Niezen niet, snotteren wel? Ik weet het ook niet meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat een snotneus toch juist NIET een symptoom van corona was?
Dus Paul Bresser zit te liegen, of we worden massaal voorgelogen door alle betrokken partijen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, dit wordt al weken zo gecommuniceerd.
Deze ook. Arrogant wijf.twitter:EsthervdBroek81 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:38:05@EvaUitBrugge Maar dan ben je een wetenschappelijk genie van ongehoorde klasse!!!!
Mag ik je aanraken?
Oh wacht, misschien toch maar even niet... reageer retweet
Dude! Get the hell out of there.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:40 schreef Sjemmert het volgende:
Collega zit hier nu met flinke koorts, echt sommige mensen....![]()
FML.... R.i.p. aan de nabestaanden
Op lange termijn wel idd. Mits men 'straks' als alles voorbij ook massaal thuis gaat werken indien mogelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zal de verbetering in luchtkwaliteit meer levens redden dan het virus kost?
Denk dat je dat laatste iets anders moet interpreteren. Als inwoner van dit land moet je gewoon zo goed mogelijk de adviezen van het RIVM opvolgen. Als je social distancing echt strikt neemt is je enige uitje buiten in je eentje wandelen en fietsen (en dan echt alert zijn op die 2 m!) en naar de supermarkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zoals ik net al eerder zei, heb ik ze ook in mijn omgeving.
De aantallen worden wel minder, sommigen slaan in pakweg 2 dagen tijd om naar het volledige andere uiterste van het spectrum (eentje geeft de Bilderberggroep nu ineens de schuld van dat dit een vooropgezet plan van hen was om de wereldbevolking te decimeren terwijl hij eerst tot het "Het is maar een griepje"-team hoorde), maar de echte RIVM-supporters worden juist steeds stelliger in hun mening; de hele wereld is gek en wij zijn de enigen die het goed aanpakken!
Moet toch vermoeiend zijn, constant dit soort Tweets de wereld in helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze ook. Arrogant wijf.twitter:EsthervdBroek81 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:38:05@:EvaUitBrugge Maar dan ben je een wetenschappelijk genie van ongehoorde klasse!!!!
Mag ik je aanraken?
NL en DLD lijken erg op elkaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel een interessant experiment aangezien elk land het net iets anders doet.
We zullen zien wiens beleid er het beste uitpakt.
Die moet zijn collega's echt intens haten om daar nu tussen te gaan zitten en ze allemaal te besmetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:40 schreef Sjemmert het volgende:
Collega zit hier nu met flinke koorts, echt sommige mensen....![]()
FML.... R.i.p. aan de nabestaanden
Ja, paar weken betere luchtkwaliteit gaat absoluut zoden aan de dijk zetten na een leven lang in de gore lucht gezeten te hebben en dat nog een leven lang te zullen moeten doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:29 schreef VacaLoca het volgende:
Zal de verbetering in luchtkwaliteit meer levens redden dan het virus kost?
Ik denk omdat het voor mannen onmogelijk is kinderen te krijgen in principe.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd met kinderen lopen op te scheppen?
Maar zitten er überhaupt normale mensen op Twitter?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze ook. Arrogant wijf.twitter:EsthervdBroek81 twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 12:38:05@:EvaUitBrugge Maar dan ben je een wetenschappelijk genie van ongehoorde klasse!!!!
Mag ik je aanraken?
klinkt plausibel, maar daar moeten dan meer bronnen voor zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
bij jinek wordt gezegd door een arts dat de 60 procent is bepaald doordat ze denken dat elke coronabesmetting 3 personen besmet.
Bij mazelen zeggen ze elke besmetting besmet weer 16 of 17 nieuwe dus moet 96 procent van de bevolking besmet zijn geweest om die groepsimmuniteit te krijgen
Die 60 procent voor corona is dus niet omdat we het niet kunnen stoppen omdat dit een gevolg is daarvan, het is dus een bewust gekozen getal.
DIt heb ik dus niet mee gekregen uit de speach van rutte
Bedankt man!quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Ziek melden inderdaad, maar dat is al gezegd door twee users. Je werkgever begrijpt dat wel, het is ook landelijk beleid (advies). En zo niet, dan is je werkgever niet kuis.
Ga er gewoon van uit dat het goed komt. Praat jezelf geen angst aan. Blijf thuis, ga geen onnodige contacten aan, eet en slaap goed, en als het echt erg(er) wordt kun je altijd de huisarts of GGD bellen (alleen als je benauwdheid hebt geloof ik).
Succes en sterkte.
Goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:55 schreef leolinedance het volgende:
https://www.facebook.com/BeSiteBV
“Ah, potdomme… Met man en macht werkten we de afgelopen dagen aan AchterhoekBezorgd.nl. Een gratis platform waarmee Achterhoekse horecabedrijven deze Corona-crisis door gaan komen. Puur uit naoberschap. En, okeeee, omdat we de komende tijd ook zelf graag ons schnitzeltje willen blijven eten 🙂. In alle euforie zagen we alleen één klein detail over het hoofd. Achterhoek bezorgt is natuurlijk gewoon met een t. Wij wilden een knipoog maken naar een bekende naam, maar daarmee is het alsof we heel bezorgd zijn. Dat zijn we natuurlijk ook, maar het gaat ons om bezorgen. Dus hierbij verhuizen we met ons platform AchterhoekBezorgd.nl rap naar http://bit.ly/2IW5kBi. Zo. Hebben we het niet meer over. En ohja AchterhoekBezorgd.nl verwijst gewoon netjes door 😉.
Waar we het nog wél over willen hebben, is over jullie. Wát een overweldigende reacties! Horecabedrijven die zich massaal aanmelden, enthousiaste mensen die niet kunnen wachten om hun eerste maaltijd te bestellen en ook de ondernemers die spontaan hun hulp toezeggen. Dát is waar het om gaat, hier in de Achterhoek. Dát is hoe we Corona hier samen gaan overwinnen. Blijf veilig en help elkaar waar dat kan!” #achterhoekbezorgd #achterhoekbezorgt
Naja bij 60% vertraagd het dus ook, dus niet alleen maar gekozen lijkt mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
bij jinek wordt gezegd door een arts dat de 60 procent is bepaald doordat ze denken dat elke coronabesmetting 3 personen besmet.
Bij mazelen zeggen ze elke besmetting besmet weer 16 of 17 nieuwe dus moet 96 procent van de bevolking besmet zijn geweest om die groepsimmuniteit te krijgen
Die 60 procent voor corona is dus niet omdat we het niet kunnen stoppen omdat dit een gevolg is daarvan, het is dus een bewust gekozen getal.
Ik schat in dat Rutte zijn toespraak zo toegankelijk mogelijk wilde houden voor iedereen. Dan wordt het al snel lastig om met cijfers/procenten te werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Dat heeft ie volgens mij ook niet gezegd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Wat lief dat jij je aanbiedt voor het grotere goed!quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:33 schreef kurk_droog het volgende:
Liever 50k doden dan een economie en land die plat ligt. We zijn toch met teveel al.
En normaal gesproken is Jensen toch wel van de feiten en nuancequote:Op woensdag 18 maart 2020 08:32 schreef Fukushima het volgende:
Filmpje van jensen gezien, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. sommige dingen lijken mij vergezocht
Welk traject heb je het dan over? Zal nog leuk worden dan volgende week bij minimale inzet van treinen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:33 schreef Ringo het volgende:
Ik zit in de trein naar werk (dat kan helaas even niet anders) en het lijkt elke dag weer een klein beetje drukker te worden. En altijd weer lui die laten zien lak te hebben aan het fenomeen ‘gepaste afstand’.
Als de overheid geen lockdown afdwingt, vraag ik me af of burgers voldoende zelfdiscipline hebben om zich wekenlang aan strenge buitenregels te onderwerpen.
ja kijk nu jinek terug en daar zegt die arts dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:34 schreef Fukushima het volgende:
[..]
klinkt plausibel, maar daar moeten dan meer bronnen voor zijn neem ik aan.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:11 schreef DustPuppy het volgende:
Als Rutte het net zo speelt als met de horeca, kondigt hij de sluiting van alle normale winkels aan op vrijdag om 7 uur met de mededeling dat het vanaf 8 uur ingaat.
Dat voorkomt ook weer dat mensen zaterdag ineens als een gek gaan shoppen.
ja maar ik begreept dat het een getal was wat we niet konden voorkomen. net zoals dat merkel ook met een getal kwamquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij ook niet gezegd.
Dit ook net op het AD trouwens. Vrij onduidelijk bericht. Betekent dit nu dat de helft van de bedden bezet zijn of dat de helft van de bezette bedden mensen met corona zijn?quote:De helft van het aantal bedden op de intensive care van het Amphia Ziekenhuis wordt op dit moment bezet door patiënten die besmet zijn met coronavirus. Het gaat om vijftien mensen. In totaal liggen 34 besmette mensen in het Bredase ziekenhuis. In het Bravis (Roosendaal/Bergen op Zoom) zijn vier coronapatiënten opgenomen. Zij liggen niet op de ic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |