Dat.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, beste design van een PlayStation controller ooit.
Dat wit stoort toch een beetje, het is net alsof ze die bananencontroller (in het wit) over een oude DualShock hebben getrokken, het blendt niet helemaal voor mijquote:Op woensdag 8 april 2020 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, beste design van een PlayStation controller ooit.
Te groot? Die DS4 was toch gewoon een rotding qua bouw..quote:
Heb je baby handjes?quote:
Geen last van eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:33 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Te groot? Die DS4 was toch gewoon een rotding qua bouw..
Dit lijkt mij veel steviger in de handen. Beetje zoals de Xbox en Switch Pro controllers. Veel beter zo.
Size is prima maar t lijkt wel een boomerang zeg.. (net als die boemerang controllerquote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Lijkt wel op de controller van dat zeer inferieure andere platform.
Buiten de Dualshock 4 ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stelling: alle dual shocks zijn kut
Zou wel verklaren waarom ze wat aparte keuzes hebben gemaakt zoals dat zeer ongewone vaste stroom maar dan zijn de frequenties van cpu en gpu variabel in plaats van andersom in dat opzicht.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef ManianMan het volgende:
https://www.apparata.nl/n(...)-playstation-5-35828![]()
![]()
#SonyFAILquote:Op donderdag 9 april 2020 10:15 schreef ManianMan het volgende:
https://www.apparata.nl/n(...)-playstation-5-35828![]()
![]()
Hopelijk hebben ze een led ring op hun nieuwe console zitten zodat we ook een ring of death kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
#SonyFAIL
Alweer. Nu hebben ze straks een keer de beste controller, is de rest gewoon kut.
Vooralsnog allemaal hearsay, speculatie en roddel. Let's wait and see.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
#SonyFAIL
Alweer. Nu hebben ze straks een keer de beste controller, is de rest gewoon kut.
Na 2 uur gamen liggen mn polsen op de IC.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de Dualshock 4 ben ik het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |