Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Please tellquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
In dat bondage topic zie ik echt teveel te bekende namen
nope... no... neequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Snap jij het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Ervaring?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.quote:
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Moet ik godverdomme straks weer zwemmenquote:
Hoezo is hij het opperhoofd en jij z'n chief executive....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Rellen kunnen best vermakelijk zijn op zijn tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussies
Eigenlijk ben jij ook een beetje onze militaire krijgsmacht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Ik heb vandaag een coronavrije sc avond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hč, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Als je het statistisch benaderd zat er wel weer eens een kansje in dat er weer eens een pandemie aankwam.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hč, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Ik ben zijn chief executive helemaal niet maar ik heb vertrouwen in zijn goedheid en zijn erudiete en stabiele karakter, pas je gewoon en beetje aan en wordt verliefd op mij dan is het leven nog enigszins hetzelfdequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo is hij het opperhoofd en jij z'n chief executive....
Ik trek dit vrij slecht...
#ongeschikt voor deze dystopische samenleving
Mee eens maar maak dit Henk en Gerda maar eens wijs die graag eens per jaar naar Salou gaan om bij te bruinen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het statistisch benaderd zat er wel weer eens een kansje in dat er weer eens een pandemie aankwam.
Wij zijn zo gewend dat alles 'maakbaar' is. Dus tja, dit is helemaal loslaten en zien waar we straks uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een coronavrije sc avond.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar.... ja maar....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zijn chief executive helemaal niet maar ik heb vertrouwen in zijn goedheid en zijn erudiete en stabiele karakter, pas je gewoon en beetje aan en wordt verliefd op mij dan is het leven nog enigszins hetzelfde
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:06 schreef Ygritte het volgende:
Rent in de armen en tussen de benen van Yg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Yg-sur-mer bevindt zich hier.... still time to change your mind
Overloper!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rent in de armen en tussen de benen van Yg.
Den Haag dus of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik eens een verhaaltje vertellen over Yg en mij?
We zaten ooit eens samen in een SC, we hadden al vaker gehad over dat onze achtergronden een beetje hetzelfde waren.
Dus toen waren we een beetje in gesprek bleek dat we elkaar vroeger "kenden", zelfde basisschool, zelfde kerk, zelfde gezinnen bij wie we speelden, dat ik bij haar broer in de klas had gezeten.
Grappig he?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:13 schreef Ygritte het volgende:
*Boksquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik eens een verhaaltje vertellen over Yg en mij?
We zaten ooit eens samen in een SC, we hadden al vaker gehad over dat onze achtergronden een beetje hetzelfde waren.
Dus toen waren we een beetje in gesprek bleek dat we elkaar vroeger "kenden", zelfde basisschool, zelfde kerk, zelfde gezinnen bij wie we speelden, dat ik bij haar broer in de klas had gezeten.
Grappig he?
Nopequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel beiden Noord Holland toch?
Jij waait ook met alle winden meequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja sorry, rent weer terug naar Liesje, ruim op tijd hoor.
Of we verplaatsen het hele dorp naar naast dat van Yg? Ik wil ook wel witte stranden, wuivende palmbomen enzo...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja sorry, rent weer terug naar Liesje, ruim op tijd hoor.
Waar zit ze dan nu?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of we verplaatsen het hele dorp naar naast dat van Yg? Ik wil ook wel witte stranden, wuivende palmbomen enzo...
Limburgers zijn jullie niet anders was ik niet verliefd op julliequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, nog even en je hebt alle provincies gehad.
Nou ja, we zijn uiteindelijk wel beide flink gedeserteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers zijn jullie niet anders was ik niet verliefd op jullie
Mwa, we moeten ergens beginnen om iets nieuws op te bouwen, toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt stiekem wel aantrekkelijker dan Noord Frankrijk toch?
Beetje meer bij de evenaar....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt stiekem wel aantrekkelijker dan Noord Frankrijk toch?
Met een hele goede reden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn uiteindelijk wel beide flink gedeserteerd
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje meer bij de evenaar....
elke dag bloot met je kokosnoot enzo
Snorkelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje meer bij de evenaar....
elke dag bloot met je kokosnoot enzo
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepjequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een hele goede reden.
Ik zou deze maand nog gaan voor mijn vaders verjaardag, al lang niet meer geweest, we doen kerst nu altijd bij mij. (Stress man!) maar we hebben het gecoronacanceld.
Nou ja, ik er voor de rest ook echt helemaal niks te zoeken. Tijd geleden nog eens geweest, maar wat een treurnis....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een hele goede reden.
Ik zou deze maand nog gaan voor mijn vaders verjaardag, al lang niet meer geweest, we doen kerst nu altijd bij mij. (Stress man!) maar we hebben het gecoronacanceld.
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepje
Schots accentquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepje
Niet tegen te houden helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!
Echt he...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Hij heeft zeker ook nog samen met het monster van Loch Ness gezwommen of iets anders heldhaftigs
Thuis werken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Ik ga morgen een limiet in mijn kantoor plakken.
Minimaal 4 toetsenborden bij me vandaan, of oprotten
Nog niet thuis aan het werk?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Ik heb vandaag een ouder aangesproken op het 1,5 meter beleid. Maar dat is een vader die sowieso altijd al in iedereens persoonlijke ruimte staat. Zo irritant vind ik dat van die mensen die dat niet aanvoelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Was?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.quote:
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.
Dealquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.
Ach....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.
Haha truequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar troost je er zijn ook nog steeds zat mensen met 100 procent hersencapaciteit die dat niet snappen.
Dan moeten we het nu even gaan hebben over wat je gaat toevoegen aan onze samenleving?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.
Ik hou er normaal al niet vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ouder aangesproken op het 1,5 meter beleid. Maar dat is een vader die sowieso altijd al in iedereens persoonlijke ruimte staat. Zo irritant vind ik dat van die mensen die dat niet aanvoelen.
Ik kan op zich vrij weinigquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moeten we het nu even gaan hebben over wat je gaat toevoegen aan onze samenleving?
Poehquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog best lief en zachtaardig momenteel hoor voor zo'n sterke mastodont van een man maar hij snapt er niets meer van, kan de afstandsbediening niet eens meer bedienen laat staan opstaan tegen corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach....dementie lijkt mij ook zo verwarrend
Oh ik kan aardig een geweer hanteren.... dus ik kan misschien wel het een en ander aan wild schietenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt rood haar en je bent 28.
Je beschrijft het wel mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou er normaal al niet van![]()
We hebben een 'vaste klant' die de meest debiele dingen met zijn laptop, iPad en telefoon doet en altijd letterlijk over je schouder mee wil kijken wat je doet. 'dan kan ik het de volgende keer ook'
Nee Fred. Je meurt naar oude koffie, staat veel te dichtbij en gaat het nooit leren. weg.
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar troost je er zijn ook nog steeds zat mensen met 100 procent hersencapaciteit die dat niet snappen.
Je bent echt Ygritte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik kan aardig een geweer hanteren.... dus ik kan misschien wel het een en ander aan wild schieten
Godversquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuis![]()
Ga naar huis, stelletje debielen.
Niet kletsen hij het brood, niet aan alle bloemkolen voelen met je vieze klauwen, niet met Ria en Karen roeptoeteren over hoe 'errug het is dat Rutte ons allemaal dood laat gaan'
Naar huis. Nu.
Toch een beetje locoquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je beschrijft het wel mooi.![]()
Maandag kwam onze loco wat papieren met info uitdelen, ze komt echt binnenlopen, likt aan haar vinger en begint te bladeren. Ik zeg: Serieus wat doe jij nou?! Ohja lachte ze dat doe ik altijd, om het vervolgens gewoon nog 2x te doen.
1 moedige collega durfde van een grote afstand en met haar handen op de rug 1 brief aan ons voor te lezen, de rest hebben we niet eens gelezen en zijn we de rest van de dag met een grote boog omheen gelopen.
Echt hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuis![]()
Ga naar huis, stelletje debielen.
Niet kletsen hij het brood, niet aan alle bloemkolen voelen met je vieze klauwen, niet met Ria en Karen roeptoeteren over hoe 'errug het is dat Rutte ons allemaal dood laat gaan'
Naar huis. Nu.
Mehhh half... Kan er ook nog wel een rapport van 15 pagina's over schrijven met wat verbeter adviezenquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:46 schreef Muck het volgende:
En nu slapen, want ik probeer om 7 uur op kantoor te zijn, voor de gekkies zich melden![]()
Truste mopjes![]()
Truste mopjes 😷
Klopt en die zien gewoon serieus 500 pleerollen af en toe per klant langskomen of 165 blikjes erwtjes, mogen ze blij zijn dat ik niet achter de kassa zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja! Kletsen bij het brood of aan de bloemkolen voelen is er in mijn eigen supermarkt gelukkig al dagen niet meer bij.
Echt diep en diep respect voor de supermarkt medewerkers, in mijn ogen een heel ondergewaardeerd beroep maar minstens zo belangrijk als het zorgpersoneel.
Moet je nagaan hoeveel mensen die dagelijks zien. En die houden zich echt niet allemaal aan die 1,5 meter. De hel lijkt me dat.
Hoezo, wat zou je aan jezelf willen veranderen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh half... Kan er ook nog wel een rapport van 15 pagina's over schrijven met wat verbeter adviezen
En hoe vies mensen hoesten rochelen en overal weer met hun fikken aanzitten..... sommige mensen zijn zo viesquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja! Kletsen bij het brood of aan de bloemkolen voelen is er in mijn eigen supermarkt gelukkig al dagen niet meer bij.
Echt diep en diep respect voor de supermarkt medewerkers, in mijn ogen een heel ondergewaardeerd beroep maar minstens zo belangrijk als het zorgpersoneel.
Moet je nagaan hoeveel mensen die dagelijks zien. En die houden zich echt niet allemaal aan die 1,5 meter. De hel lijkt me dat.
Bijna die vette snack ingehaaldquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 18-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 289 bitterbal
02 226 UitStraling
03 209 Budapestenaar
04 200 essnhills
05 151 Dr_Flash
06 130 Koen66
07 106 haags_kwartiertje
08 093 Ygritte
09 088 FranticDJ
10 080 gianni61
11 068 LTVDK
12 047 crv
13 032 liesje1979
14 031 Bos81
15 029 Karzai
16 028 Muck
17 027 Fogel
18 024 Arch-Indar
19 021 DaMart
20 014 Nick1975
21 012 IJsdraakje
22 011 mschol
22 011 Molo
24 007 CherryLips
25 003 goldfinger1963
25 003 DerRabbit
27 001 G-Pier
27 001 OA
27 001 funnywell
27 001 scrupuleus
klik hier voor meer stats
"ik scan dit, dit en dit. ENDERESTGAJEALSDEWIEDEWEERGATERUGZETTENMENS!"quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt en die zien gewoon serieus 500 pleerollen af en toe per klant langskomen of 165 blikjes erwtjes, mogen ze blij zijn dat ik niet achter de kassa zit.
In algemene zin....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, wat zou je aan jezelf willen veranderen dan?
Ik zou ze gewoon bedeesd terug sturen de winkel in, denk ook eens aan een ander en leg terug kutfiguur dat je er bent, constant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"ik scan dit, dit en dit. ENDERESTGAJEALSDEWIEDEWEERGATERUGZETTENMENS!"
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In algemene zin....
Ik zou niks aan mijzelf willen veranderen
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom mensen bij een kassa gaan staan.... zo zonde van mijn tijd.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt en die zien gewoon serieus 500 pleerollen af en toe per klant langskomen of 165 blikjes erwtjes, mogen ze blij zijn dat ik niet achter de kassa zit.
Wij hebben een collega die serieus al 2,5 week de longen uit haar lijf hoestte en we hebben meerdere malen tegen haar gezegd dat het wel verstandig was als ze even ging uitzieken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe vies mensen hoesten rochelen en overal weer met hun fikken aanzitten..... sommige mensen zijn zo vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetbestelhamsterquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom mensen bij een kassa gaan staan.... zo zonde van mijn tijd.....
Ik zou waarschijnlijk alleen heel nijdig proberen te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon bedeesd terug sturen de winkel in, denk ook eens aan een ander en leg terug kutfiguur dat je er bent, constant.
Ja maar dit zou al genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk alleen heel nijdig proberen te kijken.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben een collega die serieus al 2,5 week de longen uit haar lijf hoestte en we hebben meerdere malen tegen haar gezegd dat het wel verstandig was als ze even ging uitzieken.
Maar ze had geen koorts dus vond ze dat ze kon blijven.Gewoon elke keer met een sprayfles sterilium bespuiten... ga weg met je hoestbacillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat sowieso al irritant... lekker de rest allemaal aansteken.... je krijgt toch geen prijs voor nooit ziekmelden dus ik vind dat ook geen prestatie.
Op den duur gingen een collega en ik haar echt ontwijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon elke keer met een sprayfles sterilium bespuiten... ga weg met je hoestbacillen![]()
Ik vind dat sowieso al irritant... lekker de rest allemaal aansteken.... je krijgt toch geen prijs voor nooit ziekmelden dus ik vind dat ook geen prestatie.
Bang mooi meisje, ok ik heb even overlegd met Buda en je bent welkom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zelfscan / applepay.... ik raak niks aan
FTFYquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bang verstandig mooi meisje, ok ik heb even overlegd met Buda en je bent welkom.
Trustenquote:
ik heb vanmorgen mn neus moeten snuiten. dit is het begin van het eindequote:
ZO danquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 18-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 289 bitterbal
02 226 UitStraling
03 209 Budapestenaar
04 200 essnhills
05 151 Dr_Flash
06 130 Koen66
07 106 haags_kwartiertje
08 093 Ygritte
09 088 FranticDJ
10 080 gianni61
11 068 LTVDK
12 047 crv
13 032 liesje1979
14 031 Bos81
15 029 Karzai
16 028 Muck
17 027 Fogel
18 024 Arch-Indar
19 021 DaMart
20 014 Nick1975
21 012 IJsdraakje
22 011 mschol
22 011 Molo
24 007 CherryLips
25 003 goldfinger1963
25 003 DerRabbit
27 001 G-Pier
27 001 OA
27 001 funnywell
27 001 scrupuleus
klik hier voor meer stats
RIPquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen mn neus moeten snuiten. dit is het begin van het einde
Jezus, Essie komt even kijken en heeft meteen 200 postsquote:
Benieuwd of ze terug Komt vandaag of dat dat pas op #22222 gaat gebeuren @essnhillsquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus, Essie komt even kijken en heeft meteen 200 posts
Ja. Thuiswerken geeft me nog steeds een raar gevoelquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie de dagen ook een beetje kwijt?
hoe gaat het op het werk van mevrouw koen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja. Thuiswerken geeft me nog steeds een raar gevoel
ja, zonder trainingen savonds blijft het raar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
Ze werken nog steeds maar klanten worden niet meer in kantoor te woord gestaan, bellen of online. Druk genoeg maar met weinig positieve zaken (annuleringen, boze klanten etc)quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het op het werk van mevrouw koen?
Boos dat ze hun geld niet terug krijgen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze werken nog steeds maar klanten worden niet meer in kantoor te woord gestaan, bellen of online. Druk genoeg maar met weinig positieve zaken (annuleringen, boze klanten etc)
Geen reis, geld kwijt, onbegrip, etcquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Boos dat ze hun geld niet terug krijgen?
jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen reis, geld kwijt, onbegrip, etc
Nope, zowel qua werk als het gevoel dat je je werk ook zo kan verliezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
zal het niet leuker maken werken zo
Tjaquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-volledige-lockdown
Eensquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Koen66 het volgende:
Telegraaf moet zich schamen met z'n policy nu nog op bekijken artikelen
Dat doen we nu al een beetje tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik vermoed dat het binnenkort opgesloten met je familie (of alleen) zitten wordt en je zien te vermaken
Ja... vooral omdat ik vanochtend een uurtje heb gewerkt terwijl donderdag mijn vrije dag isquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef bitterbal het volgende:
vanochtend al. vroege vogelquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... vooral omdat ik vanochtend een uurtje heb gewerkt terwijl donderdag mijn vrije dag is.
Maar ja, alvast wat uren maken zodat ik wel aan mijn uren kom deze week. Morgen kan de kleine nog niet naar de opvang, dus dan gaat het me niet lukken om 8 uur productief te werken.
Nu mag je nog buiten, straks krijg je ome agent op je dak als je dat zonder goede reden doetquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doen we nu al een beetje toch
dat zal nog wel even duren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu mag je nog buiten, straks krijg je ome agent op je dak als je dat zonder goede reden doet
Beetje fokken, beetje fappen, beetje zuipen. Best prima te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik vermoed dat het binnenkort opgesloten met je familie (of alleen) zitten wordt en je zien te vermaken
Je kan het ook overdrijven:+quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... vooral omdat ik vanochtend een uurtje heb gewerkt terwijl donderdag mijn vrije dag is.
Maar ja, alvast wat uren maken zodat ik wel aan mijn uren kom deze week. Morgen kan de kleine nog niet naar de opvang, dus dan gaat het me niet lukken om 8 uur productief te werken.
Je zal maar bij bijv je schoonouders in wonenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je zal maar bij bijv je schoonouders in wonen
Dan is Corona oplopen ineens een optiequote:
je kan het ook 'hebben' zonder verschijnselenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
k vind het wel vervelend dat nog steeds niet precies duidelijk is wanneer je het hebt
Nu denk ik nog niezen hoort er niet bij
ja maar als je dan iemand besmet kan het je niet echt kwalijk worden genomenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan het ook 'hebben' zonder verschijnselen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef Toekito het volgende:
Mijn controle in ziekenhuis is, hoe verrassend, uitgesteld. En morgen de 20 weken echo, ook in zkh, moet ik skippen ivm lichte verkoudheid.
Zo ga je van 35 uur werken naar 40 in deze week. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Koorts, neusverkoudheid en verder varieert het beetje. Sommige zijn misselijk en andere niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
k vind het wel vervelend dat nog steeds niet precies duidelijk is wanneer je het hebt
Vergeet de hoest en benauwdheid nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Koorts, neusverkoudheid en verder varieert het beetje. Sommige zijn misselijk en andere niet.
De neusverkoudheid word weer ontkend in corona topic.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Koorts, neusverkoudheid en verder varieert het beetje. Sommige zijn misselijk en andere niet.
Oh ja benauwdheid, las vandeweek ergens dat mensen zich met benauwdheid melden soms. En dan blijkt het COPD te zijn ipv Corona. Die mensen, echt maar een paar, hebben dan al maanden klachten en gaan ineens nu naar huisarts/GGD.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeet de hoest en benauwdheid niet
Hou dan maar hoesten en doodgaan aan als symptomen net als bij SARSquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De neusverkoudheid word weer ontkend in corona topic.
Niet te doen toch
volg dit maar:quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hou dan maar hoesten en doodgaan aan als symptomen net als bij SARS
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volg dit maar:
Hoesten
Kortademigheid
Koorts
Spierpijn
Verwardheid
Hoofdpijn
Keelpijn
dan had die Utrechtse tramgast het ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:21 schreef Toekito het volgende:
Dan heb ik al 35 jaar Corona als verwardheid een symptoom is
morgen uitspraakquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had die Utrechtse tramgast het ook
Goede nachtrust gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met haags_minuutje?
Mijn verkoudheid met benauwdheid zou ook zomaar een milde vorm kunnen zijn, al ga ik daar niet van uit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
wowquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff ik lees net in de krant dat in Bergamo de kerkklokken elk kwartier luiden voor een begrafenis.
je kan het maar gehad hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn verkoudheid met benauwdheid zou ook zomaar een milde vorm kunnen zijn, al ga ik daar niet van uit.
Truequote:Op donderdag 19 maart 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GelukkigSlapen is het beste medicijn als je een griepje hebt
O jee...quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volg dit maar:
Hoesten
Kortademigheid
Koorts
Spierpijn Vorige week
Hoofdpijn Vorige week![]()
Keelpijn Lichtelijk
Constant luidende kerkklokkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff ik lees net in de krant dat in Bergamo de kerkklokken elk kwartier luiden voor een begrafenis.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O jee....
Dit ja. Of bij een allergische reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Of gewone griep. Maar reken maar dat er genoeg mensen zijn die in paniek raken van een verkoudheid of hooikoortsklachten, omdat je die klachten bij Covid ook kan hebben...
Keep us posted, anders starten we de Fok! traumahelikopter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Of gewone griep. Maar reken maar dat er genoeg mensen zijn die in paniek raken van een verkoudheid of hooikoortsklachten, omdat je die klachten bij Covid ook kan hebben...
"Toevallig"quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar goed dit heb ik ook elke jaar, denk dat het iets is als hooikoortsachtig.
En toevallig als ik in thailand ben verdwijnen de klachten dan ook
‘Bergamo is een spookstad, waar continu de doodsklokken luiden’, zo begon het artikel. Heftig. Ik associeer die stad met kopjes koffie en limoncello op het terras van caffč del Tasso. Als beginpunt van mooie vakanties aan het Comomeer. Maar die naam krijgt nu een heel andere ladingquote:
italie houdt hier een trauma aan over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘Bergamo is een spookstad, waar continu de doodsklokken luiden’, zo begon het artikel. Heftig. Ik associeer die stad met kopjes koffie en limoncello op het terras van caffč del Tasso. Als beginpunt van mooie vakanties aan het Comomeer. Maar die naam krijgt nu een heel andere lading
Ik moet ineens denken aan mensen met een vogelmasker op zoals in de middeleeuwen bij de pest hier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
‘Bergamo is een spookstad, waar continu de doodsklokken luiden’, zo begon het artikel. Heftig. Ik associeer die stad met kopjes koffie en limoncello op het terras van caffč del Tasso. Als beginpunt van mooie vakanties aan het Comomeer. Maar die naam krijgt nu een heel andere lading
Anders ik welquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
italie houdt hier een trauma aan over.
die zijn wel vetquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan mensen met een vogelmasker op zoals in de middeleeuwen bij de pest hier.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:52 schreef Koen66 het volgende:
gelukkig zijn ze hier niet zo van de kerkklokken
Bij ons is de kleine wel een goede graadmeter... als hij verkouden is, zijn wij dat vaak ook... net als nu. Hij kwam net weer even bij me om zijn snotneus tegen mijn mouw te drukkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keep us posted, anders starten we de Fok! traumahelikopter.
Ahwquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons is de kleine wel een goede graadmeter... als hij verkouden is, zijn wij dat vaak ook... net als nu. Hij kwam net weer even bij me om zijn snotneus tegen mijn mouw te drukken.
Daar stammen de carnavalsmaskers in Venetië ook vanaf toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan mensen met een vogelmasker op zoals in de middeleeuwen bij de pest hier.
Yep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar stammen de carnavalsmaskers in Venetië ook vanaf toch?
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
italie houdt hier een trauma aan over.
Je leest ook de Volkskrantquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
"Ilaria Bonfanti zette dit weekend haar tablet aan om via een internetverbinding afscheid te nemen van haar stervende oma. Hoewel ze vlakbij overleed, was het vanwege besmettingsgevaar van het coronavirus onmogelijk haar grootmoeder op te zoeken, waardoor de laatste woorden tot haar kwamen via een beeldscherm, bovendien gesmoord door het verplichte mondkapje"
nou ja zelfs hier hebben we al ongekende maatregelen genomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Al zullen weinigen deze periode vergeten, vermoed ik. Wat we nu meemaken is toch ongekend. Soms voelt het gewoon nog onwerkelijk en verwacht ik wakker te worden uit een rare droom.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Het snavelachtige masker zou gevuld zijn geweest met kruiden en specerijen om de lucht te zuiveren omdat men dacht dat de pest zich door de lucht verspreidde.
Ah niet vanwege de geur
Ja, daarom.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zelfs hier hebben we al ongekende maatregelen genomen.
Komt goed Haagsie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit soort dingen wil ik niet eens meer lezen
nou de voorgaande hebben we toch redelijk goed gehandeld zoals spaanse griep en sars?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Maar ik hoop wel dat de overheden hiervan leren en dat de volgende keer dat ergens een vreemd virus opduikt, de grenzen gewoon per direct dicht gaan voor alle reizigers uit dat land, totdat het daar is uitgeraasd.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Spaanse griep kon zich alleen zo goed verplaatsen omdat de Eerste Wereldoorlog op zijn einde liep en veel soldaten (die besmet waren) huiswaarts keerden. SARS V1 was een tikkeltje agressiever maar ook snel ingedamd. Het huidige virus heeft zich gewoon maandenlang ongestoord over de wereld kunnen verspreiden, dus eigenlijk zijn wel al te laat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de voorgaande hebben we toch redelijk goed gehandeld zoals spaanse griep en sars?
Al kan ik mij niet eens meer herinneren hoe dat toen was
Komt goed, je hebt ons.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja gaat alleen maanden duren
GRTSR heeft gelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je gerbiltasjes onderneming
Kut Chinezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spaanse griep kon zich alleen zo goed verplaatsen omdat de Eerste Wereldoorlog op zijn einde liep en veel soldaten (die besmet waren) huiswaarts keerden. SARS V1 was een tikkeltje agressiever maar ook snel ingedamd. Het huidige virus heeft zich gewoon maandenlang ongestoord over de wereld kunnen verspreiden, dus eigenlijk zijn wel al te laat.
Eigenlijk is het de vlees-en-bloed variant van die ransomware in Maastricht dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spaanse griep kon zich alleen zo goed verplaatsen omdat de Eerste Wereldoorlog op zijn einde liep en veel soldaten (die besmet waren) huiswaarts keerden. SARS V1 was een tikkeltje agressiever maar ook snel ingedamd. Het huidige virus heeft zich gewoon maandenlang ongestoord over de wereld kunnen verspreiden, dus eigenlijk zijn wel al te laat.
Ah waar bleef die man al die tijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ab osterhaus pleit bij npo1 wel voor nog strengere maatregelen
niet in de 2e kamer :pquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah waar bleef die man al die tijd
Mooiquote:
Dat is de echte kennerquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Meer een Trojaans paard dat ook werkt zonder actieve internetverbindingquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de vlees-en-bloed variant van die ransomware in Maastricht dus.
wiequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Tering wat een mummie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ab
~
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ab_Osterhaus
En terechtquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
hij zegt dat we moeten kappen om samen te komen, zoals speeltuinen en sociale contacten
Hoe oud is je nicht dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ik morgen naar mijn nicht moet of niet
Kom je morgenavond hier spelen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
hij zegt dat we moeten kappen om samen te komen, zoals speeltuinen en sociale contacten
ja 33 dus gaat niet om de leeftijd maar dat je eigenlijk dus gewoon hier mee moet stoppenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is je nicht dan?
niet dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ik morgen naar mijn nicht moet of niet
Ja nja opzich, geen risicogroep toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 33 dus gaat niet om de leeftijd maar dat je eigenlijk dus gewoon hier mee moet stoppen
Je zou voor de gein eens sensortjes op moeten binden die een geluid afgeven telkens als je binnen 5 meter komt. In huis is dat totaal niet te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nja opzich, geen risicogroep toch?
Voldoende afstand? Moet dan toch wel kunnen.. houdt gewoon 5 meter afstand of zo. En zorg dat je met ze tweeën blijft.
Ja slim doen wij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe wel boodschappen voor mijn ouders. Zet het bij de voordeur af en wegwezen.
nee klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens sensortjes op moeten binden die een geluid afgeven telkens als je binnen 5 meter komt. In huis is dat totaal niet te doen.
Nee dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou voor de gein eens sensortjes op moeten binden die een geluid afgeven telkens als je binnen 5 meter komt. In huis is dat totaal niet te doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
https://www.sgxl.nl/pingu(...)-gesloten-dierentuin
Eindelijk de ruimte en de vrijheid om op avontuur te gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
https://www.sgxl.nl/pingu(...)-gesloten-dierentuin
Is Fok! je nieuwe thuiswerkomgeving Koentje?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
fuck ik ben echtw azig bezig die had naar zakelijke chat gemoeten
"Heeeey schat, gooit 'em eens wijd ik heb honger"quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
fuck ik ben echtw azig bezig die had naar zakelijke chat gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |