Was slechts een hoopvolle eerste stap. Degenen die er meer van maken hebben snappen niet hoe de medische wetenschap werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Een test op 4 resusapen is voor mij geen onomstotelijk bewijs.
Vraag me sowieso af of de resultaten van dat onderzoek ook voor mensen geldt als, zoals nu lijkt, ook de bloedgroep er wat mee van doen heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als mijn geheugen mij niet bedriegt wel.
Allebei debielquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef gniffie het volgende:
Deze al voorbij gekomen? Baudet en Jensen fittieeee
[ afbeelding ]
Is er al een bron voor dat bloedgroep verhaal of is dat hearsay?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of de resultaten van dat onderzoek ook voor mensen geldt als, zoals nu lijkt, ook de bloedgroep er wat mee van doen heeft.
Ja. Maar dat is toch heel iets anders dan -hier- beweren dat je immuun bent nadat je het hebt gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Was slechts een hoopvolle eerste stap. Degenen die er meer van maken hebben snappen niet hoe de medische wetenschap werkt.
Als je stress hebt van dit zeer gevaarlijke virus heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lopen dan ook de wat mensen in Nederland rond die psychische problemen hebben.
Onderzoeksresultaten in dit topic of het vorige.... Gaat hard hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Is er al een bron voor dat bloedgroep verhaal of is dat hearsay?
Twee kneuzen waarvan er één intelligent is maar kwaadaardig en de ander volslagen doorgedraaid en debiel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef gniffie het volgende:
Deze al voorbij gekomen? Baudet en Jensen fittieeee
[ afbeelding ]
Het is een zogenaamde fittie in de ruimte waarin Trump een goed staatshoofd is... volstrekte debielenspace dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee kneuzen waarvan er één intelligent is maar kwaadaardig en de ander volslagen doorgedraaid en debiel.
Het laatstequote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:00 schreef Jojoke het volgende:
Is Robert Jensen omgekocht door de Russen of speelt hij gewoon in op de sluimerende gevoelens onder een deel van de bevolking?
Bij zijn volgers vraag ik me altijd af of het trollen zijn of daadwerkelijk zulke domme idioten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:00 schreef Jojoke het volgende:
Is Robert Jensen omgekocht door de Russen of speelt hij gewoon in op de sluimerende gevoelens onder een deel van de bevolking?
Ik blijf ook thuis maar als een naast familielid op sterven zou liggen dan ga ik er toch heen. Dan maar het risico lopen dat ik het ook krijg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:49 schreef Gia het volgende: [..] Ik ben een risicogeval en blijf thuis. Maar wat als een familielid op sterven zou komen te liggen? Echt een gewetensvraag. Ik wil het niet krijgen.
Dat denk ik ook weleens bij de andere kantquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij zijn volgers vraag ik me altijd af of het trollen zijn of daadwerkelijk zulke domme idioten.
Ja je hebt bij elke politieke kleur enorme gekkies tussenzitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook weleens bij de andere kantIk ben nogal gematigd en het internet lijkt te polariseren
zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:05 schreef SoldMayor het volgende:
Weet niet of dit al voorbij was gekomen:
https://www.ukrant.nl/mag(...)estaat-misschien-al/
Klinkt hoopgevend
Nou, je moet jezelf niet zo neerhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Als je naar boze dikke mannetjes wil kijken, kan je net zo goed naar Braddie kijken.
Pfff
Bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:27 schreef Newone82 het volgende:
En als ik het krijg dan krijg ik het, en dan ben ik gelijk immuun erna. Super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-moderators.
Zalig zijn de armen van geest, blijkt wel in dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef Markesh het volgende:
[..]
Als je stress hebt van dit zeer gevaarlijke virus heb je psychische problemen?
Werkelijk?
Ik denk dat je eerder een zeer dom persoon bent met oogkleppen als je hier geen enkele stress van hebt.
Daarom altijd er vanuit gaan dat je besmettelijk bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duidelijk plaatje, al blijft het lastig managen met een incubatietijd van circa een week.
Dat het je verbaast zegt ook wel wat ...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:20 schreef Predator40 het volgende:
parkeerplaatsen sligro/makro vol, ik ben verbaasd en teleurgesteld in mijn medelanders...
best zielig ook dat er zoveel nederlanders zijn met een IQ van een aardappel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |