Daar mag je dus wèl alleen met een briefje de straat op, Mark.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Franse lockdown is niet anders dan wat we in NL doen? Man man man
Je snapt dat helemaal niks doen een lineaire lijjn omhoog zou zijn? Het is juist effectief.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:12 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Helpt dus geen klap wat ze daar doen.
Vast wel, alleen doet geen hond er aan mee op deze manier.quote:
noumerkte het aan mijn collega's. die vonden alles maar overdreven en toen zat ik al in de stress omdat ik op fok zitquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, in dit topic zit iedereen er bovenop. De rest van Nederland kijkt alleen even half naar het journaal. Daarom moet de overheid nu streng zijn.
Minimaal 50% van Nederland boeit alles geen kut zolang ze vanavond maar met een zak chips op de bank zitten en de kinderen moe naar bed gaan omdat ze lekker buiten hebben gespeeld.
Nee sorry heb geen bron voor de 50% aanname, mocht iemand het vragen.
Volgens Rutte zijn de maatregelen van Frankrijk niet veel anders dan die van Nederland. Zij noemen dat een lockdown, en wij niet, stelt hij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:14 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een onzin van die Rutte
Hier in spanje is het echt wel anders dan in Nederland kwa lockdown
Probleem is dat een full lockdown ook verantwoorde burgers treft, want dat betekent ook niet even een ommetje maken/stukje fietsen etc. Dan wordt het land gillend gek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is "wat" te vrijblijven allemaal...
Het scheelt nog dat IKEA, C&A en andere grote winkels nu dicht gaan waardoor je alsnog een soort "lockdown" krijgt...
Ik tel ~750 bedden. Ik dacht dat er een capaciteit van ~1100 was die uitgebreid kon worden?quote:
Is de kapper bij jullie nog geopend?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie echt compleet uitgestorven straten, zowel in mijn kleine dorpje als in Leeuwarden. Is het in de rest van het land dan zo anders? Er zat ook maar één iemand bij de kapper bijvoorbeeld.
Bron is duidelijk, zo leven wij nu eenmaal in dit land waar je niet je best hoeft te doen om iets te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, in dit topic zit iedereen er bovenop. De rest van Nederland kijkt alleen even half naar het journaal. Daarom moet de overheid nu streng zijn.
Minimaal 50% van Nederland boeit alles geen kut zolang ze vanavond maar met een zak chips op de bank zitten en de kinderen moe naar bed gaan omdat ze lekker buiten hebben gespeeld.
Nee sorry heb geen bron voor de 50% aanname, mocht iemand het vragen.
Exponentiële lijn zelfs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat helemaal niks doen een lineaire lijjn omhoog zou zijn? Het is juist effectief.
Misschien omdat er al een aantal mensen op de ic lagenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik tel ~750 bedden. Ik dacht dat er een capaciteit van ~1100 was die uitgebreid kon worden?
Is ook zo, maar mensen geilen gewoon heel hard op dat woordquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens Rutte zijn de maatregelen van Frankrijk niet veel anders dan die van Nederland. Zij noemen dat een lockdown, en wij niet, stelt hij.
,,Een echte lockdown is dat echt iedereen thuis blijft'', gaat Rutte verder. ,,Zo'n lockdown zien we in Europa niet. Die term heeft dus veel varianten, Nederland heeft ook een gedeeltelijke lockdown. Laten we het hebben over social distancing.''
In Leeuwarden was er een kapper -aangepast- wel open ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is de kapper bij jullie nog geopend?
twitter:HartvNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 17:15:13Politie wil niet-spoedeisende taken uitstellen https://t.co/6BQLx4HevD reageer retweet
Het is niet uit te sluiten dat Rutte al een aantal dagen hooguit een uurtje of 4 slaapt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Hij praat te snel, gaat van de hak op de tak, is niet duidelijk.. schort een beetje aan de voorbereiding lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |