Heb je deze al gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de zoveelste post had
twitter:Ibra_official twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:09:58In this dramatic moment for Italy, we created a fundraiser for Humanitas hospitals.I count on the generosity of my colleagues and of those who want to make even a small donation. Let’s together kick the CoronaVirus away and win this match!
https://t.co/6o2cvUwEK6 https://t.co/xhwECFFNTA reageer retweet
ja zag ik voorbijkomen. Zlatan doet dat gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?twitter:Ibra_official twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:09:58In this dramatic moment for Italy, we created a fundraiser for Humanitas hospitals.I count on the generosity of my colleagues and of those who want to make even a small donation. Let’s together kick the CoronaVirus away and win this match!
https://t.co/6o2cvUwEK6 https://t.co/xhwECFFNTA reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:56 schreef JOHANK88 het volgende:
vanavond in de groothandel. oud echtpaar (rond de 70). zij snip en snipverkouden.
haar hele gezicht vuurrood van het kuchen en hoesten, met open mond aan het
ademen.
zulke mensen verpesten het voor alle anderen. walgelijk gewoon. echt walgelijk.
ik zou het nog begrijpen als je zegt 'hij heeft geen rijbewijs, kan niet zonder haar
tot hier komen' maar dan kan ze alsnog in de auto wachten, buiten. bah.
voorlopig ga ik nergens meer naartoe. de afgelopen dagen heb ik een stukje op de
fiets gezeten en 2 keer gewandeld en vandaag dus naar de groothandel voor nog
een paar extra pakken melk (stond trouwens ook nog veel zeep maar brood, melk
en conserven ook daar weggeroofd) maar echt overal voorbeelden te over van lui
die zich niet alleen niet aan de social distancing houden maar ook nog opzettelijk
luid gaan lopen rochelen bij de kassa's of op volume 10 aan elkaar verkondigen dat
alle maatregelen zo belachelijk zijn. je hoort het o-ver-al. nog steeds 0 besef lijkt het.
Nee, hoezoquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
@:Kapiteintje , is dit je reserveaccount?
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:36 schreef Elan het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aliteit-coronacrisis
Wel begrijpelijk. Valt me nog mee dat er geen enorme netwerkproblemen zijn ontstaan nu het verbruik waarschijnlijk drie keer hoger ligt dan normaal.quote:
Terechtquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:36 schreef Elan het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aliteit-coronacrisis
Niet geklikt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht
Mensen moeten nou eenmaal gewoon
Deze gif klopt nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt.
[ afbeelding ]
En kobequote:Op donderdag 19 maart 2020 01:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben wel blij dat Fernando Ricksen dit allemaal niet meer mee hoeft te maken.
Dank. Maak me niet echt zorgen hoor, verwacht dat ie gewoon wat moet hoesten eigenlijk. Maarja, in deze tijd...quote:
Ga voor je duimen ouwe reus, hoe laat moet hij?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dank. Maak me niet echt zorgen hoor, verwacht dat ie gewoon wat moet hoesten eigenlijk. Maarja, in deze tijd...
Vanmiddag 3 uur. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga voor je duimen ouwe reus, hoe laat moet hij?
Mijn neefje heeft last van benauwdheid + twee inhalators. Eentje ontstekingsremmend en eentje om de luchtwegen open te zetten, maar de kinderarts doet het consult mooi telefonisch af. En dan zijn ze met kleine kinderen vaak nog extreem voorzichtig en bij twijfel direct komen
Inderdaad, en bij voorkeur zelf thuis testen. Helaas.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 uur. Ben benieuwd!
Eigenlijk wel apart hoor. Zou toch wel lekker zijn als we gewoon onbeperkt zouden kunnen testen voor dat soort 'misschien' gevallen.
En indirect Nouri. @Calandquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben wel blij dat Fernando Ricksen dit allemaal niet meer mee hoeft te maken.
Omdat ik nog steeds geen update van je heb over de lamp.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef GGMM het volgende:
Waar wensen we @:scrummie2.1 sterkte mee?
Ah okequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen update van je heb over de lamp.
Gelachen. Klootzak.quote:
Ah sterkte hopelijk is het gewoon een verkoudheid oid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelachen. Klootzak.
(Pa moet naar huisarts voor check op corona zonder test, voldoet aan criteria enzo).
Of gewoon een griepjequote:Op donderdag 19 maart 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah sterkte hopelijk is het gewoon een verkoudheid oid.
En waarom moet ie dan naar de huisarts?quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelachen. Klootzak.
(Pa moet naar huisarts voor check op corona zonder test, voldoet aan criteria enzo).
99% zeker van wel ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah sterkte hopelijk is het gewoon een verkoudheid oid.
Dat vond ik ook vreemd. Maar ja, dat was de instructie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom moet ie dan naar de huisarts?
Wereldgozer praat graag over b-sporten dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Raar. Ik haal jullie altijd door de war dus jullie lijken wel op elkaar.
Ze moeten eerst nog wat mondkapjes maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
Eerste coronabesmetting bij gedetineerde
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-bij-gedetineerde
Afknallen. Scheelt weer een plekje in het gevang.
Groningen is NIET mijn provincie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee johquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Door de warquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog wat mondkapjes maken.
dit kan nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
afgehandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door de war
Hahahahahahaha
@:ggmm @:onlogisch @:picommp @:fetx @:zipportal @:wereldgozer
check deze debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |