Houden ze wel 1,5 meter afstandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben gezapt naar rtl7
kijken naar botsautootjes
quote:
Slecht hoorquote:
Zieltjes winnen blijft belangrijk voor politiciquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben gezapt naar rtl7
kijken naar botsautootjes
dat bekende filmpje met de scooterrijder die tegen een opengaande deur op knaltquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Altijd weer die russen he eigenwijs als wat
Erg fijne sitequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind het wel een beetje een onoverzichtelijke site maar er staat wel veel op.
Sky in gehaald
ik heb hele leuke dingen gedaan. daarnaast ook nog drastische dingen gedaan zoals ex verzorgen die hele kippehok verwijderd kreeg en nog wat dingenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Veel kijk plezier, heb je daar echt een jaar vrij voor genomen om hele dagen tv te kijken?
Heb je in dat jaar nog leuke dingen gedaan Niz? Of alleen lekker thuis gezeten?
Rijden ze nou aan de verkeerde kant van de weg daar?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:41 schreef Nizno het volgende:
ah we gaan nu in nw zeeland kijken naar bezopen bestuurders
jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rijden ze nou aan de verkeerde kant van de weg daar?
Dat is belangrijk dat je leuke dingen gedaan hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hele leuke dingen gedaan. daarnaast ook nog drastische dingen gedaan zoals ex verzorgen die hele kippehok verwijderd kreeg en nog wat dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |