abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2020 @ 10:34:45 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192138447
https://nos.nl/l/2327601
SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192138490
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig. :')
pi_192138529
quote:
Ze doen het nog goed ook! Maar dan wel met zeep en water graag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192138535
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192138560
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.

Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.

Mijn mond viel letterlijk open van verbazing toen ze dat vertelde.

Dat kan toch niet :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192138685
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig. :')
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen! :9 ;)

Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 10:49:25 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192138692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.

Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.

8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192138761
Eigenlijk zouden we als dit over is eens alle communicatie met werkgevers moeten publiceren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 10:55:08 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192138767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar :X

En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk :')
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...

Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
pi_192138796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:49 schreef minilot het volgende:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen! :9 ;)

Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden? *O*
Ik ben nu van 48 naar 42 gegaan. Heel veel kleiner gaat het met mijn lengte denk ik ook niet worden. Hier ben ik ook al erg blij mee, kan tenminste weer overal shoppen. Broeken weet ik niet, ik had nog allemaal te kleine broeken liggen. Die draag ik nu. Een nieuwe zal ik echt in de winkel moeten gaan passen.
pi_192138845
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
pi_192138894
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
Toen ik maandag bij de Jumbo was, werden de zelfscanners inderdaad schoongemaakt voor ze teruggehangen werden voor de volgende klant. :Y

Wat je daarna over "soort" zegt, snap ik niet.
  donderdag 19 maart 2020 @ 11:26:33 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192139267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
Ik ben echt super blij met onze schuif-separatie. K. Kan niet thuis werken maar moet thuis blijven omdat ie dezelfde klachten heeft.. maar hij heeft dus niks te doen en zit de hele dag tv te kijken...
pi_192139361
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:

Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192139379
quote:

En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken *O*
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
pi_192139405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Spoilers!
pi_192139431
quote:

Dat MAG niet.
Koorts = thuisblijven en dat moet ze gewoon doen. Desnoods escaleren via huisarts of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192139441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Ja :Y Vind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en :W (oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
pi_192139445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die hebben wij ook. Echt heel top!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192139462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken *O*
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
Ben er wel bang voor ja. Maar op dit moment is het nog niet zover.

Ik hoorde dat er 150 reacties waren op de hulpvraag vanuit mijn lokale ziekenhuis. Dan snap ik wel dat ik nog geen reply heb gehad.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192139490
Weet je wat pas erg is 8)7 8)7 8)7 In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
pi_192139526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Vind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en :W (oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Noh, zelfscan O+
Voor grote boodschappen met speciale tas die ik in de winkelwagen klan klemmen. Zut scannen, erin gooien en klaar.
Kleine boodschappen met tas aan de arm en scanner in de andere hand. Of tas in het mandje.
Niks overladen *O*

En pinnen bij de kassiere kost weinig extra tijd.

Ik hoopte altijd op een steekproef, heeft me al een pak gratis stroopwafels opgeleverd :9
Nu sta ik daar natuurlijk niet zo om te springen. Ik vermoed zelfs dat ze die optie hebben uitgezet.
pi_192139544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas erg is 8)7 8)7 8)7 In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
Manomanoman... ik maakte daar kennis mee in Amerika.
Ding over de rel, ik op tilt en maar niet snappen wat er fout ging :X

Ik wilde ook eens hip zijn -O-
pi_192139566
quote:

[..]

Dit. Altijd dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192139604
Er ging hier net een telefoon die nooit rinkelt :o

Kantoorlijn blijkt doorgeschakeld te zijn omdat iedereen thuiswerkt, ik had het even gemist in de berichtenstroom :')
pi_192139657
We hebben een coco whatsapp (corona coordinatie) en daar komt nu elke dag al zoveel info langs en ik hoef pas volgende week vrijdag weer te werken :X Ik kom wel een uurtje eerder :')
pi_192139669
Ah kut. Daar gaat mijn plan om maandag rustig te winkelen:
"Zelfbedieningsgroothandels zoals die van de Sligro en de Makro openen in de loop van vandaag tijdelijk hun deuren voor de consument. "
pi_192139693
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Lonaa het volgende:
"Zelfbedieningsgroothandels zoals die van de Sligro en de Makro openen in de loop van vandaag tijdelijk hun deuren voor de consument. "
Serieus? :D Omdat de horeca nauwelijks meer komt of zo?
pi_192139723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus? :D Omdat de horeca nauwelijks meer komt of zo?
Ja, geen idee. Ik vind het een vreemd nieuwsbericht. Dit is de rest:
Dat meldt het CBL, de koepelorganisatie van supermarkten en foodservicebedrijven.

Het opengooien van de winkels, die doorgaans alleen voor bedrijven met een speciale toegangspas open zijn, maakt deel uit van het noodpakket dat de levensmiddelensector eerder deze week presenteerde aan minister-president Mark Rutte.
pi_192139782
De prioriteit is duidelijk bij mensen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192139867
quote:
Ze willen volgens mij voorkomen dat er heel veel kort houdbaar voedsel verspild gaat worden, wat ik wel weer kan begrijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PdeHoog op 19-03-2020 11:59:55 ]
  donderdag 19 maart 2020 @ 11:58:09 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192139978
Oeh, even ossenhaas scoren voor in de diepe vries :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2020 @ 12:03:04 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192140096
quote:

[..]

Dat heb ik gisteren voor het eerst gedaan... ik dacht: doe alles nu voor de eerste keer, kan dit er ook wel bij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192140354
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren voor het eerst gedaan... ik dacht: doe alles nu voor de eerste keer, kan dit er ook wel bij
Heb je afgelopen nacht in je nieuwe huis geslapen?
Spoilers!
  donderdag 19 maart 2020 @ 12:24:07 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192140503
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je afgelopen nacht in je nieuwe huis geslapen?
Ja, slaap natuurlljk vaak elders in hotels enzo dus kan daar snel aan wennen.
Nu mijn eerste was en droog aan het draaien.
Zo nog wat boodschapjes doen, plantjes halen, beetje ompielen... Het besef dat ik geen relatie meer heb is wel zo onwerkelijk dat ik het niet besef... net zoals corona zeg maar :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192140530
Ik vind de appie zelfscan geniaal, ik doe dat trouwens met de appieapp. Dan is je telefoon dus eigenlijk de handscanner, boodschappen gaan meteen mijn tas in, bij de zelfsscankassa scan je je telefoon en reken je af. Je hoeft dan dus alleen eventueel je pincode in te toetsen, verder hoef je niks aan te raken :P
pi_192140614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Het besef dat ik geen relatie meer heb is wel zo onwerkelijk dat ik het niet besef... net zoals corona zeg maar :P
:*
pi_192140759
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:25 schreef Aure het volgende:
Ik vind de appie zelfscan geniaal, ik doe dat trouwens met de appieapp. Dan is je telefoon dus eigenlijk de handscanner, boodschappen gaan meteen mijn tas in, bij de zelfsscankassa scan je je telefoon en reken je af. Je hoeft dan dus alleen eventueel je pincode in te toetsen, verder hoef je niks aan te raken :P
Ik leer vandaag wel vanalles over de AH in deze SC *O* handig
pi_192141033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:? Lopen jullie in Brabant dan zover achter :o
  donderdag 19 maart 2020 @ 12:57:37 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192141053
Ik gun cassieres hun baan, en reken dus af bij de lopende band.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:00:48 #41
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192141101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Pinpas aan je Apple Pay toevoegen en je hoeft niets meer aan te raken 8-)
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:04:36 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192141159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef fietsie het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de rest van de mensen die in de rij staan :o
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:05:44 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192141180
Er zijn hier net twee AH’s uitgebreid en vernieuwd. Bij een is er nu nog maar één echte kassa!

#studentenstad
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:05:59 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192141185
Albert langs geweest *O*
Genoeg groenten op voorraad..
Vandaag kipmadras en lasagne maken ^O^

Vanavond speklapjes met verse brocolli en gebakken aardappeltjes..
pi_192141198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:? Lopen jullie in Brabant dan zover achter :o
Ik vond al heel wat dat ik snapte hoe het gewoon zelfscannen werkte :@ gaat toch weer anders dan bij de Jumbo.

Komt ook wel doordat ik dus maar heel weinig naar de AH ga, zit verder weg. Maar vind het wel een fijnere winkel dat de Jumbo, dus ga steeds vaker wel.
pi_192141216
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Pinpas aan je Apple Pay toevoegen en je hoeft niets meer aan te raken 8-)
Thanks 😁

En als we dan toch bezig zijn, maar verder met nieuwe dingen leren.
Beetje aan het klooien met Notion.
Nog meer lijstjes O+
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:12:13 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192141318
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kijk anders eens rond bij restaurants in je buurt die hebben moeten sluiten. Sommigen zijn een afhaalservice gestart en zo steun je de horeca alsnog. Staan soms ook op thuisbezorgd.
Ik bedoelde de boodschappen. Stond er niet duidelijk.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:13:42 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192141351
Super rustig bij de Appie. Er was wel redelijk veel gehamsterd. Kon nog wel keukenrol kopen.

Had voor het eerst sinds tien jaar zin in ragout. Merkwaardig genoeg waren de bakjes compleet uitverkocht. Wie hamstert er nou ragout bakjes. :')
pi_192141403
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik bedoelde de boodschappen. Stond er niet duidelijk.
^O^

Als je kant en klaar cravings krijgt: www.waarkanikafhalen.nl

Mijn durrup is nog één kale vlakte dus ik heb die site maar eens in een lokale FB groep gegooid.
pi_192141420
quote:
Dat heb ik ook. Staat er een giga rij dan naar de scan, maar verder altijd bij de cassieres
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:20:52 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192141498
quote:
:') ik gun mezelf eenmalig inpakken dus ik scan. Het scheelt gewoon een kwartier op een volle kar.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:21:58 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192141516
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

^O^

Als je kant en klaar cravings krijgt: www.waarkanikafhalen.nl

Mijn durrup is nog één kale vlakte dus ik heb die site maar eens in een lokale FB groep gegooid.
Morgen bestellen wr de lekkerste spareribs van Enschede die normaal niet aan bezorgen doet. Beetje steunen. Al denk ik dat de eigenaar van dit restaurant 12 Mercedessen heeft want het zit altijd vol.
pi_192141577
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Morgen bestellen wr de lekkerste spareribs van Enschede die normaal niet aan bezorgen doet. Beetje steunen. Al denk ik dat de eigenaar van dit restaurant 12 Mercedessen heeft want het zit altijd vol.
Hoe laat ben ik welkom?
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:32:36 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192141707
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoe laat ben ik welkom?
Weet niet. Even aan Wouter vragen hoe laat we de spareribs op hebben. :7.
pi_192141864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik ook. Staat er een giga rij dan naar de scan, maar verder altijd bij de cassieres
Dat mensen hier over nadenken. :D Schattig wel.

Ik ga toch echt gewoon voor mijn eigen gemak. Misschien heel hard, maar als iemand overbodig is geworden, is het toch niet mijn taak om zo iemand toch nut te geven. Als er mensen zijn die het fijner vinden, leef je uit. Of oudjes die het socialer vinden, dikke prima. Maar het puur doen omdat iemand anders niet meer nodig is, vind ik toch wat vreemd.
pi_192141938
Ik vind mooie column <3 Mijn gevoelens beschreven.

https://www.volkskrant.nl(...)eerde-land~b64c3092/
pi_192141973
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Weet niet. Even aan Wouter vragen hoe laat we de spareribs op hebben. :7.
;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 13:47:19 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192142009

Mooie bloei wel voor de deur.
pi_192142017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat mensen hier over nadenken. :D Schattig wel.

Ik ga toch echt gewoon voor mijn eigen gemak. Misschien heel hard, maar als iemand overbodig is geworden, is het toch niet mijn taak om zo iemand toch nut te geven. Als er mensen zijn die het fijner vinden, leef je uit. Of oudjes die het socialer vinden, dikke prima. Maar het puur doen omdat iemand anders niet meer nodig is, vind ik toch wat vreemd.
Denk er daar niet over na, maar thuis. Ook fijner voor die ouderen die dat scannen enzo niet meer meekrijgen. En als ze dan alle kassa's weghalen omdat het gross de scanners gebruiken hebben die een probleem. Ik ben niet alleen op de wereld, en och, die 5 minuten extra tijd heb ik wel. VInd het ook wel leuk om te zien dat iemand hele gesprekken heeft met een cassierre. Tijd geleden een ontzettend blije knul (wel volwassen maar geestelijk niet) die zomaar een extra pakje voetbalplaatjes kreeg, hij was zo blij dat ik die van mij ook maar aan hem gaf.
pi_192142034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:

" in deze opmerkelijke tijden waarin de overbuurman, de penningmeester van de voetbal, de schoonmaker op het werk én diens minnares allemaal blijken te hebben doorgeleerd voor viroloog/epidemioloog/statisticus."

Dit. Vooral dit. Ie-der-facking-een heeft een mening. En een oordeel. Aaaaaaaaargh. Soms. Zeker als COR-mod. Soms.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 13:52:41 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142129
Zorginstelling van m'n oma gaat waarschijnlijk helemaal op slot zeiden ze aan de telefoon.

Want de maaltijdservice belde dat ze vandaag ja veel zeuren nog naar binnen mochten maar morgen echt niet meer. Dus even gebeld hoe het zit en of ze dan van het huis eten kunnen brengen. Aantal jaar geleden kon dat niet meer omdat ze niet volledig verpleegd werd. Dat was mogelijk en aan de telefoon lieten ze min of meer ontvallen dat gehele sluiten wel werd verwacht.
pi_192142143
quote:

*stil*

*mooi*
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 13:55:53 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142183
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

" in deze opmerkelijke tijden waarin de overbuurman, de penningmeester van de voetbal, de schoonmaker op het werk én diens minnares allemaal blijken te hebben doorgeleerd voor viroloog/epidemioloog/statisticus."

Dit. Vooral dit. Ie-der-facking-een heeft een mening. En een oordeel. Aaaaaaaaargh. Soms. Zeker als COR-mod. Soms.
Dat is niet alleen wat betreft Corona. Ook iedereen heeft verstand van voetbal, muziek, landbouw of weet ik veel wat. :')
pi_192142201
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef derLudolf het volgende:
Zorginstelling van m'n oma gaat waarschijnlijk helemaal op slot zeiden ze aan de telefoon.

Want de maaltijdservice belde dat ze vandaag ja veel zeuren nog naar binnen mochten maar morgen echt niet meer. Dus even gebeld hoe het zit en of ze dan van het huis eten kunnen brengen. Aantal jaar geleden kon dat niet meer omdat ze niet volledig verpleegd werd. Dat was mogelijk en aan de telefoon lieten ze min of meer ontvallen dat gehele sluiten wel werd verwacht.
De woongroep voor demente ouderen tegenover mijn huis zit ook al dicht, zag ik op een papier op hun deur. Leveranciers moeten de spullen bij de deur neerzetten en mogen er niet in.
Ik hoop dat ze het een beetje volhouden daar; het is er heel huiselijk dus hopelijk kunnen ze het een beetje rustig en gezellig houden.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 13:56:54 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142215
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Je personeel kijkt zo je landhuis in?
Wel een mooie koetshuis daar rechts.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:58:17 #66
13783 Anthraxx
pi_192142242
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jij hebt een heel forum met meningen. Waarvan sommige uit je andere forum komen. Die willen vooral de wereld en Rutte en de EU in het bijzonder zien branden lijkt het.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 13:58:33 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142246
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De woongroep voor demente ouderen tegenover mijn huis zit ook al dicht, zag ik op een papier op hun deur. Leveranciers moeten de spullen bij de deur neerzetten en mogen er niet in.
Ik hoop dat ze het een beetje volhouden daar; het is er heel huiselijk dus hopelijk kunnen ze het een beetje rustig en gezellig houden.
Ik ben gistermiddag lang geweest, m'n oom is er nu even uitleggen en zo. En m'n pa was er deze week ook al geweest. Even bezoek overload :7
  donderdag 19 maart 2020 @ 14:02:07 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192142340
quote:

Ik denk dat in het begin even iets gemist heb; lauwert ze nu Bidet of Wilders in de eerste alinea's? :P
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:04:36 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
Wat je daarna over "soort" zegt, snap ik niet.
Dat je bij Bol.com keuze hebt uit slechts een merk (soort, is dat Nedersaksisch?) paracetamol terwijl je zelfs bij de Trekpleister vaak al keuze hebt uit eigenmerk, eigenmerk + coffeïne, duurder merk, 1mg, capsules, zuigtabeltten met smaakje en weet ik veel wat nog meer. Dan zou je online een nog grotere verscheidenheid verwachten ;)
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:05:19 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142409
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Bidet
pun intended?
pi_192142424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:

Ik denk dat in het begin even iets gemist heb; lauwert ze nu Bidet of Wilders in de eerste alinea's? :P
Dat is duidelijk Baudet :7 En ik geloof niet dat lauweren het juiste woord is, tenzij sarcasme.
pi_192142448
quote:

Jup.. zo gaat dat nu...

Iemand met dochter met corona en baan in de zorg... zolang ze zelf niet doodziek is... gewoon doorwerken.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:07:41 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142478
quote:
Ik vind het ook geen goed idee.
Krijg je van die zeik figuren waarschijnlijk die het concept groothandel niet snappen en gaan lopen zeiken dat paneermeel in zakken van 5kg zit of dat ze een verpakking met 12 kleine doosjes open gaan trekken :7
Of gaan zeiken dat het best duur is. :')
pi_192142479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat je bij Bol.com keuze hebt uit slechts een merk (soort, is dat Nedersaksisch?) paracetamol terwijl je zelfs bij de Trekpleister vaak al keuze hebt uit eigenmerk, eigenmerk + coffeïne, duurder merk, 1mg, capsules, zuigtabeltten met smaakje en weet ik veel wat nog meer. Dan zou je online een nog grotere verscheidenheid verwachten ;)
Ik denk dat ik in de war was omdat je eerste alinea en je tweede alinea over twee totaal verschillende dingen gaan. Maar als ik nu zo teruglees snap ik op welke dingen uit Isa's post je reageerde :Y

En inhoudelijk; bol is geen drogist, dus ik snap wel dat ze een beperkt drogisterij-assortiment hebben?
  donderdag 19 maart 2020 @ 14:09:14 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192142521
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is duidelijk Baudet :7 En ik geloof niet dat lauweren het juiste woord is, tenzij sarcasme.
Dat schemerde niet door in mijn vraag? Maar ik vroeg me dus serieus af of het peroxide-Geert was, of zn belezen conculega. Dank.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:09:26 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gaat ook in dezelfde rij staan.
Op 1,5m afstand
pi_192142547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef fietsie het volgende:

Dat schemerde niet door in mijn vraag? Maar ik vroeg me dus serieus af of het peroxide-Geert was, of zn belezen conculega. Dank.
Dus dat ze een van die twee lauwert was wel serieus? ok
pi_192142553
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen goed idee.
Krijg je van die zeik figuren waarschijnlijk die het concept groothandel niet snappen en gaan lopen zeiken dat paneermeel in zakken van 5kg zit of dat ze een verpakking met 12 kleine doosjes open gaan trekken :7
Of gaan zeiken dat het best duur is. :')
Ik zie de foto's van geplunderde Sligro's wel tegemoet. Maandag boodschappen doen. Kijk wel even of ik dan ook nog even de Sligro aan doe. Wat ik wel weet is dat ik weer te weinig snacks heb.

Snacks :9
  donderdag 19 maart 2020 @ 14:11:05 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192142570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

pun intended?
De naam leent zich bij uitstek voor deze pun.

De auteur heeft overigens haar naam ook wel mee, als het om bewust fout verschrijven gaat.
  donderdag 19 maart 2020 @ 14:11:21 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192142581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus dat ze een van die twee lauwert was wel serieus? ok
Nee -dat- was sarcastisch bedoeld
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:12:59 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142629
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in de war was omdat je eerste alinea en je tweede alinea over twee totaal verschillende dingen gaan. Maar als ik nu zo teruglees snap ik op welke dingen uit Isa's post je reageerde :Y

En inhoudelijk; bol is geen drogist, dus ik snap wel dat ze een beperkt drogisterij-assortiment hebben?
Bol is de winkel van ons allemaal :P
en bovendien kunnen veel leveranciers zich bij de aansluiten.

Als ik zoek op 4sr44 batterij, een batterij die je zelden zult vinden in een winkel, dan hebben ze te kust en te keur ;)
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:15:36 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142704
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zie de foto's van geplunderde Sligro's wel tegemoet. Maandag boodschappen doen. Kijk wel even of ik dan ook nog even de Sligro aan doe. Wat ik wel weet is dat ik weer te weinig snacks heb.

Snacks :9
Meestal gaan ze plunderen bij de Sligro wel tegen. Als bier in de aanbieding is, is het ook maximaal 4 pallets per klant :P
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 14:16:18 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192142719
Over bier gesproken. Ik dacht dat Youp van 't Hek zo goed was in het kapot maken van biermerken. Dit keer lijkt ie daar niet zo aardig in te slagen.
pi_192142893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Moeder van mijn schoonzus woont in een groepswoning. Moet nu op haar kamer blijven, eten wordt aan de deur neergezet, alleen menselijk contact op de zorgmomenten (helaas voor haar in deze situatie, is ze fysiek redelijk zelfstandig en zijn dat er niet veel). Heeft verder weinig contacten dus ik ga haar straks eens bellen voor een beetje afleiding.
Ik hoop dat ze het psychisch allemaal een beetje trekt, want daarom woont ze in die groepswoning.
pi_192142960
Nou ja zeg. Ik kom net thuis en ligt er een envelop met een naam die me vaag bekend voorkomt (heel aparte voornaam). Allemaal kindertekeningen erop maar het huisnummer is niet volledig.
Zoek de naam op op internet, blijkt het een bekende fotografe te zijn in Arnhem (werkt ook voor de krant dus vandaar), ik zoek haar op op fb om zo een berichtje te sturen. Blijkt dat we 1,5 jaar geleden met elkaar "gesproken" hebben op messenger. Toen had zij een kerstkaart voor mij gekregen waarvan het huisnummer niet goed was 8)7 Dit verzin je toch niet.
pi_192143223
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef derLudolf het volgende:

Zo is het hier al een week. Ook dagbesteding waar mijn oma naar toe gaat is al dicht -O- ze had het er net zo naar haar zin, bloeide echt op.
pi_192143384
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Oh woon je daar :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 14:42:29 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192143406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh woon je daar :D
Nee ik woon in een huis.
pi_192143426
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee ik woon in een huis.
Ik moest lachen ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 14:46:29 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192143507
Mijn :') moeder :') wil :') niet :') meer :') langskomen :') omdat :') ik :') een :') risicogroep :') ben :') omdat :') ik :') teveel :') mensen :') heb :') ontmoet. :')

;(.
pi_192143509
Hoi mooie bloesem zag ik!
Hier ook in dorp, genieten O+

Ochtendje gewerkt, kapitale fout gisteren gemaakt :{ gezien door coll op tijd _O_ coll maakt kapitale fout, op tijd door mij gezien _O_ :D
/overbelaste breinen
pi_192143523
quote:
9s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Kreator het volgende:
Mijn :') moeder :') wil :') niet :') meer :') langskomen :') omdat :') ik :') een :') risicogroep :') ben :') omdat :') ik :') teveel :') mensen :') heb :') ontmoet. :')

;(.
Hoera *O*
pi_192143568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Ik kom net thuis en ligt er een envelop met een naam die me vaag bekend voorkomt (heel aparte voornaam). Allemaal kindertekeningen erop maar het huisnummer is niet volledig.
Zoek de naam op op internet, blijkt het een bekende fotografe te zijn in Arnhem (werkt ook voor de krant dus vandaar), ik zoek haar op op fb om zo een berichtje te sturen. Blijkt dat we 1,5 jaar geleden met elkaar "gesproken" hebben op messenger. Toen had zij een kerstkaart voor mij gekregen waarvan het huisnummer niet goed was 8)7 Dit verzin je toch niet.
Vraag is, is het voor jou?
pi_192143585
Werd op werk een zware grote doos bezorgd voor dokter op zijn naam, adres van ziekenhuis.
Maakt ie het open is het van zijn oom en tante :D O+ Voor de poli
pi_192143586
quote:

;(.
Ik vind het mooi dat je in je eentje een risicogroep bent. O+
pi_192143629
quote:

;(.
Onze schuld :D
pi_192143644
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ik was laatst skiën met en aantal mensen die wiskunde gestudeerd hebben..
en wiskundig gezien kun je ook een groep van 1 hebben.
pi_192143661
Ik heb mijn moeder juist al gezegd dat ik niet meer langskom. Wil dat echt niet op mijn geweten heb. Zij vindt zichzelf niet zwak, maar ik vind van wel.
pi_192143676
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Lonaa het volgende:

Mijn meest verse herinnering aan Krea is dan ook een zieke Krea. Dus.....huuuuuu!
pi_192143698
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn meest verse herinnering aan Krea is dan ook een zieke Krea. Dus.....huuuuuu!
Ik ben daar daadwerkelijk ook ziek van geworden. ;(
pi_192143703
Vandaag voor het eerst bij de AH gescand met de app en betaald met de rabo app _O_
pi_192143704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Blues het volgende:
Werd op werk een zware grote doos bezorgd voor dokter op zijn naam, adres van ziekenhuis.
Lief O+

Bij ons komen mensen mondkapjes en handschoenen die ze thuis hadden liggen afgeven _O_
pi_192143731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Isabeau het volgende:

Lief O+

Bij ons komen mensen mondkapjes en handschoenen die ze thuis hadden liggen afgeven _O_
Goed he!

Iedereen moest vandaag formulier invullen om te inventariseren of je op je werkplek tijd hebt om ergens anders te helpen.
NEE WIJ NIET, NIET ONS WEGHALEN :B >:)
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 14:56:25 #104
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192143761
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik voel me nu wel lekker. 8-).
pi_192143778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef Blues het volgende:

Goed he!

Iedereen moest vandaag formulier invullen om te inventariseren of je op je werkplek tijd hebt om ergens anders te helpen.
NEE WIJ NIET, NIET ONS WEGHALEN :B >:)
pi_192143898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lief O+

Zijn handschoenen ook nuttig en schaars? Ik heb nog een doos thuis namelijk. De oom van mijn lief heeft honderden mondkapjes besteld en ik vind het zo gierend asociaal. Ik heb erg veel zin om hem allerlei linkjes en oproepen door te sturen. Als hij niet in freakin Bayern zou wonen, was ik erheen gereden om die doos de claimen. Sukkel :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192143918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Clubsoda het volgende:

Zijn handschoenen ook nuttig en schaars? Ik heb nog een doos thuis namelijk. De oom van mijn lief heeft honderden mondkapjes besteld en ik vind het zo gierend asociaal. Ik heb erg veel zin om hem allerlei linkjes en oproepen door te sturen. Als hij niet in freakin Bayern zou wonen, was ik erheen gereden om die doos de claimen. Sukkel :(
Ik vraag me dus ook af hoe ongelofelijk veel mensen er wel niet mondkapjes thuis hebben liggen :X

Volgens mij zijn handschoenen trouwens niet schaars, maar mensen leveren ze wel af :+
pi_192143961
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me dus ook af hoe ongelofelijk veel mensen er wel niet mondkapjes thuis hebben liggen :X

Volgens mij zijn handschoenen trouwens niet schaars, maar mensen leveren ze wel af :+
Nee, dat dacht ik ook, daarom heb ik ze nog niet gebracht. Ik krijg alleen maar mails over spatbrillen en mondkapjes.

Onbegrijpelijk, hoe self-centered mensen kunnen zijn. Maar goed, in dit geval moet je denk ik ook niet al teveel verwachten van iemand die zijn doctorstitel online gekocht heeft |:( :') :') :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192143998
Ik heb 2 van die mondkapjes in huis die je gebruikt bij het schuren. Wel van die goedkope, kartonne dingen. Want ik ging de trap schuren, maar toen was het kutwerk dus deed ik het niet.
pi_192144022
Nu zijn ze aan het bladblazen hier ;(
pi_192144029
Ik verveel mij ontzettend zo de pleurtis dat ik bijna.. Bijna.. Verder zou gaan met het verf werk boven.. Bijna
pi_192144042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verveel mij ontzettend zo de pleurtis dat ik bijna.. Bijna.. Verder zou gaan met het verf werk boven.. Bijna
Ik verveel mij bij lange na nog niet genoeg, en waarschijnlijk nooit, om iets met die trap te doen.
pi_192144061
Trap schuren was wel kut. Schilderen eigenlijk ook. Maar het resultaat is tof.
pi_192144136
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik verveel mij bij lange na nog niet genoeg, en waarschijnlijk nooit, om iets met die trap te doen.
:D ik snap je
pi_192144171
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja onze trap moet ook nog. Zijkanten en stoot bord moet wit en dan met flexx stairs de rest.

Maar daar moeten we eerst spullen voor halen. Voor de kozijnen en deuren binnen hebben we verf.

Van het weekend de walnoot uit de tuin slopen
pi_192144218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja onze trap moet ook nog. Zijkanten en stoot bord moet wit en dan met flexx stairs de rest.

Maar daar moeten we eerst spullen voor halen. Voor de kozijnen en deuren binnen hebben we verf.

Van het weekend de walnoot uit de tuin slopen
Kwestie van tijd voor ook de bouwmarkt dicht gaat...
pi_192144227
Hier zo maar even koffie en hagelslag halen.
Heb ik ook weer enigzins een frisse neus.
pi_192144236
J
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kwestie van tijd voor ook de bouwmarkt dicht gaat...
a domme mensen die daar weer een uitje van gaan maken.. Echt :X
pi_192144313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tegeltjes :{w
pi_192144329
quote:

[..]

:(
pi_192144426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik ook, daarom heb ik ze nog niet gebracht. Ik krijg alleen maar mails over spatbrillen en mondkapjes.

Onbegrijpelijk, hoe self-centered mensen kunnen zijn. Maar goed, in dit geval moet je denk ik ook niet al teveel verwachten van iemand die zijn doctorstitel online gekocht heeft |:( :') :') :')
Whut.
Spoilers!
pi_192144430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn moeder juist al gezegd dat ik niet meer langskom. Wil dat echt niet op mijn geweten heb. Zij vindt zichzelf niet zwak, maar ik vind van wel.
Dit!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192144441
quote:

[..]

:(

Kan hij daar vast ook ergens afleveren. Spammen met die linkjes!
pi_192144449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Blues het volgende:
Oh haha gevuld met allerlei chocolade moest er nog bij :+
pi_192144483
Het kutte is dat we dus gaan verhuizen (inshallah) en dat ik allemaal poetstijd heb, maar geen idee of we kijkers gaan krijgen :'

Maar mn keuken is hoe dan ook schoner dan de 3 jaar dat er is gewoond door de man en/of mij :@
pi_192144523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh haha gevuld met allerlei chocolade moest er nog bij :+
O+
pi_192144545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kutte is dat we dus gaan verhuizen (inshallah) en dat ik allemaal poetstijd heb, maar geen idee of we kijkers gaan krijgen :'

Maar mn keuken is hoe dan ook schoner dan de 3 jaar dat er is gewoond door de man en/of mij :@
Da’s kut -O-

Het thuiszitten heeft bij mij nog op geen enkele wijze tot huishoudelijke actie geleid :') Nu ben ik ook af en aan bezig aan de pc dus ik heb een excuus.
Maar eigenlijk is dit het perfecte moment om mijn tegels onder handen te nemen met de hogedrukspuit.
pi_192144567
Waarom beschuldigt FOK! mij ervan een addblocker te hebben? Ik zou niet weten waar ik die moet vinden ;(
pi_192144606
https://www.bd.nl/uden-ve(...)en-in-uden~a5bf59ce/

Ambulances (met patienten) die gewoon een uur moesten wachten -O-
  donderdag 19 maart 2020 @ 15:40:08 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192144685
Hoezo.hebben jullie zo veel tijd over?
Vandaag ben ik iets actiever qua werk .. en vind het lastig om de huishoudelijke taken erbij te combineren..

En dan.heb ik het dus niet eens over de trap ofzo ..
pi_192144714
quote:

Schitterend verwoord O+
pi_192144751
Ik zit hier ook gewoon te werken. Wel de was opgehangen, maar ik moet niet vergeten straks m'n bed op te maken, om dat nou om 23 uur te moeten doen is ook niet fijn.
Heb wel de tijd genomen om een klein uur te gaan fietsen. Ook een afslag genomen die mij al jaren intrigeerde, waar zou die heen gaan. Dat weet nu, naar een boerderij of (als je een idioot bent) kan je zo de snelweg opfietsen (is waarschijnlijk een afslag naar de boerderij). Had gehoopt om langs de IJssel te fietsen maar dat was niet deze afslag
pi_192144830
Ik ben geen buitenmens. De afgelopen dagen in totaal misschien een uurtje buiten geweest voor boodschappen. En daar moet ik toch eens verandering in brengen, alleen binnen zitten is niet gezond.

In het kader van klein leed: ik heb al zeker een maand last van mijn bovenarm, denk zelf aan overbelasting en hoopte het te kunnen oplossen door een andere zithouding en die arm minder te gebruiken bij PC werk.
Maar dat helpt niet echt, het lijkt erger te worden en nu word ik er ‘s nachts zelfs wakker van.
Vorige week was ik aan het bedenken dat het toch wel handig kon zijn eens bij een fysio binnen te lopen.

Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog aan denkt natuurlijk. Auwa.
pi_192144896
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben geen buitenmens. De afgelopen dagen in totaal misschien een uurtje buiten geweest voor boodschappen. En daar moet ik toch eens verandering in brengen, alleen binnen zitten is niet gezond.

In het kader van klein leed: ik heb al zeker een maand last van mijn bovenarm, denk zelf aan overbelasting en hoopte het te kunnen oplossen door een andere zithouding en die arm minder te gebruiken bij PC werk.
Maar dat helpt niet echt, het lijkt erger te worden en nu word ik er ‘s nachts zelfs wakker van.
Vorige week was ik aan het bedenken dat het toch wel handig kon zijn eens bij een fysio binnen te lopen.

Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog aan denkt natuurlijk. Auwa.
Mijn fysiobehandeling gaat gewoon door al ga ik 'm wel zelf afzeggen. Pols doet het goed dus niets opzoeken.
Ik ben ook niet echt een buitenmens, kan zo een weekend binnenblijven tenzij ik wil fotograferen of zo, maar ik vond ook dat ik er maar uit moest gaan, frisse neus halen (doe ik natuurlijk normaal op de fiets naar kantoor en terug) en het is best lekker. Dit gedoe heeft 1 positief gevolg, ik hoef die "kutberg" naar mijn werk niet op te fietsen en de knie doet het zo ontzettend goed, nauwelijks last.
pi_192144959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook een afslag genomen die mij al jaren intrigeerde, waar zou die heen gaan.
O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2020 @ 15:56:56 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192144964
Halve dag gewerkt en net twee uurtjes gewandeld. :) Het is in die zin een redelijk normale dag. Behalve dan dat ik thuis ben en naar de sportschool zou gaan.
Gewandeld langs de Molenplas en langs het Spaarne. Zijn veel mooie routes in de buurt :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192145040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag ben ik iets actiever qua werk .. en vind het lastig om de huishoudelijke taken erbij te combineren..

Verkansie *O*

Reis ging niet door, maar ik ben liever thuis dan op kantoor (geen volledige thuiswerkpolicy) dus dan maar ten koste van mn vakantiedagen.
pi_192145097
Gisteravond uiteindelijk tweeënhalf uur in mijn eentje gewandeld. :9 Om er eenmaal bij huis aangekomen achter te komen dat ik niet naar binnen kon: alleen voordeursleutel bij me en J. was bij het tijdig al met Günther in bed kruipen vergeten de knip van de voordeur af te halen. }:| En onze deurbel is momenteel defect non-existent. }:|
Het was nogal laat dus ik heb ongeveer drie kwartier lang geprobeerd een balans te vinden tussen wél J. wakker krijgen en niet de hele straat wakker blèren. 8)7 Vanuit de tuin tevergeefs stukken stoepkrijt tegen het slaapkamerraam gegooid, gratis Surinaams broodje afgeslagen van de Surinaamsebroodjeszaak die deze week (timing! :')) tegenover ons huis open is gegaan en uiteindelijk de voordeur zo'n beetje doormidden geschopt voordat J. wakker werd om me binnen te laten.
Vandaag niet wandelen, want dikke, blauwe voet. :')
</liefdagboek>

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-03-2020 16:19:57 ]
pi_192145146
quote:

Hm hier gewerkt en geholpen met schoolwerk.

Maar geen bijna 2 uur reistijd en “uitgeslapen”.
Dus geen trapverfneigingen..
maar wel samen met dochterlief langzam maar zeker alles aan het opruimen.

Je maakt ook veel meer rommel als je samen thuis bent.
  donderdag 19 maart 2020 @ 16:10:35 #140
13783 Anthraxx
pi_192145184
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
Gisteravond uiteindelijk tweeënhalf uur in mijn eentje gewandeld. :9 Om er eenmaal bij huis aangekomen achter te komen dat ik niet naar binnen kon: alleen voordeursleutel bij me en J. was bij het tijdig al met Günther in bed kruipen vergeten de knip van de voordeur af te halen. }:| En onze deurbel is momenteel defect non-existent. }:|
Het was nogal laat dus ik heb ongeveer drie kwartier lang geprobeerd een balans te vinden tussen wél J. wakker krijgen en niet de hele straat wakker blèren. 8)7 Vanuit de tuin tevergeefs stukken stoepkrijt tegen het slaapkamerraam gegooid, Gratis Surinaams broodje afgeslagen van de Surinaamsebroodjeszaak die deze week (timing! :')) tegenover ons huis open is gegaan en uiteindelijk de voordeur zo'n beetje doormidden geschopt voordat J. wakker werd om me binnen te laten.
</liefdagboek>
Je had niet kunnen bellen?
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 16:11:18 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192145192
quote:

Ik reis normaal gesproken 2 tot 4 uur per dag. Die reistijd heb ik nu niet, dus ik heb veel tijd over.
(en normaal gesproken heb ik sociale dingen, die heb ik nu ook niet.)
pi_192145203
Ik merk tot dusver geen toename in rommel, wel duidelijke afname boterhammen, beleg, koffie en filterzakjes :)
pi_192145216
...

Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 16:12:38 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192145219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
Het was nogal laat dus ik heb ongeveer drie kwartier lang geprobeerd een balans te vinden tussen wél J. wakker krijgen en niet de hele straat wakker blèren. 8)7 Vanuit de tuin tevergeefs stukken stoepkrijt tegen het slaapkamerraam gegooid, Gratis Surinaams broodje afgeslagen van de Surinaamsebroodjeszaak die deze week (timing! :')) tegenover ons huis open is gegaan en uiteindelijk de voordeur zo'n beetje doormidden geschopt voordat J. wakker werd om me binnen te laten.
</liefdagboek>
:').
pi_192145231
@minilot _O- En wat heb je nu geleerd, spelende vrouw? *O*
(en broodjeshuis, yum!)
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 16:13:52 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192145236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:12 schreef Isabeau het volgende:
...

[ afbeelding ]
Zullen we eens zien hoe Allah het doet, de komende dagen.
pi_192145238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:12 schreef Isabeau het volgende:
...

[ afbeelding ]
Kunnen we daar een grote muur om bouwen? En dat totdat er medicatie is gevonden?
pi_192145288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef Isabeau het volgende:
@:minilot _O- En wat heb je nu geleerd, spelende vrouw? *O*
(en broodjeshuis, yum!)
Ik? Wat heeft J. geleerd, zul je bedoelen! :+

En ja, die broodjeszaak - ik vind het wel sneu voor ze! Maar goed, puur egoïstisch gedacht: Surinaamsebroodjesoverburen helpen mij dan weer niet op de route naar een minder dikke kont. Dus tsja. :7
pi_192145292
quote:
10s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:

Zullen we eens zien hoe Allah het doet, de komende dagen.
Nou, inderdaad -O- Maar ik vrees vooral veel onwetendheid en blind vertrouwen in God. Dat zijn een boel mensen die daar onder vallen.
pi_192145326
quote:
11s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je had niet kunnen bellen?
Heb jij je telefoon op geluid staan als je gaat slapen, ja? Wij niet. Noodgevallen hebben te wachten tot het ochtendgloren. :{w
pi_192145340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef minilot het volgende:
Ik merk tot dusver geen toename in rommel, wel duidelijke afname boterhammen, beleg, koffie en filterzakjes :)
Beleg en koffie wordt hier een ding ja.

Zo even oplossen.
pi_192145357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef minilot het volgende:

Heb jij je telefoon op geluid staan als je gaat slapen, ja? Wij niet. Noodgevallen hebben te wachten tot het ochtendgloren. :{w
Pssst. Er zit een optie op je telefoon om sommige mensen nog steeds te horen als je telefoon op mute staat ;) Zo heb ik Jross en mijn oduers daaronder vallen, omdat ik mijn telefoon nogal vaak mute als ik overdag slaap.
pi_192145380
Mooie bomen zo, Krea O+
Hier in de straat een aanstellerig fraaie magnolia, steeds even oooh als ik de deur uit stap ^O^
pi_192145436
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pssst. Er zit een optie op je telefoon om sommige mensen nog steeds te horen als je telefoon op mute staat ;)
Weet ik. Maar wij staan beiden 24 uur per dag op mute wegens geen enkele wens realtime bereikbaar te zijn, voor wie dan ook en dus ook niet voor elkaar. We kijken geregeld genoeg op onze telefoon om overdag gemiste oproepen binnen, zeg, een uur wel te zien. Enige uitzondering was toen ik hoogzwanger was, verder elkaar gewoon nooit met échte spoed nodig eigenlijk. Maar het was gister wel handig geweest ja - aan de andere kant: wat is nou drie kwartier op straat helemaal? :)
pi_192145471
En nu heb je weer wat beleefd in deze saaie tijden. :Y
pi_192145476
Mijn geluid staat ook nooit echt aan. Ik krijg daar gewoon te veel voor binnen en het boeit me te weinig.
pi_192145491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef Tele6 het volgende:
En nu heb je weer wat beleefd in deze saaie tijden. :Y
Ik vind het een hoop nu, maar niet saai! :o
pi_192145493
Ik heb mijn telefoon altijd op trillen staan, want als hij geluid gaat maken schrik ik me kapot. :')
Alleen trillen als iemand me belt. Bij mailtjes en appjes en zo doet hij helemaal niks. En al mijn whatsappgroepen zijn sowieso gedempt. O+
pi_192145506
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het een hoop nu, maar niet saai! :o
Tot zover mijn poging tot sarcasme *O*
pi_192145517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Tot zover mijn poging tot sarcasme *O*
Aww, excuus! :D :*
pi_192145528
(In my defence, iedereen verveelt zich klaarblijkelijk een breuk, dus tsja, saai!)
pi_192145590
Het is een raar soort verveling (iig bij mij). Zo'n stilte-voor-de-storm-gevoel.

Ik verveel me eerder wanneer ik gestrest ben dan wanneer ik ontspannen ben. Als ik ontspannen ben, heb ik 1000 plannen. Nu ben ik gestrest en lijkt de enige optie onder een dekentje hersenloos internetten :')
pi_192145592
Ik deed een minidutje en ik moet nog even met Dora naar buiten maar ik heb het KOUD. ;(
pi_192145657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is een raar soort verveling (iig bij mij). Zo'n stilte-voor-de-storm-gevoel.

Dát is het! Dat is wat ik voel! Bedank voor de juiste beschrijving.
pi_192145663
Ik deed ook zomaar een dutje op de bank onder een dekentje. O+
pi_192145671
Mini :o
pi_192145687
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Tele6 het volgende:

Ik verveel me eerder wanneer ik gestrest ben dan wanneer ik ontspannen ben. Als ik ontspannen ben, heb ik 1000 plannen. Nu ben ik gestrest en lijkt de enige optie onder een dekentje hersenloos internetten :')
Heel herkenbaar.
pi_192145697
En lekker Kaat dat je lijf er goed op reageert, die rust.
Ik heb hier in de omgeving nog steeds weggetjes die ik uit wil checken omdat ik ze niet ken. Heb t wel eens lopend gedaan maar dat was geen goed idee _O-
pi_192145725
Nergens playpapier te vinden :{ buuvmeisje werkt bij appie en houdt morgen met vullen een pak apart :D *O*
pi_192145786
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:44 schreef Blues het volgende:
En lekker Kaat dat je lijf er goed op reageert, die rust.
Ik heb hier in de omgeving nog steeds weggetjes die ik uit wil checken omdat ik ze niet ken. Heb t wel eens lopend gedaan maar dat was geen goed idee _O-
Ik durfde het nooit aan want dacht dat ik dan in Arnhem Zuid terecht zou komen en het valt me alleen maar op als ik op de terugweg ben.

Zo, kantoorcomputer uit. Straks ga ik, rondom etenstijd, naar de AH. Misschien dat het daar dan niet zo druk is.
pi_192145981
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef Blues het volgende:
Nergens playpapier te vinden :{ buuvmeisje werkt bij appie en houdt morgen met vullen een pak apart :D *O*
Wat een geluk met buurmeisje. B-)

En mini toch. Drie kwartier op straat met stoepkrijt gooien. w/
Volgend x mét sleutel gaan wandelen OF een verstopplek bedenken?
Hoe gaat het met je nu? na het bericht van opname broer.
En lat je moeder nog altijd?

Weten jullie dat je i.p.v. de bios film kunt kijken hiero https://picl.nl/
Nou ja, er is al zó veel.
pi_192146019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik durfde het nooit aan want dacht dat ik dan in Arnhem Zuid terecht zou komen en het valt me alleen maar op als ik op de terugweg ben.

Zo, kantoorcomputer uit. Straks ga ik, rondom etenstijd, naar de AH. Misschien dat het daar dan niet zo druk is.
Ik sta nu in een rustige super voor de kassa te wachten.

Wat me overigens net opvalt..
in de poolse winkel hele lange rij bij de kassa... want iedereen hield netjes afstand.
De nederlanders pik je er zo uit... want die doen dat dus niet.

Zelfde in de nederlandse suup waar ik nu sta... hoezo afstand?
En de kassiere hoest nog even half richting dr hand terwijl ze zich wegdraait van de klant.

Nederlanders zijn toch niet zo heel gehoorzaam en volgzaam van nature....
pi_192146147
Ook in de nederlandse super...

Meneer in de rij bij de kassa... staat zachtjes te zingen.
Kassiere: dat mag wel harder hoor.
Hij: tja iedereen is zo gespannen... dit leek me goed.
pi_192146157
@AnneX Ik had gewoon een sleutel bij me, maar die is zinloos als mijn echtgenoot verzuimt de anti-Günther-ontsnappings-knip aan de binnenkant van de voordeur eraf te halen voor het slapengaan. ;)
Met mij gaat het prima hoor, wel 'blij' juist dat mijn broertje toegang krijgt tot intensievere behandeling. En mijn moeder heeft het recent, na ruim tien maanden, uitgemaakt. Ze vond 'm niet meer zo leuk. :)
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:10:35 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192146187
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef minilot het volgende:

[..]

VIP-instellingen; elkaars toestel rinkelt ie wel op...
pi_192146199
@AnneX Ben je eigenlijk intussen weer opgeknapt? :*
pi_192146209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Verder bijlezen. ;)
pi_192146211
F. is dus echt onverschilllig wb de hele situatie, dat vind ik ook lastig.
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:11:55 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192146215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah was al geopperd en afgewezen :P
pi_192146231
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:
F. is dus echt onverschilllig wb de hele situatie, dat vind ik ook lastig.
Vindt hij het ook lastig dat jij niet onverschillig bent of gaat de wrevel maar één kant op? :*
pi_192146255
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Ik had gewoon een sleutel bij me, maar die is zinloos als mijn echtgenoot verzuimt de anti-Günther-ontsnappings-knip aan de binnenkant van de voordeur eraf te halen voor het slapengaan. ;)
Met mij gaat het prima hoor, wel 'blij' juist dat mijn broertje toegang krijgt tot intensievere behandeling. En mijn moeder heeft het recent, na ruim tien maanden, uitgemaakt. Ze vond 'm niet meer zo leuk. :)
Godenzijdank dat je moeder de verhuizing opschortte. Pfffft.
Baas in eigen huis. B-) w/
Sorry, té snel gelezen. Vond de stoepkrijtjes té schattig. _O-

Mn.X heeft op de nieuwe yogamat de fitnessoefenstof gedaan terwijl ik stond te strijken verderop.
Als beweegjuf had ik wel wat adviezen voor de uitvoering. (8>
pi_192146257
Middag!

Ah, zou een actie van mij kunnen zijn Mini :')

Ik moest vandaag konijnenvoer halen, en merkte tot mijn tevredenheid dat mijn 1,5 meter afstand tot degene voor mij in de rij bij de kassa, ook overgenomen werd door degene achter mij. :)

Ik zit erover te denken om een boodschappenpakketje te maken voor onze onderbuurvrouw. Ze is wat ouder, alleen, en hoewel ze normaal gewoon goed ter been is, valt ze wel in een risicogroep qua leeftijd. Is dat iets denken jullie?
pi_192146284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Candaasje het volgende:
Middag!

Ah, zou een actie van mij kunnen zijn Mini :')

Ik moest vandaag konijnenvoer halen, en merkte tot mijn tevredenheid dat mijn 1,5 meter afstand tot degene voor mij in de rij bij de kassa, ook overgenomen werd door degene achter mij. :)

Ik zit erover te denken om een boodschappenpakketje te maken voor onze onderbuurvrouw. Ze is wat ouder, alleen, en hoewel ze normaal gewoon goed ter been is, valt ze wel in een risicogroep qua leeftijd. Is dat iets denken jullie?
Misschien wel even overleggen met haar wat voor dingen ze zou kunnen gebruiken. :)
Desnoods via briefje door brievenbus.
pi_192146297
@Candaasje Ik zou vooraf even met de buuf afstemmen of die behoefte er is, denk ik :) Verder lief natuurlijk!

@AnneX :D Heb je 'm ook aanwijzingen toegeroepen?
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 17:17:32 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192146316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Misschien wel even overleggen met haar wat voor dingen ze zou kunnen gebruiken. :)
Dat lijkt me beter. Dan weet je ook waar ze op zit te wachten. Of juist helemaal nergens op.
pi_192146339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, zat ik ook al aan te denken. Het enige wat me een beetje weerhoudt is dat ik niet alle soorten producten wil kopen. (Nee, ook niet voor een ander. Dat heb ik nog een aantal keer gedaan voor huisgenoten dit jaar, en het voelt gewoon niet OK. Ik zal het verder niemand verbieden te kopen, maar ik ga het niet actief doen.) Dus ik ben een beetje aan het bedenken hoe ik anderen kan helpen, zonder mijn eigen principes over boord te hoeven flikkeren :)
pi_192146452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, zat ik ook al aan te denken. Het enige wat me een beetje weerhoudt is dat ik niet alle soorten producten wil kopen. (Nee, ook niet voor een ander. Dat heb ik nog een aantal keer gedaan voor huisgenoten dit jaar, en het voelt gewoon niet OK. Ik zal het verder niemand verbieden te kopen, maar ik ga het niet actief doen.) Dus ik ben een beetje aan het bedenken hoe ik anderen kan helpen, zonder mijn eigen principes over boord te hoeven flikkeren :)
Snap ik, maar ik denk niet dat zomaar random spullen kopen daar een oplossing voor is.
Lekker dilemma wel, want goede kans dat ze met jouw hulp dus alsnog zelf naar de supermarkt moet. :{
Ik bedoel, mijn oma eet iedere avond aardappels, groente, vlees. Veel oudere mensen eten traditioneel. Dan zal ze nog een keer naar de winkel moeten voor dat vlees.

Als je haar alleen maar wat boodschappen wilt brengen om haar op te vrolijken of zo, zou ik chocola of zo doen en het daarbij laten :P
pi_192146498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik denk niet dat zomaar random spullen kopen daar een oplossing voor is.
Lekker dilemma wel, want goede kans dat ze met jouw hulp dus alsnog zelf naar de supermarkt moet. :{
Ik bedoel, mijn oma eet iedere avond aardappels, groente, vlees. Veel oudere mensen eten traditioneel. Dan zal ze nog een keer naar de winkel moeten voor dat vlees.

Als je haar alleen maar wat boodschappen wilt brengen om haar op te vrolijken of zo, zou ik chocola of zo doen en het daarbij laten :P
Eens, dat was dus wat ik net ook bedacht :') .
Ik ga maar wat anders bedenken. Teveel haken en ogen dit.
pi_192146500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Vindt hij het ook lastig dat jij niet onverschillig bent of gaat de wrevel maar één kant op? :*
De wereld gaat 1 kant op. Ik 'moet me niet zo druk maken' want 'je kunt er toch niks aan doen' En ik weet ook helemaal niet OF ik me wel druk maak, per se. Ik voel onrust. Maar ook berusting. Ik vind het een eng idee als ik dit https://decorrespondent.n(...)OmLqg_ZxFtRU_uYKBVSc lees.
( Dus we blijven als samenleving voor één, twee jaar kwetsbaar? Dat we echt met z’n allen anders zullen leven, voor die periode.

‘Ik ga daar wel vanuit. Dat is een stevige boodschap, want hoe ga je dat dan doen? )

Dan denk ik 'hoe dan? hoe ziet dat eruit?' en dat zijn allemaal antwoordloze vragen die zichzelf zullen wijzen en dat vind ik moeilijk maar dat vind ik ook 'zoals het is'.

Ik ga geloof ik zo weer onder een dekentje liggen. Stomme wereld.
pi_192146542
quote:

()De kinderen, die hun ijver en discipline moeten hebben geërfd van een ver en tot dusver onbekend familielid()
_O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192146549
Ja gelukkig mini, is het allerergste geweest. Hoera.
Nog minimale medicatie bij hoestaanval.
Kan wél erg gewend raken aan een codeïne tabletje.
Dan zeil ik binnen een uur probleemloos in slaap. #er zijn er nog 20.

Liedjes zingen bij de kassa w/

@Candaasje...je kunt toch zeker vragen! aan de buurvrouw.

In de buurtapp een theatrale buurvrouw, die stront verkouden en erger, is volgens haar van snottebellende 8 mnd oude kl.kind. - man slaapt elders in vakantiehuisje op de Veluwe.
Zij had gegoocheld en denkt toch wel in lichte mate coronavirus te hebben (gehad).
Ik heb haar beterschap gewenst in de app. ( en trek de diagnose zwaar in twijfel.)
Er waren maar 12 bezoekers in de / haar kerk, zag ik afgelopen zondag.
Dezelfde buurvrouw die een gezamenlijke soepmeet de zaterdag daarvoor wilde laten doorgaan.... _O-
pi_192146560
@Candaasje Er even vanuit gaand dat je begrijpelijkerwijs in elk geval geen vlees, zuivel en kaas zult willen kopen is het wellicht handiger om een andere uiting te zoeken voor je hulpverlenende behoefte dan boodschappen doen voor oudjes ;)
Wat kun je zoal goed? *)
pi_192146679
@Candaasje...gaat het zó ver, dat je dergl. boodschappen niet kunt doen voor een ander, een oudere die niet beter weet. Dat gaat verder dan ik had gedacht.
pi_192146733
@Lonaa Ik hang er geloof ik een beetje tussenin. Ik vind het een uitermate reëel idee dat het leven van ons allemaal voor de komende járen overhoop zou kunnen liggen. Maar daar sta ik dan weer tamelijk onverschillig (als al iets, dan vooral nieuwsgierig) tegenover. We zien wel, ik ben niet aan veel zaken gehecht. Kind, af en toe iets te eten, geregeld seks en het niet langdurig heel koud hebben = blij. J. is awesome bonus :+
pi_192146742
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Er even vanuit gaand dat je begrijpelijkerwijs in elk geval geen vlees, zuivel en kaas zult willen kopen is het wellicht handiger om een andere uiting te zoeken voor je hulpverlenende behoefte dan boodschappen doen voor oudjes ;)
Wat kun je zoal goed? *)
Ja... goede vraag...... de hond uitlaten :P Maar dat doet ze denk ik zelf nog wel graag.

Nee ik heb geen flauw idee verder. Ik heb bij mijn oude werkgever wel aangegeven dat ze een beroep op me mogen doen als ze omhoog zitten.
Het werk in de stal op de uni valt helaas weg (België is in strengere lock down dan wij nu inmiddels), en die medewerkers die er wel aan de bak moeten, kan ik ook niet echt ondersteunen geloof ik.

Ik denk nog even verder...
pi_192146753
Bruins treedt af. ;(
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 17:33:07 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192146755
Bruins neemt ontslag.
Arme man -O-
pi_192146763
Artikel lezen van @Lonaa

Ook nog even na de dut 3x8 op de crosstrainer gedaan *)
Mijn streven is 3x10 te crossen (rustig tempo) op stand 2. en dat gewoon aan te houden en wellicht een keertje standje 3 te proberen. Want meer dan 3x10 heb ik echt geen zin in hoor _O-
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:34:13 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192146783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Myraela het volgende:
Bruins treedt af. ;(
Ja dit!
Hoe zo? Wat gebeurd ?
pi_192146788
Achgos, Bruno! :{
pi_192146819
Gezondheid of fittie met Ruttie?
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 17:36:00 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192146836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef Blues het volgende:
Gezondheid of fittie met Ruttie?
Dat eerste
pi_192146840
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje...gaat het zó ver, dat je dergl. boodschappen niet kunt doen voor een ander, een oudere die niet beter weet. Dat gaat verder dan ik had gedacht.
Nou, zo oud en onwetend is ze ook weer niet. ;)

En ja, het gaat wel zo ver ja. Ik vind het echt naar om de een te helpen, door er het lot van de ander voor te negeren en actief aan bij te dragen. Dus indien niet van levensbelang, koop ik zulke producten dus echt liever niet.

Maar ik zal nog even verder nadenken hoe ik mensen van dienst kan zijn :) Er leiden meer wegen naar Rome.
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:37:19 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192146869
Bizar. Ook maar eens zien wat dit betekent voor de -andere- dingen waar ie intensief mee bezig was....
pi_192146873
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef derLudolf het volgende:
Bruins neemt ontslag.
Arme man -O-
Vond hem al niet sterk in optreden als in uitstraling. Helaasch.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 17:38:21 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192146897
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat eerste
Excuus, dit was een aanname, reden is niet opgegeven.
pi_192146959
Ahw, nouja het zal me niets verbazen dat het fysieke/mentale gezondheid wel meespeelt. Maar dat is speculeren natuurlijk.
pi_192146990
Ik vind dat niet gek hoor Candaasje, je wil er niet aan bijdragen, die hele industrie, dus ook niet een schakeltje zijn in de supply chain naar buuf.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 17:43:01 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192146997
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daar heb ik oprecht geen oordeel over. Ik denk wel dat het aftreden te maken heeft met het akkefietje van gisteren en dat hij het beste met het land voor heeft.

Dan is het best sneu toch?
pi_192147049
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daar heb ik oprecht geen oordeel over. Ik denk wel dat het aftreden te maken heeft met het akkefietje van gisteren en dat hij het beste met het land voor heeft.

Dan is het best sneu toch?
Oh vast...is de man integer en oprecht. Alleen vond ik hem niet sterk en daadkrachtig overkomen. Op tv.

@Blues...Cor Bakker.nl geeft gratisss pianoles. w/
pi_192147156
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh vast...is de man integer en oprecht. Alleen vond ik hem niet sterk en daadkrachtig overkomen. Op tv.

@:Blues...Cor Bakker.nl geeft gratisss pianoles. w/
Leuk! 't weekend eens even in verdiepen :)
pi_192147161
Ik zie nu pas de TT :D

Gestreken worden door Barreltje :+
pi_192147511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch ook niet alles te kopen wat ze noemt...

Maken van een pakketje is jouw keuze.
Desnoods doe je er niks bederfelijks in want “dat is handig”.
pi_192147566
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef sigme het volgende:

[..]

()De kinderen, die hun ijver en discipline moeten hebben geërfd van een ver en tot dusver onbekend familielid()
_O-
Ik heb er hier ook zo eentje.
Wn merk dat klasgenoten net zo ijverig zijn.
Kennelijk zit er een groot motivatieverschil tussen naar school moeten... en niet meer mogen.
pi_192147657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:31 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Ik hang er geloof ik een beetje tussenin. Ik vind het een uitermate reëel idee dat het leven van ons allemaal voor de komende járen overhoop zou kunnen liggen. Maar daar sta ik dan weer tamelijk onverschillig (als al iets, dan vooral nieuwsgierig) tegenover. We zien wel, ik ben niet aan veel zaken gehecht. Kind, af en toe iets te eten, geregeld seks en het niet langdurig heel koud hebben = blij. J. is awesome bonus :+
Tot op zekere hoogte vind ik het ook wel boeiend en ben ik nieuwsgierig. En inderdaad een uitermate reeeel idee. Maar ook wel eng. Misschien ben ik dan toch een routinedier. Of gewoon gehecht aan mijn vrijheden. Of gewoon eigenlijk een heel sociaal dier. Weet niet. Het verschilt ook iedere 5 minuten, lijkt het :')
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 18:12:28 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192147714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch ook niet alles te kopen wat ze noemt...
Dan moet ze alsnog de deur uit, dan heeft vragen of je boodschappen kunt doen ook geen zin.

Ik vind het best krom hoor om ook als je iemand wilt helpen, nog min of meer je wil probeert op te leggen.

quote:
Maken van een pakketje is jouw keuze.
Desnoods doe je er niks bederfelijks in want “dat is handig”.
Tja, kun je goedbedoeld een pak quinoa geven, maar grote kans dat dat over drie jaar nog in de kast staat :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2020 @ 18:20:09 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192147893
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik snapte er al weinig van da hij minister werd. Had er bij het UWV een puinhoop van gemaakt (nog los wat de politiek het UWV heeft aangedaan). Deze reden om zo af te moeten treden gun je niemand. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192148118

Hier een random plaatje van een babygeit omdat die creepy ogen hebben.
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:34:43 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]

Oeh! Wij kijken nu "Carnaval Row" toffe serie!! _O_ ^O^
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 18:36:21 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192148262
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]

Geiten zijn sowieso kut.
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:37:04 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148279
Hier een plaatje van een kat die je niet ongestoord op de play laat zitten:

pi_192148398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Barreltje het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_192148437
quote:

[ afbeelding ]
Speelt ie The Shining na? :D
pi_192148455
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan moet ze alsnog de deur uit, dan heeft vragen of je boodschappen kunt doen ook geen zin.

Ik vind het best krom hoor om ook als je iemand wilt helpen, nog min of meer je wil probeert op te leggen.
[..]

Tja, kun je goedbedoeld een pak quinoa geven, maar grote kans dat dat over drie jaar nog in de kast staat :+
Ik wil niemand mijn wil opleggen. Daarom was ik het hier ook aan het overpeinzen.

En ik denk dat ik gewoon een andere manier zoek om te helpen. (Dat doe ik ijn het dagelijks leven zonder corona namelijk ook al best vaak, en zonder mezelf er mee te hebben)
pi_192148574
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik wil niemand mijn wil opleggen. Daarom was ik het hier ook aan het overpeinzen.

En ik denk dat ik gewoon een andere manier zoek om te helpen. (Dat doe ik ijn het dagelijks leven zonder corona namelijk ook al best vaak, en zonder mezelf er mee te hebben)
Ik was maandag aan het videobellen met een van mijn ambulant begeleiders. Die had corona-achtige klachten, dus heeft zichzelf rigoureus in de quarantaine gedaan. Nu hadden haar buren voor haar twee grote bossen tulpen gekocht, zodat ze toch iets van de lente van buiten zou hebben. Ze heeft me allebei de bossen laten zien via de video en ze was er duidelijk heel blij mee. Misschien is dat een tip om je buurvrouw te laten zien dat je aan haar denkt. Een paar bolletjes in een pot is ook leuk, die zie je met de dag groeien. Toch wat leven en vrolijkheid.
pi_192148610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik was maandag aan het videobellen met een van mijn ambulant begeleiders. Die had corona-achtige klachten, dus heeft zichzelf rigoureus in de quarantaine gedaan. Nu hadden haar buren voor haar twee grote bossen tulpen gekocht, zodat ze toch iets van de lente van buiten zou hebben. Ze heeft me allebei de bossen laten zien via de video en ze was er duidelijk heel blij mee. Misschien is dat een tip om je buurvrouw te laten zien dat je aan haar denkt. Een paar bolletjes in een pot is ook leuk, die zie je met de dag groeien. Toch wat leven en vrolijkheid.
Oh dat vind ik een tof idee! Dankjewel! :*
pi_192148653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat vind ik een tof idee! Dankjewel! :*
Graag gedaan :*

Verder blijf ik erbij dat chocola altijd een optie is O-)
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:48:45 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Speelt ie The Shining na? :D
Die film heb ik nooit gezien
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:49:24 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148701
Zeg CUL-ers.. wie heeft HET recept voor de perfecte (sigme) gehaktballetjes? :+
pi_192148722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Zeg CUL-ers.. wie heeft HET recept voor de perfecte (sigme) gehaktballetjes? :+
@sigme ?
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:53:38 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

@:sigme ?
Ghehe nee.. varkensgehakt van sigme :+
pi_192148835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Die film heb ik nooit gezien
Probeert er ook iemand binnen te komen :D

pi_192148847
quote:

[ afbeelding ]
Herkenbare actie. “Ik wil daar ook heen”
pi_192148867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

https://theviewfromgreatisland.com/lebanese-meatballs/ met pijnboompitjes :9

Zoiets :9 Bohh. Wil ik.
pi_192148879
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh haha, dat snapte ik echt niet.
Hoe dan ook, geen idee. Ik heb werkelijk nog nooit in mijn leven gehaktballen gemaakt. Ook amper gegeten, want het zat niet in mijn moeders repertoire. Misschien één keer dat mijn vader ze gemaakt heeft en een paar keer bij mijn oma voor bij de befaamde rooie kool.
pi_192148905
Ik heb vanochtend gesport, in de achtertuin. Dat was een uitdaging. In de categorie 'kat', die van de buren wilde OOK mee doen:
pi_192148952
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vanochtend gesport, in de achtertuin. Dat was een uitdaging. In de categorie 'kat', die van de buren wilde OOK mee doen:
[ afbeelding ]
Weer _O_ _O_

Wat voor dingen heb je gedaan? :)

Als ik morgen niet ineens wakker word met de corona, ga ik weer hardlopen in het bos. O+
  donderdag 19 maart 2020 @ 19:00:58 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192148998
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

https://theviewfromgreatisland.com/lebanese-meatballs/ met pijnboompitjes :9

Zoiets :9 Bohh. Wil ik.
Oh! Ziet er lekker uit! Helaas heb ik de helft van de ingrediënten niet in huis en ik wil het NU maken..
Recept is opgeslagen! ^O^
pi_192149030
Ik bewaar de kattenbrokjes in de wc.

Dus als ze de kans krijgen.... _O-
pi_192149080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Weer _O_ _O_

Wat voor dingen heb je gedaan? :)

Als ik morgen niet ineens wakker word met de corona, ga ik weer hardlopen in het bos. O+
De Crossfitbox geeft ons iedere ochtend een workoutvideo, incl. warming up enzo. O+

Vanochtend was dat: 100 prisoner goodmornings (met handen tegen je achterhoofd dus) 75 burpees (huuu) 50 mountainclimbers (maar dan niet die 'makkelijke') en 25 v-ups (kut sit-ups).

Los van de buurkat, moest Dora zich er natuurlijk ook mee bemoeien. :7 Ik heb geen fitnessmatje dus ik gebruikte zo'n slaapmatje. Zo gauw ik die in de woonkamer neerlegde zat Dora er natuurlijk op. Dus naar buiten verhuist voor de workout, maar toen ging ze piepen want ze kon me wel zien en ik deed rare dingen en WAAROM MAG IK NIET MEEDOEN. Dus deur open, botje gegeven maar dat was ook niet per se een succes.
pi_192149090
De kattenplaatjes _O-

Hier heb ik een schootplakker die thuiswerken fantastisch vindt en eentje ie er niks van snapt. Had ik ook nog zijn hangmatje in de was gegaan dus daar kon écht niet in gelegen worden :N

En toen ging hij maar onder een glazen tafeltje liggen. Laat daar mijn werktelefoon op staan die een ontzettend klotegeluid maakt als hij rinkelt (gisteren pas gekregen, ik wist het ook niet :@ )
Met slippende bandjes de kamer uit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 19-03-2020 19:05:51 (Grrr... autocorrect) ]
pi_192149109

Ik heb er gewoon burpees bij gedaan, dus ik kreeg iedere keer kusje of hap in de neus als ik op de grond lag. :7
pi_192149215
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb er gewoon burpees bij gedaan, dus ik kreeg iedere keer kusje of hap in de neus als ik op de grond lag. :7
Dat was dus een soort groepstraining
pi_192149236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat was dus een soort groepstraining
Ik denk dat ik zonder hond wel 3 minuten sneller had kunnen zijn. :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 19:29:19 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192149598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nou, zo oud en onwetend is ze ook weer niet. ;)

En ja, het gaat wel zo ver ja. Ik vind het echt naar om de een te helpen, door er het lot van de ander voor te negeren en actief aan bij te dragen. Dus indien niet van levensbelang, koop ik zulke producten dus echt liever niet.

Maar ik zal nog even verder nadenken hoe ik mensen van dienst kan zijn :) Er leiden meer wegen naar Rome.
Rome moet je momenteel ff niet doen.
pi_192149691
@Kreat: was jij dat?
Wij eten zelfgemaakte kippepastei van kippedij https://www.hellofresh.nl(...)8df31048040239627dd8
pi_192149692
@minilot, ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen van m'n sockwa's. De zolen gaan er binnenkort afvalen. Nieuwe zijn besteld, hippe grijze :D

En ze worden weer eens niet in NL verkocht, dus in de VS besteld.

Vanochtend ruim 4km gehardloopt, met 3 x 6 pushups (voor, halverwege en na het rennen een setje pushups).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 19:36:17 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192149739
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef AnneX het volgende:
@:Kreat: was jij dat?

Die apestaartjes werken alleen als je de naam volledig typt.

En was ik wat?
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 19:37:33 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192149765
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef sigme het volgende:
@:minilot, ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen van m'n sockwa's. De zolen gaan er binnenkort afvalen. Nieuwe zijn besteld, hippe grijze :D
[ afbeelding ]

Vanochtend ruim 4km gehardloopt, met 3 x 6 pushups (voor, halverwege en na het rennen een setje pushups).
Wat een lelijke schoenen. :D.
pi_192149797
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De Crossfitbox geeft ons iedere ochtend een workoutvideo, incl. warming up enzo. O+

Vanochtend was dat: 100 prisoner goodmornings (met handen tegen je achterhoofd dus) 75 burpees (huuu) 50 mountainclimbers (maar dan niet die 'makkelijke') en 25 v-ups (kut sit-ups).

Los van de buurkat, moest Dora zich er natuurlijk ook mee bemoeien. :7 Ik heb geen fitnessmatje dus ik gebruikte zo'n slaapmatje. Zo gauw ik die in de woonkamer neerlegde zat Dora er natuurlijk op. Dus naar buiten verhuist voor de workout, maar toen ging ze piepen want ze kon me wel zien en ik deed rare dingen en WAAROM MAG IK NIET MEEDOEN. Dus deur open, botje gegeven maar dat was ook niet per se een succes.
Wat goed dat ze dat doen O+
Idd huuuu voor zoveel burpees.
Goodmornings en v-ups moest ik opzoeken. V-ups is van lage naar hoge boothouding en terug in yoga, inderdaad pittig :X

En Dora _O-
pi_192149809
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Ze is groot! :o O+
pi_192149832
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze is groot! :o O+
Het is wel een heeeeeeel smal matje hoor. Vraag maar aan @Lucky_Strike, als ze zich dat nog kan herinneren.

Zaterdag hebben we een livestream WOD, ben benieuwd. :')
pi_192149837
quote:
11s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een lelijke schoenen. :D.
Ken jij mooie(re) hardloopschoenen?
pi_192149840
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef sigme het volgende:
@:minilot, ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen van m'n sockwa's. De zolen gaan er binnenkort afvalen. Nieuwe zijn besteld, hippe grijze :D
[ afbeelding ]

Ze zien eruit als van die zwemschoentjes :D
pi_192149889
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze zien eruit als van die zwemschoentjes :D
Ja, zo zien ze er in het echt ook uit. Het voelt als hardlopen op sokken. Als ik eraan denk maak ik morgen wel even een foto'tje van de afgeragde exemplaren waar ik nu op loop. Minilot heeft die ooit, jaaaaaaaren geleden, voor me gekocht _O_
pi_192149891
Mijn hardloopschoenen zijn nog een tandje lelijker idd. Eens kijken of ik een plaatje kan vinden.

Het wit is inmiddels grotendeels bruin natuurlijk. Dat krijg je van in het bos lopen. :s)

Het is een soort fluorescerend tussen oranje en roze in.

Heel leuk dat ze voor hardloopschoenen wel een vrouwenvariant (smallere leest) hebben tot maat 43.5 :X
... maar moeten ze dan altijd roze?
Ik heb nog nooit niet-roze hardloopschoenen gehad :')

SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Tele6 op 19-03-2020 19:50:32 ]
pi_192150081
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, zo zien ze er in het echt ook uit. Het voelt als hardlopen op sokken. Als ik eraan denk maak ik morgen wel even een foto'tje van de afgeragde exemplaren waar ik nu op loop. Minilot heeft die ooit, jaaaaaaaren geleden, voor me gekocht _O_
Maar dan zonder de steentjes die je voetzolen doorboren, hoop ik. Dat zou voor mij toch de grootste reden zijn om niet op sokken te gaan.
Ik heb wel graag schoenen met weinig demping en weinig drop (verschil tussen hoogte van hiel en teen). In het bos heb je daar allemaal toch niks aan.
Bij de survivalrun heb je vooral een zool nodig met heel veel profiel, die zich niet erg laat vervormen als je aan het klimmen bent. Om een voetklem in een touw te leggen, draai je het touw soort van om je voet heen, en dan beschermt je schoen je voet tegen afknellen. :P
Mijn survivalschoenen vind ik nog wel gaan qua lelijkheid:
SPOILER
pi_192150083
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is wel een heeeeeeel smal matje hoor. Vraag maar aan @:Lucky_Strike, als ze zich dat nog kan herinneren.

Zaterdag hebben we een livestream WOD, ben benieuwd. :')
Dat matje is echt zielig klein ja.
Spoilers!
pi_192150111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Maar dan zonder de steentjes die je voetzolen doorboren, hoop ik. Dat zou voor mij toch de grootste reden zijn om niet op sokken te gaan.

Ja, precies dat: er zit een heel dun maar wel sterk zooltje onder.
pi_192150191
J appt net dat hij een aangereden kat aan het helpen is ;(
Spoilers!
pi_192150208
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die apestaartjes werken alleen als je de naam volledig typt.

En was ik wat?
@Kreator...was jij degene, die over pasteibakjes en kippenragout postte?
Zo beter. B-)
pi_192150209
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
;(
pi_192150261
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:Kreator...was jij degene, die over pasteibakjes en kippenragout postte?
Zo beter. B-)
Nu ook nog een spatie tussen de naam en je .....
Zo: @Kreator SPATIE ........
pi_192150282
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat matje is echt zielig klein ja.
Ik pakte m vandaag uit de kast, ik denk voor het eerst weer en was gewoon opnieuw verbaasd en teleurgesteld erover. :D :')

En J ;(
pi_192150475
quote:
Och ;(
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 20:09:01 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192150506
quote:
Wel direct goed? #dtv
pi_192150527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Tele6 het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn nog een tandje lelijker idd. Eens kijken of ik een plaatje kan vinden.

Het wit is inmiddels grotendeels bruin natuurlijk. Dat krijg je van in het bos lopen. :s)

Het is een soort fluorescerend tussen oranje en roze in.

Heel leuk dat ze voor hardloopschoenen wel een vrouwenvariant (smallere leest) hebben tot maat 43.5 :X
... maar moeten ze dan altijd roze?
Ik heb nog nooit niet-roze hardloopschoenen gehad :')

SPOILER
Ik wel. Die waren knaloranje.
Niet ECHT een verbetering dus :)
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:11:37 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150578
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wel direct goed? #dtv
}:|
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192150592
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, precies dat: er zit een heel dun maar wel sterk zooltje onder.
Hmm je hebt nu ook andere bij bol.com.
Net echt sokken... maar dus niet.

Bekijk Skinners Black Line Schoen-Sok (White) Athleisure Barefoot Maat L op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Mijn lief twijfelt of ie ze zal kopen...

Hier zelf net nieuwe feelgrounds...
dat lijken gewoon schoenen :)
(En ander budget ook.. maar die kan ik ook gewoon aan naar werk. Ooit....)
pi_192150612
Als ik jullie sportaktiviteiten zo lees, doe ik dus eigenlijk niks ;(
pi_192150620
Oh no, aangereden poes ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 maart 2020 @ 20:13:26 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192150623
quote:
5s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ken jij mooie(re) hardloopschoenen?
Zeker.
pi_192150637
:w
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:14:57 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
Ik doe helemaal niet aan sport.
pi_192150661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
:W
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:15:46 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150684
quote:
:W
pi_192150685
quote:

:D
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 20:16:08 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192150695
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

}:|
Lijdende kat is toch sneu? :{
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:16:44 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150709
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zekers. Maar daarom hoeft 'ie nog niet meteen dood.
pi_192150717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Bekijk Skinners Black Line Schoen-Sok (White) Athleisure Barefoot Maat L op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Mijn lief twijfelt of ie ze zal kopen...
Ja, die zag ik ook. Maar de sockwa's ken ik, vandaar dat ik die koos.
Als je lief die Skinners probeert ben ik zeer geïnteresseerd in zijn oordeel!
pi_192150739
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik doe helemaal niet aan sport.
Ik ben begonnen met roeien en later crossen (allebei rustig aan en dat hou ik zo) om weer fitter te blijven na die heftige ziekte van afgelopen zomer. Ik wilde mezelf fitter hebben en de kilo's die eraf zijn er iig af te houden. Dat lukt prima, maar dat is ook de enige reden.
Vind er geen bal aan _O-
Wandelen vind ik wel heerlijk.. kan jij dat wel?/vind je het leuk?
pi_192150774
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
Wij
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:20:11 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met roeien en later crossen (allebei rustig aan en dat hou ik zo) om weer fitter te blijven na die heftige ziekte van afgelopen zomer. Ik wilde mezelf fitter hebben en de kilo's die eraf zijn er iig af te houden. Dat lukt prima, maar dat is ook de enige reden.
Vind er geen bal aan _O-
Wandelen vind ik wel heerlijk.. kan jij dat wel?/vind je het leuk?
Wandelen vind ik leuk, mits ik gezelschap heb.
Dus de afgelopen weekenden heb ik wel regelmatig gewandeld.
pi_192150812
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

Wandelen vind ik leuk, mits ik gezelschap heb.
Dus de afgelopen weekenden heb ik wel regelmatig gewandeld.
Goeie reden om 'm erbij te houden ^O^ ;)
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:24:41 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Goeie reden om 'm erbij te houden ^O^ ;)
Was ik sowieso wel van plan :P
pi_192150885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

:W :(

Pff, dag 4 lockdown... Twee mensen die proberen voltijd te werken met twee monsters, ik vind het heel erg heftig. Gelukkig scheen tot nu toe de zon.

Morgen boodschappen doen, heb er wat schrik voor, staan lange rijen voor de supermarkt...
pi_192150899
Grenscontroles op 5km van hier (preventief, alleen woon-werkverkeer toegestaan). Dat is al even geleden zeg :D
pi_192150905
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
Ik luister het via de luisterbieb, maar ook vast wel elders te vinden:
Het dagboek van een eilandbewoner.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 20:26:41 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192150915
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zekers. Maarom hoeft 'ie nog niet meteen dood.
Een auto is best groot, echt heel veel blijft er niet over toch. Kan het beter direct afgelopen zijn dan dat ze een kwartier lijden.
pi_192150930
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij geen dierenarts ^O^
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:27:20 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
13? :o
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:29:08 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192150969
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een auto is best groot, echt heel veel blijft er niet over toch. Kan het beter direct afgelopen zijn dan dat ze een kwartier lijden.
Gelukkig ben jij geen dierenarts ^O^
Katten kunnen op een miljoen verschillende manieren aangereden worden. En dus nogal een variatie aan verwondingen hebben.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 20:31:39 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192151021
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grenscontroles op 5km van hier (preventief, alleen woon-werkverkeer toegestaan). Dat is al even geleden zeg :D
Ik heb nog een bult Leergut staan, dus was nog even de grens over geweest. Even voor 12u de grens over, toen stond er al een busje Polizei. Daar staan ze wel vaker, op het zijstraatje van het voormalige douane gebouw.

Toen ik terug reed stonden ze daadwerkelijk op straat, met lampjes en degelijk op de weghelft vanuit NL
pi_192151146
B&J ijs *O*
pi_192151183
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef Lonaa het volgende:
B&J ijs *O*
*O*

Chunky monkey toch wel zeker :P
pi_192151231
Net mail van het UWV (vier jaar geleden een half jaar aanvullende uitkering van ontvangen en nog word ik gestalkt :') ) Met Tips hoe je als Verzorgende Aan De Slag kunt gaan.
Medunkt dat dat tegenwoordig geen enkel probleem is _O-
pi_192151415
Is Vanyel eigenlijk vertrokken op vakantie?
  donderdag 19 maart 2020 @ 20:47:38 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192151438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Is Vanyel eigenlijk vertrokken op vakantie?
:Y
pi_192151589
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:Y
Dan hoop ik heel hard dat ze nog terug komt binnenkort..
pi_192151642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
(alle 13 dood)
Goede tip! Bedankt ^O^
pi_192151693
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, die zag ik ook. Maar de sockwa's ken ik, vandaar dat ik die koos.
Als je lief die Skinners probeert ben ik zeer geïnteresseerd in zijn oordeel!
mja die skinners zijn wel redelijk betaalbaar ook
vraag me af hoelang ze mee gaan alleen...maar dat komt misschien doordat ze eruit zien als sokken :)

ik vind mn feelgrounds al erg wennen... stuk dunner dan de xeroshoes wintereditie.
maar goed.. de winterschoenen wenden in no time en deze zitten OOK lekker
dus het komt wel goed

maar is dit niet heel slecht voor knieen en gewrichten met hardlopen?
je hebt tenslotte weinig eh..bounce
of heb je het anders afrollen van je voet gewoon al beter onder de knie dan ik op dit moment :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')