komt het nu uit?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het RIVM en Rutte ook, om keihard te liegen en te falen.
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, krijg je ene soort VS onder Trump.
quote:Tsjechië verplicht gezichtsbedekking op straat
De Tsjechische overheid heeft een nieuw pakket vergaande maatregelen aangekondigd om het coronavirus in te dammen. Vanaf middernacht is het verboden om zonder bedekking van de mond en neus op straat te komen. Wie niet over een mondkapje beschikt, moet met een sjaal het gedicht bedekken.
Daarnaast kondigde premier Babis aan dat supermarkten, apotheken en drogisterijen tussen 10.00 en 12.00 uur alleen nog bezocht mogen worden door mensen ouder dan 65 jaar.
Haha, het zal je verbazen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd die selectieve verontwaardiging bij hem en Wilders als ze met hun eigen wapens worden bestreden
Iets psychologisch en totale ontkenning van bedreigende situaties omdat dit de eigen zekerheid doet kantelen. Ik ken mensen die menen dat zij niet ziek worden omdat dit tussen je oren zou zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bazin van mijn vriendin heeft iedereen proberen te verplichten naar kantoor te blijven komen.
"NIETS AAN DE HAND! Kijk naar mij. Ik ga morgen (maandag) op reis naar Maleisië en ik maak me toch ook niet zo druk?
20 uur na geland te zijn zat ze alweer op het vliegtuig terug omdat het aantal besmettingen daar in rap tempo opliep en er een ban op vliegverkeer naar Maleisië ingesteld gaat worden
Ja, en hij is gelukkig niet een corrupte zogenaamde zakenman dat klopt, maar toch...quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.
Maar wel president en multi miljonair, dus wie is nou slimquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:02 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Al denk ik wel dat Baudet wat slimmer is. Wat ook niet zo moeilijk is, aangezien een aardappel al slim is vergeleken met Trump.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:37:46We will be, by mutual consent, temporarily closing our Northern Border with Canada to non-essential traffic. Trade will not be affected. Details to follow! reageer retweet
#realitycheckquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bazin van mijn vriendin heeft iedereen proberen te verplichten naar kantoor te blijven komen.
"NIETS AAN DE HAND! Kijk naar mij. Ik ga morgen (maandag) op reis naar Maleisië en ik maak me toch ook niet zo druk?
20 uur na geland te zijn zat ze alweer op het vliegtuig terug omdat het aantal besmettingen daar in rap tempo opliep en er een ban op vliegverkeer naar Maleisië ingesteld gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |