Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Please tellquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
In dat bondage topic zie ik echt teveel te bekende namen
nope... no... neequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Snap jij het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Ervaring?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.quote:
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Moet ik godverdomme straks weer zwemmenquote:
Hoezo is hij het opperhoofd en jij z'n chief executive....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Rellen kunnen best vermakelijk zijn op zijn tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussies
Eigenlijk ben jij ook een beetje onze militaire krijgsmacht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Ik heb vandaag een coronavrije sc avond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hè, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Als je het statistisch benaderd zat er wel weer eens een kansje in dat er weer eens een pandemie aankwam.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hè, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Ik ben zijn chief executive helemaal niet maar ik heb vertrouwen in zijn goedheid en zijn erudiete en stabiele karakter, pas je gewoon en beetje aan en wordt verliefd op mij dan is het leven nog enigszins hetzelfdequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo is hij het opperhoofd en jij z'n chief executive....
Ik trek dit vrij slecht...
#ongeschikt voor deze dystopische samenleving
Mee eens maar maak dit Henk en Gerda maar eens wijs die graag eens per jaar naar Salou gaan om bij te bruinen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het statistisch benaderd zat er wel weer eens een kansje in dat er weer eens een pandemie aankwam.
Wij zijn zo gewend dat alles 'maakbaar' is. Dus tja, dit is helemaal loslaten en zien waar we straks uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffelquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een coronavrije sc avond.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar.... ja maar....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zijn chief executive helemaal niet maar ik heb vertrouwen in zijn goedheid en zijn erudiete en stabiele karakter, pas je gewoon en beetje aan en wordt verliefd op mij dan is het leven nog enigszins hetzelfde
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:06 schreef Ygritte het volgende:
Rent in de armen en tussen de benen van Yg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Yg-sur-mer bevindt zich hier.... still time to change your mind
Overloper!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rent in de armen en tussen de benen van Yg.
Den Haag dus of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik eens een verhaaltje vertellen over Yg en mij?
We zaten ooit eens samen in een SC, we hadden al vaker gehad over dat onze achtergronden een beetje hetzelfde waren.
Dus toen waren we een beetje in gesprek bleek dat we elkaar vroeger "kenden", zelfde basisschool, zelfde kerk, zelfde gezinnen bij wie we speelden, dat ik bij haar broer in de klas had gezeten.
Grappig he?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:13 schreef Ygritte het volgende:
*Boksquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik eens een verhaaltje vertellen over Yg en mij?
We zaten ooit eens samen in een SC, we hadden al vaker gehad over dat onze achtergronden een beetje hetzelfde waren.
Dus toen waren we een beetje in gesprek bleek dat we elkaar vroeger "kenden", zelfde basisschool, zelfde kerk, zelfde gezinnen bij wie we speelden, dat ik bij haar broer in de klas had gezeten.
Grappig he?
Nopequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel beiden Noord Holland toch?
Jij waait ook met alle winden meequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja sorry, rent weer terug naar Liesje, ruim op tijd hoor.
Of we verplaatsen het hele dorp naar naast dat van Yg? Ik wil ook wel witte stranden, wuivende palmbomen enzo...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja sorry, rent weer terug naar Liesje, ruim op tijd hoor.
Waar zit ze dan nu?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of we verplaatsen het hele dorp naar naast dat van Yg? Ik wil ook wel witte stranden, wuivende palmbomen enzo...
Limburgers zijn jullie niet anders was ik niet verliefd op julliequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, nog even en je hebt alle provincies gehad.
Nou ja, we zijn uiteindelijk wel beide flink gedeserteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers zijn jullie niet anders was ik niet verliefd op jullie
Mwa, we moeten ergens beginnen om iets nieuws op te bouwen, toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt stiekem wel aantrekkelijker dan Noord Frankrijk toch?
Beetje meer bij de evenaar....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt stiekem wel aantrekkelijker dan Noord Frankrijk toch?
Met een hele goede reden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn uiteindelijk wel beide flink gedeserteerd
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje meer bij de evenaar....
elke dag bloot met je kokosnoot enzo
Snorkelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje meer bij de evenaar....
elke dag bloot met je kokosnoot enzo
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepjequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een hele goede reden.
Ik zou deze maand nog gaan voor mijn vaders verjaardag, al lang niet meer geweest, we doen kerst nu altijd bij mij. (Stress man!) maar we hebben het gecoronacanceld.
Nou ja, ik er voor de rest ook echt helemaal niks te zoeken. Tijd geleden nog eens geweest, maar wat een treurnis....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een hele goede reden.
Ik zou deze maand nog gaan voor mijn vaders verjaardag, al lang niet meer geweest, we doen kerst nu altijd bij mij. (Stress man!) maar we hebben het gecoronacanceld.
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepje
Schots accentquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is een stoere oude Schot maar compleet dement dus die loopt nu over straat iedereen aan te klampen dat ze zich niet aan moeten stellen om een griepje
Niet tegen te houden helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!
Echt he...quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zou denk ik vrij agressief worden als iemand nu mij aan zou klampen op straat. ANDERHALVEMETER!!!!!
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schots accent![]()
Hij heeft zeker ook nog samen met het monster van Loch Ness gezwommen of iets anders heldhaftigs
Thuis werken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Ik ga morgen een limiet in mijn kantoor plakken.
Minimaal 4 toetsenborden bij me vandaan, of oprotten
Nog niet thuis aan het werk?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Ik heb vandaag een ouder aangesproken op het 1,5 meter beleid. Maar dat is een vader die sowieso altijd al in iedereens persoonlijke ruimte staat. Zo irritant vind ik dat van die mensen die dat niet aanvoelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he...
Was?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.quote:
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schots vlees verkocht aan het Amerikaanse leger in Vietnam en daar schatrijk mee geworden, serieus, mooie aimabele man dat het was.
Dealquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.
Ach....quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nog maar 9 procent over van zijn hersencapaciteit dus hij snapt er echt niks van dat hij binnen moet blijven.
Haha truequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar troost je er zijn ook nog steeds zat mensen met 100 procent hersencapaciteit die dat niet snappen.
Dan moeten we het nu even gaan hebben over wat je gaat toevoegen aan onze samenleving?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als jij nou de hele dag met een schots accent gaat praten dan heroverweeg ik om toch naar fokville te verhuizen en dan gebruiken we yg-sur-mer wel voor de vakanties.
Ik hou er normaal al niet vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ouder aangesproken op het 1,5 meter beleid. Maar dat is een vader die sowieso altijd al in iedereens persoonlijke ruimte staat. Zo irritant vind ik dat van die mensen die dat niet aanvoelen.
Ik kan op zich vrij weinigquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moeten we het nu even gaan hebben over wat je gaat toevoegen aan onze samenleving?
Poehquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hij is nog best lief en zachtaardig momenteel hoor voor zo'n sterke mastodont van een man maar hij snapt er niets meer van, kan de afstandsbediening niet eens meer bedienen laat staan opstaan tegen corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach....dementie lijkt mij ook zo verwarrend
Oh ik kan aardig een geweer hanteren.... dus ik kan misschien wel het een en ander aan wild schietenquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt rood haar en je bent 28.
Je beschrijft het wel mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hou er normaal al niet van![]()
We hebben een 'vaste klant' die de meest debiele dingen met zijn laptop, iPad en telefoon doet en altijd letterlijk over je schouder mee wil kijken wat je doet. 'dan kan ik het de volgende keer ook'
Nee Fred. Je meurt naar oude koffie, staat veel te dichtbij en gaat het nooit leren. weg.
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar troost je er zijn ook nog steeds zat mensen met 100 procent hersencapaciteit die dat niet snappen.
Je bent echt Ygritte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik kan aardig een geweer hanteren.... dus ik kan misschien wel het een en ander aan wild schieten
Godversquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuis![]()
Ga naar huis, stelletje debielen.
Niet kletsen hij het brood, niet aan alle bloemkolen voelen met je vieze klauwen, niet met Ria en Karen roeptoeteren over hoe 'errug het is dat Rutte ons allemaal dood laat gaan'
Naar huis. Nu.
Toch een beetje locoquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je beschrijft het wel mooi.![]()
Maandag kwam onze loco wat papieren met info uitdelen, ze komt echt binnenlopen, likt aan haar vinger en begint te bladeren. Ik zeg: Serieus wat doe jij nou?! Ohja lachte ze dat doe ik altijd, om het vervolgens gewoon nog 2x te doen.
1 moedige collega durfde van een grote afstand en met haar handen op de rug 1 brief aan ons voor te lezen, de rest hebben we niet eens gelezen en zijn we de rest van de dag met een grote boog omheen gelopen.
Echt hoor.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:41 schreef Muck het volgende:
[..]
De supermarkt leek vanmiddag wel een buurthuis![]()
Ga naar huis, stelletje debielen.
Niet kletsen hij het brood, niet aan alle bloemkolen voelen met je vieze klauwen, niet met Ria en Karen roeptoeteren over hoe 'errug het is dat Rutte ons allemaal dood laat gaan'
Naar huis. Nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |