Jij bent anders wel traag met openen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn we mooi voor de gek gehoudenMaar boeien we weten het nu dus gaan met die banaan
Zoveel tijd zit er toch nooit tussen dus rijk aan punten zal niemand daar van worden.
Was ook nooit zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat voorheen werd gedacht dat het niet zo was.
De regels verandeeen tijdens het spel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, nou ja maakt het ook uit, het is en blijft een spel.
Wel leuk als er iets bij komt toch
He 88-4 Dat gebeurd toch al erger kan haast nietquote:
Hoi popke.quote:
Sinds wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He 88-4 Dat gebeurd toch al erger kan haast niet![]()
Je bent lekker weer een plaatsje gestegen zie ikvolhouden zo
Goedemorgen allerliefstequote:
Ik had gisteren ook maar 2 punten.. vandaag misschien weer meer. Lekker boeiendquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:34 schreef mario390 het volgende:
me werd niet en punt gegunnt in 3 uren
Ja, zeker als ik op de ipad zit en in de avond uren zeer zeker. Dan is het hier zo traag als ik weet niet wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent anders wel traag met openen.
Precies dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook maar 2 punten.. vandaag misschien weer meer. Lekker boeiend
Daarom, het komt of het komt niet.quote:
Laat hem lekker huilen. Het is toch elke dag hetzelfde gejankquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook maar 2 punten.. vandaag misschien weer meer. Lekker boeiend
True, beter er niet meer op reagerenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat hem lekker huilen. Het is toch elke dag hetzelfde gejank
Jammiequote:
Ik gun ze je 88, je hebt het toch goed gedaan, je doet nog niet eens zo lang meequote:
Dan quote hij zichzelf nog drie keer en dan gaat hij vanzelf weer verder over rls die niemand interesseertquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, beter er niet meer op reageren
Ik mis een dag of 10 iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun ze je 88, je hebt het toch goed gedaan, je doet nog niet eens zo lang mee
Anders herhaal je dit nog een paar keer. Zelfde he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat hem lekker huilen. Het is toch elke dag hetzelfde gejank
Ja en dan toch in de top 20, goed hoor.quote:
Moet je je holmaat weer verdedigen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Anders herhaal je dit nog een paar keer. Zelfde he.
Ja,je stinkt een beetje.quote:
Hier en daar wat pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan toch in de top 20, goed hoor.
Over wie gaat het nu?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:46 schreef Mickytjuh het volgende:
E ht hoor..
Jezelf zo bezighouden met andermans punten en wanneer iemand kwam.
Das echt ongezond
Ik moet niks maar doe het graag.quote:
Ja, langzaam aan komt het wel 88, zou het fijn voor je vinden als je in ieder geval in de top 10 zou komen.quote:
quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Het belooft weer lekker weer te worden
Hier in t noorden helaas nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Mix van boerenfox en friese stabijquote:
Maken we een uitzondering voor.quote:
Beike?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mix van boerenfox en friese stabij
FF wordt er vrolijk van.quote:
Dit is zo`n geweldige set.quote:
Jaquote:
Mag dat niet meer dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maken we een uitzondering voor.
Verder geen YT plaatsen aub!
Nee mag niet meer zei Faux laatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |