Jaap heeft heel COR de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
heeft Jaap enige positieve dingen gezegd? ik kijk niet?
Voor mij ook, maar ik volg het nieuws ook veel. Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar voor mij was dat OVERduidelijk.
Zo'n 1000 tests per dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is de huidige testcapaciteit in Nederland momenteel?
Ah ok, dankquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Men wordt eerst op influenza getest. Indien negatief op corona. Meen circa een 250 testen per dag ofzo.
Zeldzaam, niet onmogelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef Remco het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)t-vaker-krijgen.html
[..]
er was iemand, die met beide strains besmet was, die was dus niet imuum voor de andere. ff bron zoekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef _I het volgende:
[..]
En dat zegt verder niets. Sample size was te klein voor conclusies en er is nergens vastgesteld dat het een ander virus is.
In ieder geval niet de paranoia.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaap heeft heel COR de nek omgedraaid.
Dus uit "zeldzaam dat virussen aanzienlijk dodelijker worden na mutatie"quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef Remco het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)t-vaker-krijgen.html
[..]
komt door dat we al eeuwen voorgelogen zijn door onze politiek , daarom zijn we immuun geworden voor Denhaagquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nederlanders zijn recalcitrant, opleggingen helpen niet.
Echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dus uit "zeldzaam dat virussen aanzienlijk dodelijker worden na mutatie"
Haal jij "Kan niet zwaarder worden"
Knap. Heel erg knap.
Het is wel een verademing om iemand met zijn kennis te horen praten inderdaad.quote:
Gezien het aantal nieuwe gevallen zijn het er duidelijk meer dan 200 per dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
erg aag 200 per dag en dan worden alleen ziekenzorgers en doctoren getest,voor het grote deel
Tankstations ook dicht in België?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet, dat is het gevolg van een total lockdown, tankstations zijn ook dicht
Hoeft niet, ik heb alle bronnen gelezen en onthouden. Dat zegt nog steeds niet dat er twee varianten rondgaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er was iemand, die met beide strains besmet was, die was dus niet imuum voor de andere. ff bron zoeken
heb je en korte samenvatting?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaap heeft heel COR de nek omgedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |