Tegen die tijd zit het afstand houden zo in het "nieuwe gedrag" gebakken dat men daar niet meer van gediend isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou echt tegen iedereen aanschuren als t weer mag
Ja die had ik beloofd samen met een D+-loze vriend te kijken, dus nog niet aan begonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, alleen al baby Yoda is natuurlijk een reden om D+ te nemen
[ afbeelding ]
Die serie ken ik niet. Welke aanbieder heeft het in de aanbieding?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die had ik beloofd samen met een D+-loze vriend te kijken, dus nog niet aan begonnen.
Ben nu The Runaways aan t afkijken, want daar was ik ooit ergens halverwege blijven steken.
Disney+ ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet. Welke aanbieder heeft het in de aanbieding?
Ik kijk nu het 2de seizoen van The Umbrella Academy.
Gaat om de te kijken serieslijst. Binnenkort maar weer abonnement afsluiten op D+quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ ook.
Runaways is ook van Marvel.
Groepje tieners wiens ouders evil villains zijn.
[ afbeelding ]
Met Niko Minoru (Sister Grimm)
En een lading LGBT.
Doen jullie tegenwoordig een heel jaar met één topic?quote:Op maandag 7 oktober 2019 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Welkom in het homo-topic! Hetero's zijn ook welkom.
Ja, jij geeft ons geen rijles meer. Dan krijg je dat!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doen jullie tegenwoordig een heel jaar met één topic?
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven..?
Mijn D+ werkt wel echt verrekte slecht, op de PS4 app.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gaat om de te kijken serieslijst. Binnenkort maar weer abonnement afsluiten op D+
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, jij geeft ons geen rijles meer. Dan krijg je dat!
Mega-irritant! gelukkig hebben we zo'n slimme-tv, waar die apps allemaal al in zitten (dan wel kunnen toevoegen). Dat werkt nagenoeg altijd goed, ook D+.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn D+ werkt wel echt verrekte slecht, op de PS4 app.
Netflix helemaal prima, Amazon ook, Pathe thuis ook. Maar Disney+ duurt qua opstarten lang, stottert vaak, houdt soms gewoonweg op en blijft bufferen. Super irritant.
Gister tijdens Hocus Pocus () ook weer 2x de PS opnieuw moeten opstarten om verder te kijken. Las op goegel dat er meer mensen zijn met problemen op de PS4 variant van D+.
Pleur me maar in de kofferbakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesHoog tijd om af te rijden, of blijf je lekker op de achterbank liggen?
![]()
Roadkillquote:En de rest is met gierende banden en opspattend grint vertrokken... en dit bleef over toen de stofwolken neerdaalden?
Ja ik heb net een TV van voor de Smart's. Dus ik kijk alles via de PS4. Wat prima werkt! (hebalve dan bij D+).quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Mega-irritant! gelukkig hebben we zo'n slimme-tv, waar die apps allemaal al in zitten (dan wel kunnen toevoegen). Dat werkt nagenoeg altijd goed, ook D+.
Heb je al die abonnementen? Ik mis alle andere diensten eigenlijk niet. Videoland ook niet, al ben ik wel benieuwd naar de Nl-versie van Drag race.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb net een TV van voor de Smart's. Dus ik kijk alles via de PS4. Wat prima werkt! (hebalve dan bij D+).
Amazon prima, pathe thuis, youtube, videoland, netlfix.
Mis alleen een NPO app eigenlijk. De PS4 heeft wel een browser, maar geen flashplayer. Dus programma gemist werkt niet.
Nadat de rust wedergekeerd was, durfde ik terug te komenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels voldoende rijles gehad hoor, poesHoog tijd om af te rijden, of blijf je lekker op de achterbank liggen?
![]()
En de rest is met gierende banden en opspattend grint vertrokken... en dit bleef over toen de stofwolken neerdaalden?
awww, lievquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nadat de rust wedergekeerd was, durfde ik terug te komen
Mja, maar met weinig dingen om naar toe te leven lijken alle weken en weekenden een beetje op elkaar helaas.quote:
Dat is wel waar. Maar het thuiswerken vind ik ook maar saai....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar met weinig dingen om naar toe te leven lijken alle weken en weekenden een beetje op elkaar helaas.
Ik ben theaters gewend, voorstellingen, zingen, of feestjes, festivals, grote spellenavonden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |