Is hip tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waarom heeft die gozer dit in een notitie getypt op z'n telefoon....
Uitstekend!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Lenny_leonard
Tilburg heeft Breda weer ingehaald.
Dat weet ik. Maar de verschillen zijn enorm. Ze hebben een enorme voorsprong.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nieuws niet gevolgd? Italië is na China het land met de meeste besmettingen en doden.
Prima toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef -0- het volgende:
Ruim 30.000 gevallen inmiddels dus als je de sterfte- en besmettingscijfers van Duitsland doortrekt naar ons.
Eens. Rutte doet het knap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rutte doet gewoon prima werk in deze onbekende situatie.
Jammer van zn partij. Maar toch.
RutteGod
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
hier word de data van rivm ieder uur gescraped en in wat grafiekjes geplot
https://github.com/J535D165/CoronaWatchNL
Rotterdam en Amsterdam beginnen nu ook aardig te stijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Lenny_leonard
Tilburg heeft Breda weer ingehaald.
Wel in overleg met het rivm he.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef Revanches het volgende:
Groningen 12 erbij dus? Dat stijgt ook ineens.
Als we te maken hebben met exponentiele groei dan zou dat al veel eerder moeten zijn. Dan zouden we morgen en overmorgen en heel misschien pas zaterdag een enorme piek moeten waarnemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
al zou het nu elke dag onder de 20 doden blijven dan mogen we echt gelukkig zijn ... maar ik zie het nog wel opgaan lopen volgende week en anders wel in het weekend dat er meer dan 20 perdag gaan vallen
Ah oke mooiquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij zei dat hij respect had voor de medewerkers etc.
[..]
Toch grappig, voor de mensen die de koning op tv missen.
Wist niet dat Amsterdam de vierde gemeente was. Blij dat ik gevlucht ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee. Bij ons ligt er ook een uit Brabant en het kleurtje staat nog op wit: 0.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef Greenpeas het volgende:
Op het moment dat er patiënten verplaatst worden van Breda naar Groningen, telt dit dan als -1 voor Breda en voor +1 voor Groningen?
Waardeloze schatting.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar denkt de Vereniging voor Intensive Care anders over.
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html
Jaap van Disselquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
Het aantal ziekenhuisopnames is wel minder hard aan het stijgen laatste dagen. Het kabinetsbeleid begint zijn vruchten af te werpen
Met BBC.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:33 schreef RipCity het volgende:
we eindigen straks als Cambodja. Alleen maar jonge mensen over
Goed nieuws.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
Het aantal ziekenhuisopnames is wel minder hard aan het stijgen laatste dagen. Het kabinetsbeleid begint zijn vruchten af te werpen
Amen. De rust, de kalmte. Top man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rutte doet gewoon prima werk in deze onbekende situatie.
Jammer van zn partij. Maar toch.
RutteGod
2 testen worden ingezetquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Noek het volgende:
Gisteren was er sprake van dat er tuberculose medicatie ingezet kon worden om zorgpersoneel beter te beschermen. Is dit al ingezet?
Eigenlijk alles buiten Brabant lijkt redelijk onder controle vooralsnog... Ik vroeg me net nog af dat we Corona niet beter twee maanden eerder hadden gehad. Vóór carnaval dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brabant eenzaam aan de top
Leuke site. Echter, gezien de beperkte testcapaciteit kun je denk ik beter kijken naar het aantal ziekenhuisbedden / IC-bedden wat ingenomen wordt aangezien dat cijfer meer zekerheid biedt. Zou hij daar wat voor kunnen toevoegen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Zwitserland is een ondergerapporteerd ernstige zaak aan het worden. Weinig aandacht in de media en hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:36 schreef SoldMayor het volgende:
Zwitserland vandaag ook weer 824 nieuwe cases er bij.
Natuurlijk niet. Het was hooguit een stille hoop. Daar moet eerst maandenland op getest worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Noek het volgende:
Gisteren was er sprake van dat er tuberculose medicatie ingezet kon worden om zorgpersoneel beter te beschermen. Is dit al ingezet?
Poeh geen idee, ik kwam de site alleen maar tegen, heb het niet gemaakt ofzo. Je kunt wellicht een issue aanmaken om dit voor te leggen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Leuke site. Echter, gezien de beperkte testcapaciteit kun je denk ik beter kijken naar het aantal ziekenhuisbedden / IC-bedden wat ingenomen wordt aangezien dat cijfer meer zekerheid biedt. Zou hij daar wat voor kunnen toevoegen?
Wat ben ik trots op Nederland. Hoe we dit door goed te handelen een voorbeeld zijn voor heel Europ. Nederland😍quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef riazop het volgende:
[..]
Prima toch?
We laten dit virus immers ff "rondgaan"
Ik zeg tot minder hard stijgen voor ziekenhuisopnames?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar denkt de Vereniging voor Intensive Care anders over.
Volgende week 500 tot 1000 coronapatiënten op IC's verwacht
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html
maar het lijkt erop dat het al 3 dagen stabiel rond de 177 man op de IC ligt, klopt er iets niet dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De cijfers van vandaag moet je nooit meetellen. Die lopen altijd achter.
Grootste stad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand verklaring voor Amsterdam? (Op dat daar relatief veel mensen wonen na)
Blijft ook gewoon stijgen ondanks dat Brabant al eerder maatregelen hadquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwitsers geven ook nooit om ons, met hun laffe neutraliteit altijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Zwitserland is een ondergerapporteerd ernstige zaak aan het worden. Weinig aandacht in de media en hier.
Leuk he, carnaval.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken veel Amsterdammers die carnaval gevierd hebben. Mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand verklaring voor Amsterdam? (Op dat daar relatief veel mensen wonen na)
Het is nu ook echt dood op straat in Eindhoven, in Helmond is het belachelijk druk op straat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:40 schreef Minimunt het volgende:
Het is echt enorm opvallend dat eindhoven zo weinig gevallen heeft. Vergeleken met de andere brabantse steden..
Moet je niet te hard zeggen, vinden die doemdenkers hier niet leuk😅quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg tot minder hard stijgen voor ziekenhuisopnames?
En dan moet het effect van de maatregelen van dit weekend nog komen.
Het keerpunt is bereikt
Onduidelijke kleurtjes zijn onduidelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |