Nog even en het basisinkomen komt er toch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef D_A het volgende:
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 18-03-2020 om 17:03:11Het Amerikaanse ministerie van Financiën stelt voor $500 miljard rechtstreeks aan miljoenen Amerikaanse burgers te geven. Op 6 april zouden huishoudens al hun eerste cheque kunnen verwachten. Het bedrag hangt af van de grootte van het gezin en hun inkomen. https://t.co/e1V3XWiOZQ reageer retweet
Nee, maar je moet niet verwachten dat mensen zonder enige kennis op dat gebied dat beter in zouden kunnen schatten dan het RIVM. Ik begrijp de gedachte dat er vanalles gecontroleerd zou moeten worden, alleen moet je dat laten regelen door mensen mét kennis en niet de TK.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef _I het volgende:
[..]
En als die een rekenfout maken, wat 100.000 mensen het leven kan kosten moeten we dan maar voor lief nemen?
Of als iedereen die ziek is voor zijn leven zorg nodig heeft, dan zeggen we "jeetje, ze bedoelden het zo goed"?
Waarom wil je censuur in de kamer?
Nee TK controleert kabinet. Kabinet maakt keuzes wel niet lockdown. Die moeten te controleren zijn. To be honest, ik heb inhoudelijk geen idee en geen mening, maar TK kan nu werk vrij moeilijk doen wat ook in tijden van crisis essentieel is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze controleren de TK ja, niet het RIVM. De beslissingen op basis van de adviezen mag je vanalles van vinden, alleen gaat het helemaal nergens over dat je de complete modellen van de RIVM nodig hebt om te kunnen bepalen of de beslissingen van de regering gerechtvaardigd zijn.
Preciesquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, gewoon ff 2-4 weken, zodat de eigenwijze NL-ers zien dat het ernstig is
Zo kun je je herverkiezing natuurlijk ook kopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef D_A het volgende:
twitter:arjenUSA twitterde op woensdag 18-03-2020 om 17:03:11Het Amerikaanse ministerie van Financiën stelt voor $500 miljard rechtstreeks aan miljoenen Amerikaanse burgers te geven. Op 6 april zouden huishoudens al hun eerste cheque kunnen verwachten. Het bedrag hangt af van de grootte van het gezin en hun inkomen. https://t.co/e1V3XWiOZQ reageer retweet
Gewoon heel helder geweest over dat immuniteit een bijkomst is, geen doel.quote:
En daarna de recessie in storten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo kun je je herverkiezing natuurlijk ook kopen
Asscher stelde ook nog wel wat kritische vragen over het financiële pakket. Hoort hij ook te doen als PvdA'er.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Huh, Asscher zegt toch ook samen zus en zo, met zijn zoetsappige praat?
Inflatie incomingquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef D_A het volgende:
Toch wel een tikje minder dan haar voorganger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:47 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar die vrouw van PvdD vind ik toch stiekem een beetje geil
Ik vraag me af hoe dom mensen waren om te denken dat dit wel een doel wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon heel helder geweest over dat immuniteit een bijkomst is, geen doel.
Doel is om de zwakkeren te beschermen. Doel is zo weinig mogelijk doden. Het is GEEN doel om zoveel mogelijk mensen te besmetten. Immuniteit is een bijkomst en wordt heel langzaam opgebouwd.
Ze heeft wel wat vind ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:47 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar die vrouw van PvdD vind ik toch stiekem een beetje geil
Onzin als ontwikkelingshulp en subsidie op kunst afkappen, klaar.quote:
Nou, ik vind dat jij een andere definitie van 'kritisch zijn' hebt dan ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Asscher stelde ook nog wel wat kritische vragen over het financiële pakket. Hoort hij ook te doen als PvdA'er.
Mooi dat hier nu helderheid over is, van Dissel benoemde dat ook vanmorgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon heel helder geweest over dat immuniteit een bijkomst is, geen doel.
Doel is om de zwakkeren te beschermen. Doel is zo weinig mogelijk doden. Het is GEEN doel om zoveel mogelijk mensen te besmetten. Immuniteit is een bijkomst en wordt heel langzaam opgebouwd.
Dat betekent qua beleid pas wat ze pas uit als Congress met iets komt of als ze samen met iets komen. Nu is het zo te zien een proefballonnetje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:45 schreef D_A het volgende:
Thiemequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Toch wel een tikje minder dan haar voorganger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |