Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Please tellquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hele slechte ervaringen met de UI's van users in de OP.
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
In dat bondage topic zie ik echt teveel te bekende namen
nope... no... neequote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Als iedereen die opent z'n UI in de TT zet
Snap jij het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Ervaring?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar met vershoudfolie dus.... het schijnt een ding te zijn....
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.quote:
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die er niet in staan en wel moeten, mensen die niet naast bepaalde andere mensen willen staan etc het geeft altijd gedoe.
Moet ik godverdomme straks weer zwemmenquote:
Hoezo is hij het opperhoofd en jij z'n chief executive....quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Rellen kunnen best vermakelijk zijn op zijn tijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren hier regelmatig leuke popcorn discussies
Eigenlijk ben jij ook een beetje onze militaire krijgsmacht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan gaat onze burgemeester Buda hierover en ik zorg dat iedereen zich naar zijn wensen schikt.
Ik heb vandaag een coronavrije sc avond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hè, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Als je het statistisch benaderd zat er wel weer eens een kansje in dat er weer eens een pandemie aankwam.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje mensen, wat een bizarre tijden hè, wie had dit rond kerst 2019 verwacht, WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |