"Met z'n allen".quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:53 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie zo normaal zijn met z'n allen
Een goede maandag morgen!quote:
Goedemorgen,quote:
Zou een epilepsie waarschuwing bij moeten staan!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Ik krijg spontaan een aanval van jouw UI
Nieuwe UI? Mooiquote:
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou een epilepsie waarschuwing bij moeten staan!
Dat kunnen we niet hebben Bram.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijIk denk dat ik gewoon voel dat ik out-shined word.
It's alive. ALIVE!quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also: kunnen we nu blij zijn met ons 2e topic dit jaar?!!! We zijn pas in oktober!
“I thought, indeed, how can I judge something without trying it? And decided to try same-sex relationships,”quote:Nog een mooi maandag morgentje: https://www.themoscowtime(...)rning-him-gay-a67564
Wat jullie niet hadden gehad zonder mij. De ironiequote:Op maandag 7 oktober 2019 09:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Also: kunnen we nu blij zijn met ons 2e topic dit jaar?!!! We zijn pas in oktober!
Nog een mooi maandag morgentje: https://www.themoscowtime(...)rning-him-gay-a67564
Misschien even FOK! uit het diepe dal schoppen waar het nu zit met onze gezamelijke seksuele geaardheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's alive. ALIVE!
[..]
“I thought, indeed, how can I judge something without trying it? And decided to try same-sex relationships,”![]()
Zo vaak kom ik hier nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik al weer een tijdje hoor
[ afbeelding ]
Fair enoughquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier nietEigenlijk alleen in K&W want daar zijn mensen nog aardig voor elkaar.
Ik meestal in R&P.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier nietEigenlijk alleen in K&W want daar zijn mensen nog aardig voor elkaar.
Het café heeft geen adresquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Dit zijn wij dus:
[ afbeelding ]
DDG, afsplitsing van de DDW (Dutch Design Week).
Tijdens DDW hebben we 2 feesten:
Daydaygay: Cafe --> https://www.facebook.com/events/526309787912336/
Daydaygay: Club --> https://www.facebook.com/events/521644885332529/
quote:
Plug in City, Strijp Squote:After all the seriousness called 'design', DaydayGay offers you a place to calm your tits. Have a drink at the bar, play some dildo-darts and enjoy a queer movie in our darkroom. Whoever says Dutch Design Week is boring, hasn't visited our cafe yet!
See you at DaydayGay cafe, situated in Plug In City, Strijp-S. Stay tuned for more information about our activities and line-up!
oooooo daar. Ik wist niet dat dit zo heette. Ik zocht gewoon een adresquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Plug in City, Strijp S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat heeft t volgens mij offcieel wel. Leidingstraat 17A.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
oooooo daar. Ik wist niet dat dit zo heette. Ik zocht gewoon een adres
Sinds wanneer is murp een vrouw?quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha ach, haar UI schreeuwt wel om wat aandacht. Daar zijn wij als homo niks bijIk denk dat ik gewoon voel dat ik out-shined word.
Ja, topper! Als het weer zo stil ligt, mag je van mij wel vaker komen rellenquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jullie niet hadden gehad zonder mij. De ironie
My work here is done. Have fun boys
Zijn/haar profiel heeft een vrouwtjequote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sinds wanneer is murp een vrouw?
Misschien zijn ze fluid?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn/haar profiel heeft een vrouwtje
Dat mag van mij allemaal, maar ik assume enkel genderquote:
Ik denk sowieso dat "Fokker" een apart hokje moet zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat mag van mij allemaal, maar ik assume enkel gender
Volgens mij hebben we daar het hokje "Boomer" voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat "Fokker" een apart hokje moet zijn
Ik ben niet in een hokje te plaatsenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:25 schreef Renesite het volgende:
Weet wel zeker dat @:Murp man is. Eventueel in transitie is natuurlijk ook mogelijk.
Dan zou murp wel 'anders' bij geslacht aanklikken toch?quote:
Jawelquote:
Sinds wanneer ben je gay?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn vieze bi's ook welkom hier of alleen homo's en hetero's?
Niet, wel biquote:
Algemeen bekend.quote:
Best of both worldsquote:
Nou dames, volgens mij ben ik weer nodig, dooie boel weer hier 🤔quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, topper! Als het weer zo stil ligt, mag je van mij wel vaker komen rellen
@murp is bijkbaar een lekker dingquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:25 schreef Renesite het volgende:
Weet wel zeker dat @:Murp man is. Eventueel in transitie is natuurlijk ook mogelijk.
Ik trek volle zalen (af)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
@:murp is bijkbaar een lekker ding
Haha!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nice, kan ik ook kaartje kopen
Afgetrokken worden door murp. Stel je voor.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Veel geluk samen![]()
hahahaah grapje dit bedoel ik serieus
Zo oud leek je niet op je foto's, niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:40 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 kindertjes samen
Maar bedankt!![]()
Dat valt best meequote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn harige anus heeft hier geen zin in.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn harige anus heeft hier geen zin in.
This for real?quote:
Laten we t hopen van nietquote:
Zo is het maar net. Dooie bende hierquote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:38 schreef BillDauterive het volgende:
Als iemand de posts van @:Moofasah gaat verwijderen, krijgen we dit topic natuurlijk nooit vol
Zoveel was er niet op te zien toch? In klaagbaak heb ik explicietere plaatjes gezien.
Wellicht om de identiteit van het bedrijf te pushen, te pushen dat mensen hier geaccepteerd worden en dat dat de bedrijfscultuur is?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
ASML heeft een regenboog zebrapad gekregen.
Mag ik hier iets van vinden?
Ik bedoel, wat heeft geaardheid met dit soort werkplekken te maken?
Ik werk bij een soortgelijk berijf, heb echt nooit een geheim gemaakt van mijn geaardheid en t is prima geaccepteerd. Waarom zou ik in godsnaam een regenboog zebrapad op mijn werk willen hebben voor mij en "de mijnen"? Dat staat toch veder los van ;t werk?
Ja, fijn dat je bedrijf je accepeert. Absoluut.
Maar... uh.... nee.
Als je dit al dood vindt dan heb je mijn seksleven niet gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 12:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Dooie bende hier
Maar wie van jullie ervaart nu werkelijk discriminatie dan in de praktijk? Ik merk persoonlijk echt 0,niks in alle eerlijkheid. Hangt misschien ook af van de plek waar je woont, maar in mijn omgeving neemt niemand er aanstoot aan.quote:
Ach jongen toch, is het echt zo ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je dit al dood vindt dan heb je mijn seksleven niet gezien
Moet je ff naar Pannquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen probleem dat dit geuit wordt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar wie van jullie ervaart nu werkelijk discriminatie dan in de praktijk? Ik merk persoonlijk echt 0,niks in alle eerlijkheid. Hangt misschien ook af van de plek waar je woont, maar in mijn omgeving neemt niemand er aanstoot aan.
Ik ben nu 25... Dus naar 25+quote:
O ja. Voor Pann is dat al oud he, 25quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Naja, ik zou hier wat meer van kunnen gebruiken. Ik hecht niet heel veel waarde aan seks, vind afspreken met vreemden niet zo fijn en stel best wel wat "eisen". Combineer die 3 en dan is het droogte waar de sahara jaloers van wordt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]. (Ik lach overigens uiteraard enkel om de grappige manier waarop je het zegt.) Nou ik vind het dan wel weer voor je spreken dat je blijkbaar in zo’n periode niet jan en alleman op grindr of zo afloopt.
Zo lang jij en de mensen om je heen er geen negatieve gevolgen van ondervinden is het alleen maar goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |