Bij zijn volgers vraag ik me altijd af of het trollen zijn of daadwerkelijk zulke domme idioten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:00 schreef Jojoke het volgende:
Is Robert Jensen omgekocht door de Russen of speelt hij gewoon in op de sluimerende gevoelens onder een deel van de bevolking?
Ik blijf ook thuis maar als een naast familielid op sterven zou liggen dan ga ik er toch heen. Dan maar het risico lopen dat ik het ook krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:49 schreef Gia het volgende: [..] Ik ben een risicogeval en blijf thuis. Maar wat als een familielid op sterven zou komen te liggen? Echt een gewetensvraag. Ik wil het niet krijgen.
Dat denk ik ook weleens bij de andere kantquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij zijn volgers vraag ik me altijd af of het trollen zijn of daadwerkelijk zulke domme idioten.
Ja je hebt bij elke politieke kleur enorme gekkies tussenzitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weleens bij de andere kantIk ben nogal gematigd en het internet lijkt te polariseren
zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:05 schreef SoldMayor het volgende:
Weet niet of dit al voorbij was gekomen:
https://www.ukrant.nl/mag(...)estaat-misschien-al/
Klinkt hoopgevend
Nou, je moet jezelf niet zo neerhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Als je naar boze dikke mannetjes wil kijken, kan je net zo goed naar Braddie kijken.
Pfff
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef Newone82 het volgende:
En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-moderators.
Zalig zijn de armen van geest, blijkt wel in dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Als je stress hebt van dit zeer gevaarlijke virus heb je psychische problemen?
Werkelijk?
Ik denk dat je eerder een zeer dom persoon bent met oogkleppen als je hier geen enkele stress van hebt.
Daarom altijd er vanuit gaan dat je besmettelijk bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duidelijk plaatje, al blijft het lastig managen met een incubatietijd van circa een week.
Dat het je verbaast zegt ook wel wat ...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:20 schreef Predator40 het volgende:
parkeerplaatsen sligro/makro vol, ik ben verbaasd en teleurgesteld in mijn medelanders...
best zielig ook dat er zoveel nederlanders zijn met een IQ van een aardappel
RIVM.....quote:
nouja, ik had wel wat meer verwacht van mijn medelanders, dat kan toch ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat het je verbaast zegt ook wel wat ...
Coronaoptimist shirt besteld?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Jensen nog sukkels belachelijk maakte kon ik er nog om lachen. Hij heeft zich echt van zijn meest bizarre kant laten zien e laatste jaren. Sinds corona is hij echt af.
Het gaat spannend worden.quote:Brabant tuigt drie corona-hotspots op: ’We zijn geschrokken’
In Brabant worden drie zorgafdelingen ingericht voor corona-patiënten. Daarmee moet een piek aan opnames worden opgevangen. De schrik over het aantal patiënten dat de komende tijd vermoedelijk zal moeten worden opgevangen, zit er stevig in, zegt voorzitter Bart Berden van het Regionaal Overleg Acute Zorgketen tegen Omroep Brabant.
https://www.telegraaf.nl/(...)-we-zijn-geschrokken
Ja tuurlijk. Velen gedragen zich of het hun deur wel voorbij zal gaan en ze gewoon kunnen blijven leven zoals ze altijd deden. Alle adviezen worden of met een korreltje zout genomen of in de wind geslagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nouja, ik had wel wat meer verwacht van mijn medelanders, dat kan toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |