Wordt nergens gemeld maar het zal niet voor een weekje zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:01 schreef Sunri5e het volgende:
Alle Spaanse hotels gaan over 7 dagen dicht. Weet iemand tot wanneer?
Zeg maar dag tegen je zomervakantiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:01 schreef Sunri5e het volgende:
Alle Spaanse hotels gaan over 7 dagen dicht. Weet iemand tot wanneer?
ik weet het niet... ik val elke dag weer van verbijstering in verbazing... de maatregelen zijn zo ongekend, en het optreden van de overheden zo drastisch en breed.quote:
TRUMP?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn pa werkt nog steeds, die is inmiddels 72 en heeft zich vorig jaa gecommitteerd aan een baan voor de komende 4 jaar in de politiek.
Weet je wat het is, ik ben opgegroeid met een continue kernwapen dreiging, ik zou feitelijk al dood zijn geweest vanwege allerlei rare kernwapens en neutronenbommen, daar is gelukkig niks van terecht gekomen. Daarna gingen we allemaal dood aan eoa gat in de ozonlaag, toen kwam Lekkerkerk, toen kwam dit, toen kwam aids, toen kwam zus, toen kwamen de overstromingen, toen kwam dit dat alles... Hey, ik zie het allemaal wel he.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
ik weet het niet... ik val elke dag weer van verbijstering in verbazing... de maatregelen zijn zo ongekend, en het optreden van de overheden zo drastisch en breed.
Het is werkelijk een apocalyptisch scenario, of minstens dystopisch...
Ik ben oprecht en diep bezorgd
Hoe kom jij toch op zulke extreme sterftecijfers terwijl een van de recentere onderzoeken uitgaat van ongeveer 1.4 %.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:00 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dan sterft 2 tot 4% (jaarlijks) van de (her)besmette (en kwetsbare) personen.
Voor Nederland een rekensom van ca 100.000 mensen per jaar waar we dan mee moeten zullen leren leven.
Stedentrip in April 😛quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je zomervakantie
En iets gematigde mensen in hun opvattingen worden trollen genoemd door het trollenleger wat ze zelf vormen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:30 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi topic dit.
Alle rustige, relativerende mensen zijn naar bed, alle DEHELEWERELDGAATDOOD mensen die niet kunnen slapen blijven over hier.
Ik heb net de oliecrisis niet meegemaakt, maar in geen van alle gebeurtenissen die je noemt lag het land platquote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik ben opgegroeid met een continue kernwapen dreiging, ik zou feitelijk al dood zijn geweest vanwege allerlei rare kernwapens en neutronenbommen, daar is gelukkig niks van terecht gekomen. Daarna gingen we allemaal dood aan eoa gat in de ozonlaag, toen kwam Lekkerkerk, toen kwam dit, toen kwam aids, toen kwam zus, toen kwamen de overstromingen, toen kwam dit dat alles... Hey, ik zie het allemaal wel he.
Dood ga je toch.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mooi plaatje!
Bij 75% less exposure neemt het aantal gevallen dus nog altijd wel toe. Beter gaven we die eerste persoon gewoon een spuitje.
Is je zus zo'n kutwijf dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:14 schreef AchJa het volgende:
toen kwam Lekkerkerk, toen kwam dit, toen kwam aids, toen kwam zus
Het flauwvallen van Bruins is nou ook niet echt het meest belangrijke van de hele crisis. Tuurlijk is het vervelend voor die kan, maar dat bepaalt niet echt de impact.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb net de oliecrisis niet meegemaakt, maar in geen van alle gebeurtenissen die je noemt lag het land plat
Gingen de grenzen dicht en vielen ministers flauw tijdens het debat.
Zo ongelofelijk snel en ingrijpend heb ik nog nooit gezien
Misschien met dat ingrijpen in die ozonlaag, dat ging heel snel, maar was ook nodig
Alle andere voorbeelden zijn futiel in vergelijk met waar we nu mee te maken lijken te hebben.
Ik zei ook eerder dat ik van verbijstering in verbazing blijf vallen, het beeld van Bruins die tijdens het debat onderuit ging was voor mij zo'n verbijstering.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het flauwvallen van Bruins is nou ook niet echt het meest belangrijke van de hele crisis. Tuurlijk is het vervelend voor die kan, maar dat bepaalt niet echt de impact.
Je bent wel medelevend dat je er nog mee bezig bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik zei ook eerder dat ik van verbijstering in verbazing blijf vallen, het beeld van Bruins die tijdens het debat onderuit ging was voor mij zo'n verbijstering.
Nu snap ik dat het op het wereldtoneel niets voorstelt, maar voor mij wel.
En daarom blijf ik zeggen dat de maatregelen drastischer moeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja dan dit weer... volgens mij is dat geen 1,5 meter afstand.
Voor de tokkies is het niet meer dan een onverwacht verlof, een soort ESF, of voetbalwedstrijd. Waar nonchalance wordt ingezet als een soort mondkapje. Het is maar een griepje, lekker dicht tegen elkaar aan, wie kan ons wat maken
Dit in contrast met de oproepen uit bijvoorbeeld Italië.
Ik was altijd overtuigd dat ik krankzinnig was, en dat ben ik nog steeds, alleen denk ik nu steeds vaker dat mijn vorm zeer mild is, zeker als ik zo eens om me heen kijk en lees...
Ach, inclusief een kind (mijn broertje) begraven.... Je zou kunnen zeggen dat ze het slecht hebben...quote:
Die gaan voor de Darwin-award.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja dan dit weer... volgens mij is dat geen 1,5 meter afstand.
Voor de tokkies is het niet meer dan een onverwacht verlof, een soort ESF, of voetbalwedstrijd. Waar nonchalance wordt ingezet als een soort mondkapje. Het is maar een griepje, lekker dicht tegen elkaar aan, wie kan ons wat maken
Dit in contrast met de oproepen uit bijvoorbeeld Italië.
Ik was altijd overtuigd dat ik krankzinnig was, en dat ben ik nog steeds, alleen denk ik nu steeds vaker dat mijn vorm zeer mild is, zeker als ik zo eens om me heen kijk en lees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |