SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ze doen het nog goed ook! Maar dan wel met zeep en water graagquote:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.
Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.
Mijn mond viel letterlijk open van verbazing toen ze dat vertelde.
Dat kan toch niet
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar
En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk
Ik ben nu van 48 naar 42 gegaan. Heel veel kleiner gaat het met mijn lengte denk ik ook niet worden. Hier ben ik ook al erg blij mee, kan tenminste weer overal shoppen. Broeken weet ik niet, ik had nog allemaal te kleine broeken liggen. Die draag ik nu. Een nieuwe zal ik echt in de winkel moeten gaan passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:49 schreef minilot het volgende:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen!![]()
Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden?
Toen ik maandag bij de Jumbo was, werden de zelfscanners inderdaad schoongemaakt voor ze teruggehangen werden voor de volgende klant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...
Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
Ik ben echt super blij met onze schuif-separatie. K. Kan niet thuis werken maar moet thuis blijven omdat ie dezelfde klachten heeft.. maar hij heeft dus niks te doen en zit de hele dag tv te kijken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...
Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.
Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.
Dat kan toch niet
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
Dat MAG niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat kan toch niet
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Die hebben wij ook. Echt heel top!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Ben er wel bang voor ja. Maar op dit moment is het nog niet zover.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
Noh, zelfscanquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaVind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en
(oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Manomanoman... ik maakte daar kennis mee in Amerika.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas erg is![]()
![]()
In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
Dit. Altijd dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaVind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en
(oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Lonaa het volgende:
Ah kut. Daar gaat mijn plan om maandag rustig te winkelen:
"Zelfbedieningsgroothandels zoals die van de Sligro en de Makro openen in de loop van vandaag tijdelijk hun deuren voor de consument. "
Ja, geen idee. Ik vind het een vreemd nieuwsbericht. Dit is de rest:quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus?Omdat de horeca nauwelijks meer komt of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ze willen volgens mij voorkomen dat er heel veel kort houdbaar voedsel verspild gaat worden, wat ik wel weer kan begrijpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Lonaa het volgende:
"Zelfbedieningsgroothandels zoals die van de Sligro en de Makro openen in de loop van vandaag tijdelijk hun deuren voor de consument. "
Dat heb ik gisteren voor het eerst gedaan... ik dacht: doe alles nu voor de eerste keer, kan dit er ook wel bijquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je afgelopen nacht in je nieuwe huis geslapen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren voor het eerst gedaan... ik dacht: doe alles nu voor de eerste keer, kan dit er ook wel bij
Ja, slaap natuurlljk vaak elders in hotels enzo dus kan daar snel aan wennen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je afgelopen nacht in je nieuwe huis geslapen?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Het besef dat ik geen relatie meer heb is wel zo onwerkelijk dat ik het niet besef... net zoals corona zeg maar
Ik leer vandaag wel vanalles over de AH in deze SCquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:25 schreef Aure het volgende:
Ik vind de appie zelfscan geniaal, ik doe dat trouwens met de appieapp. Dan is je telefoon dus eigenlijk de handscanner, boodschappen gaan meteen mijn tas in, bij de zelfsscankassa scan je je telefoon en reken je af. Je hoeft dan dus alleen eventueel je pincode in te toetsen, verder hoef je niks aan te raken
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wel vanalles over de AH in deze SChandig
Pinpas aan je Apple Pay toevoegen en je hoeft niets meer aan te rakenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik leer vandaag wel vanalles over de AH in deze SChandig
Ik heb vooral een hekel aan de rest van de mensen die in de rij staanquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef fietsie het volgende:
Ik gun cassieres hun baan, en reken dus af bij de lopende band.
Ik vond al heel wat dat ik snapte hoe het gewoon zelfscannen werktequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lopen jullie in Brabant dan zover achter
Thanks 😁quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pinpas aan je Apple Pay toevoegen en je hoeft niets meer aan te raken
Ik bedoelde de boodschappen. Stond er niet duidelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kijk anders eens rond bij restaurants in je buurt die hebben moeten sluiten. Sommigen zijn een afhaalservice gestart en zo steun je de horeca alsnog. Staan soms ook op thuisbezorgd.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde de boodschappen. Stond er niet duidelijk.
Dat heb ik ook. Staat er een giga rij dan naar de scan, maar verder altijd bij de cassieresquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef fietsie het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:57 schreef fietsie het volgende:
Morgen bestellen wr de lekkerste spareribs van Enschede die normaal niet aan bezorgen doet. Beetje steunen. Al denk ik dat de eigenaar van dit restaurant 12 Mercedessen heeft want het zit altijd vol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Als je kant en klaar cravings krijgt: www.waarkanikafhalen.nl
Mijn durrup is nog één kale vlakte dus ik heb die site maar eens in een lokale FB groep gegooid.
Hoe laat ben ik welkom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen bestellen wr de lekkerste spareribs van Enschede die normaal niet aan bezorgen doet. Beetje steunen. Al denk ik dat de eigenaar van dit restaurant 12 Mercedessen heeft want het zit altijd vol.
Dat mensen hier over nadenken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik ook. Staat er een giga rij dan naar de scan, maar verder altijd bij de cassieres
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet niet. Even aan Wouter vragen hoe laat we de spareribs op hebben..
Denk er daar niet over na, maar thuis. Ook fijner voor die ouderen die dat scannen enzo niet meer meekrijgen. En als ze dan alle kassa's weghalen omdat het gross de scanners gebruiken hebben die een probleem. Ik ben niet alleen op de wereld, en och, die 5 minuten extra tijd heb ik wel. VInd het ook wel leuk om te zien dat iemand hele gesprekken heeft met een cassierre. Tijd geleden een ontzettend blije knul (wel volwassen maar geestelijk niet) die zomaar een extra pakje voetbalplaatjes kreeg, hij was zo blij dat ik die van mij ook maar aan hem gaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mensen hier over nadenken.Schattig wel.
Ik ga toch echt gewoon voor mijn eigen gemak. Misschien heel hard, maar als iemand overbodig is geworden, is het toch niet mijn taak om zo iemand toch nut te geven. Als er mensen zijn die het fijner vinden, leef je uit. Of oudjes die het socialer vinden, dikke prima. Maar het puur doen omdat iemand anders niet meer nodig is, vind ik toch wat vreemd.
" in deze opmerkelijke tijden waarin de overbuurman, de penningmeester van de voetbal, de schoonmaker op het werk én diens minnares allemaal blijken te hebben doorgeleerd voor viroloog/epidemioloog/statisticus."quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mooie column <3 Mijn gevoelens beschreven.
https://www.volkskrant.nl(...)eerde-land~b64c3092/
*stil*quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat is niet alleen wat betreft Corona. Ook iedereen heeft verstand van voetbal, muziek, landbouw of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
" in deze opmerkelijke tijden waarin de overbuurman, de penningmeester van de voetbal, de schoonmaker op het werk én diens minnares allemaal blijken te hebben doorgeleerd voor viroloog/epidemioloog/statisticus."
Dit. Vooral dit. Ie-der-facking-een heeft een mening. En een oordeel. Aaaaaaaaargh. Soms. Zeker als COR-mod. Soms.
De woongroep voor demente ouderen tegenover mijn huis zit ook al dicht, zag ik op een papier op hun deur. Leveranciers moeten de spullen bij de deur neerzetten en mogen er niet in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef derLudolf het volgende:
Zorginstelling van m'n oma gaat waarschijnlijk helemaal op slot zeiden ze aan de telefoon.
Want de maaltijdservice belde dat ze vandaag ja veel zeuren nog naar binnen mochten maar morgen echt niet meer. Dus even gebeld hoe het zit en of ze dan van het huis eten kunnen brengen. Aantal jaar geleden kon dat niet meer omdat ze niet volledig verpleegd werd. Dat was mogelijk en aan de telefoon lieten ze min of meer ontvallen dat gehele sluiten wel werd verwacht.
Je personeel kijkt zo je landhuis in?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bloei wel voor de deur.
Jij hebt een heel forum met meningen. Waarvan sommige uit je andere forum komen. Die willen vooral de wereld en Rutte en de EU in het bijzonder zien branden lijkt het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
" in deze opmerkelijke tijden waarin de overbuurman, de penningmeester van de voetbal, de schoonmaker op het werk én diens minnares allemaal blijken te hebben doorgeleerd voor viroloog/epidemioloog/statisticus."
Dit. Vooral dit. Ie-der-facking-een heeft een mening. En een oordeel. Aaaaaaaaargh. Soms. Zeker als COR-mod. Soms.
Ik ben gistermiddag lang geweest, m'n oom is er nu even uitleggen en zo. En m'n pa was er deze week ook al geweest. Even bezoek overloadquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De woongroep voor demente ouderen tegenover mijn huis zit ook al dicht, zag ik op een papier op hun deur. Leveranciers moeten de spullen bij de deur neerzetten en mogen er niet in.
Ik hoop dat ze het een beetje volhouden daar; het is er heel huiselijk dus hopelijk kunnen ze het een beetje rustig en gezellig houden.
Ik denk dat in het begin even iets gemist heb; lauwert ze nu Bidet of Wilders in de eerste alinea's?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Dat je bij Bol.com keuze hebt uit slechts een merk (soort, is dat Nedersaksisch?) paracetamol terwijl je zelfs bij de Trekpleister vaak al keuze hebt uit eigenmerk, eigenmerk + coffeïne, duurder merk, 1mg, capsules, zuigtabeltten met smaakje en weet ik veel wat nog meer. Dan zou je online een nog grotere verscheidenheid verwachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
Wat je daarna over "soort" zegt, snap ik niet.
Dat is duidelijk Baudetquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat in het begin even iets gemist heb; lauwert ze nu Bidet of Wilders in de eerste alinea's?
Jup.. zo gaat dat nu...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat kan toch niet
Ik vind het ook geen goed idee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik in de war was omdat je eerste alinea en je tweede alinea over twee totaal verschillende dingen gaan. Maar als ik nu zo teruglees snap ik op welke dingen uit Isa's post je reageerdequote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat je bij Bol.com keuze hebt uit slechts een merk (soort, is dat Nedersaksisch?) paracetamol terwijl je zelfs bij de Trekpleister vaak al keuze hebt uit eigenmerk, eigenmerk + coffeïne, duurder merk, 1mg, capsules, zuigtabeltten met smaakje en weet ik veel wat nog meer. Dan zou je online een nog grotere verscheidenheid verwachten
Dat schemerde niet door in mijn vraag? Maar ik vroeg me dus serieus af of het peroxide-Geert was, of zn belezen conculega. Dank.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is duidelijk BaudetEn ik geloof niet dat lauweren het juiste woord is, tenzij sarcasme.
Gaat ook in dezelfde rij staan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Staat er een giga rij dan naar de scan, maar verder altijd bij de cassieres
Dus dat ze een van die twee lauwert was wel serieus? okquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef fietsie het volgende:
Dat schemerde niet door in mijn vraag? Maar ik vroeg me dus serieus af of het peroxide-Geert was, of zn belezen conculega. Dank.
Ik zie de foto's van geplunderde Sligro's wel tegemoet. Maandag boodschappen doen. Kijk wel even of ik dan ook nog even de Sligro aan doe. Wat ik wel weet is dat ik weer te weinig snacks heb.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goed idee.
Krijg je van die zeik figuren waarschijnlijk die het concept groothandel niet snappen en gaan lopen zeiken dat paneermeel in zakken van 5kg zit of dat ze een verpakking met 12 kleine doosjes open gaan trekken
Of gaan zeiken dat het best duur is.
De naam leent zich bij uitstek voor deze pun.quote:
Nee -dat- was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dat ze een van die twee lauwert was wel serieus? ok
Bol is de winkel van ons allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de war was omdat je eerste alinea en je tweede alinea over twee totaal verschillende dingen gaan. Maar als ik nu zo teruglees snap ik op welke dingen uit Isa's post je reageerde
En inhoudelijk; bol is geen drogist, dus ik snap wel dat ze een beperkt drogisterij-assortiment hebben?
Meestal gaan ze plunderen bij de Sligro wel tegen. Als bier in de aanbieding is, is het ook maximaal 4 pallets per klantquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zie de foto's van geplunderde Sligro's wel tegemoet. Maandag boodschappen doen. Kijk wel even of ik dan ook nog even de Sligro aan doe. Wat ik wel weet is dat ik weer te weinig snacks heb.
Snacks
Moeder van mijn schoonzus woont in een groepswoning. Moet nu op haar kamer blijven, eten wordt aan de deur neergezet, alleen menselijk contact op de zorgmomenten (helaas voor haar in deze situatie, is ze fysiek redelijk zelfstandig en zijn dat er niet veel). Heeft verder weinig contacten dus ik ga haar straks eens bellen voor een beetje afleiding.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De woongroep voor demente ouderen tegenover mijn huis zit ook al dicht, zag ik op een papier op hun deur. Leveranciers moeten de spullen bij de deur neerzetten en mogen er niet in.
Ik hoop dat ze het een beetje volhouden daar; het is er heel huiselijk dus hopelijk kunnen ze het een beetje rustig en gezellig houden.
Zo is het hier al een week. Ook dagbesteding waar mijn oma naar toe gaat is al dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef derLudolf het volgende:
Zorginstelling van m'n oma gaat waarschijnlijk helemaal op slot zeiden ze aan de telefoon.
Want de maaltijdservice belde dat ze vandaag ja veel zeuren nog naar binnen mochten maar morgen echt niet meer. Dus even gebeld hoe het zit en of ze dan van het huis eten kunnen brengen. Aantal jaar geleden kon dat niet meer omdat ze niet volledig verpleegd werd. Dat was mogelijk en aan de telefoon lieten ze min of meer ontvallen dat gehele sluiten wel werd verwacht.
Oh woon je daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bloei wel voor de deur.
Hoeraquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Kreator het volgende:
Mijnmoeder
wil
niet
meer
langskomen
omdat
ik
een
risicogroep
ben
omdat
ik
teveel
mensen
heb
ontmoet.
.
Vraag is, is het voor jou?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Ik kom net thuis en ligt er een envelop met een naam die me vaag bekend voorkomt (heel aparte voornaam). Allemaal kindertekeningen erop maar het huisnummer is niet volledig.
Zoek de naam op op internet, blijkt het een bekende fotografe te zijn in Arnhem (werkt ook voor de krant dus vandaar), ik zoek haar op op fb om zo een berichtje te sturen. Blijkt dat we 1,5 jaar geleden met elkaar "gesproken" hebben op messenger. Toen had zij een kerstkaart voor mij gekregen waarvan het huisnummer niet goed wasDit verzin je toch niet.
Ik vind het mooi dat je in je eentje een risicogroep bent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Kreator het volgende:
Mijnmoeder
wil
niet
meer
langskomen
omdat
ik
een
risicogroep
ben
omdat
ik
teveel
mensen
heb
ontmoet.
.
Onze schuldquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:46 schreef Kreator het volgende:
Mijnmoeder
wil
niet
meer
langskomen
omdat
ik
een
risicogroep
ben
omdat
ik
teveel
mensen
heb
ontmoet.
.
Nou ik was laatst skiën met en aantal mensen die wiskunde gestudeerd hebben..quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je in je eentje een risicogroep bent.
Mijn meest verse herinnering aan Krea is dan ook een zieke Krea. Dus.....huuuuuu!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het mooi dat je in je eentje een risicogroep bent.
Ik ben daar daadwerkelijk ook ziek van geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn meest verse herinnering aan Krea is dan ook een zieke Krea. Dus.....huuuuuu!
Liefquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Blues het volgende:
Werd op werk een zware grote doos bezorgd voor dokter op zijn naam, adres van ziekenhuis.
Maakt ie het open is het van zijn oom en tante![]()
Voor de poli
Goed he!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Lief
Bij ons komen mensen mondkapjes en handschoenen die ze thuis hadden liggen afgeven
Ik voel me nu wel lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn meest verse herinnering aan Krea is dan ook een zieke Krea. Dus.....huuuuuu!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:55 schreef Blues het volgende:
Goed he!
Iedereen moest vandaag formulier invullen om te inventariseren of je op je werkplek tijd hebt om ergens anders te helpen.
NEE WIJ NIET, NIET ONS WEGHALEN![]()
Zijn handschoenen ook nuttig en schaars? Ik heb nog een doos thuis namelijk. De oom van mijn lief heeft honderden mondkapjes besteld en ik vind het zo gierend asociaal. Ik heb erg veel zin om hem allerlei linkjes en oproepen door te sturen. Als hij niet in freakin Bayern zou wonen, was ik erheen gereden om die doos de claimen. Sukkelquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief
Bij ons komen mensen mondkapjes en handschoenen die ze thuis hadden liggen afgeven
Ik vraag me dus ook af hoe ongelofelijk veel mensen er wel niet mondkapjes thuis hebben liggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
Zijn handschoenen ook nuttig en schaars? Ik heb nog een doos thuis namelijk. De oom van mijn lief heeft honderden mondkapjes besteld en ik vind het zo gierend asociaal. Ik heb erg veel zin om hem allerlei linkjes en oproepen door te sturen. Als hij niet in freakin Bayern zou wonen, was ik erheen gereden om die doos de claimen. Sukkel
Nee, dat dacht ik ook, daarom heb ik ze nog niet gebracht. Ik krijg alleen maar mails over spatbrillen en mondkapjes.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af hoe ongelofelijk veel mensen er wel niet mondkapjes thuis hebben liggen
Volgens mij zijn handschoenen trouwens niet schaars, maar mensen leveren ze wel af
Ik verveel mij bij lange na nog niet genoeg, en waarschijnlijk nooit, om iets met die trap te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verveel mij ontzettend zo de pleurtis dat ik bijna.. Bijna.. Verder zou gaan met het verf werk boven.. Bijna
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik verveel mij bij lange na nog niet genoeg, en waarschijnlijk nooit, om iets met die trap te doen.
Mja onze trap moet ook nog. Zijkanten en stoot bord moet wit en dan met flexx stairs de rest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verveel mij bij lange na nog niet genoeg, en waarschijnlijk nooit, om iets met die trap te doen.
Kwestie van tijd voor ook de bouwmarkt dicht gaat...quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja onze trap moet ook nog. Zijkanten en stoot bord moet wit en dan met flexx stairs de rest.
Maar daar moeten we eerst spullen voor halen. Voor de kozijnen en deuren binnen hebben we verf.
Van het weekend de walnoot uit de tuin slopen
a domme mensen die daar weer een uitje van gaan maken.. Echtquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor ook de bouwmarkt dicht gaat...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zijn handschoenen ook nuttig en schaars? Ik heb nog een doos thuis namelijk. De oom van mijn lief heeft honderden mondkapjes besteld en ik vind het zo gierend asociaal. Ik heb erg veel zin om hem allerlei linkjes en oproepen door te sturen. Als hij niet in freakin Bayern zou wonen, was ik erheen gereden om die doos de claimen. Sukkel
Whut.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, daarom heb ik ze nog niet gebracht. Ik krijg alleen maar mails over spatbrillen en mondkapjes.
Onbegrijpelijk, hoe self-centered mensen kunnen zijn. Maar goed, in dit geval moet je denk ik ook niet al teveel verwachten van iemand die zijn doctorstitel online gekocht heeft![]()
![]()
![]()
Dit!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn moeder juist al gezegd dat ik niet meer langskom. Wil dat echt niet op mijn geweten heb. Zij vindt zichzelf niet zwak, maar ik vind van wel.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh haha gevuld met allerlei chocolade moest er nog bijquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Blues het volgende:
Werd op werk een zware grote doos bezorgd voor dokter op zijn naam, adres van ziekenhuis.
Maakt ie het open is het van zijn oom en tante![]()
Voor de poli
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh haha gevuld met allerlei chocolade moest er nog bij
Da’s kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kutte is dat we dus gaan verhuizen (inshallah) en dat ik allemaal poetstijd heb, maar geen idee of we kijkers gaan krijgen :'
Maar mn keuken is hoe dan ook schoner dan de 3 jaar dat er is gewoond door de man en/of mij
Schitterend verwoordquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn fysiobehandeling gaat gewoon door al ga ik 'm wel zelf afzeggen. Pols doet het goed dus niets opzoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben geen buitenmens. De afgelopen dagen in totaal misschien een uurtje buiten geweest voor boodschappen. En daar moet ik toch eens verandering in brengen, alleen binnen zitten is niet gezond.
In het kader van klein leed: ik heb al zeker een maand last van mijn bovenarm, denk zelf aan overbelasting en hoopte het te kunnen oplossen door een andere zithouding en die arm minder te gebruiken bij PC werk.
Maar dat helpt niet echt, het lijkt erger te worden en nu word ik er ‘s nachts zelfs wakker van.
Vorige week was ik aan het bedenken dat het toch wel handig kon zijn eens bij een fysio binnen te lopen.
Geen haar op mijn hoofd die daar nu nog aan denkt natuurlijk. Auwa.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook een afslag genomen die mij al jaren intrigeerde, waar zou die heen gaan.
Verkansiequote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Barreltje het volgende:
Hoezo.hebben jullie zo veel tijd over?
Vandaag ben ik iets actiever qua werk .. en vind het lastig om de huishoudelijke taken erbij te combineren..
En dan.heb ik het dus niet eens over de trap ofzo ..
Hm hier gewerkt en geholpen met schoolwerk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag ben ik iets actiever qua werk .. en vind het lastig om de huishoudelijke taken erbij te combineren..
Je had niet kunnen bellen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
Gisteravond uiteindelijk tweeënhalf uur in mijn eentje gewandeld.Om er eenmaal bij huis aangekomen achter te komen dat ik niet naar binnen kon: alleen voordeursleutel bij me en J. was bij het tijdig al met Günther in bed kruipen vergeten de knip van de voordeur af te halen.
En onze deurbel is momenteel defect non-existent.
![]()
Het was nogal laat dus ik heb ongeveer drie kwartier lang geprobeerd een balans te vinden tussen wél J. wakker krijgen en niet de hele straat wakker blèren.Vanuit de tuin tevergeefs stukken stoepkrijt tegen het slaapkamerraam gegooid, Gratis Surinaams broodje afgeslagen van de Surinaamsebroodjeszaak die deze week (timing!
) tegenover ons huis open is gegaan en uiteindelijk de voordeur zo'n beetje doormidden geschopt voordat J. wakker werd om me binnen te laten.
Vandaag niet wandelen, want dikke, blauwe voet.
</liefdagboek>
Ik reis normaal gesproken 2 tot 4 uur per dag. Die reistijd heb ik nu niet, dus ik heb veel tijd over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:40 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef minilot het volgende:
Gisteravond uiteindelijk tweeënhalf uur in mijn eentje gewandeld.Om er eenmaal bij huis aangekomen achter te komen dat ik niet naar binnen kon: alleen voordeursleutel bij me en J. was bij het tijdig al met Günther in bed kruipen vergeten de knip van de voordeur af te halen.
En onze deurbel is momenteel defect non-existent.
![]()
Het was nogal laat dus ik heb ongeveer drie kwartier lang geprobeerd een balans te vinden tussen wél J. wakker krijgen en niet de hele straat wakker blèren.Vanuit de tuin tevergeefs stukken stoepkrijt tegen het slaapkamerraam gegooid, Gratis Surinaams broodje afgeslagen van de Surinaamsebroodjeszaak die deze week (timing!
) tegenover ons huis open is gegaan en uiteindelijk de voordeur zo'n beetje doormidden geschopt voordat J. wakker werd om me binnen te laten.
Vandaag niet wandelen, want dikke, blauwe voet.
</liefdagboek>
Kunnen we daar een grote muur om bouwen? En dat totdat er medicatie is gevonden?quote:
Ik? Wat heeft J. geleerd, zul je bedoelen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef Isabeau het volgende:
@:minilotEn wat heb je nu geleerd, spelende vrouw?
(en broodjeshuis, yum!)
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Zullen we eens zien hoe Allah het doet, de komende dagen.
Heb jij je telefoon op geluid staan als je gaat slapen, ja? Wij niet. Noodgevallen hebben te wachten tot het ochtendgloren.quote:
Beleg en koffie wordt hier een ding ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:11 schreef minilot het volgende:
Ik merk tot dusver geen toename in rommel, wel duidelijke afname boterhammen, beleg, koffie en filterzakjes
Pssst. Er zit een optie op je telefoon om sommige mensen nog steeds te horen als je telefoon op mute staatquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef minilot het volgende:
Heb jij je telefoon op geluid staan als je gaat slapen, ja? Wij niet. Noodgevallen hebben te wachten tot het ochtendgloren.
Weet ik. Maar wij staan beiden 24 uur per dag op mute wegens geen enkele wens realtime bereikbaar te zijn, voor wie dan ook en dus ook niet voor elkaar. We kijken geregeld genoeg op onze telefoon om overdag gemiste oproepen binnen, zeg, een uur wel te zien. Enige uitzondering was toen ik hoogzwanger was, verder elkaar gewoon nooit met échte spoed nodig eigenlijk. Maar het was gister wel handig geweest ja - aan de andere kant: wat is nou drie kwartier op straat helemaal?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pssst. Er zit een optie op je telefoon om sommige mensen nog steeds te horen als je telefoon op mute staat![]()
Ik vind het een hoop nu, maar niet saai!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:28 schreef Tele6 het volgende:
En nu heb je weer wat beleefd in deze saaie tijden.
Tot zover mijn poging tot sarcasmequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop nu, maar niet saai!
Dát is het! Dat is wat ik voel! Bedank voor de juiste beschrijving.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is een raar soort verveling (iig bij mij). Zo'n stilte-voor-de-storm-gevoel.
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef Tele6 het volgende:
Het is een raar soort verveling (iig bij mij). Zo'n stilte-voor-de-storm-gevoel.
Ik verveel me eerder wanneer ik gestrest ben dan wanneer ik ontspannen ben. Als ik ontspannen ben, heb ik 1000 plannen. Nu ben ik gestrest en lijkt de enige optie onder een dekentje hersenloos internetten
Ik durfde het nooit aan want dacht dat ik dan in Arnhem Zuid terecht zou komen en het valt me alleen maar op als ik op de terugweg ben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:44 schreef Blues het volgende:
En lekker Kaat dat je lijf er goed op reageert, die rust.
Ik heb hier in de omgeving nog steeds weggetjes die ik uit wil checken omdat ik ze niet ken. Heb t wel eens lopend gedaan maar dat was geen goed idee
Wat een geluk met buurmeisje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef Blues het volgende:
Nergens playpapier te vindenbuuvmeisje werkt bij appie en houdt morgen met vullen een pak apart
![]()
Ik sta nu in een rustige super voor de kassa te wachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik durfde het nooit aan want dacht dat ik dan in Arnhem Zuid terecht zou komen en het valt me alleen maar op als ik op de terugweg ben.
Zo, kantoorcomputer uit. Straks ga ik, rondom etenstijd, naar de AH. Misschien dat het daar dan niet zo druk is.
VIP-instellingen; elkaars toestel rinkelt ie wel op...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb jij je telefoon op geluid staan als je gaat slapen, ja? Wij niet. Noodgevallen hebben te wachten tot het ochtendgloren.
Verder bijlezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
VIP-instellingen; elkaars toestel rinkelt ie wel op...
Ah was al geopperd en afgewezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
VIP-instellingen; elkaars toestel rinkelt ie wel op...
Vindt hij het ook lastig dat jij niet onverschillig bent of gaat de wrevel maar één kant op?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:
F. is dus echt onverschilllig wb de hele situatie, dat vind ik ook lastig.
Godenzijdank dat je moeder de verhuizing opschortte. Pfffft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:08 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Ik had gewoon een sleutel bij me, maar die is zinloos als mijn echtgenoot verzuimt de anti-Günther-ontsnappings-knip aan de binnenkant van de voordeur eraf te halen voor het slapengaan.
Met mij gaat het prima hoor, wel 'blij' juist dat mijn broertje toegang krijgt tot intensievere behandeling. En mijn moeder heeft het recent, na ruim tien maanden, uitgemaakt. Ze vond 'm niet meer zo leuk.
Misschien wel even overleggen met haar wat voor dingen ze zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:14 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Ah, zou een actie van mij kunnen zijn Mini![]()
Ik moest vandaag konijnenvoer halen, en merkte tot mijn tevredenheid dat mijn 1,5 meter afstand tot degene voor mij in de rij bij de kassa, ook overgenomen werd door degene achter mij.![]()
Ik zit erover te denken om een boodschappenpakketje te maken voor onze onderbuurvrouw. Ze is wat ouder, alleen, en hoewel ze normaal gewoon goed ter been is, valt ze wel in een risicogroep qua leeftijd. Is dat iets denken jullie?
Dat lijkt me beter. Dan weet je ook waar ze op zit te wachten. Of juist helemaal nergens op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien wel even overleggen met haar wat voor dingen ze zou kunnen gebruiken.
Desnoods via briefje door brievenbus.
Ja, zat ik ook al aan te denken. Het enige wat me een beetje weerhoudt is dat ik niet alle soorten producten wil kopen. (Nee, ook niet voor een ander. Dat heb ik nog een aantal keer gedaan voor huisgenoten dit jaar, en het voelt gewoon niet OK. Ik zal het verder niemand verbieden te kopen, maar ik ga het niet actief doen.) Dus ik ben een beetje aan het bedenken hoe ik anderen kan helpen, zonder mijn eigen principes over boord te hoeven flikkerenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien wel even overleggen met haar wat voor dingen ze zou kunnen gebruiken.
Desnoods via briefje door brievenbus.
Snap ik, maar ik denk niet dat zomaar random spullen kopen daar een oplossing voor is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Het enige wat me een beetje weerhoudt is dat ik niet alle soorten producten wil kopen. (Nee, ook niet voor een ander. Dat heb ik nog een aantal keer gedaan voor huisgenoten dit jaar, en het voelt gewoon niet OK. Ik zal het verder niemand verbieden te kopen, maar ik ga het niet actief doen.) Dus ik ben een beetje aan het bedenken hoe ik anderen kan helpen, zonder mijn eigen principes over boord te hoeven flikkeren
Eens, dat was dus wat ik net ook bedachtquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk niet dat zomaar random spullen kopen daar een oplossing voor is.
Lekker dilemma wel, want goede kans dat ze met jouw hulp dus alsnog zelf naar de supermarkt moet.![]()
Ik bedoel, mijn oma eet iedere avond aardappels, groente, vlees. Veel oudere mensen eten traditioneel. Dan zal ze nog een keer naar de winkel moeten voor dat vlees.
Als je haar alleen maar wat boodschappen wilt brengen om haar op te vrolijken of zo, zou ik chocola of zo doen en het daarbij laten
De wereld gaat 1 kant op. Ik 'moet me niet zo druk maken' want 'je kunt er toch niks aan doen' En ik weet ook helemaal niet OF ik me wel druk maak, per se. Ik voel onrust. Maar ook berusting. Ik vind het een eng idee als ik dit https://decorrespondent.n(...)OmLqg_ZxFtRU_uYKBVSc lees.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Vindt hij het ook lastig dat jij niet onverschillig bent of gaat de wrevel maar één kant op?
()De kinderen, die hun ijver en discipline moeten hebben geërfd van een ver en tot dusver onbekend familielid()quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja... goede vraag...... de hond uitlatenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Er even vanuit gaand dat je begrijpelijkerwijs in elk geval geen vlees, zuivel en kaas zult willen kopen is het wellicht handiger om een andere uiting te zoeken voor je hulpverlenende behoefte dan boodschappen doen voor oudjes
Wat kun je zoal goed?![]()
Ja dit!quote:
Nou, zo oud en onwetend is ze ook weer niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje...gaat het zó ver, dat je dergl. boodschappen niet kunt doen voor een ander, een oudere die niet beter weet. Dat gaat verder dan ik had gedacht.
Daar heb ik oprecht geen oordeel over. Ik denk wel dat het aftreden te maken heeft met het akkefietje van gisteren en dat hij het beste met het land voor heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vond hem al niet sterk in optreden als in uitstraling. Helaasch.
Oh vast...is de man integer en oprecht. Alleen vond ik hem niet sterk en daadkrachtig overkomen. Op tv.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heb ik oprecht geen oordeel over. Ik denk wel dat het aftreden te maken heeft met het akkefietje van gisteren en dat hij het beste met het land voor heeft.
Dan is het best sneu toch?
Leuk! 't weekend eens even in verdiepenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh vast...is de man integer en oprecht. Alleen vond ik hem niet sterk en daadkrachtig overkomen. Op tv.
@:Blues...Cor Bakker.nl geeft gratisss pianoles.
Maar je hoeft toch ook niet alles te kopen wat ze noemt...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken. Het enige wat me een beetje weerhoudt is dat ik niet alle soorten producten wil kopen. (Nee, ook niet voor een ander. Dat heb ik nog een aantal keer gedaan voor huisgenoten dit jaar, en het voelt gewoon niet OK. Ik zal het verder niemand verbieden te kopen, maar ik ga het niet actief doen.) Dus ik ben een beetje aan het bedenken hoe ik anderen kan helpen, zonder mijn eigen principes over boord te hoeven flikkeren
Ik heb er hier ook zo eentje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
()De kinderen, die hun ijver en discipline moeten hebben geërfd van een ver en tot dusver onbekend familielid()
Tot op zekere hoogte vind ik het ook wel boeiend en ben ik nieuwsgierig. En inderdaad een uitermate reeeel idee. Maar ook wel eng. Misschien ben ik dan toch een routinedier. Of gewoon gehecht aan mijn vrijheden. Of gewoon eigenlijk een heel sociaal dier. Weet niet. Het verschilt ook iedere 5 minuten, lijkt hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:31 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Ik hang er geloof ik een beetje tussenin. Ik vind het een uitermate reëel idee dat het leven van ons allemaal voor de komende járen overhoop zou kunnen liggen. Maar daar sta ik dan weer tamelijk onverschillig (als al iets, dan vooral nieuwsgierig) tegenover. We zien wel, ik ben niet aan veel zaken gehecht. Kind, af en toe iets te eten, geregeld seks en het niet langdurig heel koud hebben = blij. J. is awesome bonus
Dan moet ze alsnog de deur uit, dan heeft vragen of je boodschappen kunt doen ook geen zin.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te kopen wat ze noemt...
Tja, kun je goedbedoeld een pak quinoa geven, maar grote kans dat dat over drie jaar nog in de kast staatquote:Maken van een pakketje is jouw keuze.
Desnoods doe je er niks bederfelijks in want “dat is handig”.
Ik snapte er al weinig van da hij minister werd. Had er bij het UWV een puinhoop van gemaakt (nog los wat de politiek het UWV heeft aangedaan). Deze reden om zo af te moeten treden gun je niemand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vond hem al niet sterk in optreden als in uitstraling. Helaasch.
Oeh! Wij kijken nu "Carnaval Row" toffe serie!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een random plaatje van een babygeit omdat die creepy ogen hebben.
Geiten zijn sowieso kut.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een random plaatje van een babygeit omdat die creepy ogen hebben.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Barreltje het volgende:
Hier een plaatje van een kat die je niet ongestoord op de play laat zitten:
[ afbeelding ]
Speelt ie The Shining na?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niemand mijn wil opleggen. Daarom was ik het hier ook aan het overpeinzen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet ze alsnog de deur uit, dan heeft vragen of je boodschappen kunt doen ook geen zin.
Ik vind het best krom hoor om ook als je iemand wilt helpen, nog min of meer je wil probeert op te leggen.
[..]
Tja, kun je goedbedoeld een pak quinoa geven, maar grote kans dat dat over drie jaar nog in de kast staat
Ik was maandag aan het videobellen met een van mijn ambulant begeleiders. Die had corona-achtige klachten, dus heeft zichzelf rigoureus in de quarantaine gedaan. Nu hadden haar buren voor haar twee grote bossen tulpen gekocht, zodat ze toch iets van de lente van buiten zou hebben. Ze heeft me allebei de bossen laten zien via de video en ze was er duidelijk heel blij mee. Misschien is dat een tip om je buurvrouw te laten zien dat je aan haar denkt. Een paar bolletjes in een pot is ook leuk, die zie je met de dag groeien. Toch wat leven en vrolijkheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil niemand mijn wil opleggen. Daarom was ik het hier ook aan het overpeinzen.
En ik denk dat ik gewoon een andere manier zoek om te helpen. (Dat doe ik ijn het dagelijks leven zonder corona namelijk ook al best vaak, en zonder mezelf er mee te hebben)
Oh dat vind ik een tof idee! Dankjewel!quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was maandag aan het videobellen met een van mijn ambulant begeleiders. Die had corona-achtige klachten, dus heeft zichzelf rigoureus in de quarantaine gedaan. Nu hadden haar buren voor haar twee grote bossen tulpen gekocht, zodat ze toch iets van de lente van buiten zou hebben. Ze heeft me allebei de bossen laten zien via de video en ze was er duidelijk heel blij mee. Misschien is dat een tip om je buurvrouw te laten zien dat je aan haar denkt. Een paar bolletjes in een pot is ook leuk, die zie je met de dag groeien. Toch wat leven en vrolijkheid.
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat vind ik een tof idee! Dankjewel!
Die film heb ik nooit gezienquote:
@sigme ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Zeg CUL-ers.. wie heeft HET recept voor de perfecte (sigme) gehaktballetjes?
Ghehe nee.. varkensgehakt van sigmequote:
Herkenbare actie. “Ik wil daar ook heen”quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:37 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
https://theviewfromgreatisland.com/lebanese-meatballs/ met pijnboompitjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe nee.. varkensgehakt van sigme
Oh haha, dat snapte ik echt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe nee.. varkensgehakt van sigme
Weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vanochtend gesport, in de achtertuin. Dat was een uitdaging. In de categorie 'kat', die van de buren wilde OOK mee doen:
[ afbeelding ]
Oh! Ziet er lekker uit! Helaas heb ik de helft van de ingrediënten niet in huis en ik wil het NU maken..quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://theviewfromgreatisland.com/lebanese-meatballs/ met pijnboompitjes
ZoietsBohh. Wil ik.
De Crossfitbox geeft ons iedere ochtend een workoutvideo, incl. warming up enzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Weer![]()
Wat voor dingen heb je gedaan?
Als ik morgen niet ineens wakker word met de corona, ga ik weer hardlopen in het bos.
Dat was dus een soort groepstrainingquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er gewoon burpees bij gedaan, dus ik kreeg iedere keer kusje of hap in de neus als ik op de grond lag.
Ik denk dat ik zonder hond wel 3 minuten sneller had kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was dus een soort groepstraining
Rome moet je momenteel ff niet doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, zo oud en onwetend is ze ook weer niet.![]()
En ja, het gaat wel zo ver ja. Ik vind het echt naar om de een te helpen, door er het lot van de ander voor te negeren en actief aan bij te dragen. Dus indien niet van levensbelang, koop ik zulke producten dus echt liever niet.
Maar ik zal nog even verder nadenken hoe ik mensen van dienst kan zijnEr leiden meer wegen naar Rome.
Wat een lelijke schoenen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef sigme het volgende:
@:minilot, ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen van m'n sockwa's. De zolen gaan er binnenkort afvalen. Nieuwe zijn besteld, hippe grijze
[ afbeelding ]
En ze worden weer eens niet in NL verkocht, dus in de VS besteld.
Vanochtend ruim 4km gehardloopt, met 3 x 6 pushups (voor, halverwege en na het rennen een setje pushups).
Wat goed dat ze dat doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Crossfitbox geeft ons iedere ochtend een workoutvideo, incl. warming up enzo.![]()
Vanochtend was dat: 100 prisoner goodmornings (met handen tegen je achterhoofd dus) 75 burpees (huuu) 50 mountainclimbers (maar dan niet die 'makkelijke') en 25 v-ups (kut sit-ups).
Los van de buurkat, moest Dora zich er natuurlijk ook mee bemoeien.Ik heb geen fitnessmatje dus ik gebruikte zo'n slaapmatje. Zo gauw ik die in de woonkamer neerlegde zat Dora er natuurlijk op. Dus naar buiten verhuist voor de workout, maar toen ging ze piepen want ze kon me wel zien en ik deed rare dingen en WAAROM MAG IK NIET MEEDOEN. Dus deur open, botje gegeven maar dat was ook niet per se een succes.
Ze is groot!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er gewoon burpees bij gedaan, dus ik kreeg iedere keer kusje of hap in de neus als ik op de grond lag.
Het is wel een heeeeeeel smal matje hoor. Vraag maar aan @Lucky_Strike, als ze zich dat nog kan herinneren.quote:
Ken jij mooie(re) hardloopschoenen?quote:
Ze zien eruit als van die zwemschoentjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef sigme het volgende:
@:minilot, ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen van m'n sockwa's. De zolen gaan er binnenkort afvalen. Nieuwe zijn besteld, hippe grijze
[ afbeelding ]
En ze worden weer eens niet in NL verkocht, dus in de VS besteld.
Vanochtend ruim 4km gehardloopt, met 3 x 6 pushups (voor, halverwege en na het rennen een setje pushups).
Ja, zo zien ze er in het echt ook uit. Het voelt als hardlopen op sokken. Als ik eraan denk maak ik morgen wel even een foto'tje van de afgeragde exemplaren waar ik nu op loop. Minilot heeft die ooit, jaaaaaaaren geleden, voor me gekochtquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze zien eruit als van die zwemschoentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tele6 op 19-03-2020 19:50:32 ]
Maar dan zonder de steentjes die je voetzolen doorboren, hoop ik. Dat zou voor mij toch de grootste reden zijn om niet op sokken te gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, zo zien ze er in het echt ook uit. Het voelt als hardlopen op sokken. Als ik eraan denk maak ik morgen wel even een foto'tje van de afgeragde exemplaren waar ik nu op loop. Minilot heeft die ooit, jaaaaaaaren geleden, voor me gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat matje is echt zielig klein ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is wel een heeeeeeel smal matje hoor. Vraag maar aan @:Lucky_Strike, als ze zich dat nog kan herinneren.
Zaterdag hebben we een livestream WOD, ben benieuwd.
Ja, precies dat: er zit een heel dun maar wel sterk zooltje onder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Tele6 het volgende:
Maar dan zonder de steentjes die je voetzolen doorboren, hoop ik. Dat zou voor mij toch de grootste reden zijn om niet op sokken te gaan.
@Kreator...was jij degene, die over pasteibakjes en kippenragout postte?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die apestaartjes werken alleen als je de naam volledig typt.
En was ik wat?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
J appt net dat hij een aangereden kat aan het helpen is
Nu ook nog een spatie tussen de naam en je .....quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Kreator...was jij degene, die over pasteibakjes en kippenragout postte?
Zo beter.
Ik pakte m vandaag uit de kast, ik denk voor het eerst weer en was gewoon opnieuw verbaasd en teleurgesteld erover.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat matje is echt zielig klein ja.
Ochquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel direct goed? #dtvquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:43 schreef Tele6 het volgende:
Mijn hardloopschoenen zijn nog een tandje lelijker idd. Eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
Het wit is inmiddels grotendeels bruin natuurlijk. Dat krijg je van in het bos lopen.
Het is een soort fluorescerend tussen oranje en roze in.
Heel leuk dat ze voor hardloopschoenen wel een vrouwenvariant (smallere leest) hebben tot maat 43.5![]()
... maar moeten ze dan altijd roze?
Ik heb nog nooit niet-roze hardloopschoenen gehadIk wel. Die waren knaloranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet ECHT een verbetering dus![]()
Hmm je hebt nu ook andere bij bol.com.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, precies dat: er zit een heel dun maar wel sterk zooltje onder.
Ik doe helemaal niet aan sport.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
Als ik jullie sportaktiviteiten zo lees, doe ik dus eigenlijk niks
quote:
Zekers. Maar daarom hoeft 'ie nog niet meteen dood.quote:
Ja, die zag ik ook. Maar de sockwa's ken ik, vandaar dat ik die koos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Bekijk Skinners Black Line Schoen-Sok (White) Athleisure Barefoot Maat L op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Mijn lief twijfelt of ie ze zal kopen...
Ik ben begonnen met roeien en later crossen (allebei rustig aan en dat hou ik zo) om weer fitter te blijven na die heftige ziekte van afgelopen zomer. Ik wilde mezelf fitter hebben en de kilo's die eraf zijn er iig af te houden. Dat lukt prima, maar dat is ook de enige reden.quote:
Wijquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:13 schreef Blues het volgende:
Als ik jullie sportaktiviteiten zo lees, doe ik dus eigenlijk niks
Wandelen vind ik leuk, mits ik gezelschap heb.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met roeien en later crossen (allebei rustig aan en dat hou ik zo) om weer fitter te blijven na die heftige ziekte van afgelopen zomer. Ik wilde mezelf fitter hebben en de kilo's die eraf zijn er iig af te houden. Dat lukt prima, maar dat is ook de enige reden.
Vind er geen bal aan
Wandelen vind ik wel heerlijk.. kan jij dat wel?/vind je het leuk?
Goeie reden om 'm erbij te houdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wandelen vind ik leuk, mits ik gezelschap heb.
Dus de afgelopen weekenden heb ik wel regelmatig gewandeld.
quote:
quote:
Een auto is best groot, echt heel veel blijft er niet over toch. Kan het beter direct afgelopen zijn dan dat ze een kwartier lijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zekers. Maarom hoeft 'ie nog niet meteen dood.
Gelukkig ben jij geen dierenartsquote:
13?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
Ik luister het via de luisterbieb, maar ook vast wel elders te vinden:
Het dagboek van een eilandbewoner.
Gelukkig ben jij geen dierenartsquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een auto is best groot, echt heel veel blijft er niet over toch. Kan het beter direct afgelopen zijn dan dat ze een kwartier lijden.
Ik heb nog een bult Leergut staan, dus was nog even de grens over geweest. Even voor 12u de grens over, toen stond er al een busje Polizei. Daar staan ze wel vaker, op het zijstraatje van het voormalige douane gebouw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grenscontroles op 5km van hier (preventief, alleen woon-werkverkeer toegestaan). Dat is al even geleden zeg
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Is Vanyel eigenlijk vertrokken op vakantie?
Goede tip! Bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
Ik luister het via de luisterbieb, maar ook vast wel elders te vinden:
Het dagboek van een eilandbewoner.
mja die skinners zijn wel redelijk betaalbaar ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook. Maar de sockwa's ken ik, vandaar dat ik die koos.
Als je lief die Skinners probeert ben ik zeer geïnteresseerd in zijn oordeel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |