Het waren 177 opnames gisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:30 schreef Zeroku het volgende:
Veruit de belangrijkste informatie:
Totaal aantal COVID-19 opnames in de Nederlandse ICs op dit moment (d.w.z. geen ontslagdatum bekend): 175
Totaal aantal Nederlandse ICs met tenminste één COVID-19 opname op dit moment: 49
Totaal (cumulatief) aantal aangemelde COVID-19 opnames in Nederlandse ICs: 226
Totaal aantal COVID-19 opnames in de Nederlandse ICs met fatale afloop: 15
Komt eigenlijk meer door de vakantie (Italië), die was in het zuiden het laatste.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Veel minder besmettingen geweest dan. Misschien in totaal van wat we nu hebben.
In Tilburg heeft men een oude sporthal voor hun ingericht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef cemeteryslut het volgende:
Er hangt hier bij de super een flinke groep daklozen en aanverwante rond, inclusief speakertjes, blikkies bier, jeweet. Gebeurt wel eens, maar nu denk ik speciaal ongewenst. Is er een voorziening voor deze groep? Eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet wat te vroeg om dit soort dingen te gaan roepen?
Nee, dit is fantastisch nieuws. Komende dagen wordt een feest want de cijfers worden alleen maar gunstiger.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet wat te vroeg om dit soort dingen te gaan roepen?
ok, hoe laat normaal?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het waren 177 opnames gisteren.
De cijfers van vandaag zijn nog niet bekend.
Die willen niet meer leven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom zie ik zo veel oudere mensen buiten?
Logaritmisch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Met zo´n schaalverdeling op de y-as kun je toch helemaal niets
Jij snapt er echt niets van he?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is fantastisch nieuws. Komende dagen wordt een feest want de cijfers worden alleen maar gunstiger.
Terwijl de cijfers gaan kelderen? Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef KNAK het volgende:
Genoeg reden om een lockdown af te kondigen ?
Net zoals iedere dag dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Alexander Bakker
@:alexanderbakker
Ministeriële Commissie Crisisbeheersing (crisisberaad kabinet) komt om 17.00 uur bij elkaar #coronavirus
Je gaf aan dat de gegevens nu al het effect tonen van de maatregelen. Ik vraag je dus waarom dat niet te vroeg zou zijn, aangezien er gezegd werd dat je dat pas na 1 a 2 weken kon zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut niet. De werken van Jaap gisteren hebben mij de ogen geopend. Nederland is nu al op de goede weg en dan moeten de maatregelen hun effect nog tonen ook. GROEPSIMMUNITEIT, het werkt.
En daarna zijn al die vakantievierende mensen lekker met z'n allen verkleed lekkaahhgg de kroehhhhgggg in gedoooeeeken ha..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Komt eigenlijk meer door de vakantie (Italië), die was in het zuiden het laatste.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Nog even en we hebben een volle MH-17 aan doden te pakken. SAD.
Logaritmische schaal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Griep waren vorig jaar 6000 doden in Nederland. Zijn heel wat mh 17’squote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef VacaLoca het volgende:
Ouderen passen momenteel op de kleinkinderen
Jij geniet hiervan hè?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
En kunnen we de Russen niet meer de schuld geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef Zipportal het volgende:
Lockdownquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Alexander Bakker
@:alexanderbakker
Ministeriële Commissie Crisisbeheersing (crisisberaad kabinet) komt om 17.00 uur bij elkaar #coronavirus
twitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:51:00Opschalen is mogelijk, maar op dit moment is er nog geen informatie of er nav dit overleg nieuwe maatregelen komen. reageer retweet
Vorige week waren er nog een belachelijke hoeveelheid Italiaanse toeristen in Amsterdamquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Rotterdam en Amsterdam beginnen nu ook aardig te stijgen.
Echt dit soort mensen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit.quote:
Wat idioot. 1.5 meter afstand op de markt.. je staat daar standaard in elkaars nek te hijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:47 schreef Jano9 het volgende:
In Emmen gaat de drukke markt op vrijdag nog door:
https://www.dvhn.nl/drent(...)riften-25475627.html
Gisteren in debat, lockdown nog lang niet nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef Netflixed het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:51:00Opschalen is mogelijk, maar op dit moment is er nog geen informatie of er nav dit overleg nieuwe maatregelen komen. reageer retweet
Misschien alleen Brabant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo snel zou mij erg verbazen, na het debat van gisteren.
wat begrijp jij niet aan "exponential growth" en waarom zou nederland anders zijn dan ALLE andere landen ....?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is fantastisch nieuws. Komende dagen wordt een feest want de cijfers worden alleen maar gunstiger.
Van 6 dagen terug al maar toch:quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Klopt, het viel mij vorige week al op dat die in verhouding veel besmettingen hebben. Logisch natuurlijk want dicht bij noord Italië maar toch. Heb eigenlijk niet echt iets gelezen of ze daar ook een lockdown hebben?
Omdat Nederland een ander land is dan alle andere landen??quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan "exponential growth" en waarom zou nederland anders zijn dan ALLE andere landen ....?
Gelukkig zit ik alleen op de kamer hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Nober het volgende:
Italiaanse post huidige status
https://www.instagram.com/p/B96fz0zitLy/?igshid=174ycl7ivgp78
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker met haar zo te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Nober het volgende:
Italiaanse post huidige status
https://www.instagram.com/p/B96fz0zitLy/?igshid=174ycl7ivgp78
Ik geef je in herinnering het sluiten van de scholen. Dat was ook een flinke draai over het een of twee dagen heenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo snel zou mij erg verbazen, na het debat van gisteren.
Ja daar ben ik ook bang voor want dan zijn we dus twee weken te laat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
ER KOMT PAS EEN LOCKDOWN ALS HET ZORGSTELSEL HET NIET MEER AANKAN!!!! zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |