Oeee lekkerquote:
En tepels al flexschijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Ik zal niet meer spreken over kwarktassen maar over volle borsten
Zeg aK...quote:
4 x neuken in weekend hier ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In de pubertijd was 4x geen uitzondering in het weekend hoor.
Je gaat lekkerquote:
quote:
Gewoon klutsen en bakkenquote:
Het is dat ik het daar scheer anders was het ongeveer zoiets.quote:
Het gaat mij om de tepelhof.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En tepels als sigarenpeuken was het
Die zijn zoooo lekker héquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is dat ik het daar scheer anders was het ongeveer zoiets.
[ afbeelding ]
Je mag niet raden als je het al weetquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou als je een beetje had opgelet had je niet hoeven raden![]()
noem het dan gewoon ook tepelhof een vrouwelijk lichaam is een mooie creatie dus een beetje meer respect voor de bewoordingen zou je sieren.quote:
Nou hou maar op danquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag niet raden als je het al weet
Die salamiplakken?quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag niet raden als je het al weet
quote:
Soldaat en knakworst kom jij mee.Noem het dan ook gewoon een penis of lul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
noem het dan gewoon ook tepelhof een vrouwelijk lichaam is een mooie creatie dus een beetje meer respect voor de bewoordingen zou je sieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |