Ach, ik hoef echt geen te slanke vrouw' Kan ik beter homo worden en een leuke gozer uitkiezen met een strak wasbordjequote:
Slank en wel gevormd +1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, ik hoef echt geen te slanke vrouw' Kan ik beter homo worden en een leuke gozer uitkiezen met een strak wasbordje
Dacht dat jij vel over been was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Meloewa het volgende:
Heb ook wel beetje een pensje, lovehandles, en hangbillen.
YOLO.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slank en wel gevormd +1
Dit is nog net geen aangestrande walvis.
Niet liegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Meloewa het volgende:
YOLO.
ja duh, mannen doen alles wat een hartslag heeft en een gat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet overdrijven
Ik ben zeker dat bij a alle mannen haar zouden doen mochten ze de kans krijgen
Waarom sport je niet? Beetje je houdbaarheidsdatum verlengen enzo jwz. Anders is het over 4 jaar wel afgelopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik sport niet he en ben 21. Het blijft niet vanzelf strakjes.
Wtf is er mis met haar lichaamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja duh, mannen doen alles wat een hartslag heeft en een gat.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja duh, mannen doen alles wat een hartslag heeft en een gat.
Ik ben nooit sportief geweest, had altijd onvoldoende voor gym. Kent het wel type meisje die er een thee kransje van maakt terwijl er wordt getrefbalt. Dus het is heel hard for me to build up.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom sport je niet? Beetje je houdbaarheidsdatum verlengen enzo jwz. Anders is het over 4 jaar wel afgelopen.
Ja, van die meisjes die altijd stonden te giechelen met elkaar langs de kant ipv. de les volgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben nooit sportief geweest, had altijd onvoldoende voor gym. Kent het wel type meisje die er een thee kransje van maakt terwijl er wordt getrefbalt. Dus het is heel hard for me to build up.
Ik werd ook altijd bijna als laatste gekozen. nou ja gelukkig niet als laatste dat werden meestal de stinkerds/ gepeste mensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, van die meisjes die altijd stonden te giechelen met elkaar langs de kant ipv. de les volgen.Dikke haat.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik werd ook altijd bijna als laatste gekozen. nou ja gelukkig niet als laatste dat werden meestal de stinkerds/ gepeste mensen.
FML
In een gymzaal ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]Dus je bent net 1 trap hoger dan de stinkerds en gepeste mensen.
FYL
Je hebt vast wel vrienden die wel sporten, dus gewoon meegaan. In je eentje ga jij dat nooit redden zo te horen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
In een gymzaal ja.
Maar wil wel sporten but i cant move, even rolling out bed is toooo hard.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:44 schreef Meloewa het volgende:
YOLO.
Ik vind dat ze anders best strak uitziet. Niet aangevoeld maarja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Echt heel strak is het daar anders al lang niet meer.
Ik vind het anders niet erg als het allemaal een beetje uitdijt en gaat hangen hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind dat ze anders best strak uitziet. Niet aangevoeld maarja.
Twents.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:14 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Niet alles gelezen, mollige wieven bunt lekker.
Dan moet je een MILF zoekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet erg als het allemaal een beetje uitdijt en gaat hangen hoor.![]()
Doe maar gewoon niet en praat in het vervolg beschaafd Nederlands. Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:16 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Afwijking van twee provincies. Klasse Hassan.
Nikmans kan het niet hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Nikmans het volgende:
FOK! is echt achteruit aan het gaan dankzij dit soort kutusers, zie ook nikonlover
Geef zelf eerst het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet en praat in het vervolg beschaafd Nederlands. Bij voorbaat dank.
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:24 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Geef zelf eerst het goede voorbeeld.
Klopt, ik zie een hele boel kuttopics van kutusers die letterlijk niets toevoegen en ik vraag me af waaromquote:
Dan is inderdaad een bijkomstige narigheid ja. En daardoor is al dat designer spul ook niet per definitie perfect. Slechts 1% van de wereldbevolking is perfect gemaakt voor confectie maten. Dat betekend dat circa 99% van de wereldbevolking maatwerk nodig zou hebben. Maar ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 02:59 schreef britneycheers het volgende:
Onterechte klacht. Ik moet in size 0,1,2 en3 kunnen passen voor een mooie designerjurk. De mode wereld houd niet zo van maatje 40maatje 32/34 is perfect.
Ik hoop niet dat je dit serieus meent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slank en wel gevormd +1
Dit is nog net geen aangestrande walvis.
Oh, ja daar heb je helemaal gelijk in. Hoe vaak ik mijn skinny jeans wel niet moet optrekken omdat ik anders in m'n blote kont zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan is inderdaad een bijkomstige narigheid ja. En daardoor is al dat designer spul ook niet per definitie perfect. Slechts 1% van de wereldbevolking is perfect gemaakt voor confectie maten. Dat betekend dat circa 99% van de wereldbevolking maatwerk nodig zou hebben. Maar ja.
Niks mis mee toch? Mooi juist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:11 schreef Lonely-girl het volgende:
Oh, dan is het maar goed dat ik wel een beetje lovehandles heb.
Misschien moet je Levi's Curve ID eens proberen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:12 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Oh, ja daar heb je helemaal gelijk in. Hoe vaak ik mijn skinny jeans wel niet moet optrekken omdat ik anders in m'n blote kont zit.
Ik heb nimmer kunnen lachen in een Nikonlover of wenfer2 topic. Om over britney en haar kloontjes leger nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt, ik zie een hele boel kuttopics van kutusers die letterlijk niets toevoegen en ik vraag me af waarom
Blyf er dan ook lekker weg zeurpiet!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nimmer kunnen lachen in een Nikonlover of wenfer2 topic. Om over britney en haar kloontjes leger nog maar te zwijgen.
Mijn na-aperij na-apen in de opening van de OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorts wel eens met de klacht. Gematigde love-handles.quote:Dit keer gaat het over gleufdieren die niet de beschikking genieten over een mooi paar lovehandles.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:43 schreef Knevelt het volgende:
Het is dat jij het bent, anders had ik gekookt van woede.![]()
![]()
Ik moet stiekem wel altijd lachen om jouw reacties.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Nikmans het volgende:
FOK! is echt achteruit aan het gaan dankzij dit soort kutusers, zie ook nikonlover
Als jij het zegtquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Mooi juist.
[..]
Misschien moet je Levi's Curve ID eens proberen.![]()
precies, google maar eens Miranda Kerr, dat is perfectie! lovehandles zijn fadsig, en de mannen hier zeggen alleen dat ze die leuk vinden omdat ze cool en lief willen overkomen op vrouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 02:59 schreef britneycheers het volgende:
Onterechte klacht. Ik moet in size 0,1,2 en3 kunnen passen voor een mooie designerjurk. De mode wereld houd niet zo van maatje 40maatje 32/34 is perfect.
Dat was mijn kringspier...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso vrouwen.. Mannen kunnen ook een kutje hebben.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso vrouwen.. Mannen kunnen ook een kutje hebben.
Sinds wanneer heb jij een vrouwenicon?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef Knevelt het volgende:
Lovehandles waarbij je wel nog de strakheid voelt van haar huid.
Sinds ik lovehandles heb.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vrouwenicon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Oeps, verkeerde topic.![]()
En ze mag best wat bil hebben van mij. Iets om vast te houdenquote:
En de buik als kussen gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ze mag best wat bil hebben van mij. Iets om vast te houden
Inderdaadquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zacht buikje is oke, zo lang het maar niet paar lagen zijn.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Het is weer zomer hoor. De mannelijke fokkers moeten voor zichzelf goedpraten dat een dik wijf mooi is, aangezien dat het enige is wat ze kunnen krijgen. De vrouwelijke fokkers praten dik zijn goed omdat ze dan niet aan hun eigen lichaam hoeven te werken.
Jij neukt liever iets zonder vormen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Het is weer zomer hoor. De mannelijke fokkers moeten voor zichzelf goedpraten dat een dik wijf mooi is, aangezien dat het enige is wat ze kunnen krijgen. De vrouwelijke fokkers praten dik zijn goed omdat ze dan niet aan hun eigen lichaam hoeven te werken.
Dikke vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Ik moet naar de sportschool maar ik stel het steeds uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Bullshit mate!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Jij feederquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Bullshit mate!![]()
Je kunt het ook gewoon als voorkeur hebben terwijl je ook gewoon slanke vrouwen kunt krijgen, zoals mij dus!
Was jij niet een ex-bodybuilder ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jij feeder
Gezien alle reacties heb ik blijkbaar gelijk.
Tsja, wat is voller? Wat is mooi slank en wat is een anorexiapatientje? Mensen benoemen het allemaal zo verschillend dat die uitspraken allemaal vrij loos zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef Weka het volgende:
Dat oneindige gelul dat vrouwen wat voller moeten zijn, omdat het anders anorexiapatiëntjes zijn.Er zit nog iets tussen; mooi slank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |