Dan ben je prima bezig de richtlijnen te volgen. Thuis blijven en uitzieken. Wens je veel beterschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Dag mensen,
Helaas weet ik het niet goed meer. Ik heb me vandaag voor de tweede dag op rij ziek gemeld omdat ik verkouden ben, hoofdpijn heb en aan het hoesten ben.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
huisarts bellen en thuis blijven, beterschap!
Bedankt voor de berichtjes. Volgens mij maak ik de juiste beslissing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan ben je prima bezig de richtlijnen te volgen. Thuis blijven en uitzieken. Wens je veel beterschap.
Waar is het te zien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef ToT het volgende:
Dat filmpje van dat Italiaanse ziekenhuis waar niemand geneest zit me echt dwars; gaat het hier misschien om een gemuteerde versie die veel agressiever is?
Ik heb het aan iemand laten zien die zo'n type "RIVM-GODEN" en "RUTTE IS EEN STERKE LEIDER!" is. Zijn reactie op het filmpje: "Ze hebben het daar allemaal gewoon helemaal verkeerd aangepakt!"![]()
![]()
Ziekmelden, niet over twijfelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Dag mensen,
Helaas weet ik het niet goed meer. Ik heb me vandaag voor de tweede dag op rij ziek gemeld omdat ik verkouden ben, hoofdpijn heb en aan het hoesten ben.
Ik ben op een of andere manier binnen een week van "het is maar een griepje" naar bang gegaan. Daar komt nog eens bij dat ik ook astma heb en me dus best wel zorgen aan het maken ben.
Daarbij komt dat ik helemaal geen vertrouwen heb in die groepsimmuniteit als ik astma heb. Het voelt een beetje als geofferd worden.
Doe ik er goed aan me ziek te melden in dit geval of ben ik te bang?
Hoezo genezen er geen mensen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef ToT het volgende:
Dat filmpje van dat Italiaanse ziekenhuis waar niemand geneest zit me echt dwars; gaat het hier misschien om een gemuteerde versie die veel agressiever is?
Ik heb het aan iemand laten zien die zo'n type "RIVM-GODEN" en "RUTTE IS EEN STERKE LEIDER!" is. Zijn reactie op het filmpje: "Ze hebben het daar allemaal gewoon helemaal verkeerd aangepakt!"![]()
![]()
Op de IC's vertonen ze geen tekenen van verbetering. Dat was de boodschapquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo genezen er geen mensen?
In Nederland genezen er iig wel genoeg.
Hier wel. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga niet in dossiers van patiënten, maar er is gisteren iemand van de IC naar kliniek gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Op de IC's vertonen ze geen tekenen van verbetering. Dat was de boodschap
Dat klinkt dan weer hoopvol.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier wel. Althans, daar ga ik vanuit. Ik ga niet in dossiers van patiënten, maar er is gisteren iemand van de IC naar kliniek gegaan.
Ik heb het hier ook opgegeven bij een aantal mensen in mijn omgeving. Zelfs bij mijn vader, die notabene met zijn 74 jaar en lichte hartklachten in een risicogroep zit (maar die is sowieso enorm tegendraads en koppig, als iedereen a zegt doet hij b. Gelukkig snapt mijn moeder het wel).quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:43 schreef ToT het volgende:
![]()
Uitzondering op de regel!!!1!quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:52 schreef funnywell het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)r-een-hel~a62fb1457/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)Qb9Ho_rj8liZ-Jd9GZNoquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn bedrijf er tot nu toe erg goed mee omgaat. Vorige week was de thuiswerkcapaciteit nog onbekend, inmiddels is bijna iedereen probleemloos thuis aan het werk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:42 schreef funnywell het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt op kantoor, mezelf ziek gemeld, zoeken t maar uit. Heel deze situatie bewijst maar dat bedrijven geen fuck om hun mensen geeft.
https://bing.com/covidquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziek melden en wachten tot je je weer fit voelt. Ik heb gister zelf op het werk de stap genomen en gezegd meer thuis te gaan werken. Toen ik het onder de collega’s vertelde werd er matig gereageerd. Toen ik voor iedereen de instellingen geregeld had kwamen ‘s avonds de appjes met hoe ze het moesten instellen bij zichzelf.. werkgever reageerde amper en vroeg zich af of mijn vrouw moest werken (kinderopvang) toen ik antwoordende dat wanneer we thuis kunnen werken we dat moeten doen aldus rivm, kreeg ik een rare grijns zonder wat te zeggen van hem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Dag mensen,
Ik ben op een of andere manier binnen een week van "het is maar een griepje" naar bang gegaan. Daar komt nog eens bij dat ik ook astma heb en me dus best wel zorgen aan het maken ben.
Daarbij komt dat ik helemaal geen vertrouwen heb in die groepsimmuniteit als ik astma heb. Het voelt een beetje als geofferd worden.
Doe ik er goed aan me ziek te melden in dit geval of ben ik te bang?
Ja dat verbaasde me ook. Volgens mij is de tendens namelijk heel anders, dat er wel degelijk mensen genezen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Op de IC's vertonen ze geen tekenen van verbetering. Dat was de boodschap
Was een relatief jonge man (52 geloof ik). Ik kan vandaag nog wel eens kijken.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)immuniteit~a99537fa/quote:Op woensdag 18 maart 2020 06:43 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.elsevierweekb(...)mpaign=share_twitter
Pijnlijk om terug te lezen
quote:Nederland moet er niet blind van uitgaan dat groepsimmuniteit ontstaat voor het Covid-19 virus. Daarvoor waarschuwt wereldgezondheidsorganisatie WHO.
quote:Testen is hét cruciale middel om het virus onder controle te houden’’, zei Hans Kluge, Europees directeur van de WHO
Ruslandquote:
Dit virus is nog niet klaar met jou.quote:Op woensdag 18 maart 2020 06:32 schreef asco het volgende:
Zo, na bijna 2.5 maand (sinds 07-01) dit virus te hebben gevolgd ben ik er voor het eerst wel echt klaar mee.
Hij ziet er wel verrot uit voor iemand van 43, zo op die foto!quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:52 schreef funnywell het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)r-een-hel~a62fb1457/
Wellicht omdat zij veel ouderen daar hebben en niet 50/50quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde me ook. Volgens mij is de tendens namelijk heel anders, dat er wel degelijk mensen genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |