Ja maar wat nou als ik het wel echt heb of denk te hebben dan kan je toch ook beter het zekere voor het onzekere nemen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:28 schreef timp0e het volgende:
En hoe wil je het gaan faken? Dit blijft nog wel een paar maanden aan de gang. Of heb je dan last van terugkerende Corona?![]()
Gewoon gaan werken, er zijn zat mensen die gewoon werken en die klagen ook niet.
Als je je niet lekker voelt en je denkt het te hebben, dan is het anders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:28 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als ik het wel echt heb of denk te hebben dan kan je toch ook beter het zekere voor het onzekere nemen?
Want elk nadeel mag niet zijn voordeel hebben of zo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:30 schreef timp0e het volgende:
[..]
Als je je niet lekker voelt en je denkt het te hebben, dan is het anders.
Je begint zelf met de zin '' ik wil helemaal niet werken als anderen vrij hebben ''
Je vraagstelling is dus al anders dan dat je nu aangeeft
Hey ik heb anders wel echt een verstopte neus hoor. En ik werk in de voedselindustrie. Ben ik nu dus een idioot omdat ik het overweeg mijn mogelijke corona niet op de zwakkeren in de samenleving neer te brengen zoals ouderen of kinderen of mensen die al ziek zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef JochemSjakie het volgende:
En voor deze idioten betalen we belasting
Idioot, misbruik maken van deze situatie. Je bent inderdaad wel ziek, maar alleen in je hoofd.
Zullen we het misschien even gezellig houden? De lockdown moet nog beginnen en mensen vliegen elkaar nu alweer persoonlijk aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS = aandachtshoer. Niet meer op reageren is echt het beste.
Ja gelukkig hebben bedrijven het allerbeste met ons voor, nog geen dag lockdown en klm vraagt 70% reductie aan voor zn werknemers, heb je daar 20 jaar staan zwoegen voor die malloten. collegiaal zijn. ze kunnen me rug op nu, ben ziek thuis en dat blijf ik nog ff desnoods een jaar voor ze me eruit stampenquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:28 schreef Marsenal het volgende:
Mensen doen dit massaal, een verkoudheidje faken om thuis te kunnen blijven. Je bent hierin echt niet alleen, ik zou me er niet al te druk om maken.
Je bent wel een enorme lul als je het doet.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Hey ik heb anders wel echt een verstopte neus hoor. En ik werk in de voedselindustrie. Ben ik nu dus een idioot omdat ik het overweeg mijn mogelijke corona niet op de zwakkeren in de samenleving neer te brengen zoals ouderen of kinderen of mensen die al ziek zijn?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:26 schreef incel het volgende:
Ik wil helemaal niet werken als iedereen vrij is.
Je zegt zelf dat je niet wil werken omdat andere lekker vrij zijn.quote:
En dit mag niet of zo in jouw ogen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet wil werken omdat andere 3 weken lekker vrij zijn.
Je kunt toch vakantiedagen opnemen als je graag vrij wil zijn en het zekere voor het onzekere wil nemen om zwakkeren niet te besmetten, zoals je zelf aangeeft?quote:
Van de ziektewet profiteren zonder dat je ziek bent, alleen omdat anderen 'vrij' zijn?quote:
Van andere mensen gaat het toch ook niet af van vakantiedagen. Die krijgen gewoon gratis extra vrij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt toch vakantiedagen opnemen als je graag vrij wil zijn en het zekere voor het onzekere wil nemen om zwakkeren niet te besmetten, zoals je zelf aangeeft?
Nou misschien ben ik wel ziek, m'n neus zit helemaal dicht en heb beetje last van m'n keel. Normaal gesproken zou ik geen homoflikker zijn en gewoon werken, maar gezien de omstandigheden had dit toch best uitkomst kunnen bieden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Van de ziektewet profiteren zonder dat je ziek bent, alleen omdat anderen 'vrij' zijn?
Wat denk jezelf?
Baklapquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:33 schreef incel het volgende:
[..]
Hey ik heb anders wel echt een verstopte neus hoor. En ik werk in de voedselindustrie. Ben ik nu dus een idioot omdat ik het overweeg mijn mogelijke corona niet op de zwakkeren in de samenleving neer te brengen zoals ouderen of kinderen of mensen die al ziek zijn?
Soms is mijne eerste inbreng minder genuanceerd dan mijn latere inbrengen. Excuses mocht je dit negatief hebben opgevat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
BaklapJe hebt het over corona faken. Zeg dan gewoon dat je uit voorzorg thuis wil blijven.
Ik heb zelden zo'n idioot als jou gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:06 schreef incel het volgende:
[..]
Van andere mensen gaat het toch ook niet af van vakantiedagen. Die krijgen gewoon gratis extra vrij.
[..]
Nou misschien ben ik wel ziek, m'n neus zit helemaal dicht en heb beetje last van m'n keel. Normaal gesproken zou ik geen homoflikker zijn en gewoon werken, maar gezien de omstandigheden had dit toch best uitkomst kunnen bieden.
Of ben jij zo'n moraalridder dat als jij ziek bent dat je toch niet stiekem een beetje blij bent dat je eindelijk lekker op de bank al die films en series die je nog in wilde halen kan kijken?
Elk nadeel heeft z'n voordeel, ik ben tenminste niet zo'n schijnheil die gaat doen alsof hij er dan van baalt.
Aldus de kneus die "als jou" zegt en #freeVD tag in zijn ondertitel heeft. Als er iemand geen recht van spreken heeft dan ben jij dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef JochemSjakie het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Dit zegt genoeg.
Oh nee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef incel het volgende:
[..]
Deze idioot lapt tenminste niet de Nederlandse taal aan z'n laars.
Jij hebt wel een beetje verkouden ja?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:26 schreef incel het volgende:
Ik heb nog geen koorts maar wel een beetje verkouden.
ziek is ziek toch. er hebben dus veel anderen zich ziek gemeld?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef incel het volgende:
Net gebeld en t gaat dus mooi niet doorTe weinig mensen anders blabla
Hadk m'n oude baan nog maar dan was ik lekker 3 weken helemaal vrij geweest
ja ik zal wel weer te laat zijn geweest of zo. Had ik toch eerder wakker moeten worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ziek is ziek toch. er hebben dus veel anderen zich ziek gemeld?
Prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef incel het volgende:
[..]
Aldus de kneus die "als jou" zegt en #freeVD tag in zijn ondertitel heeft. Als er iemand geen recht van spreken heeft dan ben jij dat wel.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:23 schreef FYazz het volgende:
@:TS
Of je nu echt een incel bent of gewoon lollig probeert te zijn.
In beide gevallen is het misselijk makend dat je vraagt hoe je het beste een ziekte kunt faken waar op dit moment dagelijks duizenden mensen aan overlijden.
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:25 schreef incel het volgende:
[..]
Wat een hypocriet. Weet je hoe veel mensen er elke dag dood gaan aan kanker? En daar schelden we ook allemaal mee.
Dus volgens jou moet je wel gewoon met verkoudheidsklachten gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
En neem aan dat je niet gaat vragen hoe je kanker kunt faken ...
Ik heb je topic gemeld bij FB.
Nee, heb ik nergens gezegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet je wel gewoon met verkoudheidsklachten gaan werken.
Jawel dat zeg je wel gezien je zo fel in mijn topic reageert nadat ik in de OP heb vermeld dat ik geen koorts heb maar wel verkoudheid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee, heb ik nergens gezegd.
Ik vind het alleen walgelijk dat jij iets wil gaan faken waar mensen nu doodziek van op de IC liggen.
Nope, nogmaals ik zeg dat nergens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:34 schreef incel het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel gezien je zo fel in mijn topic reageert nadat ik in de OP heb vermeld dat ik geen koorts heb maar wel verkoudheid.
Maar dan ben ik wel lekker vrij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nope, nogmaals ik zeg dat nergens.
Lees mijn posts maar terug.
Ik reageer zo fel omdat jij een TT hebt aangemaakt waarin je vraagt hoe je het beste Corona kunt faken.
Als jij niet snapt dat dit walgelijk is, dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen.
Ik wens je succes met je verkoudheid en hoop oprecht dat je niet op een IC komt met echte Corona verschijnselen.
Okay. Opgelost dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef incel het volgende:
Net gebeld en t gaat dus mooi niet doorTe weinig mensen anders blabla
Hadk m'n oude baan nog maar dan was ik lekker 3 weken helemaal vrij geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |