lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?quote:
Wat aardig dat je dat voor mij vraagtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie.
Oké.
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtigequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat aardig dat je dat voor mij vraagt
minimaal 18+quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtige
Hoezo is dat nou weerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar zijn je opdrachten echt allemaal tijdelijk stilgezet dan?
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vorige week een appje van een vriendin om binnenkort een spelletjesavond te organiseren.![]()
Nee diequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeurquote:
Ik wil wel ruilen met je zus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende: [..] Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie. Oké.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
Een ander stelde al voor om online te gamen, maar daar kwam vervolgens geen reactie op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.
Zie dat het allemaal al niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeur
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben allang blij als we weer gewoon naar buiten kunnen en ik m'n vrienden en familie kan knuffelen zonder ze mogelijk te vermoorden.
Lekkere timingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
Ik wel. Ze boden me steeds penisvergrotingspillen aan. Hij is nu te groot om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee Danny, ik gebruik geen ad-blocker.
We wonen nu allemaal in Zeeuws Vlaanderen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
Skype!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Californium het volgende:
[..]
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.
Nou, eigenlijk welquote:
Is het niet dolletjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
We wonen nu allemaal in Zeeuws Vlaanderen!
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Skype!Regelmatig even koffierondje inplannen.
Dan is het nog lang niet voorbij!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zat
Kloptquote:
Sta jij open voor een nieuwe relatie?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets idd. Tis niet perfect maar goed. Het is maar even zoals het is. Maar over een week of 4 ben ik dit ook wel zat
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben echt precies voor de hele shitzooi losbarstte verhuisd
.
Ehm...wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Sta jij open voor een nieuwe relatie?
Ik wel
volgens mij is alleen het bovenste randje van friesland nog veiligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?
Doen jullie goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Ik ben echt precies voor de hele shitzooi losbarstte verhuisd
.
Ja, Oostburg geloof ik. En Terneuzen. Ben niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Zeeuws-Vlaanderen al besmettingen?
Denk niet dat NL in lockdown gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
Doen jullie goedWe zitten hier nu midden in een verbouwing. Ik zat gisteren al in spanning gisteren te wachten op de persconferentie, want met een lockdown zouden we dan een hele tijd in de puinzooi hadden kunnen zitten
Maar gelukkig wordt vandaag het meeste gedaan, dus stel dat het hoge woord zondag eruit komt, is het geen ramp, al nog steeds wel erg vervelend.
In Aalten en Winterswijk zit je ook nog veilig. En op nog veel meer plekken in het superieure oosten en noorden. Volgens de kaart van het RIVM dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is alleen het bovenste randje van friesland nog veilig
maar daar woont dan ook geen hond
Mwah, ik weet het nog zo net niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met meerdere mensen tegelijk facetimen?
Ik niet, maar dat komt meer, omdat ik niet weet wat dat is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met meerdere mensen tegelijk facetimen?
Dat tuig uit COR komt klaar dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nog zo net niet.
Probleem is denk ik een beetje de politieke druk als er teveel doden gaan vallen. Rationeel is een lockdown misschien dan niet de oplossing, maar wel om een kleine minderheid tevreden te houden.
Jawel, een leraar van de Pantharijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij waren er in Rhenen nog geen besmettingen.
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....quote:
Ik denk niet dat er toegegeven gaat worden aan een kleine minderheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Probleem is denk ik een beetje de politieke druk als er teveel doden gaan vallen. Rationeel is een lockdown misschien dan niet de oplossing, maar wel om een kleine minderheid tevreden te houden.
Ja, dat is dan wel de andere kant. Ik snap oprecht niet wat er zo moeilijk is aan enkel voor noodzakelijke dingen naar buiten gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....
zo ver ik weet zit mijn gemeente nog op 1 besmetting.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In Aalten en Winterswijk zit je ook nog veilig. En op nog veel meer plekken in het superieure oosten en noorden. Volgens de kaart van het RIVM dan.
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er toegegeven gaat worden aan een kleine minderheid.
Merkel heeft Duitsland daar gisteren wel voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mensen roekeloos blijven en dit als vakantie zien dan zullen ze wel moeten....
Vind ik wel luguber.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Het is wachten tot de eerste in dit topic ziek wordt.
Polletje opzetten?
Eens, ja. Ik was ook heel tevreden met zijn toespraak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.
Cali heeft al de primeur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Wie en wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Ik zie ook de dat de gemeente waar mijn tante woont er nog 0 heeft. Maar die werkt wel in de zorg met cliënten die al wel Corona hebben. En als ze zelf ziek zou worden wordt ze toch niet getest, dus in hoeverre dat nou iets zegt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ver ik weet zit mijn gemeente nog op 1 besmetting.
daar kan ik nog wel mee leven
Ja ik ben ook wel blij met hem. Geen idee wat ze allemaal achterhouden maar met Wilders ofzo aan het roer was het helemaal chaos.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot nu toe vind ik het iig fijn hoe Rutte het doet, hij straalt uit dat hij z'n hoofd koel houdt en dat kunnen we goed gebruiken nu.
De rest kan al handelen met voorkennis. Ik loop al te hoesten en heb verhogingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Je was okayquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
De rest kan al handelen met voorkennis. Ik loop al te hoesten en heb verhoging
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantainequote:
Ik ga juist wel voor niet noodzakelijke dingen naar buiten. Moet mezelf echt af en toe even naar buiten schoppen anders gaat het mentaal niet lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel de andere kant. Ik snap oprecht niet wat er zo moeilijk is aan enkel voor noodzakelijke dingen naar buiten gaan.
Ja of een Baudet die hard loopt te roeptoeteren dat hij anderhalve maand geleden al om spoeddebatten vroeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel blij met hem. Geen idee wat ze allemaal achterhouden maar met Wilders ofzo aan het roer was het helemaal chaos.
Relatiefquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantaine
Het gaat toch niet om die kleine minderheid, maar om het helpen doseren van de piek aan patiënten die in meerdere tot ernstigere mate medische zorg nodig hebben?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ga juist wel voor niet noodzakelijke dingen naar buiten. Moet mezelf echt af en toe even naar buiten schoppen anders gaat het mentaal niet lekker.![]()
Dus wel gewoon even in mijn eentje een lunchwandeling en zo.
Ik snap ook niet hoe mensen nog steeds zo'n Wilders kunnen aanmoedigen op dit moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of een Baudet die hard loopt te roeptoeteren dat hij anderhalve maand geleden al om spoeddebatten vroeg.
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt niet getest en ik ga ook niet de zorg lastigvallen. Maar voor de zekerheid blijf ik in thuis quarantaine
en hooikoorts komt er ook weer aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zo
Ik wil misschien wel even ramptoeristen en op de fiets een rondje gaan maken op het industrieterrein om te kijken naar mensen die dat wel nog steeds doen. Terwijl ik dan 'Moordenaars! Blijf godverdomme gewoon binnen!' scandeer uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.
Ik bedoel meer dat ik nu niet lekker ga shoppen, winkel in, winkel uit.
Of dood gaat!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Samzz het volgende:
Polletje opzetten?
Jup. Omdat iedereen nu ineens naar de dokter gaat met griep klachten... hij is niet terug. Vertekend beeld noemen we dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend dat de griep epidemie ook weer terug is, vooral in Noord-Brabant. Lekker overzichtelijk wordt het zo
Morningquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om die kleine minderheid, maar om het helpen doseren van de piek aan patiënten die in meerdere tot ernstigere mate medische zorg nodig hebben?
Goedemorgen allemaal trouwens
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel een noodzakelijk iets. Ik ga ook gewoon wandelen met de honden, lekker t bos in.
Ik bedoel meer dat ik nu niet lekker ga shoppen, winkel in, winkel uit.
Er zijn best veel mensen die met het hele gezin lekker gaan winkelen.
Het land vaart op hypocrisie, ik zeg doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel even ramptoeristen en op de fiets een rondje gaan maken op het industrieterrein om te kijken naar mensen die dat wel nog steeds doen. Terwijl ik dan 'Moordenaars! Blijf godverdomme gewoon binnen!' scandeer uiteraard.
Bouwmarkten roepen ook op om niet met je hele familie aan te komen zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.
Niet dat mensen met hun hele familie komen voor een boutje en een moertjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar zijn de winkeliers dan wel weer blij mee. Iig een persoon en een beetje afstand kan ze net een faillissement schelen.
Is niet hypocriet, want het is het samenscholen wat het probleem is. En dat doen mensen op zulke plekken gewoon schijnbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het land vaart op hypocrisie, ik zeg doen.
Je hebt helemaal gelijk, hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Is niet hypocriet, want het is het samenscholen wat het probleem is. En dat doen mensen op zulke plekken gewoon schijnbaar.
Maar dat scandeert minder lekker.
Ik ben mobiel, zie geen onderschriften.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat onderschrift staat er niet voor niets
Dat gebeurd ook niet hier. Netjes zie je mensen afstand houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat mensen met hun hele familie komen voor een boutje en een moertje.
Misschien dat ik het heb gemist, het zou wel helpen als er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer wel en niet je je bij de huisarts moet melden. Bij milde klachten is het duidelijk, blijf thuis en ga uitzieken, maar waar ligt de grens als het iets heftiger wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Omdat iedereen nu ineens naar de dokter gaat met griep klachten... hij is niet terug. Vertekend beeld noemen we dat.
Kans dus ook dat ik griepje heb, of helemaal niets.
De melding is eerst bellen en temperaturen. Helder toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien dat ik het heb gemist, het zou wel helpen als er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer wel en niet je je bij de huisarts moet melden. Bij milde klachten is het duidelijk, blijf thuis en ga uitzieken, maar waar ligt de grens als het iets heftiger wordt.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook niet hier. Netjes zie je mensen afstand houden.
Het is mentaal wel beter als je je huiskamer gaat sausen ipv de hele dag berichtgeving volgen.
Ja en het wordt niet makkelijker als mensen niet gewoon aan het advies houden om met klachten gewoon thuis te blijven en zich massaal bij de huisarts gaan melden met niet dringende shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Morning
Ja, de huidige aanpak is to 'flatten the curve', klinkt helemaal prima.
Een total lockdown doe je m.i. alleen na een 'tijdje' als blijkt dat niets meer helpt en de IC capaciteit dreigt overschreden te gaan worden. Wel weer lastig met een incubatietijd van max. 14 dagen.
Sorry, maar ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De melding is eerst bellen en temperaturen. Helder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |