriendin van me werd als anesthesist op e OK, en die laten alle operaties vallen die niet spoedeisend zijn. Iedereen moet naar de IC, waar ze zich klaarmaken voor de echte stortvloed. Ik denk dat we na volgende week het weten. Of het loopt a la Italie de klauwen uit (waar de zorg overigens beter is dan hier), of de maatregelen van de laatste 2 welen beginnen langzaam vruchten af te werpen. Maar dan zijn we er nog niet denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe erg het is. Ik snap dat men het zekere voor het onzekere wil nemen. Beste vriend van mijn ouders ligt op de IC met corona, misschien heb ik het zelf wel gezien de ziekteverschijnselen. Toch heb ik het idee dat het allemaal wel meevalt.
Iedereen is gewoon op straat, doet gewoon normaal boodschappen. Apart gevoel wel.
PTSMquote:
Ik zoveel dat ik soms denk "Jongens, mag ik nu gewoon net als altijd OOK jullie ff een dag niet spreken?". Maar ik ben daar als enig kind ook altijd wel aners in geweest. Las dat dat trouwens ook wel een GenX generatie ding is, heel goed alleen kunnen zijnquote:
Bij vrienden die dichtbij me staan merk ik dat ook wel; wel een fijn idee. Niet iedereen die zit als stel thuis opgesloten maar gewoon in zijn eentje over het algemeen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Wel grappig. Spreek m'n ouders meer dan voor dit "gedoe".
Sommige vrienden in Brussel of elders ook meer. Ineens houdt iedereen elkaar op de hoogte, bellen we, doen we online spelletjes.
Ineens zoekt iedereen naar contact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |