Jij neukt liever iets zonder vormen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Het is weer zomer hoor. De mannelijke fokkers moeten voor zichzelf goedpraten dat een dik wijf mooi is, aangezien dat het enige is wat ze kunnen krijgen. De vrouwelijke fokkers praten dik zijn goed omdat ze dan niet aan hun eigen lichaam hoeven te werken.
Dikke vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Het is weer zomer hoor. De mannelijke fokkers moeten voor zichzelf goedpraten dat een dik wijf mooi is, aangezien dat het enige is wat ze kunnen krijgen. De vrouwelijke fokkers praten dik zijn goed omdat ze dan niet aan hun eigen lichaam hoeven te werken.
Ik moet naar de sportschool maar ik stel het steeds uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Bullshit mate!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:31 schreef ssebass het volgende:
Jij feederquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Bullshit mate!![]()
Je kunt het ook gewoon als voorkeur hebben terwijl je ook gewoon slanke vrouwen kunt krijgen, zoals mij dus!
Was jij niet een ex-bodybuilder ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:09 schreef ssebass het volgende:
[..]
Jij feeder
Gezien alle reacties heb ik blijkbaar gelijk.
Tsja, wat is voller? Wat is mooi slank en wat is een anorexiapatientje? Mensen benoemen het allemaal zo verschillend dat die uitspraken allemaal vrij loos zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef Weka het volgende:
Dat oneindige gelul dat vrouwen wat voller moeten zijn, omdat het anders anorexiapatiëntjes zijn.Er zit nog iets tussen; mooi slank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |