quote:One learns that boredom is a disease of civilization. It seems to me that what boredom mostly is is that people have to keep themselves entertained or occupied, because if they aren’t, then certain anxieties, frustrations, discontents, and so forth, start coming to the surface, and it makes them uncomfortable.
Ergo, groepsimmuniteit is de way to go. Jaap zag dat het goed was.quote:
Is toch ook zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:57 schreef TheVulture het volgende:
"Ze bestaan, ik weet even niet welke, maar er zijn virussen die uitgestorven zijn"
Lol, dit is fok. Hier worden nu eenmaal grappen gemaakt over versprekingen, gekke acties, etc. Dat jij dit als demoniseren ziet, zegt veel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die werden als idioot weggezet op de INHOUD, niet omdat ze zich verspraken.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef Harlekien het volgende:
Al die haat op Baudet, maar gaat gewoon minister president worden. #MarkMyWords
Bazin van mijn vriendin heeft iedereen proberen te verplichten naar kantoor te blijven komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:58 schreef L3gend het volgende:
In Singapore en Taiwan relatief een hoge stijging vandaag, maar kan toeval zijn
In Malaysia begint het aantal cases ook flink te stijgen laatste tijd
@HeatWave hier zie je iets wat meer in de buurt komt van demoniseren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen we Baudet niet gewoon in lockdown doen met zn domme geleuter
Nee, groepsimmuniteit bestaat niet in deze vorm.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ergo, groepsimmuniteit is de way to go. Jaap zag dat het goed was.
Je zegt dat Baudet MP wordt maar noemt Mark in je hashtag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef Harlekien het volgende:
Klopt. En een virus kan zelfs lokaal uitsterven als het niet overgedragen kan worden. En als het niet uitsterft wordt het daardoor een flink stuk teruggebracht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:57 schreef TheVulture het volgende:
"Ze bestaan, ik weet even niet welke, maar er zijn virussen die uitgestorven zijn"
Er is een correlatie tussen het aantal overledenen en het aantal besmettingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Vallon het volgende:
Waarom wil Baudet zo graag voorkomen dat mensen besmet raken en daarmee dus geen groepsimmuniteit te kweken ?
Baudet zit op een een fout stokpaardje. Het ziet een correlatie tussen het aantal overledenen en het aantal besmettingen. Hij "vergeet" dat het overgrote deel van ons, besmet zal worden, en wat je ook doet er zal 2-3% overlijden tgv van Covid19.... hierbij weten dat een vaccin minimaal 1-2 jaar op zich laat wachten en ws (testen bijwerkingen) 5 jaar of langer.
Baudet heeft niet scherp met wat er gebeurd en waarvoor het RIVM waarschuwt.
Yep, krijg je ene soort VS onder Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Grishenko_ het volgende:
Als Baudet MP was, zou dit hele land al helemaal verloren zijn.
#MarkRutteMyWords?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef Harlekien het volgende:
twitter:parool twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:00:32Ryanair, de grootste luchtvaartmaatschappij van Europa staakt al haar vluchten. https://t.co/7z4NDySrV8 reageer retweet
Squad goalsquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, krijg je ene soort VS onder Trump.
Slechter dan nu kan bijna niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Grishenko_ het volgende:
Als Baudet MP was, zou dit hele land al helemaal verloren zijn.
komt het nu uit?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het RIVM en Rutte ook, om keihard te liegen en te falen.
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, krijg je ene soort VS onder Trump.
quote:Tsjechië verplicht gezichtsbedekking op straat
De Tsjechische overheid heeft een nieuw pakket vergaande maatregelen aangekondigd om het coronavirus in te dammen. Vanaf middernacht is het verboden om zonder bedekking van de mond en neus op straat te komen. Wie niet over een mondkapje beschikt, moet met een sjaal het gedicht bedekken.
Daarnaast kondigde premier Babis aan dat supermarkten, apotheken en drogisterijen tussen 10.00 en 12.00 uur alleen nog bezocht mogen worden door mensen ouder dan 65 jaar.
Haha, het zal je verbazen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd die selectieve verontwaardiging bij hem en Wilders als ze met hun eigen wapens worden bestreden
Iets psychologisch en totale ontkenning van bedreigende situaties omdat dit de eigen zekerheid doet kantelen. Ik ken mensen die menen dat zij niet ziek worden omdat dit tussen je oren zou zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bazin van mijn vriendin heeft iedereen proberen te verplichten naar kantoor te blijven komen.
"NIETS AAN DE HAND! Kijk naar mij. Ik ga morgen (maandag) op reis naar Maleisië en ik maak me toch ook niet zo druk?
20 uur na geland te zijn zat ze alweer op het vliegtuig terug omdat het aantal besmettingen daar in rap tempo opliep en er een ban op vliegverkeer naar Maleisië ingesteld gaat worden
Ja, en hij is gelukkig niet een corrupte zogenaamde zakenman dat klopt, maar toch...quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.
Maar wel president en multi miljonair, dus wie is nou slimquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
#realitycheckquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bazin van mijn vriendin heeft iedereen proberen te verplichten naar kantoor te blijven komen.
"NIETS AAN DE HAND! Kijk naar mij. Ik ga morgen (maandag) op reis naar Maleisië en ik maak me toch ook niet zo druk?
20 uur na geland te zijn zat ze alweer op het vliegtuig terug omdat het aantal besmettingen daar in rap tempo opliep en er een ban op vliegverkeer naar Maleisië ingesteld gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |