Gedateerd sprookjesboekquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een partij die naar boven kijkt voor antwoorden of in een boekje. Die nemen we niet serieus Rens.
Mark? Thierry toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef Harlekien het volgende:
Al die haat op Baudet, maar gaat gewoon minister president worden. #MarkMyWords
Ja ik vind het ook altijd een beetje apart.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand van de SGP over de wetenschap. (lol)
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:18 schreef Zorro het volgende:
Het is best lastig, die groepsinnumititeit
Al was het maar het uitspreken ervan.
godsdienstwetenschapquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand van de SGP over de wetenschap. (lol)
RIP Herman F.quote:
Of typenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:18 schreef Zorro het volgende:
Het is best lastig, die groepsinnumititeit
Al was het maar het uitspreken ervan.
@GGMM kreeg gisteren zijn pakketje nog binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Boekenwinkels van de Velde gaan ook dicht.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Boekenwinkels van de Velde gaan ook dicht.
Bronquote:Spanje krijgt epidemie niet onder controle: “Ergste moet nog komen”
Spanje stevent af op een hoger dodental dan Italië. Het land krijgt de corona-epidemie voorlopig niet onder controle. De Spaanse premier Pedro Sánchez waarschuwde vanmiddag in een bijna leeg parlement ‘dat het ergste nog moet komen’.
Tot nu toe zijn er 13.700 besmettingen en zijn er 598 mensen overleden aan het coronavirus. Vanmiddag werd bekend dat Covid-19 in één dag tijd 117 levens heeft geëist. Spanje lijkt nog zwaarder te worden getroffen dan Italië. Met een volledige lockdown hoopt de regering te redden wat er te redden valt. Vooral in de regio Madrid is de situatie ernstig.
Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land. Het zit weliswaar nog lang niet op dezelfde sterftecijfers van Italië, maar loopt een paar dagen achter en gaat naar verwachting Italië voorbij.
Spanje deed aanvankelijk weinig om het virus in te dammen. Pas vorige week scherpte het de maatregelen aan. Nu zit het land in een complete lockdown die strenger is dan in Frankrijk en België.
Ja, het komt zo niet helemaal over op deze manier, daar zeg je wat.quote:
dat wil ik graag verantwoording van hem, nav de uitspraken de laatste 2 maanden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk geen verkeerde dat onze MP zich berust op experts in virologie. Denk dat het beter is dan op zijn eigen gevoel afgaan als leek zijnde.
Dat diezelfde experts al steken hebben laten vallen, wil niet zeggen dat ze dom en nonchalant zijn. Ik denk dat Van Dissel meer verstand heeft over dit virus dan dit gehele forum bij elkaar.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op korte termijn moet dit toch al gaan afnemen omdat de kans dat een besmet persoon in contact gaat komen met een ‘immuun’ persoon steeds groter gaat worden?
Wiet weet magt zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef PinkLow het volgende:
Hoe kan het dat er makkelijker aan wiet te komen is, dan aan eieren
Dan gaan ze allemaal in een hokje zitten en wachten we op witte rook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik begin af te vragen wat er gebeurt als Kees stopt. Zou de SGP dan bestaansrecht hebben? Hoe lang zit die man wel niet al in de tweede kamer.
Jij vergeet dat als iedereen te snel besmet raakt dat er tienduizenden mensen meteen dood gaan omdat de IC vol zit. En je vergeet ook dat immuniteit ook nog niet bewezen isquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Vallon het volgende:
Waarom wil Baudet zo graag voorkomen dat mensen besmet raken en daarmee dus geen groepsimmuniteit te kweken ?
Baudet zit op een een fout stokpaardje. Het ziet een correlatie tussen het aantal overledenen en het aantal besmettingen. Hij "vergeet" dat het overgrote deel van ons, besmet zal worden, en wat je ook doet er zal 2-3% overlijden tgv van Covid19.... hierbij weten dat een vaccin minimaal 1-2 jaar op zich laat wachten en ws (testen bijwerkingen) 5 jaar of langer.
Baudet heeft niet scherp met wat er gebeurd en waarvoor het RIVM waarschuwt.
Zijn voorganger zat er nog langerquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef Minimunt het volgende:
Ik begin af te vragen wat er gebeurt als Kees stopt. Zou de SGP dan bestaansrecht hebben? Hoe lang zit die man wel niet al in de tweede kamer.
Volgens mij niet bij ING.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, het bedrag waarmee je contactloos kunt pinnen kan worden opgehoogd... log in bij je bank en doe dat.
Hoe geef je daar - die tijd - dan nuttig uiting aan en heb je daarvoor nog de mogelijkheden wanneer je totale economie en daarmee mensen - die het moeten doen - thuis op hun gat zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komt later op je af ja, echter geeft dat voorbereidingstijd.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn die klootzakken van DENK al geweest
Vond Marianne Thieme mooier, maar zij is ook wel cutequote:Op woensdag 18 maart 2020 16:19 schreef Confetti het volgende:
Die Femke is een goede politica. Het lijkt me best klote als iedereen weet waar de helft van de bevolking aan denkt, als zij aan het woord is.
Primitief.
Die vraag had ik eerder voor de PVV verwacht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef Minimunt het volgende:
Die hebben echt geen tekort aan grijze muizen die het stokje kunnen overnemen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:20 schreef Minimunt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |