Geen enkele strategie is houdbaar voor jaren zonder vaccin, omdat je dan weer een variant krijgt waar mensen niet immuun tegen zijn. Denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer wat onvermijdelijk is. Ik lees nog teveel verhalen dat het niet houdbaar is zolang er geen vaccin is.
Snotteren volgensmij juist nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niezen niet, snotteren wel? Ik weet het ook niet meer.
Ja, maar ik lees zojuist dan wel dat deze strategie juist jaren gaat duren. En dan niet 2 jaar. Maar mogelijk 6 jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geen enkele strategie is houdbaar voor jaren zonder vaccin, omdat je dan weer een variant krijgt waar mensen niet immuun tegen zijn. Denk ik.
En dat kan niet met een open economie. Dan zijn de economische gevolgen niet meer te overzien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja het is ook nauwelijks een keuze tenzij je bijvoorbeeld wereldwijde lockdown als serieus alternatief overweegt.
begin nu te hoesten. schiet gelijk in de stressquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord. Ik probeer het wel te voorkomen.
Nee. Ondanks risicogroep, doe ik wat ik kan en laat het verder gaan.quote:
Naja, laten we dan maar hopen dat er na een jaar een vaccin is...quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees zojuist dan wel dat deze strategie juist jaren gaat duren. En dan niet 2 jaar. Maar mogelijk 6 jaar.
Maar daarom hebben we overheden toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het was tot 2-3 weken geleden een ver van ons bed show en zo stonden het gros van de Europese bevolking er toen ook in..
tuurlijk, men vraagt aan het virus waar het vandaan komt. probeer eens bij jezelf vast te stellen van wie jij de griep krijgt. kun je niet. je zult dan denken ja dat was die hoestende collega langs me of die hoestende man in de trein. maar het kan ook iemand zijn geweest die niet eens griepverschijnselen vertonen. Dat is het kansloze in dit hele gebeuren, proberen te achterhalen wie het waar heeft gebracht. We gingen er de hele tijd van uit dat wij het van Italie hierheen hebben gebracht maar het lijkt nu juist eerder andersom door de toeristen meegebracht die er op wintersport gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, lezen. De meeste infecties zijn vanuit het buitenland gekomen.
Ja hoiiii.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ik word liever niet ziek want ik ben alleen en dat is sowieso nooit echt handig dan
Ja en nee. Griep is nooit fijn. En hoewel ik jong ben, kan je nooit zeker weten of je in het ziekenhuis belandt. Dan ben je fucked als je ziek wordt in een piek...quote:
punt is dat het voor velen pas dodelijk kan worden op het moment dat de IC's vol zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bang is niet het goede woord. Ik probeer het wel te voorkomen.
Waar zijn alle extra beschermende materialen, beademingsmachines enzovoort? Die hadden (in het geheim) aangekocht kunnen worden als het RIVM/de overheid dit serieus had genomen/aan had zien komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:45 schreef Vliegbaard het volgende:
We kunnen en mogen best kritiek hebben op de handelswijze van het RIVM. Wat echter wel “vergeten” wordt is dat zij een raadgevend instituut zijn meer grote maatschappelijke belangen. Toen in Wuhan de uitbraak naar buiten werd gebracht was het virus waarschijnlijk al lang in Europa. Dat zij dit niet zo daadwerkelijk hebben gecommuniceerd zal ongetwijfeld zijn reden hebben. Er zijn de laatste dagen genoeg voorbeelden te noemen waarom ze dit niet hebben gecommuniceerd. Zie het hele hamsteren, in alle supermarkten was het dagenlang chaos omdat mensen dachten dat ze hun reet niet meer met wc-papier af konden vegen. Wat zou er gebeuren als we in januari te horen kregen dat er een virus aan kwam dat vele slachtoffers zou eisen.
De berekeningen die hier voorbij komen zullen ze bij RIVM echt wel maken alleen zij dienen een iets ander belang dan de users van Fok!. Daarnaast staat ook het RIVM zonde vaccin en medicijn machteloos.
Wat de uitkomst gaat zijn is voor iedereen onbekend en kritiek leveren kunnen we allemaal.
Ook het RIVM maakt fouten en is zeker niet vlekkeloos maar om ze weg te zetten als een stel onnozelen gaat ook wel een brug te ver.
Of twee griepen tegelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:06 schreef Tyr80 het volgende:
Kunt ook dit EN een verkoudheid tegelijkertijd hebben natuurlijk.
RIP in dat geval.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:07 schreef funnywell het volgende:
[..]
tuurlijk, men vraagt aan het virus waar het vandaan komt. probeer eens bij jezelf vast te stellen van wie jij de griep krijgt. kun je niet. je zult dan denken ja dat was die hoestende collega langs me of die hoestende man in de trein. maar het kan ook iemand zijn geweest die niet eens griepverschijnselen vertonen. Dat is het kansloze in dit hele gebeuren, proberen te achterhalen wie het waar heeft gebracht. We gingen er de hele tijd van uit dat wij het van Italie hierheen hebben gebracht maar het lijkt nu juist eerder andersom door de toeristen meegebracht die er op wintersport gaan.
Dus succes met het in kaart brengen van de verspreiding, die energie kan beter in andere belangrijke zaken gestoken worden.
Bij infuusvoeding is er nauwelijks ontlasting.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die op de IC liggen worden soms weken in slaap gehouden hoorde ik een dokter zeggen.
Hoe laten ze die mensen poepen dan?
Zelfs met vaccin gebeurt dat, kijk maar naar de normale griep ieder jaar wel mutaties. maaar dat is niet het uitgangspunt ze zoeken iets wat er voor zorgt dat het de longen niet aantast. dus een sars/mers/covid vaccine. En daar zijn ze al 17 jaar mee bezig daarom hoor je nu ook zo snel berichten dat ze misschien hebben, al die onderzoeken worden weer uit de kast getrokken en nu gaat er wel maximaal budget heen wat ze de laatste jaren niet hadden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:05 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geen enkele strategie is houdbaar voor jaren zonder vaccin, omdat je dan weer een variant krijgt waar mensen niet immuun tegen zijn. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |