Juisr.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hee Micky![]()
Eens met wat je zegt btw. Ga je naar buiten gaat het toch weer verspreiden. Dan maar gecontroleerd...en ja dat is eng.
Hij deed het leuk.Goeie vent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag dat GOA ook hier was vanmorgen. Leuk. Nog heel even en er zitten er veel van het UTO hier
Ja, er komen er toch langzaam aan meer binnendruppelen Engine.quote:
dat is bij m maar elke dag, en nizno makt altijd 50 puntenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt voor dat je uren bezig bent voor een paar puntjes.Dat is het spel.
Jip zo gaat dat. En dat je veel punten kan pakken is over en voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt voor dat je uren bezig bent voor een paar puntjes.Dat is het spel.
Ik heb jou daar ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Dotteke heeft nog nooit gehoord van kpd zie ik wel
Ik zeg ook niet dat het niet mag maar dit topic is de afgelopen maanden wel overvallen met mensen uit UTO hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er komen er toch langzaam aan meer binnendruppelen Engine.
Maar goed we zitten allemaal op FOK en mogen overal binnen lopen waar we willen.
Niet een stukje van FOK is van iemand alleen.
Maar die zit er ook heel lang Mario, zelfs nog langer dan dat ik er zitquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is bij m maar elke dag, en nizno makt altijd 50 punten
Dan kom je nooit in de scquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jou daar ook nog nooit gezien.
Waarom hebben wij een UTO stempel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag maar dit topic is de afgelopen maanden wel overvallen met mensen uit UTO hoor
Ben ik weleens geweest,leuke mensen.quote:
Ja, komt omdat UTO gestopt is. Men gaat dan toch weer iets anders zoeken. En dan zie je bekende en denk je laat ik daar eens even gaan kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag maar dit topic is de afgelopen maanden wel overvallen met mensen uit UTO hoor
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom hebben wij een UTO stempel?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, komt omdat UTO gestopt is. Men gaat dan toch weer iets anders zoeken. En dan zie je bekende en denk je laat ik daar eens even gaan kijken.
Ze houdt denk ik van stempeltjes plakken...quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik postte ook in 40+.MEN en andere .
Maar er zaten daar ook mensen die ook wel op andere topics posten hoor.quote:
dat gaat niet ik zit soms de hele nachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die zit er ook heel lang Mario, zelfs nog langer dan dat ik er zit![]()
Je moet echt heel veel blijven zitten om punten te kunnen krijgen
Omdat wij daar veel posten denk ik FF ik zou het anders ook niet weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |