Dit was een talk oorspronkelijk bedoeld voor GDC. De fout is geweest dit live uit te zenden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:54 schreef Pheno het volgende:
Blablabla. Dan had Sony niet met zo'n theoretische presentatie moeten komen. Cerny had rustig na de *everything is awesome* reveal de onderliggende technieken voor geďnteresseerden kunnen uitleggen. Sony doet een Xbox One'tje.
Klopt, maar het is een domme fout. Wat hadden ze gedacht? Mindere specs op papier en voor de rest geen vergelijkingsmateriaal (games bv). "Oh, daar kijken mensen wel door heen"? Nee, de eerste indruk is belangrijk, en met wat we kunnen vergelijken is het minder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was een talk oorspronkelijk bedoeld voor GDC. De fout is geweest dit live uit te zenden.
Normaal was er een samenvatting door andere media gemaakt wat er op GDC was gepresenteerd.
"We beginnen met een saai deel, dan haakt iedereen behalve de devs af"quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:18 schreef Pheno het volgende:
Klopt, maar het is een domme fout. Wat hadden ze gedacht? Mindere specs op papier en voor de rest geen vergelijkingsmateriaal (games bv). "Oh, daar kijken mensen wel door heen"? Nee, de eerste indruk is belangrijk, en met wat we kunnen vergelijken is het minder.
Dus dan maak je een grote blog op je PlayStation sites om er reclame voor te maken. Als het dev-only was, dan hadden ze het ietsje minder groot mogen brengen, of iets leuker mogen uitleggen. Cerny is een slimme knacker, maar om nou te zeggen dat ie een flitsende presentatie kan geven...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:59 schreef Aether het volgende:
[..]
"We beginnen met een saai deel, dan haakt iedereen behalve de devs af"
Tamme aankondiging, ik ga ervan uit dat het niet heel boeiend is?quote:
Ziet er tof uit maar geen bekende ontwikkelaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tamme aankondiging, ik ga ervan uit dat het niet heel boeiend is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2020 02:30:22 ]
quote:Op woensdag 8 april 2020 02:29 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
BLACKED![]()
Wel beter ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 8 april 2020 02:29 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
BLACKED![]()
Mooier, al snap ik wel waarom ze met de wit/zwarte adverteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd die stomme scherpe verhoging bij de buttons is nu tenminste in dit design verdwenen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat lelijk
Ok is niet echt lelijk en oogt comfi. Hoop op een niet witte versie though
Dat eerste plaatje van het PS5 logo (gewoon het PS4 logo met een 5) is de meest liked post op instagram voor een gamebedrijf.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel mooi dat een plaatje van een controller vrijwel alleen maar positief ontvangen wordt en een presentatie van anderhalf uur iedereen in slaap sust.
maar hij is lelijkquote:Op woensdag 8 april 2020 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel mooi dat een plaatje van een controller vrijwel alleen maar positief ontvangen wordt en een presentatie van anderhalf uur iedereen in slaap sust.
Nee joh, beste design van een PlayStation controller ooit.quote:
Dat.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, beste design van een PlayStation controller ooit.
Dat wit stoort toch een beetje, het is net alsof ze die bananencontroller (in het wit) over een oude DualShock hebben getrokken, het blendt niet helemaal voor mijquote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, beste design van een PlayStation controller ooit.
Te groot? Die DS4 was toch gewoon een rotding qua bouw..quote:
Heb je baby handjes?quote:
Geen last van eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:33 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Te groot? Die DS4 was toch gewoon een rotding qua bouw..
Dit lijkt mij veel steviger in de handen. Beetje zoals de Xbox en Switch Pro controllers. Veel beter zo.
Size is prima maar t lijkt wel een boomerang zeg.. (net als die boemerang controllerquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt wel op de controller van dat zeer inferieure andere platform.
Buiten de Dualshock 4 ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelling: alle dual shocks zijn kut
Zou wel verklaren waarom ze wat aparte keuzes hebben gemaakt zoals dat zeer ongewone vaste stroom maar dan zijn de frequenties van cpu en gpu variabel in plaats van andersom in dat opzicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef ManianMan het volgende:
https://www.apparata.nl/n(...)-playstation-5-35828![]()
![]()
#SonyFAILquote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef ManianMan het volgende:
https://www.apparata.nl/n(...)-playstation-5-35828![]()
![]()
Hopelijk hebben ze een led ring op hun nieuwe console zitten zodat we ook een ring of death kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
#SonyFAIL
Alweer. Nu hebben ze straks een keer de beste controller, is de rest gewoon kut.
Vooralsnog allemaal hearsay, speculatie en roddel. Let's wait and see.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
#SonyFAIL
Alweer. Nu hebben ze straks een keer de beste controller, is de rest gewoon kut.
Na 2 uur gamen liggen mn polsen op de IC.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de Dualshock 4 ben ik het met je eens.
Doe eens een nieuw PS4-deel openen jijquote:
Als de koeling echt zogenaamd verbetert is, kan het er niet zo uitzien in principe.quote:
Een toren zoals de Xbox Series X zou goed mogelijk zijn of iets wat heel open is als de devkit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als de koeling echt zogenaamd verbetert is, kan het er niet zo uitzien in principe.
Warmte moet omhoog en weg, hier zou het weer uit achterkant of deels zijkant moeten vloeien, zoals een laptop zeg maar, dat doet Sony geen tweede keer.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 12:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een toren zoals de Xbox Series X zou goed mogelijk zijn
Dat vind ik wel mooi hoor.quote:
Gewoon op de grondquote:Op zaterdag 11 april 2020 12:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Links en rechts een toren naast mijn tv![]()
Geen ruimte meer over maar wel next gen
Die zit er wel gaaf uitquote:
Dat.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vooralsnog allemaal hearsay, speculatie en roddel. Let's wait and see.
Tenzij het met een jaar word uitgesteld, nee, kan niet meer.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Maar hopelijk wijzigen ze de hardware iets, waardoor ze minimaal gelijkwaardig zijn aan de Series X, zonder allerlei kunstgrepen te moeten doen, om om hetzelfde niveau uit te komen.
Waarom zouden ze? Die paar flops meer of minder gaan het verschil niet maken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hopelijk wijzigen ze de hardware iets, waardoor ze minimaal gelijkwaardig zijn aan de Series X, zonder allerlei kunstgrepen te moeten doen, om om hetzelfde niveau uit te komen.
Want de Xbox One X maakt ook geen verschil met de Xbox One S. Check.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die paar flops meer of minder gaan het verschil niet maken.
Nou ja dat kopiëren na het downloaden is ook vreselijk en de snelheden kunnen veel hoger.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil gewoon meer rekenkracht
En misplaatste hoop dat het playstation network niet wordt afgeknepen. Daar erger ik me momenteel dood aan.
Uiteindelijk heb je wel een PlayStation nodig ja want Microsoft blijft achter op games. Eerste paar jaar een SeX is echter prima. Dat is toch third party galore.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:36 schreef RickoKun het volgende:
En die paar terraflops maken me niet uit, als Sony zulke puike exclusives heeft.
Als dat niet zo is, dan maar een vuige Microsoft hoer worden. Maar kan Halo, Gears of War en Forza niet waarderen.
Als Sony zich niet bewijst voor de release zo richting het einde van het jaar, dan inderdaad misschien wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je wel een PlayStation nodig ja want Microsoft blijft achter op games. Eerste paar jaar een SeX is echter prima. Dat is toch third party galore.
Liever die Xbox asbak in mijn woonkamer dan dit futurische Jetsons apparaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zit er wel gaaf uit![]()
Een stuk mooier dan die Series X asbak.
Yep, dat ding wil je eigenlijk verstoppen achter je tvquote:Op zondag 12 april 2020 17:07 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Liever die Xbox asbak in mijn woonkamer dan dit futurische Jetsons apparaat eerlijk gezegd.
Ja, dat gaat 'm natuurlijk niet worden. Deze machine gaat zijn hitte kwijt moeten, nog veel meer dan de PS4. Dat zie je ook wel aan het ontwerp van de Xbox.quote:Op zondag 12 april 2020 20:45 schreef Aether het volgende:
Van al die mockups vind ik dit nog de beste:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een PS4 slim. Met een Dual Shock controller. Ben van beide geen fan.quote:Op zondag 12 april 2020 20:45 schreef Aether het volgende:
Van al die mockups vind ik dit nog de beste:
[ afbeelding ]
En wel terecht ook, de eerste zomerse dag is er en de PS4 pro klinkt weer als een boeingquote:Op zondag 12 april 2020 21:38 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm natuurlijk niet worden. Deze machine gaat zijn hitte kwijt moeten, nog veel meer dan de PS4. Dat zie je ook wel aan het ontwerp van de Xbox.
Dat viel mij ook op laatst en keek alleen wat netflix/YouTube.quote:Op zondag 12 april 2020 23:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En wel terecht ook, de eerste zomerse dag is er en de PS4 pro klinkt weer als een boeing
Geen E3, geen Gamescom en Sony moet een ander moment zoeken om de PS5 officieel aan te kondigen.quote:Een zware domper voor liefhebbers van videogames en gadgets. Gamescom, de grootste beurs voor videospelfabrikanten in Europa, gaat door het verbod op evenementen in Duitsland definitief niet door. Daarmee wordt vermoedelijk ook de onthulling van onder meer de PlayStation 5 opgeschort.
https://www.ad.nl/tech/op(...)-geschrapt~aa757424/
State of Playquote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen E3, geen Gamescom en Sony moet een ander moment zoeken om de PS5 officieel aan te kondigen.
Hopelijk niet gepresenteerd door Cernyquote:
Pre-order GENOTquote:Op donderdag 16 april 2020 12:51 schreef KennyPowers het volgende:
Sony Plans Limited PlayStation 5 Output in First Year
https://www.bloomberg.com(...)output-in-first-year
Hamsteren
Als ik wil slapen ga ik zijn filmpjes kijkenquote:
Lekker 50 euro aanbetalen bij GameMania die vervolgens vanwege de PANDEMIE voor onbepaalde tijd GESLOTEN is.quote:
Benieuwd of Game Mania dit gaat overleven.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker 50 euro aanbetalen bij GameMania die vervolgens vanwege de PANDEMIE voor onbepaalde tijd GESLOTEN is.
Je hebt ook geen idee hoeveel ze binnen krijgen.
Aanbetalingen zijn het beste idee ooitHet is godver geen keuken.
Denk het niet. Er sluiten meer vestigingen dan er openen.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Benieuwd of Game Mania dit gaat overleven.
Het is een veel gebruikte term in de techniek en bouw. Een soort prototype om een idee te geven van afmetingen en mogelijkheden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Het woord "mockup" ken ik ook pas sinds de ps5 aankindiging. Of was dit woord al veul langer bekend?
Aaah okay. Dank je. Hoef ik mij er wat minder aan te ergeren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een veel gebruikte term in de techniek en bouw. Een soort prototype om een idee te geven van afmetingen en mogelijkheden.
Ze moeten nog wat flops erbij stoppen voor die tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom niet een weekje later? Dan is het nog soort van E3. Voelt toch leuker. Maar goed, doe die onthulling maar gewoon. Wordt wel tijd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |