Houden ze wel 1,5 meter afstandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben gezapt naar rtl7
kijken naar botsautootjes
quote:
Slecht hoorquote:
Zieltjes winnen blijft belangrijk voor politiciquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben gezapt naar rtl7
kijken naar botsautootjes
dat bekende filmpje met de scooterrijder die tegen een opengaande deur op knaltquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Altijd weer die russen he eigenwijs als wat
Erg fijne sitequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind het wel een beetje een onoverzichtelijke site maar er staat wel veel op.
Sky in gehaald
ik heb hele leuke dingen gedaan. daarnaast ook nog drastische dingen gedaan zoals ex verzorgen die hele kippehok verwijderd kreeg en nog wat dingenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Veel kijk plezier, heb je daar echt een jaar vrij voor genomen om hele dagen tv te kijken?
Heb je in dat jaar nog leuke dingen gedaan Niz? Of alleen lekker thuis gezeten?
Rijden ze nou aan de verkeerde kant van de weg daar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Nizno het volgende:
ah we gaan nu in nw zeeland kijken naar bezopen bestuurders
jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijden ze nou aan de verkeerde kant van de weg daar?
Dat is belangrijk dat je leuke dingen gedaan hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hele leuke dingen gedaan. daarnaast ook nog drastische dingen gedaan zoals ex verzorgen die hele kippehok verwijderd kreeg en nog wat dingen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hele leuke dingen gedaan. daarnaast ook nog drastische dingen gedaan zoals ex verzorgen die hele kippehok verwijderd kreeg en nog wat dingen
Heb jij al een vlucht terug of zit je nog vast in omanquote:
ja noujaquote:
ze mocht de eerste dagen niets doen, moest spuitjes hebben en verbandwisselsquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is belangrijk dat je leuke dingen gedaan hebt?
Voor het kippenhok verwijderen heb je toch niet echt verzorging nodig?
Hebben ze mij der ook uit geplunderd, maar had niet echt verzorging nodig?
Wanneer moet je weer aan het werk of heb je nog even?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer moet je weer aan het werk of heb je nog even?
nouja ik mag weer solliciteren wanneer ik weer wil werken en dat zal nu met corona wel een dingetje zijnquote:
bij ex dus, baarmoeder, eierstokken, blinde darm en tumorquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Menstruatie fabriek![]()
Ik zeg ze hebben een gedeeltelijke inboedel verwijderd
O, dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nouja
was noodzakelijk enzo
[..]
ze mocht de eerste dagen niets doen, moest spuitjes hebben en verbandwissels
was niet alleen het hok maar ook een tumor formaatje grote baby
Dat is best veelquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij ex dus, baarmoeder, eierstokken, blinde darm en tumor
Heftig, ook emotioneel!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
metdie vlakke soort van kaas in dat nattequote:
Ben ik allergisch voor maar was het maar weer komkommertijd!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
metdie vlakke soort van kaas in dat natte
jezus waarom kan ik niet op de naam komen, normaal als ik ga tikken dan komt het nog wel boven drijven maar t komt nu echt niet
ow ja toch wel
fetakaas
HIer dus ook de stokken, blinde darm, amandelen en een stuklong met een tumor er inquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heerlijk wat zit erin?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een lekkere smoothie gemaakt
niets in de zorgquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel wat anders.
Wat voor werk heb je altijd gedaan dan?
Waar woon jij dan S_L?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heerlijk wat zit erin?
Ik lig lekker aan mn zwembad zonnetje 35 graden met een koud biertje!
Heerlijk genieten.
daarom heeft ze hier ook 4,5 week gerevalideerd en daarna nog 1.5 week thuis en toen pas weer aan het werkquote:
Vanallesquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heerlijk wat zit erin?
Ik lig lekker aan mn zwembad zonnetje 35 graden met een koud biertje!
Heerlijk genieten.
als de komkommer maar lekker was danquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor maar was het maar weer komkommertijd!
en dan geen hersteltijd/verzorging nodig nadien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer dus ook de stokken, blinde darm, amandelen en een stuklong met een tumor er in
Ga over 2-3 uurtjes richting vliegveldquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij al een vlucht terug of zit je nog vast in oman
Mattiequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ga over 2-3 uurtjes richting vliegveld
Lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
en dan weer veilig naar NL?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de komkommer maar lekker was dan
[..]
en dan geen hersteltijd/verzorging nodig nadien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Yesss!quote:
Vriend!quote:
O lekker, je zal wel blij zijn dat je nu lekker naar huis kan of niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]ja oke ex had alles in 1 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna ging het zo positief dat ze maar 3 dagen zkh heeft gelegen (kwam stiekem beter uit met vervoer, anders was het 5 of 6 geworden)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zal wel een hele poppenkast zijn overal maar dat is primaquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, je zal wel blij zijn dat je nu lekker naar huis kan of niet.
Ben wel heel benieuwd wat ze op het vliegveld gaan doen als je geland bent.
Veilige vlucht alvast engine
quote:
dat was vast een frissere neus dan gisterenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben ik weer even lekker frisse neus gehaald
Het is kouder dan voorspeltquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben ik weer even lekker frisse neus gehaald
Ja waaide best wel, maar is ook wel lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dat was vast een frissere neus dan gisteren
O dat is wel fijn dat het beter en sneller gaat dan verwachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ex had alles in 1 keer.
en daarna ging het zo positief dat ze maar 3 dagen zkh heeft gelegen (kwam stiekem beter uit met vervoer, anders was het 5 of 6 geworden)
quote:
We horen het wel als weer hier bent hoe het gegaan isquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel een hele poppenkast zijn overal maar dat is prima![]()
Thanks Dot.
Helaas wel en zie dat de zon pas zaterdag weer gaat schijnen..quote:
Of er 1.5 meter tussen zit ben ik dan ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd of die vlucht dan ook half leeg is.
ja, alleen moest ze er daardoor wel even aan wennen dat ik iets strenger was dan ze in het zkh waren, ja duh daar had ze geen katheter en zat de ruggeprik nog gunstig en allesquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn dat het beter en sneller gaat dan verwacht
Je bent goed voor haar geweestquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, alleen moest ze er daardoor wel even aan wennen dat ik iets strenger was dan ze in het zkh waren, ja duh daar had ze geen katheter en zat de ruggeprik nog gunstig en alles
dus van mij moest ze wel bewegen
ja maar ik heb toch die prik zodat ik geen trombose krijg? dan kan ik best wat langere op de bank liggen..
nee kom op, opstaan en we gaan even buiten rondje lopen, zitten in de zon enzo.
tjop tjop
dus ipv 5.5 week bij mij heeft ze er 4.5 van gemaakt
delilahquote:
Heb je mondkapje mee om te dragen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Benieuwd of die vlucht dan ook half leeg is.
ja en dat weet ze ookquote:
lekker op tijd 4u laterquote:
goed plaatje faalhaasquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Dag 6: we blijven zoeken naar alternatieven
[ afbeelding ]
ja dat zijn toch dingen dat als je het kan en het contact er ook naar is dat je het doet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb mijn ex ook geholpen toen hij ziek werd tot zijn overlijden.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je mondkapje mee om te dragen?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ninjafix kwam er niet doorheen door die kutserver waar FOK! op draait.quote:
Ik let daar eigenlijk niet zo op, maar zat op een post te wachten en dacht u die heeft wel een heel onderschrift laat ik eens lezenquote:
Ik zag 'm verschijnen voordat m'n post erdoor was dus misschien nog netquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ninjafix kwam er niet doorheen door die kutserver waar FOK! op draait.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
vorig geboortejaar had ik een heel jaar 1 die sloeg op het getal 38quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let daar eigenlijk niet zo op, maar zat op een post te wachten en dacht u die heeft wel een heel onderschrift laat ik eens lezen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dat weet ze ook
maar andersom zou ze dat ook gedaan hebben hoor. ondanks dat we geen relatie meer hebben gaat t prima tussen ons
We hadden geen contact meer,quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zijn toch dingen dat als je het kan en het contact er ook naar is dat je het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
bijna knulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |