SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
dat weet ik de vrijdag voor pasen pasquote:
Geen Passion dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet ik de vrijdag voor pasen pas
Is je deur nog op slot?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet ik de vrijdag voor pasen pas
Dan ook geen paaseierenquote:
Het is te hopen van niet! IK mag nog gewoon naar buiten, in tegenstelling tot mijn oudste broerquote:
Ik heb 'n wijntje voor me staan en geen cocktailquote:
Shake the wine!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'n wijntje voor me staan en geen cocktail
Het merk is Wild Pig, ik ben bang dat het een boos zwijn gaat wordenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Het merk is Wild Pig, ik ben bang dat het een boos zwijn gaat worden
Goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Zo, mijn eigen work-out ook gedaan. D.w.z. de koelkast schoongemaakt.
Dat moet ik ook nodig doen. Maar vanavond maar even niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Zo, mijn eigen work-out ook gedaan. D.w.z. de koelkast schoongemaakt.
Morgen is er weer 'n dag, en anders overmorgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nodig doen. Maar vanavond maar even niet.
Ik heb dat zaterdag nog gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
werkt dus bij Mw MM goed!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?
Mijn echtgenote werkte vandaag ook thuis met doorgeschakelde telefoon van het werk naar haar en die had slechts een paar verdwaalde bellers...
Ja, technisch is het ook geen probleem.quote:
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, technisch is het ook geen probleem.
En zij zit boven en ik beneden. We zitten elkaar niet in de weg...
Geen samenscholingen toegestaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?
Soms, maar ik zit dichter bij de keuken...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?
Oh dus ook afzonderlijk slapenquote:
We waren vandaag telefonisch niet bereikbaar. We hebben maar 1 licentie voor doorschakeling van de telefoon en diegene die dat geïnstalleerd had, was vandaag vrij. Dus via een bandje gemeld dat men moest mailen. Maar ook niet heel veel mailtjes gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?
Mijn echtgenote werkte vandaag ook thuis met doorgeschakelde telefoon van het werk naar haar en die had slechts een paar verdwaalde bellers...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
We waren vandaag telefonisch niet bereikbaar. We hebben maar 1 licentie voor doorschakeling van de telefoon en diegene die dat geïnstalleerd had, was vandaag vrij. Dus via een bandje gemeld dat men moest mailen. Maar ook niet heel veel mailtjes gehad.
Is dat anders dan normaal dan?quote:Maar de accountants hadden me maandagmiddag een mail gestuurd dat ik allemaal bestanden moest aanleveren. Dus daar ben ik vandaag heel druk mee geweest. En dan moest ik die ook allemaal weer beveiligd uploaden in hun omgeving. Veel gedoe en niet leuk werk.
Ja, maar tot aan de voordeur :/quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Bezorgen ze nog wel ?
mijn wasmachine staat op instorten
Dat wel. Dank voor de muziek, Madquote:
Trusten gozer!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Dank voor de muziek, Mad
Maar ik ga nu toch echt naar bed.
Het is laat genoeg.
Fijne avond en/of welterusten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wel lekker voor jou...
[..]
Is dat anders dan normaal dan?
Ja, want het is niet voor het bedrijf waar ik voor werk. Het is voor de jaarrekening van ons moederbedrijf. Dus normaal zet ik de bestanden op een usb-stick en lever het af bij de afdeling financiën van hen. Maar nu zat ik dus thuis en kon dat niet. De accountant vond het niet goed dat ik het via WeTransfer stuurde, dus moesten ze een account aanmaken voor mij in hun omgeving. En ons moederbedrijf heeft daar al een beveiligd account, maar ik dus niet. Kortom, ik heb wat heen- en weer gemaild en gebeld met de accountants.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wel lekker voor jou...
[..]
Is dat anders dan normaal dan?
Dan moet ik eerst wat sterker worden anders krijg ik z'n ding nooit bovenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, maar tot aan de voordeur :/
Moet je de buurman inhuren en die mag er eigenlijk ook niet in...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, maar tot aan de voordeur :/
Mijn buurman komt er zeker niet inquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je de buurman inhuren en die mag er eigenlijk ook niet in...
Nog maar even lief doen tegen je huidige wasmachine dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst wat sterker worden anders krijg ik z'n ding nooit boven
Gewoon m'n eigen schuld, de lagers zijn al een lange tijd niet meer zoals ze horen te zijn maar ik dacht ik wacht nog wel evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog maar even lief doen tegen je huidige wasmachine dan.
Dit had je ook niet kunnen voorzien hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon m'n eigen schuld, de lagers zijn al een lange tijd niet meer zoals ze horen te zijn maar ik dacht ik wacht nog wel even
Dat is waar dus als het ooit weer normaal wordt ga ik meteen een wasmachine bestellenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had je ook niet kunnen voorzien hoor.
doen!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
Een nachtelijke wandeling lijkt me wel wat.
Ik heb vandaag nog geen 1300 stappen gezet, terwijl ik er normaal makkelijk 10.000 per dag haal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
Een nachtelijke wandeling lijkt me wel wat.
Vaker Mw MM boven koffie brengenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen 1300 stappen gezet, terwijl ik er normaal makkelijk 10.000 per dag haal.
Hopeloos!
Dat deed ze net hier wel, maar vanwege de koptelefoon op had ik dat niet door en mepte ik de beker om.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed ze net hier wel, maar vanwege de koptelefoon op had ik dat niet door en mepte ik de beker om.
En dus kon ik de kop koffie net opdweilen van mijn desk met alle apparatuur er op...
Koffie boven brengen, levensgevaarlijk...
Ik heb ze maar niet geteld. Ik ben naar de supermarkt en weer terug gelopen en dat was het dan wel. Dat was echt mijn uitje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen 1300 stappen gezet, terwijl ik er normaal makkelijk 10.000 per dag haal.
Hopeloos!
Ja, maar het viel (letterlijk) even anders nu...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
goed bedoeld van Mw MM en jij maakt er een zooitje van
Hoe gaat het met je kinderen eigenlijk ? Je zoon kan nu zijn energie niet kwijt ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze maar niet geteld. Ik ben naar de supermarkt en weer terug gelopen en dat was het dan wel. Dat was echt mijn uitje.
Morgen tussendoor gewoon een wandeling gaan maken, luchtje scheppen is wel goed...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze maar niet geteld. Ik ben naar de supermarkt en weer terug gelopen en dat was het dan wel. Dat was echt mijn uitje.
Goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb een mort subite kriekje gekocht vandaag. Mijn troostbiertje
geen schade aan de apparatuur ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het viel (letterlijk) even anders nu...
Ja, dat kon vandaag helaas niet. Morgen ga ik een paar uur vrij nemen en dan werk ik van 08.00 - 13.00 of zo. Dat is beter voor mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen tussendoor gewoon een wandeling gaan maken, luchtje scheppen is wel goed...
Die is gisteren een eind gaan fietsen. En kwam net beneden om te zeggen dat hij hoopte dat de school weer snel zou beginnen. Voor hem is dit helemaal niks. En ze worden beiden overladen met werk voor school.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kinderen eigenlijk ? Je zoon kan nu zijn energie niet kwijt ?
Kan het me goed voorstellen dat je schrok. Je zult wel voor een aardig kapitaal daar hebben staan ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Maar ik schrok me te pletter...
En we zitten pas in het begin.... fijn dat het goed weer is en dat hij kan gaan fietsenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is gisteren een eind gaan fietsen. En kwam net beneden om te zeggen dat hij hoopte dat de school weer snel zou beginnen. Voor hem is dit helemaal niks. En ze worden beiden overladen met werk voor school.
Ik denk dat Mw MM ook wel geschrokken is, maar fijn dat er geen schade is!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Maar ik schrok me te pletter...
Materiaal is vervangbaar, maar het is de combinatie van het onverwachte gebeuren en het razendsnel schakelen van 'wat nu? '...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen dat je schrok. Je zult wel voor een aardig kapitaal daar hebben staan ook.
Dan kom je maar een keer langs, dan kan dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef just me het volgende:
dit moet je vast met all surround geluid horen
We gaan het meemaken...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Greys het volgende:
Namens iteejer (via whatsapp):
"Server is online en doet mee.
Dit zou moeten helpen".
Doe ik graagquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kom je maar een keer langs, dan kan dat.
Dit is de laatste van vanavond van mij...
Alstu, het was wat rommelig, merk wel dat ik wat minder scherp ben dan normaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
Doe ik graag
Ik heb heerlijk kunnen luisteren Mad, dank je wel weer
De intentie was goedquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu, het was wat rommelig, merk wel dat ik wat minder scherp ben dan normaal.
Tot een volgende ronde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer halen we weer alles uit de kast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer halen we weer alles uit de kast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
home is where you're heart isquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch iets van je thuiswerkplek maken...
Die is nog best lekker ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb een mort subite kriekje gekocht vandaag. Mijn troostbiertje
Was ook snel op. Maar inderdaad lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 05:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is nog best lekker ook.
Maar wel kleine flesjes.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook snel op. Maar inderdaad lekker.
Goedemorgen Melting
Mijn AH heeft dat nog niet. Het is een kleine AH, dus ze hebben heel veel dingen niet. Maar ja, ze zitten wel op loopafstand. Dat is veel waard.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Morgen nieuwe halen?![]()
Je zou de Rodenbach Fruitage eens moeten proberen. Zul je vast ook lekker vinden. Is een redelijk nieuw biertje nog.
Dat scheelt wel inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn AH heeft dat nog niet. Het is een kleine AH, dus ze hebben heel veel dingen niet. Maar ja, ze zitten wel op loopafstand. Dat is veel waard.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar eens op ontdekkingstocht, op zoek naar the elusive toilet paper roll. Ik heb er hier nog 2, dus het wordt langzaamaan wel tijd een nieuw pak te scoren. Eerst naar de Vomar om de hoek. Als ze het daar niet hebben naar de Deen op 5 minuten fietsen. Als ze het daar niet hebben naar de AH XL op nog eens 5 minuten fietsen. En dan is er nog een AH XL op nog eens 10 minuten fietsen. Als ze daar ook niks hebben, staak ik de zoektocht voor vandaag, en ga morgen verder.
Succes! Ik hoorde maandag van een collega dat het Kruidvat ook nog wel eens toiletpapier heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar eens op ontdekkingstocht, op zoek naar the elusive toilet paper roll. Ik heb er hier nog 2, dus het wordt langzaamaan wel tijd een nieuw pak te scoren. Eerst naar de Vomar om de hoek. Als ze het daar niet hebben naar de Deen op 5 minuten fietsen. Als ze het daar niet hebben naar de AH XL op nog eens 5 minuten fietsen. En dan is er nog een AH XL op nog eens 10 minuten fietsen. Als ze daar ook niks hebben, staak ik de zoektocht voor vandaag, en ga morgen verder.
Daar kwamen ze afgelopen week bij onze Kruidvat inderdaad een pallet afleveren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes! Ik hoorde maandag van een collega dat het Kruidvat ook nog wel eens toiletpapier heeft.
Oh ja, dat is ook een idee. Die zit bij de Deen. Dank uquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes! Ik hoorde maandag van een collega dat het Kruidvat ook nog wel eens toiletpapier heeft.
Ik zou daar toch heel terughoudend mee zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel tof trouwens dat mijn burgemeester het toejuicht om producten uit winkelwagens te pakken van mensen die aan het hamsteren zijn
Ik ook. Ben meer van passief-agressief. Vileine opmerkingen maken of foto maken en dan op social media gooien ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou daar toch heel terughoudend mee zijn.
Online bestellen bij de supermarkten is hier op korte termijn vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je kan altijd nog online bestellen.
Dan heb je het morgen binnen. Ruim op tijd.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Online bestellen bij de supermarkten is hier op korte termijn vrijwel onmogelijk.
Hulde aan mijn echtgenote die nu vrijwel elke dag even de supermarkt induikt en dan alleen dat meeneemt wat we echt nodig hebben. En eigenlijk is dat niet eens zo veel, blijkt nu...
Morgen!
Goedemorgen.quote:
Is er ook bingo bij?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
er wordt gesproken over speciaal uurtje voor ouderen bij de supermarkt
![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
er wordt gesproken over speciaal uurtje voor ouderen bij de supermarkt
![]()
Ze is zo oud als ze zich voelt hè...quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ouderen, just me. Dat geldt dus niet voor jou.
ja, hoordprijs is een reisje over de rijnquote:
Heb ik weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ouderen, just me. Dat geldt dus niet voor jou.
Een minuut gratis winkelen uit de lege schappen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
ja, hoordprijs is een reisje over de rijn
Mij hoor je nog niet klagen, as we speak krijg de buurtsuper weer nieuwe voorraad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een minuut gratis winkelen uit de lege schappen...
Regel even poeppapier voor Spijker, we regelen wel een bezorgmanier dan...quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mij hoor je nog niet klagen, as we speak krijg de buurtsuper weer nieuwe voorraad.
Ik spring NU in de trein! *kuch*quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Mij hoor je nog niet klagen, as we speak krijg de buurtsuper weer nieuwe voorraad.
Spijkerbroek kan toch gewoon doorfietsen als hij toch onderweg is ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel even poeppapier voor Spijker, we regelen wel een bezorgmanier dan...
klagen over de trein laten we aan @Oscar over, oh nee die werkt ook thuisquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik spring NU in de trein! *kuch*
Dat bedoelde ik ook...quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Spijkerbroek kan toch gewoon doorfietsen als hij toch onderweg is ?
Ik leg wel 2 rolletjes bij de voordeurquote:
Lege?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik leg wel 2 rolletjes bij de voordeur
Verkeerde kant op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Spijkerbroek kan toch gewoon doorfietsen als hij toch onderweg is ?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Missie geslaagd. En ben niet eens overvallen op weg naar huis, met zo'n pak open en bloot bungelend aan m'n stuur.
Hoelang gaat t duren voordat ze daadwerkelijk weg kunnen ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vorige buren zijn op wereldreis en zitten nu sinds een paar dagen in Japan. Japan doet alsof er weinig aan de hand is (die willen te graag dat de Olympische Spelen doorgaan) en na overleg met de ambassade was het: get out while you can, dus ze komen nu toch naar huis.
Weet ik niet. Ben ook benieuwd of ze snel weer in hun eigen huis terecht kunnen, want dat is verhuurdquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Hoelang gaat t duren voordat ze daadwerkelijk weg kunnen ?
Een collega zit in Cambodja, waar zelfs de beruchte Killing Fields een no-go area zijn geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vorige buren zijn op wereldreis en zitten nu sinds een paar dagen in Japan. Japan doet alsof er weinig aan de hand is (die willen te graag dat de Olympische Spelen doorgaan) en na overleg met de ambassade was het: get out while you can, dus ze komen nu toch naar huis.
Wat een narigheid, brrrquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een collega zit in Cambodja, waar zelfs de beruchte Killing Fields een no-go area zijn geworden.
Ze wil naar huis, maar kan geen kant op omdat er voorlopig geen vluchten meer naar NL gaan...
Je kent de PDCA/Demming circle?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:59 schreef Symphonic het volgende:
We zijn met zijn allen (collega's) om de achterhaalde dingen opnieuw in te richten, zodat dat straks weer achterhaald is, zodat we dan die achterhaalde dingen weer opnieuw... etc etc etc
Ja mensen kunnen nu de Makro en Sligro plunderenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:30 schreef just me het volgende:
Na regen komt zonneschijn, dat blijkt vandaag ook maar weer.
Supermarkt was weer gevuld dus weer niets om over te zeuren
Ja, wat een goed planquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja mensen kunnen nu de Makro en Sligro plunderen
Tegenwoordig wel hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De Makro heeft een groot voordeel: kinderen mogen niet de winkel in
Oh echt? Ik vind de Makro sowieso echt een k*twinkel. Een grote Sligro is nog wel eens leuk voor een keertje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef just me het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel hoor!
Maar ze slaan er gewoon een slaatje uit denk ik
Voor mij hoeven die winkels ook niet, iets groots inkopen omdat het in de aanbieding isquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind de Makro sowieso echt een k*twinkel. Een grote Sligro is nog wel eens leuk voor een keertje.
Mja, ze zijn dan ook bedoeld voor bedrijven. Qua reguliere prijzen verschillen veel producten niet met supermarkten. Handig zijn vooral grootverpakkingen etc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoeven die winkels ook niet, iets groots inkopen omdat het in de aanbieding is
![]()
of vanuit z'n werk ?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat laatste, gok ik, maar hij spreekt enorm in raadselen
Lang niet altijd, ik moet heel vaak navragenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij begrijpt hem wel, normaal gesproken dan ?
oh en daarna checken of jij het wel goed begrepen hebtquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lang niet altijd, ik moet heel vaak navragen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen nu voorzien van toiletpapier?
Wat is Eco toiletpapier?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook toiletpapier kunnen scoren. Er lagen nog twee pakken Eco-toiletpapier (duur!) met 6 rollen. Ik heb heel braaf maar 1 pak genomen en niet allebei.
Word jij wel eens echt boos?quote:En ook weer voor vanavond een maaltijd bij elkaar kunnen winkelen. Gaat goed. In de rij voor de kassa hield ik keurig afstand van degene voor me; kwam een oudere mevrouw er tussen staan![]()
Dus ik zei haar dat ik al in de rij stond en dat ze voor aan het dringen was (en nu hutje op mutje tussen mij en mijn voorgangster stond. Ze werd boos en zei dat ik dan wat dichterbij moest gaan staan. Dus ik uitleggen dat we juist wat afstand moesten bewaren, maar ze liep boos weg.
Het dringt niet echt door, maar ik ben heel beleefd en vriendelijk gebleven.
We hebben vanmiddag een online presentatie met zo'n 30 personen gehad. Dat liep feilloos.quote:En vandaag ook twee online-vergaderingen gehad en dat was wel te doen. Maar voor nu stop ik met werken. Morgen weer een dag. Het begint langzaam te wennen.
Netjes opgelost hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:50 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook toiletpapier kunnen scoren. Er lagen nog twee pakken Eco-toiletpapier (duur!) met 6 rollen. Ik heb heel braaf maar 1 pak genomen en niet allebei.
En ook weer voor vanavond een maaltijd bij elkaar kunnen winkelen. Gaat goed. In de rij voor de kassa hield ik keurig afstand van degene voor me; kwam een oudere mevrouw er tussen staan![]()
Dus ik zei haar dat ik al in de rij stond en dat ze voor aan het dringen was (en nu hutje op mutje tussen mij en mijn voorgangster stond. Ze werd boos en zei dat ik dan wat dichterbij moest gaan staan. Dus ik uitleggen dat we juist wat afstand moesten bewaren, maar ze liep boos weg.
Het dringt niet echt door, maar ik ben heel beleefd en vriendelijk gebleven.
En vandaag ook twee online-vergaderingen gehad en dat was wel te doen. Maar voor nu stop ik met werken. Morgen weer een dag. Het begint langzaam te wennen.
Het begrip 'Smartshop' krijgt tegenwoordig een heel andere betekenis...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef DJ11 het volgende:
In de middagpauze ook even boodschappen gedaan; ik woon gelukkig tegenover de supermarkt, dus daar kon ik vanuit huis snel even naartoe. De winkel zag er goed gevuld uit, moet ik zeggen. Ik heb nauwelijks meer in huis gehaald dan anders, maar wel zodanig dat ik in principe de komende 8-10 dagen de deur niet uit hoef.
Ik word wel eens boos, maar blijf dat nooit heel lang.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is Eco toiletpapier?
Met stukjes echte boomschors er in of zo?
[..]
Word jij wel eens echt boos?
[..]
We hebben vanmiddag een online presentatie met zo'n 30 personen gehad. Dat liep feilloos.
Ook niet ICT'ers beginnen nu inderdaad langzaam te wennen aan het fenomeen 'digitaal werken'...
Je hebt voor 8 tot 10 dagen eten in huis? Ik heb nooit avondeten als voorraad in huis. Alleen op zaterdag haal ik wel eens voor zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:24 schreef DJ11 het volgende:
In de middagpauze ook even boodschappen gedaan; ik woon gelukkig tegenover de supermarkt, dus daar kon ik vanuit huis snel even naartoe. De winkel zag er goed gevuld uit, moet ik zeggen. Ik heb nauwelijks meer in huis gehaald dan anders, maar wel zodanig dat ik in principe de komende 8-10 dagen de deur niet uit hoef.
Ja, onder andere een aantal diepvriesmaaltijden en een paar bakjes die m'n moeder meegaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt voor 8 tot 10 dagen eten in huis? Ik heb nooit avondeten als voorraad in huis. Alleen op zaterdag haal ik wel eens voor zaterdag en zondag.
Is er al ergens meegedeeld waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef DJ11 het volgende:
Het zijn rare tijden. Minister Bruins treedt per direct af.
Een specifieke reden is nog niet gegeven:quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
Is er al ergens meegedeeld waarom?
oververmoeidheid zou idd niet vreemd zijn maar ik ben geen dokter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een specifieke reden is nog niet gegeven:
https://nos.nl/artikel/23(...)-zorg-treedt-af.html
Ik offer me wel op.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef DJ11 het volgende:
Ondanks eerdere voornemens ga ik vanavond geen show doen. Heb niet zo veel inspiratie; wellicht morgen of in het weekend. De lijn is dus vrij voor iemand anders die wil draaien.
Niet heel verbazingwekkend. Ik hoop dat hij zijn rust pakt en zijn taken overgenomen worden door meerdere mensen, want anders is het wachten op het volgende oververmoeide persoon.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef DJ11 het volgende:
Het zijn rare tijden. Minister Bruins treedt per direct af.
Ik ook. Pak pasta of iets dergelijks, verse groenten/vis voor de eerste dagen en daarna overstappen op geconserveerd spul. Geen luxe, maar ik kan ermee overleven. Zo min mogelijk naar de supermarkt gaan is wel mijn motto op dit moment.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt voor 8 tot 10 dagen eten in huis? Ik heb nooit avondeten als voorraad in huis. Alleen op zaterdag haal ik wel eens voor zaterdag en zondag.
Dat mag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:07 schreef brother52 het volgende:
Vind de cover van Lagwagon toch wat beter
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:09 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat ik je met microfoon hoor.
Gezellig. Bel hem maar dat hij nog een paar uur wegblijft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef just me het volgende:
ik luister mee totdat Junior mij komt halen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig. Bel hem maar dat hij nog een paar uur wegblijft.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:12 schreef just me het volgende:
leuk je stem weer eens te horen Melting
Hoi zorro.quote:
Welkom aRd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond, luister ook mee
En was het iets?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:16 schreef brother52 het volgende:
Heb hier vanmiddag nog een cover door Devin Townsend van gehoord. Had hij ooit eens opgenomen met Anneke van Giersbergen en nog iemand anders.
Hij bleef redelijk dicht bij het origineel dus neequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En was het iets?
Zo ja... volgende show maar eens draaien dan.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij bleef redelijk dicht bij het origineel dus nee
Niets moet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, ik moet nog koken bedenk ik me ineens...
Ik zal toch wat moeten eten.quote:
Rauwe noedels vind ik niet zo geweldig.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rauwe noedels vind ik niet zo geweldig.
En op een rauw pepertje knagen...
quote:
Welneequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik niet anders.
Ik zal de microfoon wat zachter zetten.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
Time Bandits - Man with the golden voice
gehad...quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Fijne avond en fijne dag morgen, just me.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef just me het volgende:
ik ga afsluiten, taxi Junior is onderweg en dan sta ik klaar als hij voor de deur staat.
fijne avond!
Veel plezier just me met wat je vanavond gaat doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef just me het volgende:
ik ga afsluiten, taxi Junior is onderweg en dan sta ik klaar als hij voor de deur staat.
fijne avond!
Fijne avond toegewenst just mequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef just me het volgende:
fijne avond!
morgen op de kleine kabouter passenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier just me met wat je vanavond gaat doen.
Anderhalve meter afstand houden van de bestuurder...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef just me het volgende:
fijne avond!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
morgen op de kleine kabouter passen
Ah, gezellig!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
morgen op de kleine kabouter passen
In de kofferbak of dakkofferquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden van de bestuurder...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Een collega van mij is waarschijnlijk besmet. Maar ik heb haar vorige week donderdag voor het laatst gezien en toen toonde ze nog geen symptomen.
Waardeloos.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Een collega van mij is waarschijnlijk besmet. Maar ik heb haar vorige week donderdag voor het laatst gezien en toen toonde ze nog geen symptomen.
Briljant!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo tekende mijn zoon vroeger.
[ afbeelding ]
Zwarte Piet toen hij een jaar of 6 was
Hij heeft talent om hoesjes te ontwerpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo tekende mijn zoon vroeger.
[ afbeelding ]
Zwarte Piet toen hij een jaar of 6 was
Ik heb ook bijna alle symptomen denk ik. Maar het voelt als een gewone verkoudheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardeloos.
Bij ons ook 3 collega's die ziek zijn met 'de' symptomen.
Ze zijn nog niet getest...
Als dat het is, dan moet het maar, denk ik...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alle symptomen denk ik. Maar het voelt als een gewone verkoudheid.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna alle symptomen denk ik. Maar het voelt als een gewone verkoudheid.
Mocht ik het wel hebben, dan heb ik het maar vast gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat het is, dan moet het maar, denk ik...
Ben ik niet van plan. Blijf zoveel mogelijk binnen.quote:
Dat bedoel ik, zo lang het niet fataal is dan moeten we er doorheen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mocht ik het wel hebben, dan heb ik het maar vast gehad.
Je bent onze groeps-immuniteit aan het versterken. Zo moet je het maar zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb net even 3 minuten op mijn balkon staan klappen voor onze DJ's, die met gevaar voor eigen leven elke avond de afgelopen tijd hebben gedraaid. Een door onze maatschappij vergeten groep!
Goedenavond.
Ik kom er ook niet op. Een Nederlandse band dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb net even 3 minuten op mijn balkon staan klappen voor onze DJ's, die met gevaar voor eigen leven elke avond de afgelopen tijd hebben gedraaid. Een door onze maatschappij vergeten groep!
Goedenavond.
Dank voor de hint, The Dutch...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet op. Een Nederlandse band dacht ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet op. Een Nederlandse band dacht ik.
Ja. ik ook, maar dan in de tuinquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
Nee, dat niet maar kan de komende paar dagen nog even vooruit. Het meeste heb ik nog wel in huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent onze groeps-immuniteit aan het versterken. Zo moet je het maar zien.
Maar beterschap gewenst. Kan iemand je boodschappen doen?
Sorry, ik zal me inhouden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
Jeetje Melting![]()
Dit is denk ik de eerste keer dat ik je hoor.
Geen idee.quote:
We hebben jou ook nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
Jeetje Melting![]()
Dit is denk ik de eerste keer dat ik je hoor.
Als je nou aan het eind van de show wat zegt kun je het later terugluisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoor mezelf niet echt terug.
Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nou aan het eind van de show wat zegt kun je het later terugluisteren.
Misschien wel. Ik heb zoveel telefoonbaantjes gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben jou ook nog nooit gehoord...
Oh, was jij dat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik heb zoveel telefoonbaantjes gehad.
Ja, ik herinner me jou nog goedquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me jou nog goed![]()
Eerst zeuren over folders die niet bezorgd waren, toen klagen over de belastingen en later over de kwaliteit van het water. Get a life!
Doe je werk dan ook eens!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerst zeuren over folders die niet bezorgd waren, toen klagen over de belastingen en later over de kwaliteit van het water. Get a life!
En heb je het aanbod geaccepteerd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit Suzanne Klemann aan de telefoon gehad voor een hotelovernachting met haar dochter.
Mijn claim to fame.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Was een tweepersoonskamer. Kon dus niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb je het aanbod geaccepteerd?
Ik Gert Jan Dröge. Elke maand opnieuw als hij zijn waternota had gehad. Boos omdat we de factuur nog steeds aan Droge adresseerden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ooit Suzanne Klemann aan de telefoon gehad voor een hotelovernachting met haar dochter.
Mijn claim to fame.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik Gert Jan Dröge. Elke maand opnieuw als hij zijn waternota had gehad. Boos omdat we de factuur nog steeds aan Droge adresseerden.
Ik dacht dat je Suzanne om toestemming moest vragen voor die overnachting...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn claim to fame.
Jij en die dochter...... dan ben je toch maar met 2-en?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was een tweepersoonskamer. Kon dus niet.
Dat kan toch ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik Gert Jan Dröge. Elke maand opnieuw als hij zijn waternota had gehad. Boos omdat we de factuur nog steeds aan Droge adresseerden.
Ik weet niet wat jouw hobbies zijn, maar ik sla even over.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij en die dochter...... dan ben je toch maar met 2-en?
Toen nog wel hoor. Die man moet echt geen leven hebben gehad, want wij waren vast niet de enigen die nog niet met diakritische tekens om konden gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |