SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.a.v. de TT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef PdeHoog het volgende: [..] Gemeen
Ik moet afvallen en dat lukt zo niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar zie je tegenop?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens kreeg ik vandaag mail van mijn werkgever dat als ik symptomen heb ik mn huisarts moet bellen en getest moet worden want ik heb nou eenmaal een vitaal beroep..
![]()
Ik weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk..
Maar wel of niet testen... veranderd niks he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens kreeg ik vandaag mail van mijn werkgever dat als ik symptomen heb ik mn huisarts moet bellen en getest moet worden want ik heb nou eenmaal een vitaal beroep..
![]()
Ik weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk..
Dat wil ik heus, ligt 4 kilo (oid) sigmebuik in de vriezer.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik vind eigenlijk dat ik niet belangrijk genoeg ben om een test in te pikken..quote:
K. en ik zitten nu toch in zelf quarentaine. het huis niet uit en na de boodschappen die morgen geleverd worden ook geen contact meer met mensen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar wel of niet testen... veranderd niks he.
Het is alleen dat je het dan daadwerkelijk weet ipv dat je het nog kunt ontkennen en dus extra mensen besmet.
Da's gewoon zoete aardappel met warme appelmoesquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Nu in de oven: https://skinnyms.com/roasted-apple-cinnamon-sweet-potatoes/
Vraag me vooral af of het niet meer smaakt naar toetje dan naar avondeten.
Maar goed... zou dat echt een probleem zijn?
Ik vermoed van niet
Oh dat is naar als je kookkunst maar zo zo is. Wij hebben shepard's pie met lamsgehaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had pasta met roerbakgroenten, hamblokjes en kaas uit de vriezer. Het was duidelijk geen bevredigende maaltijd
Verandert er iets aan je werk/quarantaine whatever als je de test doet of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ik niet belangrijk genoeg ben om een test in te pikken..
[..]
K. en ik zitten nu toch in zelf quarentaine. het huis niet uit en na de boodschappen die morgen geleverd worden ook geen contact meer met mensen...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is naar als je kookkunst maar zo zo is. Wij hebben shepard's pie met lamsgehakt
Wat zou je willen inslaan dan? Supermarkten blijven toch wel open.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef derLudolf het volgende:
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat we morgen in lockdown gaan. Misschien toch nog wat extra spul inslaan
Als ik niet besmet ben dan is er de kans dat ik ingezet wordt op het eiland of in de centrale controle kamer als mijn collega's wel ziek zijn... ik sta al op de reserve lijst jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verandert er iets aan je werk/quarantaine whatever als je de test doet of niet?
Als in: als je niet besmet blijkt, word je dan weer op pad gestuurd of kun je alles thuis blijven doen?
Aai over je bol en een virtuele schouder om op uit te rustenquote:
Hm mja als je zeker weet dat je Voorlopig niemand ziet.. snap ik ergens je twijfels wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ik niet belangrijk genoeg ben om een test in te pikken..
[..]
K. en ik zitten nu toch in zelf quarentaine. het huis niet uit en na de boodschappen die morgen geleverd worden ook geen contact meer met mensen...
Geen puf zeker voor een vers overzicht met bizarre vragen? *knuffel* Hoeveel diensten moet je nog deze week?quote:
Tis niet niks. Thuis en benen hoog!quote:
Ik heb wel een paar opvallende oplossingen die mensen aandragen voor de coronacrisis, als dat het gemis een beetje op kan vullen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef minilot het volgende:
Geen puf zeker voor een vers overzicht met bizarre vragen? *knuffel* Hoeveel diensten moet je nog deze week?
graag!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar opvallende oplossingen die mensen aandragen voor de coronacrisis, als dat het gemis een beetje op kan vullen?
Geen puf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen puf zeker voor een vers overzicht met bizarre vragen? *knuffel* Hoeveel diensten moet je nog deze week?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef fietsie het volgende:
Iteejer hoopte toch vanavond terug te zijn van varkantie om te gaan kijken naar het cluster webservers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bwehehehehe. Niet helemaal goed over nagedacht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Barreltje het volgende:
Omg..
Ik lig in bad met een lush bal..
Badwater helemaal oranje geel.. alsof je in de urine van iemand die niet goed gehydrateert heeft ligt![]()
Is dit nou een verkapte "help ik ben acuut incontinent geworden?!?!"quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Barreltje het volgende:
Omg..
Badwater helemaal oranje geel.. alsof je in de urine van iemand die niet goed gehydrateert heeft ligt![]()
Toen de eerste besmettingen in Nederland werden ontdekt, kwam iemand met de suggestie om deze mensen op een ongebruikt booreiland te zetten.quote:
Allemachtig wat een groot bad.quote:
Het ruikt wel lekker.. dat dan weer wel..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen de eerste besmettingen in Nederland werden ontdekt, kwam iemand met de suggestie om deze mensen op een ongebruikt booreiland te zetten.
Mensen vragen om de patronen, zodat ze zelf mondmaskers kunnen gaan naaien.
Iemand kwam met het idee om een vliegtuig te gebruiken als IC, want daar zijn zuurstofmaskers.
Of we mensen die niet in de risicogroep zitten niet juist bewust kunnen besmetten om zo bescherming voor de risicogroep te creëren.
Geen waardeoordeel over trouwens. Misschien zit er wel een geweldig idee tussen, maar ik vond ze wel opvallend. Overigens wel mooi om te merken hoeveel mensen iets willen betekenen.
Dat ze dan een potentiële vliegramp gaan simuleren zodat die maskertjes uit het plafond klappen, met die patienten aan boord?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet in hoeverre dit kan, maar dat een goed idee
1-2-3quote:
Jij mist Barrels plaskuur volkomen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik er niet meer bij hoorAlleen dit soort berichten komen nog door, niets inhoudelijks
Je weet hoe dat in Italië gaat? Lang in de rij staan en zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat zou je willen inslaan dan? Supermarkten blijven toch wel open.
Welke was hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het ruikt wel lekker.. dat dan weer wel..
Waar zag je dat? Ik dacht op de site van NOS maar dat is het Jeugdjournaal nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef Lonaa het volgende:
Wow. Ging minister Bruins even flink onderuit tijdens het debat.
Letterlijk overigens. Niet figuurlijk. Zo *hoppa* van zn stokje
Ik kan wel raden waar die laatste vandaan kwamquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke was het![]()
Ik had er vorige week eentje die pieskleurig was, lekker rook en knetterde![]()
Gelukkig rook die van jou ook lekker. Geel water met nul geur is echt nasty /ervaring
Ik zag het live, maar bijv ook: https://twitter.com/Olafvandijk/status/1240343103111860224quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar zag je dat? Ik dacht op de site van NOS maar dat is het Jeugdjournaal nu
Jeweettogquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kan wel raden waar die laatste vandaan kwam![]()
Clipje zit ook in de liveblog https://nos.nl/liveblog/2(...)t-tot-20-15-uur.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar zag je dat? Ik dacht op de site van NOS maar dat is het Jeugdjournaal nu
Of maatregelen werken zie je inderdaad pas over een tijdje, met een dag of 10 meende ik me te herinneren, dan zou er minder versnelling moeten zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Tele6 het volgende:
Maar wat zou een lockdown nou beter maken?
De hoeveelheid zieken die er nu bijgekomen is, is 2 weken geleden besmet geraakt, dus toen waren heel die maatregelen niet van kracht. Het effect van deze semi-lockdown-achtige situatie zien we over een kleine 2 weken hopelijk. Toch?
Ik denk dat die man al weken niet geslapen heeft. Wat een stress moet die man hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:
Ah ja, nu zie ik het ook.
Waar zou hij last van hebben?
Kan zo simpel zijn als lang gespannen staan, even ontspannen en BAM bloeddrukdaling.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:
Ah ja, nu zie ik het ook.
Waar zou hij last van hebben?
Dit, en daarnaast dendert ie op z'n reguliere beleidsgebieden ook volgas door.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat die man al weken niet geslapen heeft. Wat een stress moet die man hebben.Tevens is deze functie natuurlijk een beetje een dossierfunctie, en nu heeft ie dit, massieve crisis.
Bij een zuurstofmasker is er gewoon zuurstoftoevoer, daar moet je zelf voor kunnen ademen. Een vervolg is CPAP, waarbij zuurstof onder druk in je mond/neus geblazen wordt en je longen worden ondersteund. De IC-mensen zijn geintubeerd volgens mij en dan hoeven je longen niets meer te doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet in hoeverre dit kan, maar dat een goed idee
En fruit, dus gezondquote:
Er worden hier ook gedetineerden voor aan het werk gezet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij een zuurstofmasker is er gewoon zuurstoftoevoer, daar moet je zelf voor kunnen ademen. Een vervolg is CPAP, waarbij zuurstof onder druk in je mond/neus geblazen wordt en je longen worden ondersteund. De IC-mensen zijn geintubeerd volgens mij en dan hoeven je longen niets meer te doen.
Ik zag gisteren een berichtje op FB voorbijkomen dat mensen in België worden gevraagd mondkapjes te naaien, geen idee hoe serieus dat was.
Dat zijn ze. Daarom hoor je ook die nare verhalen over familieleden die 'afscheid' moeten nemen voor iemand de IC op gaat, want diegene gaat dan onder narcose zodat ze een buisje door de keel kunnen doen voor de beademing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij een zuurstofmasker is er gewoon zuurstoftoevoer, daar moet je zelf voor kunnen ademen. Een vervolg is CPAP, waarbij zuurstof onder druk in je mond/neus geblazen wordt en je longen worden ondersteund. De IC-mensen zijn geintubeerd volgens mij en dan hoeven je longen niets meer te doen.
Ik zag gisteren een berichtje op FB voorbijkomen dat mensen in België worden gevraagd mondkapjes te naaien, geen idee hoe serieus dat was.
Zin in een peuk nu. Kutzooi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Kreator het volgende:
Ik vape momenteel bad candy - mad mango.
Het is goddelijk.
Minder dan maandagquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt wel 50 keer per dag hoor.
Wel al minder dan maandag
Yeaahhhhquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt wel 50 keer per dag hoor.
Wel al minder dan maandag
Dan raak je dat ding aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef fietsie het volgende:
Anti corona - je deur met je arm opendoe - 3D printbare grepen.
https://www.materialise.c(...)echnical-information
"Groovy kind of love"quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke was het![]()
Gelukkig rook die van jou ook lekker. Geel water met nul geur is echt nasty /ervaring
" groovy kind of love"quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke was het![]()
Je omarmt hem met je elleboog-oksel waar je net in hebt staan hoestenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan raak je dat ding aan.
Lijkt me toch ook niet dat je die op elke klink die je tegenkomt haar schroeven
En een wc hokje wat niet meer meurt naar een 94 jarige bouwvakkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lang leve voor het niet meuren naar een asbak![]()
![]()
Je kunt de klink toch ook met je elleboog naar beneden drukkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je omarmt hem met je elleboog-oksel waar je net in hebt staan hoesten
Het stond in de krant! Het zou een goed idee zijn. Ik denk, ik doe mee!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt de klink toch ook met je elleboog naar beneden drukken
Sorry voor het verpesten van je 3d print enthausiastme
Wait whut?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een wc hokje wat niet meer meurt naar een 94 jarige bouwvakker
Jaren met zware rokers een huis gedeeld; het is ehm... te ruiken.quote:
En weer zin in een peukquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaren met zware rokers een huis gedeeld; het is ehm... te ruiken.
Na gewezen te zijn op post #92 ??quote:
Ga gewoon even iets anders doenquote:
Het gaat wel hoor. Ik vind het opvallend hoe snel je TRIGGERED bent en ik dacht, laat me dat eens met jullie delen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga gewoon even iets anders doen![]()
Je mag mijn puzzel afmaken.. Tering veel paarse stukjes
Goed bezig, loon. Ik weet hoe zwaar het is. Je kan het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor. Ik vind het opvallend hoe snel je TRIGGERED bent en ik dacht, laat me dat eens met jullie delen.
Statistieken bekeken: 88 sigaretten niet gerookt, 30 euro niet uitgegeven, hypothetisch 16 uur langer leven. Tenzij corona, natuurlijk.
Hele tijd triggered. En thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed bezig, loon. Ik weet hoe zwaar het is. Je kan het.
Gewoon met regelmaat dingen in je mond stoppen helpt niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hele tijd triggered. En thanksIk weet ook dat ik het kan.
Zeker wel. Maar F. zit boven dus uh, ik word wel weer gewoon dik dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon met regelmaat dingen in je mond stoppen helpt niet?
Niet als je iedere keer de trap oploopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar F. zit boven dus uh, ik word wel weer gewoon dik dan.
Hij speelt een spelltje en wenst dan niet gestoord te wordenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet als je iedere keer de trap oploopt.
Ik volg fred van leer op instagram, hilarisch hij is met lego aan de gang gegaabquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga gewoon even iets anders doen![]()
Je mag mijn puzzel afmaken.. Tering veel paarse stukjes
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Barreltje het volgende:
Omg..
Badwater helemaal oranje geel.. alsof je in de urine van iemand die niet goed gehydrateert heeft ligt
Tis ook niet echt een witte wijnkleur (of champagne) neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor. Ik vind het opvallend hoe snel je TRIGGERED bent en ik dacht, laat me dat eens met jullie delen.
Statistieken bekeken: 88 sigaretten niet gerookt, 30 euro niet uitgegeven, hypothetisch 16 uur langer leven. Tenzij corona, natuurlijk.
Misschien juist wel exponentieel langer indien coranaquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien juist wel exponentieel langer indien corana
Ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Kreator het volgende:
https://m.imgur.com/a/fxHgskB
Nieuw vapekastje. Sorry, loon. Niet klikken..
ik wil er geluid bijquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Kreator het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er net vandaan. Even een goed stuk in mijn uppie wandelen nog maar.
Met muziek op.
Thuis hier bijlezen.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Jaaaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar opvallende oplossingen die mensen aandragen voor de coronacrisis, als dat het gemis een beetje op kan vullen?
Ja, dichtstbijzijnde stad en in het weekend gewoon op bezoek, dus dat valt verder wel meequote:Op woensdag 18 maart 2020 21:03 schreef AnneX het volgende:
Jasses, mini. Gaat hij dat redden?
Bij jou en moeder in de regio?
En dan mag je hem niet eens bezoeken. Shit.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:00 schreef minilot het volgende:
Pfoe! Mijn broertje..Heftig. Is al bekend wanneer? En is het een beetje bereikbaar met ov voor bezoekjes? Schematherapie is wel echt baas. Fijn dat er bijtijds in actie wordt gekomen. Schematherapie is erg zwaar, het komt ook voor dat mensen er niet voor in aanmerking komen omdat ze al te ver zijn in hun ziekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er net vandaan. Even een goed stuk in mijn uppie wandelen nog maar.
Met muziek op.
Thuis hier bijlezen.![]()
Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Barreltje het volgende:
Omg..
Badwater helemaal oranje geel.. alsof je in de urine van iemand die niet goed gehydrateert heeft ligt
Jij viert je eigen KoningsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
De Zangjuf heeft na half uurtje klooien de stream en het geluid werkend.
Zitten wij met 38 man in de huiskamer/ keuken mee te zingen.Wat gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Zitten wij met 38 man in de huiskamer/ keuken mee te zingen.Wat een creativiteit komt er los!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als je m zo zou laten heb je op een gegeven moment een tunnel naar Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:09 schreef sigme het volgende:
Oh, ik had ook een interieurfilmpje gemaakt vandaag:
https://i.imgur.com/OagOBpJ.mp4
Héél klein stukje interieur. Filmpje is bewonderd door een van de collega's van minilots J, en ik mag het ding opsturen. Ik moest maar rekenen op een paar weken bezemen zei ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens zijn we weer bezig met een nieuw klusje. Eind van de middag hebben we maar van het lekkere weer gebruik gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Tafeltjeeeehquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:36 schreef Kreator het volgende:
Ja! Ik vind het ook heel gaaf AnneX!quote:
Ze zijn dan ook redelijk onkwetsbaar in dit gevalquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef minilot het volgende:
Overigens heel veel kluitjes van meer dan tien pubers op straat momenteel. Oh om vijftien jaar te zijn en je nog zo onkwetsbaar te voelen!
Ja, zowaar eens!quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook redelijk onkwetsbaar in dit geval
Waarom heb jij geen dingen te doen in de tuin dan? Donker buiten is wel een goede reden op zich trouwensquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook dingen in de tuin te doen hebben
Die snap ik dan een stuk minder. Best eng eigenlijk als je bedenkt hoe dit er in hakt op oudere leeftijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier heel veel kletsen de groepjes oude mensen buiten. Prima dat ze een frisse neus gaan halen maar ga dan niet in groepjes dicht bij elkaar staan ouwehoeren
Donker helpt niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen dingen te doen in de tuin dan? Donker buiten is wel een goede reden op zich trouwens
Nee, zo heetten ze al. De buurvrouw en haar dochter waren Sjon aan het uitlaten toen wij snippers aan het verplaatsen waren dus we hebben het even gevraagd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie die namen bedacht, Lucky? Want ik vind ze tofEn wat weer een werk joh
Ik snap dat ook niet. Vandaag wel de oma van mijn man gebeld. Woont een eind weg en wordt aankomende maandag 93. En niemand kan op bezoek of nou ja mag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die snap ik dan een stuk minder. Best eng eigenlijk als je bedenkt hoe dit er in hakt op oudere leeftijd.
Ik schat de kans redelijk dat ze niet snappen waarom ze uit elkaars buurt moeten blijven. En er is natuurlijk ook geen specifieke regel tegen. Het is alleen het advies om dat te doen. Wij weten waarom het zo belangrijk is en hoe het werkt dat uit elkaars buurt blijven helpt tegen corona, maar weten zij dat ook?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die snap ik dan een stuk minder. Best eng eigenlijk als je bedenkt hoe dit er in hakt op oudere leeftijd.
Ha...@ je hoeft er nog niks van te vinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot heftig joh!
Een goede vriendin van me heeft dat negen maanden gedaan, heeft haar enorm geholpen.
Ze zei dat ze mij daar ook nog wel terecht zag komen. Ik weet niet wat ik daarvan vind. Maar nu m'n herdiagnose voor onbepaalde tijd uitgesteld is, hoef ik er ook nog niks van te vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een gekke dagDe bedden mannen fixten je Ziggo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Wat een gekke dagZiet er al uit als thuis, voelt het al zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja zo lief... maar wij moesten wel uit de kamerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja zo lief... maar wij moesten wel uit de kamer
Dank je...ik hou van rustige kleuren en nu bij elkaar gevoegd (tja je weet nit hoe het eruit gaat zien)quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ziet het er al fijn en leefbaar uit. Mooie kleur die bank en hij ziet er lekker lig/hangbaar uit
Ben je wel nu nog een paar dagen vrij om alles uit te pakken?
Nee helaasquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha...@ je hoeft er nog niks van te vinden.
Volgens mij is dat een stap vooruit uit het oude denkpatroon![]()
TP...ken je niemand daar in de buurt?
Sch.ma kreeg eens een bloemetje vanuit Curaçao van kl.dochter door iemand gebracht, die in haar stad woonde.
Kijk anders of betreffende een stad een “helpt elkaar stadsnaam” fb pagina heeft.quote:
Je kunt heldnodig.nl proberen, die ik eerder vandaag noemde. Bijna 5000 helpers in het hele land, nog amper hulpverzoeken.quote:
Wat een gekke dagGoed nieuws allemaal en mooie kamer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zitten wij met 38 man in de huiskamer/ keuken mee te zingen.Gaaf! Wil ik ook! Welke app is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat dirigente ermee bezig is, maar die richt zich nu op de koren waarvan toekomstige concerten nog niet zijn afgelast.
En jij noteert ook omhoog of omlaag met pijltjes![]()
![]()
Even bijlezen, want ik was zomaar in slaap gevallen net. Dadelijk in bed verder slapen maar.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga er maar vanuit dat Alles wordt afgelast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaaf! Wil ik ook! Welke app is dat?
Ik weet dat dirigente ermee bezig is, maar die richt zich nu op de koren waarvan toekomstige concerten nog niet zijn afgelast.
En jij noteert ook omhoog of omlaag met pijltjes![]()
![]()
Even bijlezen, want ik was zomaar in slaap gevallen net. Dadelijk in bed verder slapen maar.
Hmm pizzabezorger stijl?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Vandaag wel de oma van mijn man gebeld. Woont een eind weg en wordt aankomende maandag 93. En niemand kan op bezoek of nou ja mag.
Is best sneu want ze is nog maar alleen en alle kaart clubjes enzo gaan nu ook niet door.
Ik zkt nog te bedenken hoe ik een plantje daar ga krijgen. Want de post komt die flat nu niet in..
Of iemand van hier?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb ik over na gedacht hoor. Maar ik ga geen vreemde richting een 93 jarige sturen dat durf ik niet![]()
Ik verzin nog wel wat. Komt sowieso goed.
Waar woont ze? Misschien kan iemand hier iets betekenen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb ik over na gedacht hoor. Maar ik ga geen vreemde richting een 93 jarige sturen dat durf ik niet![]()
Ik verzin nog wel wat. Komt sowieso goed.
Ja, in Ischgl schijnt een barman de hele kroeg besmet te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2020 06:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Goodmorning
Wakker geworden met stapel paniek-appjes over mensen die in oostenrijk zijn geweest en in quarantaine zouden moeten.
Gelukkig waren we precies niet daar.
EN niet geapresskied...
Wij voelden ons juist relatief veilig.. oostenrijkers zijn niet zo eh.. fysiek.
En op die berg kom je sowieso niet echt in elkaars buurt.
Over het eten en drinken hoesten wil vast helpenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, in Ischgl schijnt een bar man de hele kroeg besmet te hebben
Ik bestel via Albertquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heb je alweer gepicnict?
Ik kon zo maar bestellen vandaag.
Hoe werkt dat dan? En hoe hebben ze dat aan kunnen tonen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, in Ischgl schijnt een bar man de hele kroeg besmet te hebben
Misschien is dat je probleem. Jumbo had nog 1000 plek toen Albert allang 2 weken vol zat. Misschien is andere aanbieders bekijken=boodschappen wel thuis. Maar je moet ze toch zelf de trap op slepen want ze komen niet meer verder dan de stoep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bestel via Albert
Maar nee.
Ah, thanks! Is dat veranderd? Want toen ik de AH Klantenservice een week geleden belde zeiden ze dat ze tot aan de eigen voordeur zouden bezorgen, niet tot aan de gezamenlijke voordeur.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien is dat je probleem. Jumbo had nog 1000 plek toen Albert allang 2 weken vol zat. Misschien is andere aanbieders bekijken=boodschappen wel thuis. Maar je moet ze toch zelf de trap op slepen want ze komen niet meer verder dan de stoep.
Thanks! Linkje wil ik wel en ik heb de tip al aan haar doorgegeven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Alles wordt afgelast.
Korendag / 74 koren in IJsselstein 3e week in mei houdt nog een slag om de arm en beslist uiterlijk 8 april.
De zangjuf heeft een yt kanaal voor live streamen. Daarop ‘moest’ zij 1000 abonnee’s hebben, dan zijn er geen kosten verbonden.
Dus dat was even een bedelactie om abonnees afgelopen dagen op fb en in whatsapp.
De sessie van gisteravond is terug te zien, kan je een linkje sturen als je wilt.
De link kreeg ik niet op de ipad aan de gang, mn.X heeft een bluetooth luidspreker en dat werkte goed. Vragen konden we stellen via een nieuw aangemaakte wa groep van de deelnemers ( om de bestaande wa groep niet te vervuilen, die is voor feitelijke mededelingen).
Ik weet niet hoé technisch jullie dirigente is.
Via Zoom had de Zangjuf een koor van 6 mensen aan het repeteren, die konden elkaar horen ook, zag ik op fb.Leuk hoor, die techniek, als het werkt.
Kijk anders eens rond bij restaurants in je buurt die hebben moeten sluiten. Sommigen zijn een afhaalservice gestart en zo steun je de horeca alsnog. Staan soms ook op thuisbezorgd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef Kreator het volgende:
Ik laat thuisbezorgd nu even een paar weken vrij voor de ziek en zwakken.
Sowieso wel lekker om even buiten te komen af en toe.
Goed. Werkdag vier. De muren kruipen richting het midden.
Nee mijn kennis komt puur uit die mails, ik vond dat klinken alsof ze geen deuren binnenkomen, maar als ze zeggen van wel dan zal dat wel. Al lijkt het me nogal onlogisch, zo'n gezamenlijke entree is nog erger dan iemands huis imo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, thanks! Is dat veranderd? Want toen ik de AH Klantenservice een week geleden belde zeiden ze dat ze tot aan de eigen voordeur zouden bezorgen, niet tot aan de gezamenlijke voordeur.
Nee staat voor van het weekend op de planningquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie op Netflix de serie Pandemic al gezien?
Natuurlijk is dat niet de oplossing. Niet meer ademen isquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder pint ook aan het begin van de maand boodschappengeld voor de hele maand. Dit nadat ze meerdere keren haar pas in de pinautomaat bij de kassa had laten zitten.
Nu hopen we dat contactloos betalen de oplossing is...
Misschien wel de oplossing voor je pas niet laten zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk is dat niet de oplossing. Niet meer ademen is
Maar ik begrijp dat het meehelpt voor een veiliger gevoel voor de medewerkers.
Ik bedoel de oplossing voor dat ze twee keer per week haar pinpas kwijt wasquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet de oplossing. Niet meer ademen is
Maar ik begrijp dat het meehelpt voor een veiliger gevoel voor de medewerkers.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik bedoel de oplossing voor dat ze twee keer per week haar pinpas kwijt was
Wat een ergelijke spatiefout maakte ik daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? En hoe hebben ze dat aan kunnen tonen?
Beginnen? Dat is hier al een week van kracht..quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Winkels beginnen dus met het niet meer accepteren van contant geld. Ik ken mensen in de schuldsanering die weekgeld in een envelopje krijgen. Daar moeten ze dus snel iets op verzinnen. Of ouderen die aan het begin van de maand geld opnemen voor de hele maand. Of de boodschaphulp normaal geld mee gaf ipv een pasje. Lekker plots weer.
Daar zal mijn oma ook wel problemen mee krijgen.....quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Winkels beginnen dus met het niet meer accepteren van contant geld. Ik ken mensen in de schuldsanering die weekgeld in een envelopje krijgen. Daar moeten ze dus snel iets op verzinnen. Of ouderen die aan het begin van de maand geld opnemen voor de hele maand. Of de boodschaphulp normaal geld mee gaf ipv een pasje. Lekker plots weer.
In je oude sok stoppen, voor als de banken omvallenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beginnen? Dat is hier al een week van kracht..
Wel gek om dan vervolgens een rij van mensen bij de pinautomaat in dezelfde AH te zien staan.. wat ha je nu nog met contant geld doen dan???
Nu ken ik serieus mensen die de postcodeloterij hebben gewonnen en al dat geld (het was geen klein prijsje) van de bank hebben gehaald en in huis hebben liggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
In je oude sok stoppen, voor als de banken omvallen
Ohh ok..quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat een ergelijke spatiefout maakte ik daar![]()
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200318_04893587
https://www.tagesschau.de(...)eich-kritik-101.html
https://nos.nl/artikel/23(...)-longontsteking.html
Jij kent toch wel een hoop aparte mensen zeg..quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ken ik serieus mensen die de postcodeloterij hebben gewonnen en al dat geld (het was geen klein prijsje) van de bank hebben gehaald en in huis hebben liggen
Wij hebben niet eens cashquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Shit ik ben net al mijn cash aan het uitgeven. Sjongejonge dat is dom.
Valt wel mee. Vaak als ik zeg 'ik ken mensen die' dan gaat het vaak om dezelfde mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:16 schreef Barreltje het volgende:
Jij kent toch wel een hoop aparte mensen zeg..
Ik over 3 dagen ook niet meer.quote:
Jij kent een stel heeeeeel bijzondere mensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vaak als ik zeg 'ik ken mensen die' dan gaat het vaak om dezelfde mensen
Ja, dat kan je vergeten, een thermometer kopen. Misschien nog ergens te bestellen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:19 schreef Barreltje het volgende:
Dat je je temperatuur op wil nemen en dat de thermometer het niet meer doet
..
Barrel is ziekjes, dus ik snap dat ze haar temp wil bijhouden nu.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb geen thermometer. Ik hoop dat zoiets niet essentieel is
Nou ja.. Ik ben van plan om.vandasg de huisarts eens te bellen om.te overleggen over de instructies van mn werk.. dan is het ook wel handig om te weten of ik koorts heb..quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb geen thermometer. Ik hoop dat zoiets niet essentieel is
Dat snap ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik ben van plan om.vandasg de huisarts eens te bellen om.te overleggen over de instructies van mn werk.. dan is het ook wel handig om te weten of ik koorts heb..
Juh.. En ik heb echt het gevoel dat ik enorm aan het overdrijven ben ofzo.. "normaal" gesproken zou ik dit allemaal niet doen.. dquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Barrel is ziekjes, dus ik snap dat ze haar temp wil bijhouden nu.
Je doet er nu goed aan om te overdrijven en het zekere voor het onzekere te nemenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Juh.. En ik heb echt het gevoel dat ik enorm aan het overdrijven ben ofzo.. "normaal" gesproken zou ik dit allemaal niet doen.. d
Gewoon een dagje of 2 in bed en klaar..
Maar ja nu.. waar doe je goed aan he?
Het idiote is ook dat de kans dat je een verkoudheidsvirus of griepvirus hebt vele malen hoger is. Maar ja...het kán wel corona zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Juh.. En ik heb echt het gevoel dat ik enorm aan het overdrijven ben ofzo.. "normaal" gesproken zou ik dit allemaal niet doen.. d
Misschien klopt het helemaal niet en werk het helemaal niet zo. Maar stel jij geeft je normale verkoudheid over aan iemand die toch al wat minder gezond is (in een winkel of zo), is die misschien weer vatbaarder voor corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Klopt.. geld is geld en mag je niet weigeren.. maar het is crisis nu he?...quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eensWettelijk gezien
Beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ik wil ook een legpuzzel gaan maken!
We hebben er hier 1 liggen van 1000 stukjes.. en gister 1 van Jan van haasteren laten bezorgen bij mn sch. Moeder .. heeft ze wat te doen![]()
2e thermometer gevonden.. geen koorts
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eensWettelijk gezien
https://www.rijksoverheid(...)iddel-overal-betalenquote:Kan ik met een wettig betaalmiddel overal betalen?
De wet verplicht niemand om wettige betaalmiddelen te accepteren. Een winkelier mag contant geld (biljetten en munten) of betalen met een pinpas of creditcard weigeren. Wel zal hij in de regel aangeven welke betaalmiddelen hij niet accepteert. Bijvoorbeeld via raamstickers of kassastickers.
Die puzzel klinkt wel tofquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:32 schreef Tele6 het volgende:
Beter
Die van Jan van Haasteren zijn altijd leuk. Een soort zoekplaatjes. En omdat er zo veel op de puzzel staat, zijn ze ook wat makkelijker dan de natuurfoto's of zo.
Ik ben de "Duckwacht" aan het maken, een cartoonversie van de Nachtwacht. Een hoop donkerbruin dus en een hoop eenden
Ja, lekker. Laat je mensen dan verhongeren omdat je geen contant geld accepteert? Daar zou de politiek nu eens wat van moeten vinden ipv dat gezeik met vingertjes wijzen van gisteravondquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. geld is geld en mag je niet weigeren.. maar het is crisis nu he?...
Fijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
https://www.rijksoverheid(...)iddel-overal-betalen
Al die oudjes die we aanraden binnen te blijven en anderen boodschappen laten doen die mogen nu de pinpas en pincode gaan afgevenquote:
Ik hoor net op de radio dat de legpuzzels de winkel uit vliegenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:31 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ik wil ook een legpuzzel gaan maken!
We hebben er hier 1 liggen van 1000 stukjes.. en gister 1 van Jan van haasteren laten bezorgen bij mn sch. Moeder .. heeft ze wat te doen![]()
2e thermometer gevonden.. geen koorts
Ik wilde net een kettlebel bij de action kopen: uitverkocht. Dus thuis sporten is ook populair.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de legpuzzels de winkel uit vliegen
Als er nou eens een supermarkt of ondernemer hier op in zou springen he....Gewoon een bezorgdienst dedicated voor ouderen en/of mensen die in de zorg werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al die oudjes die we aanraden binnen te blijven en anderen boodschappen laten doen die mogen nu de pinpas en pincode gaan afgevenEen bezorgslot bij de appie kan ook. Over een paar weken. Wel minstens (wat is het? ) 50 euro boodschappen doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde net een kettlebel bij de action kopen: uitverkocht. Dus thuis sporten is ook populair.
Toen ik alleen dat had gelezen, dacht ik dat je die ging gebruiken als gewicht voor bij het sportenquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog een serieuze stapel met technische literatuur, fotografie-literatuur en kookmagazines weg te werken dus ik kom mijn tijd wel door. Plus ik ben de Big Bang Theory opnieuw aan het kijken dus nog 6 seizoenen te gaan of zo
Tenminste, als ik niet bij G uithang
Ja he? Ik voel eigenlijk de hele tijd een onrust. En berusting. IK MOET ME VOORBEREIDEN! maar ik zie het morgen wel.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja he? Ik voel eigenlijk de hele tijd een onrust. En berusting. IK MOET ME VOORBEREIDEN! maar ik zie het morgen wel.
Raar.
Eigenlijk heb ik daar ook gewoon geen zin in. Zeker het bloggen niet, nog meer schrijven, meh. Maar enthousiasme voor koken is inderdaad ook wel weg doordat ik het ook niet op wil eten. Bewust wat afstand van alles wat ik teveel zou kunnen eten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:46 schreef minilot het volgende:
@:Myraela, schat ik een beetje goed in dat je verveling theoretisch best te lijf zou kunnen met het heroppakken van uitgebreid koken/bakken/daarover bloggen, maar dat dat in de weg zou zitten bij LIF/Dieet? Ik heb dat hier wel een beetje: veel zin om een boel moois te bakken, niet de discipline hebben om daar dan niet tenminste de helft van op te eten..
De onrust heb ik vooral 's nachts merk ik. En zo lang ik op de korte termijn kijk, dan gaat het allemaal prima en is het te overzien. We zijn gezond, vervelen ons niet, hebben een fijn huis, genoeg te eten en de saamhorigheid is fijn. Maar het niet weten wanneer het weer 'normaal' wordt, vliegt me soms aan. Ik zou het best een jaar kunnen volhouden zo, als ik maar zou weten dat dat de situatie is. Het in het ongewisse zitten is akelig. Maar aan de andere kant lukt het ook wel dat op te merken en het interessant te vinden en er van een afstandje naar te kunnen kijken. Nou ja, veel gedachten dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he? Ik voel eigenlijk de hele tijd een onrust. En berusting. IK MOET ME VOORBEREIDEN! maar ik zie het morgen wel.
Raar.
De kans dat we het allemaal krijgen is vrij groot, geloof ik. Ik blijf wel her en der wat boodschappen doen. Omdat ik denk 'nu wil ik stamppot andijvie EN NU KAN HET NOG', want straks maar met 2 tegelijk de supermarkt in ofzo. Maar dat ook in het boodschappen-doen straks wat veranderd lijkt me onoverkomelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik voel me ook wat opgejaagd, wil boodschappen doen en ook weer niet en tegelijk denk ik: de kans dat ik het krijg is waarschijnlijk toch groot, dus het zal wel.
En af en toe speel ik een paar uur world of warcraft en besef dan dat ik al uren niet aan corona en alle maatregelen heb gedacht
Mja en nog wat meer skigebieden nu inmiddels.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, in Ischgl schijnt een barman de hele kroeg besmet te hebben
Je verwoord het heel duidelijk. En heel heel herkenbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De onrust heb ik vooral 's nachts merk ik. En zo lang ik op de korte termijn kijk, dan gaat het allemaal prima en is het te overzien. We zijn gezond, vervelen ons niet, hebben een fijn huis, genoeg te eten en de saamhorigheid is fijn. Maar het niet weten wanneer het weer 'normaal' wordt, vliegt me soms aan. Ik zou het best een jaar kunnen volhouden zo, als ik maar zou weten dat dat de situatie is. Het in het ongewisse zitten is akelig. Maar aan de andere kant lukt het ook wel dat op te merken en het interessant te vinden en er van een afstandje naar te kunnen kijken. Nou ja, veel gedachten dus.
Ondertussen is mijn zoon via hangouts met zijn klas en juf aan het videobellen en ik vind het zo aandoenlijk, wat ze allemaal op poten zitten en hoe die kindjes zo meeveren
OOTB via blokker.nl had een redelijk hippe braun oorthermometer voor een normaal bedrag. En snel geleverd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kan je vergeten, een thermometer kopen. Misschien nog ergens te bestellen.
Ik was gisteren de pinpas vergeten, kon bij de Aldi nog gewoon contant betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Zoek voor de grap eens paracetamol op bol.comquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kan je vergeten, een thermometer kopen. Misschien nog ergens te bestellen.
hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:58 schreef derLudolf het volgende:
Zoek voor de grap eens paracetamol op bol.com
Hier handschoenen in de supermarkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar
En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk
Ik pak zo'n zelf scanner en ga aan de slag..quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar
En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk
Wij kochten (vorige week) nog een en ander via www.deonlinedrogist.nlquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:02 schreef Clubsoda het volgende:
Jongens, ik heb nog zeker 20 strips paracetamol liggen, dus als iemand in nood is, dan roept -ie maar
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Raar.
Scheelt echt. Hier sowieso geen televisie en ik kijk twee keer per dag, 's middags en 's avonds, even online in twee minuten of er nog relevante ontwikkelingen zijn en dat is het.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens wel een aantal keer per dag de gedachte 'huh? gebeurt dit allemaal echt?!'
Ik zit al halve dag te kijken hoe de buren hun huis soppen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef Barreltje het volgende:
Tevens zijn de over buren aan het verhuizen..
En nu wil ik weten waarom![]()
Het huis heeft helemaal niet te koop gestaan of wat..
#socialecontroledoorcorona
Ik was wel voornemens de kledingkasten te soppen en netjes te maken. Dus strijken is een optie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
Gaan jullie straks uit verveling allemaal gewoon óók beginnen met het strijken van je kleren?![]()
Ik heb voor straks weer een verse stapel hoor!#fan
Neen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
Gaan jullie straks uit verveling allemaal gewoon óók beginnen met het strijken van je kleren?![]()
Ik heb voor het eerst in m'n leven de kledingkast gewoon wel helemaal netjes en opgevouwen. Dat is al heel wat.quote:
Nee. Dit weekend al mijn bloesjes al gedaan en nu is het wel weer goed voor het komende halfjaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:15 schreef minilot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |