Ja, als we zo door gaan idd. Niet veel leven meer in, nee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij komt dit topic vol metsmileys van ons
Nee, zitten wachten op een bericht (dat niet kwam) dat m’n neefje uit de kast zou komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gaat het topic echt zo gevuld worden?
Hebben jullie niets beleefd met Coming Out Day? Hier hing de stad vol met regenboogvlaggen, voor het eerst dat er zoveel hingen. Leuk
Arme jij! Glaasje troost dan maar?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:56 schreef DevFreak het volgende:
Yay, de tiende keer dat mijn hart gebroken is!
Doe maar. Met extra alcohol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Arme jij! Glaasje troost dan maar?
Wat mag het zijn? Wijn, bier of sterker drank?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Doe maar. Met extra alcohol.
Iemand ontmoet op Tinder, werd verliefd en hoppa blijkt ie vreemd te gaan...
Mensen zijn evil.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat mag het zijn? Wijn, bier of sterker drank?
Hhms, dat is wel klote ja.
Niks van gezien. Ik zat binnenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Gaat het topic echt zo gevuld worden?
Hebben jullie niets beleefd met Coming Out Day? Hier hing de stad vol met regenboogvlaggen, voor het eerst dat er zoveel hingen. Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |