Doden?quote:
urgers?quote:
toppen hoorquote:
Ja, die zullen wel geen aanvoer van producten krijgen nu, alles wordt verkochtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Jippie68 het volgende:
Vind het wel zorgelijk dat de voedselbanken dicht gaan
kwartetquote:
zegeltjesquote:
die had haags alquote:
Die zijn net gegevenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Jippie68 het volgende:
Dank je, maar zoek een overzicht per dag eigenlijk.
Oh Songfestival gecanceld
Dat is toch niet per dag......... Dat is alleen van vandaag. Jip wil van elke dag zien. .........quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn net gegeven
15 doden 346 nieuwe gevallen
Lag in de lijn der verwachtingenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Nizno het volgende:
van ESF wisten we eigenlijk al omdat IJsland (geloof ik) het gisteren al melde
Yup, Ik gok dat alles tot en met eind juni wel afgelast gaat wordenquote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch niet per dag......... Dat is alleen van vandaag. Jip wil van elke dag zien. .........
Kaarsje branden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Jippie68 het volgende:
Word van het debat op tv ook niet vrolijk
In het COR subforum kun je alles wel vinden en anders wel vragen, zitten veel lui die van grafiekjes houden.quote:
Ha hopje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kan het zo een twee drie niet vinden.quote:
Het is dat alles hier dicht is anders konden we een bakkie rondom de kerk doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat ik alle plaatselijke kerken maar in de hens steek
Dank jequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/
Geen probleem, ik vind het wel een beetje een onoverzichtelijke site maar er staat wel veel op.quote:
Gefeliciflapperderflapquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind het wel een beetje een onoverzichtelijke site maar er staat wel veel op.
Sky in gehaald
ben gezapt naar rtl7quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Jippie68 het volgende:
Word van het debat op tv ook niet vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |