Oeee lekkerquote:
En tepels al flexschijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Ik zal niet meer spreken over kwarktassen maar over volle borsten
Zeg aK...quote:
4 x neuken in weekend hier ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In de pubertijd was 4x geen uitzondering in het weekend hoor.
Je gaat lekkerquote:
quote:
Gewoon klutsen en bakkenquote:
Het is dat ik het daar scheer anders was het ongeveer zoiets.quote:
Het gaat mij om de tepelhof.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En tepels als sigarenpeuken was het
Die zijn zoooo lekker héquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is dat ik het daar scheer anders was het ongeveer zoiets.
[ afbeelding ]
Je mag niet raden als je het al weetquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou als je een beetje had opgelet had je niet hoeven raden![]()
noem het dan gewoon ook tepelhof een vrouwelijk lichaam is een mooie creatie dus een beetje meer respect voor de bewoordingen zou je sieren.quote:
Nou hou maar op danquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag niet raden als je het al weet
Die salamiplakken?quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag niet raden als je het al weet
quote:
Soldaat en knakworst kom jij mee.Noem het dan ook gewoon een penis of lul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
noem het dan gewoon ook tepelhof een vrouwelijk lichaam is een mooie creatie dus een beetje meer respect voor de bewoordingen zou je sieren.
Wat... Is.. Een.. Over...quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Bladerdeeg knakworstje er in en in de over, wel lekker
Dat is een oven die hoog kan.quote:
Jij wil nogal eens watquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik weet het niet
ik wil het niet raden
ik wil het niet weten ook
ik wil
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soldaat en knakworst kom jij mee.Noem het dan ook gewoon een penis of lul.
Niet tegen mij nu.
Als je eens een beetje oplet predik ik ook altijd om het beestje bij de naam te noemen lul en kutquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soldaat en knakworst kom jij mee.Noem het dat ook gewoon een penis of lul.
Niet tegen mij nu.
Ahhhquote:
Keer wassenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als je eens een beetje oplet predik ik ook altijd om het beestje bij de naam te noemen lul en kut
(Piemel) krijg ik jeuk van.
Nee, 900 gradenquote:
Ik krijg geen jeuk van een lul hoor!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:02 schreef aKboR het volgende:
Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel, Piemel,
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik krijg geen jeuk van een lul hoor!![]()
piemels zijn voor jongetjes... ik neuk alleen met mannen
Moge het u wel bekomen.quote:
Nou kijk een overeenkomstquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik neuk ook geen jongetjes
Tot straks pik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef aKboR het volgende:
Dames.. en heren,
Fijne ochtend verder..
Laters
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef aKboR het volgende:
Dames.. en heren,
Fijne ochtend verder..
Laters
Dat zei mijn oma ook altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |