ik vind het echt zorgelijk worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Sommige vestigingen waren al na twee uur leeggekocht.
Oh jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang je hem in het zand houd.
Hmm dus milde klachten voelt nog steeds aan als een irritante griep.quote:
Mustafa Marghadi post altijd een foto van een tabel per provincie.quote:
goed nieuws!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn unieke beelden: een vrijwel verlaten Amsterdam vanuit de lucht. Vanwege het coronavirus zitten Amsterdammers zoveel mogelijk thuis en zijn er bijna geen toeristen meer in de stad.
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
Hoe krijgen nu de duiven te eten?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn unieke beelden: een vrijwel verlaten Amsterdam vanuit de lucht. Vanwege het coronavirus zitten Amsterdammers zoveel mogelijk thuis en zijn er bijna geen toeristen meer in de stad.
https://www.parool.nl/ams(...)-lucht-uit~b9b3f08f/
Pallets vol wc papierquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:49 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor net op 6 dat je nu zonder pasje de Sligro of Makro in kunt, nou is de beer helemaal los het grote graaien kan beginnen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Confetti het volgende:
De kassamedewerker van de Jumbo boodt mij de kassabon aan, van achter zijn scherm. Ik heb het maar afgewezen..
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef bdd8 het volgende:
Ik ben inmiddels wel overtuigd dat hamsteren niet nodig is omdat we genoeg hebben. Dus heb maar een voorraad voor circa 5 dagen. Maar nu de rest van Nederland vrolijk aan het doorhamsteren is begin ik er weer aan te twijfelen
Misschien kan ik straks bij de AH wel de bon in mijn AH app krijgen of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef Confetti het volgende:
De kassamedewerker van de Jumbo boodt mij de kassabon aan, van achter zijn scherm. Ik heb het maar afgewezen..
Filmpjes van hem zijn ook goed. geen gepaniek, gewoon zoals het isquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mustafa Marghadi post altijd een foto van een tabel per provincie.
Zelfscan + korte bon voor het poortjequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan ik straks bij de AH wel de bon in mijn AH app krijgen of zo.Die app gebruik ik toch altijd al om mijn bonuskaart tevoorschijn te halen voor zelfscan.
Beetje mazzel vreten die 1048636 beesten die dwazen tot op het bot kaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Van de mensen die het nog steeds zien als een normaal griepje
Heb je die rijen gezienquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.
"Hij scheldt gewoon graag" is niet meer dan een feit, maar ik beloof dat ik zal dimmen. Er is inderdaad een andere draad voor dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
Kunnen wij aub. kappen met dat constante Trump is geweldig, Trump is kut posts. Niemand gaat van mening veranderen en dit is echt niet de plek om dat uit te vechten.
Ik wou dat ze dat hier ook in zouden zien. Veel vakken al dagenlang leeg en nog steeds wordt er erg veel gehamsterd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is echt totaal onnodig. Zelfs in Italië is er nog meer dan genoeg voedsel dagelijks.
Hoop dus dat die korte bon nu versneld in de app komt. Alleen dan moet ik nog wel 'app' op het scherm aantikken ipv 'korte bon'.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfscan + korte bon voor het poortje
Ja je moet wel even in de rij staan inderdaad. Maar gelukkig hebben we hier op iedere hoek twee supermarkten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Jij hebt het al een tijdje toch? Althans dat je ziek bent? Hoe gaat het nu met je?
Veel sterkte, heftige situatie voor jullie.
[..]
Heb je die rijen gezien
Die rijen komen waarschijnlijk door de volledige lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Jij hebt het al een tijdje toch? Althans dat je ziek bent? Hoe gaat het nu met je?
Veel sterkte, heftige situatie voor jullie.
[..]
Heb je die rijen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |