Aldus de kneus die "als jou" zegt en #freeVD tag in zijn ondertitel heeft. Als er iemand geen recht van spreken heeft dan ben jij dat wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef JochemSjakie het volgende:
COR / Hoe ver zou jij gaan om corona te overleven?
Dit zegt genoeg.
Oh nee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:12 schreef incel het volgende:
[..]
Deze idioot lapt tenminste niet de Nederlandse taal aan z'n laars.
Jij hebt wel een beetje verkouden ja?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:26 schreef incel het volgende:
Ik heb nog geen koorts maar wel een beetje verkouden.
ziek is ziek toch. er hebben dus veel anderen zich ziek gemeld?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef incel het volgende:
Net gebeld en t gaat dus mooi niet doorTe weinig mensen anders blabla
Hadk m'n oude baan nog maar dan was ik lekker 3 weken helemaal vrij geweest
ja ik zal wel weer te laat zijn geweest of zo. Had ik toch eerder wakker moeten worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ziek is ziek toch. er hebben dus veel anderen zich ziek gemeld?
Prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef incel het volgende:
[..]
Aldus de kneus die "als jou" zegt en #freeVD tag in zijn ondertitel heeft. Als er iemand geen recht van spreken heeft dan ben jij dat wel.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:23 schreef FYazz het volgende:
@:TS
Of je nu echt een incel bent of gewoon lollig probeert te zijn.
In beide gevallen is het misselijk makend dat je vraagt hoe je het beste een ziekte kunt faken waar op dit moment dagelijks duizenden mensen aan overlijden.
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:25 schreef incel het volgende:
[..]
Wat een hypocriet. Weet je hoe veel mensen er elke dag dood gaan aan kanker? En daar schelden we ook allemaal mee.
Dus volgens jou moet je wel gewoon met verkoudheidsklachten gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
En neem aan dat je niet gaat vragen hoe je kanker kunt faken ...
Ik heb je topic gemeld bij FB.
Nee, heb ik nergens gezegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet je wel gewoon met verkoudheidsklachten gaan werken.
Jawel dat zeg je wel gezien je zo fel in mijn topic reageert nadat ik in de OP heb vermeld dat ik geen koorts heb maar wel verkoudheid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nee, heb ik nergens gezegd.
Ik vind het alleen walgelijk dat jij iets wil gaan faken waar mensen nu doodziek van op de IC liggen.
Nope, nogmaals ik zeg dat nergens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:34 schreef incel het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel gezien je zo fel in mijn topic reageert nadat ik in de OP heb vermeld dat ik geen koorts heb maar wel verkoudheid.
Maar dan ben ik wel lekker vrij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:39 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nope, nogmaals ik zeg dat nergens.
Lees mijn posts maar terug.
Ik reageer zo fel omdat jij een TT hebt aangemaakt waarin je vraagt hoe je het beste Corona kunt faken.
Als jij niet snapt dat dit walgelijk is, dan heeft het ook geen zin om het uit te leggen.
Ik wens je succes met je verkoudheid en hoop oprecht dat je niet op een IC komt met echte Corona verschijnselen.
Okay. Opgelost dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef incel het volgende:
Net gebeld en t gaat dus mooi niet doorTe weinig mensen anders blabla
Hadk m'n oude baan nog maar dan was ik lekker 3 weken helemaal vrij geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |