"Met z'n allen".quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie zo normaal zijn met z'n allen
Een goede maandag morgen!quote:
Goedemorgen,quote:
Zou een epilepsie waarschuwing bij moeten staan!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ik krijg spontaan een aanval van jouw UI
Nieuwe UI? Mooiquote:
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou een epilepsie waarschuwing bij moeten staan!
Dat kunnen we niet hebben Bram.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijIk denk dat ik gewoon voel dat ik out-shined word.
It's alive. ALIVE!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also: kunnen we nu blij zijn met ons 2e topic dit jaar?!!! We zijn pas in oktober!
“I thought, indeed, how can I judge something without trying it? And decided to try same-sex relationships,”quote:Nog een mooi maandag morgentje: https://www.themoscowtime(...)rning-him-gay-a67564
Wat jullie niet hadden gehad zonder mij. De ironiequote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also: kunnen we nu blij zijn met ons 2e topic dit jaar?!!! We zijn pas in oktober!
Nog een mooi maandag morgentje: https://www.themoscowtime(...)rning-him-gay-a67564
Misschien even FOK! uit het diepe dal schoppen waar het nu zit met onze gezamelijke seksuele geaardheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's alive. ALIVE!
[..]
“I thought, indeed, how can I judge something without trying it? And decided to try same-sex relationships,”![]()
Zo vaak kom ik hier nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik al weer een tijdje hoor
[ afbeelding ]
Fair enoughquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier nietEigenlijk alleen in K&W want daar zijn mensen nog aardig voor elkaar.
Ik meestal in R&P.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier nietEigenlijk alleen in K&W want daar zijn mensen nog aardig voor elkaar.
Het café heeft geen adresquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Dit zijn wij dus:
[ afbeelding ]
DDG, afsplitsing van de DDW (Dutch Design Week).
Tijdens DDW hebben we 2 feesten:
Daydaygay: Cafe --> https://www.facebook.com/events/526309787912336/
Daydaygay: Club --> https://www.facebook.com/events/521644885332529/
quote:
Plug in City, Strijp Squote:After all the seriousness called 'design', DaydayGay offers you a place to calm your tits. Have a drink at the bar, play some dildo-darts and enjoy a queer movie in our darkroom. Whoever says Dutch Design Week is boring, hasn't visited our cafe yet!
See you at DaydayGay cafe, situated in Plug In City, Strijp-S. Stay tuned for more information about our activities and line-up!
oooooo daar. Ik wist niet dat dit zo heette. Ik zocht gewoon een adresquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Plug in City, Strijp S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat heeft t volgens mij offcieel wel. Leidingstraat 17A.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
oooooo daar. Ik wist niet dat dit zo heette. Ik zocht gewoon een adres
Sinds wanneer is murp een vrouw?quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijIk denk dat ik gewoon voel dat ik out-shined word.
Ja, topper! Als het weer zo stil ligt, mag je van mij wel vaker komen rellenquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jullie niet hadden gehad zonder mij. De ironie
My work here is done. Have fun boys
Zijn/haar profiel heeft een vrouwtjequote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sinds wanneer is murp een vrouw?
Misschien zijn ze fluid?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn/haar profiel heeft een vrouwtje
Dat mag van mij allemaal, maar ik assume enkel genderquote:
Ik denk sowieso dat "Fokker" een apart hokje moet zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat mag van mij allemaal, maar ik assume enkel gender
Volgens mij hebben we daar het hokje "Boomer" voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat "Fokker" een apart hokje moet zijn
Ik ben niet in een hokje te plaatsenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:25 schreef Renesite het volgende:
Weet wel zeker dat @:Murp man is. Eventueel in transitie is natuurlijk ook mogelijk.
Dan zou murp wel 'anders' bij geslacht aanklikken toch?quote:
Jawelquote:
Sinds wanneer ben je gay?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn vieze bi's ook welkom hier of alleen homo's en hetero's?
Niet, wel biquote:
Algemeen bekend.quote:
Best of both worldsquote:
Nou dames, volgens mij ben ik weer nodig, dooie boel weer hier 🤔quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, topper! Als het weer zo stil ligt, mag je van mij wel vaker komen rellen
@murp is bijkbaar een lekker dingquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:25 schreef Renesite het volgende:
Weet wel zeker dat @:Murp man is. Eventueel in transitie is natuurlijk ook mogelijk.
Ik trek volle zalen (af)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
@:murp is bijkbaar een lekker ding
Haha!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nice, kan ik ook kaartje kopen
Afgetrokken worden door murp. Stel je voor.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Veel geluk samen![]()
hahahaah grapje dit bedoel ik serieus
Zo oud leek je niet op je foto's, niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 kindertjes samen
Maar bedankt!![]()
Dat valt best meequote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn harige anus heeft hier geen zin in.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn harige anus heeft hier geen zin in.
This for real?quote:
Laten we t hopen van nietquote:
Zo is het maar net. Dooie bende hierquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
Als iemand de posts van @:Moofasah gaat verwijderen, krijgen we dit topic natuurlijk nooit vol
Zoveel was er niet op te zien toch? In klaagbaak heb ik explicietere plaatjes gezien.
Wellicht om de identiteit van het bedrijf te pushen, te pushen dat mensen hier geaccepteerd worden en dat dat de bedrijfscultuur is?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
ASML heeft een regenboog zebrapad gekregen.
Mag ik hier iets van vinden?
Ik bedoel, wat heeft geaardheid met dit soort werkplekken te maken?
Ik werk bij een soortgelijk berijf, heb echt nooit een geheim gemaakt van mijn geaardheid en t is prima geaccepteerd. Waarom zou ik in godsnaam een regenboog zebrapad op mijn werk willen hebben voor mij en "de mijnen"? Dat staat toch veder los van ;t werk?
Ja, fijn dat je bedrijf je accepeert. Absoluut.
Maar... uh.... nee.
Als je dit al dood vindt dan heb je mijn seksleven niet gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Dooie bende hier
Maar wie van jullie ervaart nu werkelijk discriminatie dan in de praktijk? Ik merk persoonlijk echt 0,niks in alle eerlijkheid. Hangt misschien ook af van de plek waar je woont, maar in mijn omgeving neemt niemand er aanstoot aan.quote:
Ach jongen toch, is het echt zo ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je dit al dood vindt dan heb je mijn seksleven niet gezien
Moet je ff naar Pannquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen probleem dat dit geuit wordt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar wie van jullie ervaart nu werkelijk discriminatie dan in de praktijk? Ik merk persoonlijk echt 0,niks in alle eerlijkheid. Hangt misschien ook af van de plek waar je woont, maar in mijn omgeving neemt niemand er aanstoot aan.
Ik ben nu 25... Dus naar 25+quote:
O ja. Voor Pann is dat al oud he, 25quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Naja, ik zou hier wat meer van kunnen gebruiken. Ik hecht niet heel veel waarde aan seks, vind afspreken met vreemden niet zo fijn en stel best wel wat "eisen". Combineer die 3 en dan is het droogte waar de sahara jaloers van wordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]. (Ik lach overigens uiteraard enkel om de grappige manier waarop je het zegt.) Nou ik vind het dan wel weer voor je spreken dat je blijkbaar in zo’n periode niet jan en alleman op grindr of zo afloopt.
Zo lang jij en de mensen om je heen er geen negatieve gevolgen van ondervinden is het alleen maar goed!quote:
Daar ben ik het met je over eens. Maar goed, als jouw gras niet zo groen is, dan kan je maar beter over dat van je buurman heen pissen toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t dan ook niet voor of tegen iemand spreken.
Maar daar zijn schijnbaar de meningen (en oordelen) nogal over verdeeld
Hehe oh nee dat helemaal niet hoor, al snap ik dat het kon overkomen alsof ik dat bedoelde.quote:
Hehe ja ik snap dat echt volledig hoor. Probeer je het wel soms, afspreken met vreemden maar dan gewoon beetje casual in een cafeetje of iets dergelijks? Of sowieso liever niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Naja, ik zou hier wat meer van kunnen gebruiken. Ik hecht niet heel veel waarde aan seks, vind afspreken met vreemden niet zo fijn en stel best wel wat "eisen". Combineer die 3 en dan is het droogte waar de sahara jaloers van wordt.
Het zou soms beter zijn om wat minder kritisch naar mijzelf en anderen te kijken (denk ik). Afin, ik heb wel veel tijd om lekker met mezelf bezig te zijn (wel en niet op seksuele manier)
Precies dit idd. Dus geen aanval op wie dan ook hoor Ang3l, dat eerdere bericht!quote:[..]
Zo lang jij en de mensen om je heen er geen negatieve gevolgen van ondervinden is het alleen maar goed!
kaas : Oquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe ja ik snap dat echt volledig hoor. Probeer je het wel soms, afspreken met vreemden maar dan gewoon beetje casual in een cafeetje of iets dergelijks? Of sowieso liever niet?
[..]
Precies dit idd. Dus geen aanval op wie dan ook hoor Ang3l, dat eerdere bericht!
Ben ik ook niet echt, maar toevallig was ik ff online voor - wat zal het zijn - het eerst in twee jaar of zo. Ja tussendoor ook wel een keertje ooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kaas : O
wist niet dat je hier nog was.
Rennen niet meer zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar toevallig was ik ff online voor - wat zal het zijn - het eerst in twee jaar of zo. Ja tussendoor ook wel een keertje ooit.Nog aan het rennen, koken en studeren?
Hij is alleen wat gerijpt nuquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kaas : O
wist niet dat je hier nog was.
Oh wow dat is best onverwachts ja. Cool!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Rennen niet meer zo
Nog wel aan het studeren ja, dank zij euribob nu aan het werk bij PvdA Rotterdam (tenminste zolang ze maar niet ooit mijn posts zien in pol van 3 jaar geleden)
Ik zie t hier ook wel eens en heb dara echt absoluut niets mee. Is dan ook een ander uiterste lijkt mequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef Kaas- het volgende:
Deze maand bijvoorbeeld ook zo’n huisfeestje met voornamelijk Amsterdamse homo’s en dan worden er geen bitterballen uitgedeeld, maar gaat er een spiegeltje rond met enkel lijntjes coke enz. erop en de helft daar begon een gesprek met me met een variant op “wil je me/ons niet eens neuken?” en toen had ik wel echt even zoiets van godverdomme ik hoor hier zoo niet thuis.Alsnog wel leuk gehad hoor, zonder op al die dingen in te gaan, mja ik match niet zo met het wereldje hier.
Nou... Niet echt. Eigenlijk nooit. Een combinatie van hoge eisen stellen en het niet snel initieren, maakt het niet veel voorkomend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe ja ik snap dat echt volledig hoor. Probeer je het wel soms, afspreken met vreemden maar dan gewoon beetje casual in een cafeetje of iets dergelijks? Of sowieso liever niet?
[..]
Precies dit idd. Dus geen aanval op wie dan ook hoor Ang3l, dat eerdere bericht!
UwUquote:
Ik kreeg zaterdag op mijn kop van de DJ dat ik als Tinder-match niet reageerquote:Op vrijdag 1 november 2019 10:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Niet echt. Eigenlijk nooit. Een combinatie van hoge eisen stellen en het niet snel initieren, maakt het niet veel voorkomend.
Voor velen zal ik wel een bron van irritatie zijn dat ik na 20-30 berichten nog niet wil afspreken.
Jeetje. Dat iemand je persoonlijk moet aanspreken voor je via je telefoon weer reageertquote:Op maandag 4 november 2019 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg zaterdag op mijn kop van de DJ dat ik als Tinder-match niet reageer
Dus volgens mij heb ik deze week een date (maar weet t niet zeker)
Goedemorgenquote:Op maandag 4 november 2019 19:03 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, hoi, ik zie hier zowaar wat bekende namen voorbij komen!
Goeienavond
Hallo... Tinder! Daar kik ik ECHT zelden op hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Dat iemand je persoonlijk moet aanspreken voor je via je telefoon weer reageertGaan we weer terug naar ouderwetse interactie?
[..]
Idem. Ik moet zeggen dat ik wellicht een in de 20 naar rechts swipe.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo... Tinder! Daar kik ik ECHT zelden op hoor
En dan een match heb, nog eens kijk en denk: Uh, nee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Idem. Ik moet zeggen dat ik wellicht een in de 20 naar rechts swipe.
Goeienavond alweerquote:Op dinsdag 5 november 2019 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Dat iemand je persoonlijk moet aanspreken voor je via je telefoon weer reageertGaan we weer terug naar ouderwetse interactie?
[..]
Goedemorgen
Ah, dus dáárom reageren jongens vaak niet op Tinderquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een match heb, nog eens kijk en denk: Uh, nee.
Brabant rockt nogquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goeienavond alweer
[..]
Ah, dus dáárom reageren jongens vaak niet op Tinder![]()
Hoe is het nog in Brabant (daar wonen jullie toch allebei, niet?)
Wanneer ben jij gaan swipen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een match heb, nog eens kijk en denk: Uh, nee.
Goeieweek laterquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goeienavond alweer
[..]
Ah, dus dáárom reageren jongens vaak niet op Tinder![]()
Hoe is het nog in Brabant (daar wonen jullie toch allebei, niet?)
1823quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij gaan swipen?
[..]
Loop jij nog in her Haagse rond trouwens?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zag ik onze schrijver uit dit topic (weet je naam helaas niet meer) laatst in Amsterdam lopen, maar stond in de tram en kon geen gedag zeggen.
Let's go.quote:
Trots.quote:
Regelmatig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Loop jij nog in her Haagse rond trouwens?
Zondag nog op staan dansenquote:Op donderdag 21 november 2019 17:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo trots als een Pauw in een gaybar![]()
Mwoa zelden, maar toevallig was ik er net ineens drie weekenden op rij. Hoeist met jou dan?quote:
Ja. Je hebt een nieuwe functiequote:Op woensdag 27 november 2019 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa zelden, maar toevallig was ik er net ineens drie weekenden op rij. Hoeist met jou dan?
Btje stiekem m’n LinkedIn checken vandaag zag ik.![]()
Ja, dat gaat niet zomaar! Wanneer had je dat aangevraagd??quote:Op woensdag 27 november 2019 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Je hebt een nieuwe functie!
Ja hier goed! Wel enorm toe aan twee weken vakantie!!!!
eerlijk? In echte leef: In februari al ingevoerd. Heb een vrij solistische functiequote:Op woensdag 27 november 2019 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet zomaar! Wanneer had je dat aangevraagd??
Fok leef leeft toch heul niet?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
eerlijk? In echte leef: In februari al ingevoerd. Heb een vrij solistische functie! FOK! Leef? Niet
Naar mijn familie inquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierWaar ga je heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer om het jaar te gaan.
Oh en ik heb sinds anderhalf maand mijn rijbewijs jeej!Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Ff voor neefje en nichtje sinterklaas dingen gehaald 😁quote:
Eigenlijk verschrikkelijk onzinnig, maar toch met een aantal dingen gewacht tot vandaag en gekocht met kortingquote:
Niet eens ff gedag gezegd!quote:Op woensdag 27 november 2019 15:21 schreef Peter het volgende:
[..]
2x ooit, voor mijn werk en op 't Plein
Hehequote:Op woensdag 27 november 2019 16:25 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Je hebt een nieuwe functie!
Ja hier goed! Wel enorm toe aan twee weken vakantie!!!!
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Naar mijn familie inWaar woon je tegenwoordig eigenlijk GP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer om het jaar te gaan.
Oh en ik heb sinds anderhalf maand mijn rijbewijs jeej!
Ja, twee weken kerstvakantie. Ook wel weer fijn hoor!quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe
Ja man
Oei
Krijg je die binnenkort ook?
Ik woon tegenwoordig nog steeds in het dorp naast 010 en voor de late nachtdiensten bij familie in @lmere. Jij nog steeds in De Pijp?quote:Op zaterdag 30 november 2019 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar woon je tegenwoordig eigenlijk GP?
Hmm, dan win je.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:45 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Naar mijn familie inDat is wel een mooie reis! Ben je daar dan alleen op familiebezoek, of ga je ook nog wat toeristische plekken bezoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer om het jaar te gaan.Jeej, gefeliciteerdquote:Oh en ik heb sinds anderhalf maand mijn rijbewijs jeej!![]()
Het is ook goed zo. Maar t zou zo fijn als mensen niet hun basis universeel zouden projecteren als hoogst haalbare doel voor iedereen, zodat mensen die een andere basis hebben zich niet steeds zouden moeten verontschuldigen, verdedigen ect waarom ze niet raar, of zielig zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:09 schreef Rene het volgende:
Geen idee. In de basis is het stom tenzij het goed is zo
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zag ik onze schrijver uit dit topic (weet je naam helaas niet meer) laatst in Amsterdam lopen, maar stond in de tram en kon geen gedag zeggen.
En wie ben jij om dit te bepalen?quote:Op zondag 5 januari 2020 02:03 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hell @:Fushia
Deelt lucifers uitquote:Op zondag 5 januari 2020 02:03 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hell @:Fushia
Gelukkig nieuwjaar ja!quote:
Neuh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dit is ook een stampende tent, zeg.
Tof! Sowieso een fijne week want zondag mocht ik @Jerruh neerzetten in Paradiso <3quote:
Jerre. Zou zomaar de Mol kunnen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tof! Sowieso een fijne week want zondag mocht ik @:jerruh neerzetten in Paradiso <3
EGNIEJquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre. Zou zomaar de Mol kunnen zijn
Ik verdacht hem. Daarom moest ie eruit!quote:
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.quote:
Ja. Nouja. Ik schaam me er niet voor of zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.
Ik ga er even van uit dat je er eentje bent omdat je icoontje beetje zoet overkomt.
Het is jammer dat men er nog eigenlijk grappen om maakt of de draak ermee steekt. Roepend dat het niet natuurlijk is. Ga dan de draak met tv's steken, geen enkel dier dat tv kijkt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Nouja. Ik schaam me er niet voor of zo
Leuk dat je me zoet noemt
Dat doen we toch al jaren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.
Misschien dat het door het stieren komt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen we toch al jaren?
Al is t de laatste tijd heel stil, ooit was het een booming topic.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat men er nog eigenlijk grappen om maakt of de draak ermee steekt. Roepend dat het niet natuurlijk is. Ga dan de draak met tv's steken, geen enkel dier dat tv kijkt.
Alsjeblieft na al die lolbroeken hier, kan je ook wel eens een compliment gebruiken.
Geen dank.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Al is t de laatste tijd heel stil, ooit was het een booming topic.
Ik zag je kop van de week nog op de PREP posterquote:
Echt?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag je kop van de week nog op de PREP poster
Sorry, je hoofd. Je mooie roze hoofd!
Nou, je hing er nog niet heel verlept bijquote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt?. Er is al lang een nieuwe campagne. Hashtag oud nieuws.
Ja, moest van de regering.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:48 schreef Aiciu het volgende:
maar die knippen alleen vrouwenweet niet of dat verstandig is om door hun geknipt te worden
Nog niet, maar binnenkort even doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Goedzo. Haartjes weer fijn in model?
Ik knip al bijna 5 jaar m'n eigen haar. Dus achquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:48 schreef Aiciu het volgende:
Oké, nog een maand niet naar de kapper trek ik niet hoor.
Gelukkig ken ik een paar kappers privé, maar die knippen alleen vrouwenweet niet of dat verstandig is om door hun geknipt te worden
Oh vandaarquote:Op woensdag 1 april 2020 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knip al bijna 5 jaar m'n eigen haar. Dus ach
Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo goed helaas..
Wist je nog dat ik sinds mei vorig naar een dedicated agent ben geworden voor een bepaalde airline uit Rusland?
Die bleef gewoon volgens het normale schema (3x per dag) vliegen toen KLM en co de stekker uit alle lijndiensten trok. Ik mocht opeens geen vluchten meer doen van de oranje prijsvechter omdat de stagiaires al die vluchten zouden opvangen.
Mijn Russische diensten werden nadien opeens geannuleerd wat ik niet snapte omdat zij nog steeds 3x per dag zouden vliegen. Later bleek dat ze de dedicated agents (met vast urencontract) van andere airline hebben omgeschoold op de mijne zodat ik (met nuluren) buitenspel gezet zou worden. Maar sinds enkele dagen ligt Rusland op slot dus vliegen er haast geen lijndiensten meer van al onze klanten. Iedereen zit thuis.
Ik draaide een avondshift en toen ik die ochtend daarop wakker werd kreeg ik een mail dat ik tot nader order non-actief ben.
Dus nu zit ik met een WW thuis in afwachting van een gunstigere NOW-uitkering.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
[Pot <-> ketel] situatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Moofasah het volgende:
Ah kijk wie we daar hebben. Dacht dat je uitgefokt was
Het is een wonder dat hier überhaupt nog wordt gepostquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
I mis @:wonderer . De laatste keer dat hij hier online was, was in januari.
Je bedoelt users die het niet met jouw mening eens zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:50 schreef Moofasah het volgende:
Er wordt hier mn niet gepost omdat er geen ruimte is voor andere meningen. Daarvan bloeit elk topic bij voorbaat al dood.
Precies. Het geven van commentaar en kritiek wil niet zeggen dat de ander z'n mening niet mag geven. Maar t is een openbaar forum. Als iemand die mening dom vindt, mag ie dat zeggen he. Dat mag andersom ook.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bedoelt users die het niet met jouw mening eens zijn?
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:45 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik weet het vooral aan mensen die druk zijn en zich nu met andere dingen bezighouden eigenlijk, ik heb niet echt gemerkt dat er vervelende discussies zijn geweest. Of heb ik nu iets gemist?
Scripties? Meerdere nog wel?quote:In ieder geval, laten we dan op een positieve noot verdergaan. Het is warm en de scripties komen mij m'n oren uit maar ik heb vanaf morgenmiddag weekend
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegevenquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.Alleen is er ook geen tot weinig nieuwe aanwas meer. Volgens mij ook wel omdat een forum a la fok gewoon niete cht nog heel erg van deze tijd is.
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scripties? Meerdere nog wel?Wat doe je dan?
Aaah vandaar. Ik dacht je eigen scriptie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegeven
[..]
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.
Het is best pittig werk als pas afgestudeerd groentje; ik probeer vooral mijn vrije tijd te bewaken want het is wel een beetje een structureel probleem dat er in het onderwijs veel onbetaalde overuren worden gemaakt
Klopt wel een beetje. Outdated.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.Alleen is er ook geen tot weinig nieuwe aanwas meer. Volgens mij ook wel omdat een forum a la fok gewoon niete cht nog heel erg van deze tijd is.
[..]
Scripties? Meerdere nog wel?Wat doe je dan?
Net afgestudeerd en dan al universitair docent, ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegeven
[..]
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.
Het is best pittig werk als pas afgestudeerd groentje; ik probeer vooral mijn vrije tijd te bewaken want het is wel een beetje een structureel probleem dat er in het onderwijs veel onbetaalde overuren worden gemaakt
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Het geven van commentaar en kritiek wil niet zeggen dat de ander z'n mening niet mag geven. Maar t is een openbaar forum. Als iemand die mening dom vindt, mag ie dat zeggen he. Dat mag andersom ook.
En als je mening afwijkt van de gemiddelde mening ergens, zul je gemiddeld ook mee commentaar krijgen. Zo werkt dan nou eenmaal
Sowieso, waarom zou een topic doodbloeden als er geen ruimte is voor een andere mening? Dan zouden de mensen die t met elkaar eens zijn toch nog steeds kei gezellig hebben?
Ja, zeg dat wel... als studenten weer eens bitchen over hun begeleider sta ik daar nu ook wel een tikkeltje anders in; niet dat ik meteen denk "stel je niet aan" want het is natuurlijk niet de bedoeling dat die begeleider niet te bereiken is of zo, maar ik weet nu dat onderwijzers echt genoeg aan hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaah vandaar. Ik dacht je eigen scriptie.
Wel leuk werk denk ik, maar gaat stiekem echt een hoop tijd in zitten (is met begeleiden van stagaires ook altijd meer dan je denkt).
En die studenten maar klagen als je niet opschiet"Ik doe dit gvd in m'n over uren ja! Voor jou en 15 andere!"
Haha, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:09 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Net afgestudeerd en dan al universitair docent, ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozen
(ud <> d aan een u)
Ik heb geen abo. Hoe had ik dat moeten doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?
Je kunt iemand ook gewoon negeren he, hoef je geen comments voor te blokkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?
Er worden wat activiteiten georganiseerd voor de Amsterdam Pride, maar niets waar ik Heel Warm van word.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Iemand nog iets online-priderigs gedaan of zo?
Zag dat er wat dingen waren.
Ja ik zag t op FB ook voorbij vliegen, online gay pride.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:39 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Er worden wat activiteiten georganiseerd voor de Amsterdam Pride, maar niets waar ik Heel Warm van word.
Afgelopen weekend was er wel vanalles geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:39 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Er worden wat activiteiten georganiseerd voor de Amsterdam Pride, maar niets waar ik Heel Warm van word.
Ik ben al weer 5 jaar gestopt met Lowlands, na een periopde van 10 jaar gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd een leuk feestje, al weet ik niet waar hij te vinden is als er geen Lowlands is
Da's wel al echt eeuwen geleden, toen ik nog jong was!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef Baltar het volgende:
Ik zag het.... laatste reactie was op 5 augustus 2020. Er waren tijden dat er meerdere topics op een dag versleten werden....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's wel al echt eeuwen geleden, toen ik nog jong was!
Das war einmaaaaaal!quote:
Weet je nog, Lowlands met tig duizend man in 1 tent?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef Baltar het volgende:
Dat krijgen we straks (opa vertelt): weet je nog, grote bijeenkomsten, concerten en dergelijke. Daar ging je gewoon heen....
Of bijna schouder aan schouder in de bioscoop.....quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je nog, Lowlands met tig duizend man in 1 tent?
Dat vind ik wel fijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Of bijna schouder aan schouder in de bioscoop.....
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn
Kan ik mn jas kwijt
En nu is de wereld gewoon ook fijn voor autisten op dat gebiedquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:58 schreef Baltar het volgende:
[..]Dat is waar. Ik liet voorheen ook al zo lang mogelijk m'n jas liggen in de hoop dat men dan niet naast me kwamen zitten
Kijk! Hier hebben we al een voordeel te pakkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu is de wereld gewoon ook fijn voor autisten op dat gebied
Het is kut dat we dit allemaal moeten missen. Ik verlang zelfs een beetje naar de vrijmarkt van een koningsdag, waarbij je maar niet vooruit komt, omdat het veel te druk is met koopjesjagers.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Of bijna schouder aan schouder in de bioscoop.....
Ja ik ken ook mensen die er juist extreem veel problemen mee hadden in t begin, want verandering van patroon.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kijk! Hier hebben we al een voordeel te pakken![]()
Mja, same. Heel Marvel is uitgesteld, incl de series (waar ik D+ voor had).quote:Al ben ik sinds februari niet meer naar de bios geweest. Zat me te verheugen op Black Widow....Die is ook alweer uitgesteld
Ik zou echt tegen iedereen aanschuren als t weer magquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is kut dat we dit allemaal moeten missen. Ik verlang zelfs een beetje naar de vrijmarkt van een koningsdag, waarbij je maar niet vooruit komt, omdat het veel te druk is met koopjesjagers.
Nou, alleen al baby Yoda is natuurlijk een reden om D+ te nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Mja, same. Heel Marvel is uitgesteld, incl de series (waar ik D+ voor had).
Gelukkig komt WandaVision wel iets eerder nu!
Tegen die tijd zit het afstand houden zo in het "nieuwe gedrag" gebakken dat men daar niet meer van gediend isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou echt tegen iedereen aanschuren als t weer mag
Ja die had ik beloofd samen met een D+-loze vriend te kijken, dus nog niet aan begonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, alleen al baby Yoda is natuurlijk een reden om D+ te nemen
[ afbeelding ]
Die serie ken ik niet. Welke aanbieder heeft het in de aanbieding?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die had ik beloofd samen met een D+-loze vriend te kijken, dus nog niet aan begonnen.
Ben nu The Runaways aan t afkijken, want daar was ik ooit ergens halverwege blijven steken.
Disney+ ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet. Welke aanbieder heeft het in de aanbieding?
Ik kijk nu het 2de seizoen van The Umbrella Academy.
Gaat om de te kijken serieslijst. Binnenkort maar weer abonnement afsluiten op D+quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ ook.
Runaways is ook van Marvel.
Groepje tieners wiens ouders evil villains zijn.
[ afbeelding ]
Met Niko Minoru (Sister Grimm)
En een lading LGBT.
Doen jullie tegenwoordig een heel jaar met één topic?quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Welkom in het homo-topic! Hetero's zijn ook welkom.
Ja, jij geeft ons geen rijles meer. Dan krijg je dat!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doen jullie tegenwoordig een heel jaar met één topic?
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven..?
Mijn D+ werkt wel echt verrekte slecht, op de PS4 app.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gaat om de te kijken serieslijst. Binnenkort maar weer abonnement afsluiten op D+
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij geeft ons geen rijles meer. Dan krijg je dat!
Mega-irritant! gelukkig hebben we zo'n slimme-tv, waar die apps allemaal al in zitten (dan wel kunnen toevoegen). Dat werkt nagenoeg altijd goed, ook D+.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn D+ werkt wel echt verrekte slecht, op de PS4 app.
Netflix helemaal prima, Amazon ook, Pathe thuis ook. Maar Disney+ duurt qua opstarten lang, stottert vaak, houdt soms gewoonweg op en blijft bufferen. Super irritant.
Gister tijdens Hocus Pocus () ook weer 2x de PS opnieuw moeten opstarten om verder te kijken. Las op goegel dat er meer mensen zijn met problemen op de PS4 variant van D+.
Pleur me maar in de kofferbakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesHoog tijd om af te rijden, of blijf je lekker op de achterbank liggen?
![]()
Roadkillquote:En de rest is met gierende banden en opspattend grint vertrokken... en dit bleef over toen de stofwolken neerdaalden?
Ja ik heb net een TV van voor de Smart's. Dus ik kijk alles via de PS4. Wat prima werkt! (hebalve dan bij D+).quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mega-irritant! gelukkig hebben we zo'n slimme-tv, waar die apps allemaal al in zitten (dan wel kunnen toevoegen). Dat werkt nagenoeg altijd goed, ook D+.
Heb je al die abonnementen? Ik mis alle andere diensten eigenlijk niet. Videoland ook niet, al ben ik wel benieuwd naar de Nl-versie van Drag race.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb net een TV van voor de Smart's. Dus ik kijk alles via de PS4. Wat prima werkt! (hebalve dan bij D+).
Amazon prima, pathe thuis, youtube, videoland, netlfix.
Mis alleen een NPO app eigenlijk. De PS4 heeft wel een browser, maar geen flashplayer. Dus programma gemist werkt niet.
Nadat de rust wedergekeerd was, durfde ik terug te komenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesHoog tijd om af te rijden, of blijf je lekker op de achterbank liggen?
![]()
En de rest is met gierende banden en opspattend grint vertrokken... en dit bleef over toen de stofwolken neerdaalden?
awww, lievquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nadat de rust wedergekeerd was, durfde ik terug te komen
Mja, maar met weinig dingen om naar toe te leven lijken alle weken en weekenden een beetje op elkaar helaas.quote:
Dat is wel waar. Maar het thuiswerken vind ik ook maar saai....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar met weinig dingen om naar toe te leven lijken alle weken en weekenden een beetje op elkaar helaas.
Ik ben theaters gewend, voorstellingen, zingen, of feestjes, festivals, grote spellenavonden etc.
Ja, als we zo door gaan idd. Niet veel leven meer in, nee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt dit topic vol metsmileys van ons
Nee, zitten wachten op een bericht (dat niet kwam) dat m’n neefje uit de kast zou komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gaat het topic echt zo gevuld worden?
Hebben jullie niets beleefd met Coming Out Day? Hier hing de stad vol met regenboogvlaggen, voor het eerst dat er zoveel hingen. Leuk
Arme jij! Glaasje troost dan maar?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:56 schreef DevFreak het volgende:
Yay, de tiende keer dat mijn hart gebroken is!
Doe maar. Met extra alcohol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Arme jij! Glaasje troost dan maar?
Wat mag het zijn? Wijn, bier of sterker drank?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Doe maar. Met extra alcohol.
Iemand ontmoet op Tinder, werd verliefd en hoppa blijkt ie vreemd te gaan...
Mensen zijn evil.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat mag het zijn? Wijn, bier of sterker drank?
Hhms, dat is wel klote ja.
Niks van gezien. Ik zat binnenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gaat het topic echt zo gevuld worden?
Hebben jullie niets beleefd met Coming Out Day? Hier hing de stad vol met regenboogvlaggen, voor het eerst dat er zoveel hingen. Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |