SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
dat weet ik de vrijdag voor pasen pasquote:
Geen Passion dit jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet ik de vrijdag voor pasen pas
Is je deur nog op slot?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet ik de vrijdag voor pasen pas
Dan ook geen paaseierenquote:
Het is te hopen van niet! IK mag nog gewoon naar buiten, in tegenstelling tot mijn oudste broerquote:
Ik heb 'n wijntje voor me staan en geen cocktailquote:
Shake the wine!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'n wijntje voor me staan en geen cocktail
Het merk is Wild Pig, ik ben bang dat het een boos zwijn gaat wordenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Het merk is Wild Pig, ik ben bang dat het een boos zwijn gaat worden
Goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Zo, mijn eigen work-out ook gedaan. D.w.z. de koelkast schoongemaakt.
Dat moet ik ook nodig doen. Maar vanavond maar even niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef zorro28 het volgende:
Zo, mijn eigen work-out ook gedaan. D.w.z. de koelkast schoongemaakt.
Morgen is er weer 'n dag, en anders overmorgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nodig doen. Maar vanavond maar even niet.
Ik heb dat zaterdag nog gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
werkt dus bij Mw MM goed!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?
Mijn echtgenote werkte vandaag ook thuis met doorgeschakelde telefoon van het werk naar haar en die had slechts een paar verdwaalde bellers...
Ja, technisch is het ook geen probleem.quote:
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, technisch is het ook geen probleem.
En zij zit boven en ik beneden. We zitten elkaar niet in de weg...
Geen samenscholingen toegestaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?
Soms, maar ik zit dichter bij de keuken...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Jullie nemen wel dezelfde tijd koffie en lunchpauze ?
Oh dus ook afzonderlijk slapenquote:
We waren vandaag telefonisch niet bereikbaar. We hebben maar 1 licentie voor doorschakeling van de telefoon en diegene die dat geïnstalleerd had, was vandaag vrij. Dus via een bandje gemeld dat men moest mailen. Maar ook niet heel veel mailtjes gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog veel telefoontjes gehad?
Mijn echtgenote werkte vandaag ook thuis met doorgeschakelde telefoon van het werk naar haar en die had slechts een paar verdwaalde bellers...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
We waren vandaag telefonisch niet bereikbaar. We hebben maar 1 licentie voor doorschakeling van de telefoon en diegene die dat geïnstalleerd had, was vandaag vrij. Dus via een bandje gemeld dat men moest mailen. Maar ook niet heel veel mailtjes gehad.
Is dat anders dan normaal dan?quote:Maar de accountants hadden me maandagmiddag een mail gestuurd dat ik allemaal bestanden moest aanleveren. Dus daar ben ik vandaag heel druk mee geweest. En dan moest ik die ook allemaal weer beveiligd uploaden in hun omgeving. Veel gedoe en niet leuk werk.
Ja, maar tot aan de voordeur :/quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Bezorgen ze nog wel ?
mijn wasmachine staat op instorten
Dat wel. Dank voor de muziek, Madquote:
Trusten gozer!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Dank voor de muziek, Mad
Maar ik ga nu toch echt naar bed.
Het is laat genoeg.
Fijne avond en/of welterusten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wel lekker voor jou...
[..]
Is dat anders dan normaal dan?
Ja, want het is niet voor het bedrijf waar ik voor werk. Het is voor de jaarrekening van ons moederbedrijf. Dus normaal zet ik de bestanden op een usb-stick en lever het af bij de afdeling financiën van hen. Maar nu zat ik dus thuis en kon dat niet. De accountant vond het niet goed dat ik het via WeTransfer stuurde, dus moesten ze een account aanmaken voor mij in hun omgeving. En ons moederbedrijf heeft daar al een beveiligd account, maar ik dus niet. Kortom, ik heb wat heen- en weer gemaild en gebeld met de accountants.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wel lekker voor jou...
[..]
Is dat anders dan normaal dan?
Dan moet ik eerst wat sterker worden anders krijg ik z'n ding nooit bovenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, maar tot aan de voordeur :/
Moet je de buurman inhuren en die mag er eigenlijk ook niet in...quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, maar tot aan de voordeur :/
Mijn buurman komt er zeker niet inquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je de buurman inhuren en die mag er eigenlijk ook niet in...
Nog maar even lief doen tegen je huidige wasmachine dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst wat sterker worden anders krijg ik z'n ding nooit boven
Gewoon m'n eigen schuld, de lagers zijn al een lange tijd niet meer zoals ze horen te zijn maar ik dacht ik wacht nog wel evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog maar even lief doen tegen je huidige wasmachine dan.
Dit had je ook niet kunnen voorzien hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon m'n eigen schuld, de lagers zijn al een lange tijd niet meer zoals ze horen te zijn maar ik dacht ik wacht nog wel even
Dat is waar dus als het ooit weer normaal wordt ga ik meteen een wasmachine bestellenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had je ook niet kunnen voorzien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |