Keertje gaan staan maat...ff beentjes strekken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaat niet ik zit soms de hele nacht
Ja logisch toch...vind je dat erg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat wij daar veel posten denk ik FF ik zou het anders ook niet weten.
De grap is dat Dotteke de gene is die dat stempeltje gebruikte....quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Het komt op mij altijd een soort van denigrerend over: "Die lui van UTO."
Ja het is voor iedereen zo Mario.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaat niet ik zit soms de hele nacht
Ach zo werkt dat nou eenmaal...zo wordt er op heel fok neergekeken op de debieltjes van dts. Niet te druk over maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb er geen moeite mee hoor. Lekker laten FFquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Na echt he..quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ach zo werkt dat nou eenmaal...zo wordt er op heel fok neergekeken op de debieltjes van dts. Niet te druk over maken.
En die bejaarden uit 40+ wil ik het al helemaal niet over hebben![]()
Daarom en jij noemde het altijd zo de lui v an UTO maar niet vervelend bedoeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ach zo werkt dat nou eenmaal...zo wordt er op heel fok neergekeken op de debieltjes van dts. Niet te druk over maken.
Goffer,noem je mij nu ook al een bejaarde?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi hoiquote:
Nee hoor, wat mij betreft niet. Ik voel me niet aangevallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:20 schreef engine het volgende:
Lijkt erop dat ik toch m'n tulp moet gaan gebruiken om dit nog goed te maken
Ik ga een mooie hoed voor je uitzoeken waar je ze allemaal op kunt zettenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,noem je mij nu ook al een bejaarde?![]()
* FreshFruit gaat rozen pukken
Die lui van UTO is iets heel anders dan die mongolen van DTS.. Of niet???quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom en jij noemde het altijd zo de lui v an UTO maar niet vervelend bedoeld.
Dat is fijn nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:22 schreef Pumpalov het volgende:
Dag 5 van lockdown, ben over de termijn heen waarin de meeste besmettingen gebeuren
Oke mongomarioquote:
O zijn ze bij jullie al zo ver, dat is wel fijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:22 schreef Pumpalov het volgende:
Dag 5 van lockdown, ben over de termijn heen waarin de meeste besmettingen gebeuren
Sky.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Welke debiel heeft de OP aangepast....
Jezus. Waaromquote:
Ja, 81 besmettingen nu. Gisteren is een hele stad volledig in quarantaine gezet. Niemand erin niemand eruit. Dit omdat het helemaal vol zat met besmette buitenlanders die op vakantie kwamen. Buitenlanders hebben 24 uur gekregen om onder begeleiding stad en land te verlaten. Bulgaren mogen niet naar binnen of buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn ze bij jullie al zo ver, dat is wel fijn.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wat is er veranderd dan? Alleen dat je nu punten krijgtquote:
Er is tekst doorgestreept en er is bijgezet dat je wel punten krijgt...quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Alleen dat je nu punten krijgt
Lijkt erop dat dat altijd al is geweest maar nog nooit iemand is opgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jezus. Waarom
Em waarom krijg je ineens punten tussen de lapo en de OP??
Das makkelijk scoren
Doen ze denk ik wel goed aan bij jullie. Vroeg ingrijpen lijkt mij als leek ook het beste. Je snapt niet dat er nog steeds mensen zijn die nu op vakantie gaan met alle risico die ze lopen voor zichzelf maar ook voor anderenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja, 81 besmettingen nu. Gisteren is een hele stad volledig in quarantaine gezet. Niemand erin niemand eruit. Dit omdat het helemaal vol zat met besmette buitenlanders die op vakantie kwamen. Buitenlanders hebben 24 uur gekregen om onder begeleiding stad en land te verlaten. Bulgaren mogen niet naar binnen of buiten.
Bij de ochtendresultaten vandaag geen nieuwe besmettingen. Nu zijn die standaard lager dan de avondupdate maar toch vaak wel tussen de twee en vijf.
Dr uit slopen danquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt erop dat dat altijd al is geweest maar nog nooit iemand is opgevallen
Wat voorheen werd gedacht dat het niet zo was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er veranderd dan? Alleen dat je nu punten krijgt
Eens.quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi he, nou ja maakt het ook uit, het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Wie gaan we deze taak geven?quote:
Zijn we mooi voor de gek gehoudenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat voorheen werd gedacht dat het niet zo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |