Gek op statistiek.quote:
Kan je vader niet buiten of onder de afzuigkap gaan roken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, zal idd wel moeten. Maar gooit een hoop roet in t eten. Hoewel ze daarna toch bij iemand moet zitten want ze heeft toch geen huis.
dankquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Is gewoon een richtlijn voor:
https://swab.nl/nl/covid-19
Hij zal wel moeten hequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan je vader niet buiten of onder de afzuigkap gaan roken?
Ik denk of beter gezegd, ik weet zeker dat ik bij lange na de enige niet ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien iets van een dagbesteding zoeken.
Nee. Ik ga gewoon hardlopen. En s'avonds zijn er bijna geen mensen op straat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is het eigenlijk asociaal om ‘s avonds een rondje te gaan hardlopen in de buurt?
Zal voor haar duimen iigquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten heHoewel ze daar toch niet kan blijven dus zal wel hier worden uiteindelijk.
Ah top! Fijne link.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Is gewoon een richtlijn voor:
https://swab.nl/nl/covid-19
Je hebt "boekhouders" en "crisismanagers".quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:43 schreef Sucuk het volgende:
Ben tevreden dat Bruins is opgestapt. Hij kwam erg ongeschikt over en bleek een mislukkeling te zijn voor de job. Goed dat die eindelijk rust neemt!
Hij heeft zich kapotgewerkt omdat de materie hem onbekend is, denk ik. Geneeskunde is niet zijn vak, hij heeft rechten gestudeerd..
Teksen uitspreken bij de NOS als "we hebben geen eten als we grenzen dichtdoen" waren kansloos en wakkerde vooral hysterie aan.
Sowieso vraag ik mij af waarom posten niet gevuld worden door experts voor het betreffende vakgebied. Zo'n Jaap van Dissel is op papier een veel geschiktere kandidaat voor zo'n post. Of een andere professor op het gebied van geneeskunde.
Er lopen dan ook behoorlijk wat mensen in Nederland rond die psychische problemen hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik denk of beter gezegd, ik weet zeker dat ik bij lange na de enige niet ben.
Dat heeft Niets met dagbesteding te maken.
Is dit niet een dekmantel voor een bitcoin miner?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal morgen eens kijken welke distributed computing projecten er zijn om te zoeken naar een medicijn tegen corona.
Folding@Home is sowieso 1 zo'n project dat zich nu toelegt op corona:
https://www.theverge.com/2020/3/2/21161131/folding-home-volunteers-researchers-coronavirus
Iedereen met een computer kan meedoen.
Ik dacht vandaag wel even zelf de boodschappen te doen. Want het gaat best wel goed en heb dingen redelijk onder controle. Heb de helft vergeten, dingen gekocht die ik niet moest hebben en het zweet gutste mij van de rug.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef nozem het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat deze crisis behoorlijk wat impact heeft op veel psychisch kwetsbare mensen. Je zou nu maar met je smetvrees of hypochondrie moeten dealen..
Je hebt juist geen vak experts nodig op dit soort posten, maar mensen die zeer crisis bestendig zijn, stalen ballen hebben, en niet angstig hun oren laten hangen naar 1 adviesorgaan rterwijl d erest van de wereld iets anders zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:43 schreef Sucuk het volgende:
Ben tevreden dat Bruins is opgestapt. Hij kwam erg ongeschikt over en bleek een mislukkeling te zijn voor de job. Goed dat die eindelijk rust neemt!
Hij heeft zich kapotgewerkt omdat de materie hem onbekend is, denk ik. Geneeskunde is niet zijn vak, hij heeft rechten gestudeerd..
Teksen uitspreken bij de NOS als "we hebben geen eten als we grenzen dichtdoen" waren kansloos en wakkerde vooral hysterie aan.
Sowieso vraag ik mij af waarom posten niet gevuld worden door experts voor het betreffende vakgebied. Zo'n Jaap van Dissel is op papier een veel geschiktere kandidaat voor zo'n post. Of een andere professor op het gebied van geneeskunde.
Vast niet. Maar die mate van stress is niet goed voor je hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het is een bijzondere post. En als de eisen zo makkelijk zijn, dan kan iedereen wel minister zijn van zo'n post zonder enkele voorkennis van geneeskunde. Toch te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt "boekhouders" en "crisismanagers".
Een geluidsman is nog geen frontman.
Hij heeft vast capaciteiten maar in geval van een crisis kan je alsnog zwaar tekort schieten, hoe hard je ook je best doet.
Ik ben een risicogeval en blijf thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef Markesh het volgende:
Nee, Folding@Home is een bekend project, van Standford geloof ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:46 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Is dit niet een dekmantel voor een bitcoin miner?
Wat denk je van ouders met autistische of onhandelbare kinderen. Iemand met asperger gaat gekke dingen doen als hij van de ene op de andere dag niet meer naar school kan en zijn hele schema ontregelt is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:44 schreef nozem het volgende:
Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat deze crisis behoorlijk wat impact heeft op veel psychisch kwetsbare mensen. Je zou nu maar met je smetvrees of hypochondrie moeten dealen..
Heb je een grote zak geld om te stoppen of vanwege ziekte?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb mij vooral de eerste dagen druk gemaakt, zit zelf in een risicogroep en heb een zwangere vrouw en kind van 4 jaar rondlopen.
Sinds deze week gestopt met werken en dat heeft veel rust gegeven, ben nu lichte verbouwwerkzaamheden aan het doen in huis om bezig te blijven
Vriendin werkt al 2 weken thuis, het meest lastige is onze zoon van 4 die net school gewend was en zich redelijk verveeld.
Dat kan prima ja. De minister hoeft geen inhoudelijke kennis te hebben. Daar heeft hij/zij experts voor. Is wel mooi meegenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:47 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Het is een bijzondere post. En als de eisen zo makkelijk zijn, dan kan iedereen wel minister zijn van zo'n post zonder enkele voorkennis van geneeskunde. Toch te hoog gegrepen.
Stalen ballen kun je kweken door ruggengraat te hebben en achter te staan in wat je zegt. Dat kan alleen als je weet waarover je spreekt. Dan moet er ook iemand zijn met duidelijke affiniteit met zorg en welzijn. Een dokter of professor. Ik kan toch ook niet zomaar directeur van een ziekenhuis worden, ookal prik ik niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Je hebt juist geen vak experts nodig op dit soort posten, maar mensen die zeer crisis bestendig zijn, stalen ballen hebben, en niet angstig hun oren laten hangen naar 1 adviesorgaan rterwijl d erest van de wereld iets anders zegt.
Een weekdier als Bruins was totaal ongeschikt.
hij had veel eerder van zijn wachtgeld moeten gaan genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |