Vraag je vriendje of hij voortaan zijn piemel voor de seks ook wil wassenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, gaat niet over mijn anus maar over de geur van mijn bilnaadzweet
Je moet je goever ook wassen na elke draaibeurt, toch @Ameequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Fushia2 het volgende:
Yo
Zoals jullie weten ben ik een eckte eckte alphamannetje. Ruige baard en behaard als een eckte eckte.
Net had ik wat jeuk aan mijn reet en ging ik dus krabben. Mijn vinger kwam langs mijn bilnaad en het voelde wat vochtig aan.
Beetje als een nat kutje maar deze ervaring kennen jullie uiteraard niet.
MAAR wat een vieze stank is dit man?
Bestaat er speciale bilnaad deo?
Precieeeeessssss!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet je goever ook wassen na elke draaibeurt, toch @:amee![]()
![]()
![]()
Wat wil jij vieze kereltjequote:
Wat val jij FC lastig a zemmerquote:
Echt hoor deze mannetje helemaal nazi doen ineens alsof ik niets beters te doen dan deze coronaquote:
DEZE wil zeker VECHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt hoor deze mannetje helemaal nazi doen ineens alsof ik niets beters te doen dan deze corona
Ik heb maar inlegkruisjes gekocht en tussen mijn bilnaad gestopt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:33 schreef ProFlamer het volgende:
Verkapt "Ik heb mezelf in mijn kont gevingerd"-topic
Gadver.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je mag mijn bilnaad ook lekker likken
https://zondares.blogspot.com/2020/06/luchtje.html?m=1quote:Maar mannen maken drie dingen niet goed schoon. Hun bilspleet, hun mond, en hun eikel.
Je kakt uit je bilspleet. En volwassenen hebben meestal haar groeien daar. Vrouwen halen dat weg. Mannen meestal niet. Ik heb maar heel weinig mannen gezien die wat aan dat haar doen. Ze zijn vaak heel verrast als je het voorstelt. En dat haar is bij mannen dikker dan bij vrouwen. En die mannen maken hun kont schoon met een beetje WC-papier. Ik ga je niet uitleggen hoe dat uitpakt, dat kan je zelf voorstellen. En sommige van die mannen willen dan anaal gevingerd worden.
Een lekker stevig kontje is heel aantrekkelijk, maar als er een verborgen poephaarbal tussen geklemd wordt, dan hoef ik hem niet meer. En dat kan je soms zelfs ruiken voordat je hem ziet, vooral als het een zweterige dag is en de boel warm, nat en broeierig is. Het gekste is dat die mannen dat zelf nieteens snappen, gewoon niet beseffen watvoor smerigs ze daarachter hebben zitten.
Hoe scheer je je reet eigenlijk? Krijg dat nooit goed geregeld.quote:Op maandag 6 juli 2020 12:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
https://zondares.blogspot.com/2020/06/luchtje.html?m=1
Geintje neefquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bilnaad is ver van mijn anus en ben geen flikker @:varkenshart
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
Kan beter homo worden en een leuke gozer uitkiezen met een strak wasbordje
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, vind die mannen hierboven stiekem wel heel erg geil.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
Mijn harige anus heeft hier geen zin in.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Dit snap ik dus echt niet he, mannen die preuts gaan lopen doen.
Ik heb al gepist met een gozer in 1 urinoir. We moesten allebei dringend pissen na voetbal en toen er 1 vrijkwam gingen we gewoon samen.
Veel gayer gaat het niet worden. En meneer heeft duidelijk een obesessie met anaal en piemelsquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
Ik heb maar inlegkruisjes gekocht en tussen mijn bilnaad gestopt.
Maar ik recycleer ze wel, wanneer ze te vochtig worden wring ik ze uit, spuit er wat deo op en laat ze drogen op de radiotor.
Ze verwachtte zeker wel een flinke rimbeurt in return?quote:Op donderdag 8 april 2021 12:18 schreef Puntenjager het volgende:
Een keer een date gehad met een meisje die speciaal voor mij haar kontje geparfumeerd had![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |