quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Waanzinnig toch, luisteren ze?quote:Op donderdag 19 maart 2020 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook, probeer de wereld te redden gvd.
Hoest in hun facequote:Op donderdag 19 maart 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaamaan, last van verveelde mensen thuis gvd.
Hij zou met zijn piemel uit zijn broek rond lopen hoesten op de Zwolse marktquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zou met zijn piemel uit zijn broek rond lopen hoesten op de Zwolse markt
quote:
Keihard rechtdoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan dat nog wel, wilt u hier linksaf of rechtsaf?
Oprecht doorzee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan dat nog wel, wilt u hier linksaf of rechtsaf?
Ga gewoon tuinieren, kinderen en man knuffelen, huis verven en je gemak houden dan maak je het mij makkelijker, zoveel mogelijk offline johquote:
Heeeey Liesjequote:
Klein dansje doen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga gewoon tuinieren, kinderen en man knuffelen, huis verven en je gemak houden dan maak je het mij makkelijker, zoveel mogelijk offline joh
Ok smelt.quote:
Deze?quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Waarop wil jij dansen dan? Een klein dansje?
Oh ben in een heel andere mood geloof ik dit trek ik niet.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ben in een heel andere mood geloof ik dit trek ik niet.
Lol thanks, ik ging net plassen en terwijl ik naar de wc liep heb ik een paar rondjes gedraaid op de muziek. Maar is meer een soort wals ofzo denk ik.quote:
Oh. Hierna ben ik hoor!quote:
Hou nu al van jequote:Op donderdag 19 maart 2020 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol thanks, ik ging net plassen en terwijl ik naar de wc liep heb ik een paar rondjes gedraaid op de muziek. Maar is meer een soort wals ofzo denk ik.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Stiekem heel mooi liedje maar niet zo heel erg van toepassing verder
Ik zit even in mijn eigen muziek bubble. Geen ruimte voor die van een ander, sorry.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik geloof er zelf niet eens in maar wil er zo graag in geloven..
Dan net zo goed sorry voor mij. Dus beter geen sorry;s. Ik zou gewoon zo graag een paar maanden vooruit spoelen.quote:
Ja of achteruit wat dat betreft, alles behalve hier en nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan net zo goed sorry voor mij. Dus beter geen sorry;s. Ik zou gewoon zo graag een paar maanden vooruit spoelen.
Geen muziek meer ga zo slapen.
Nou zeg...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:03 schreef Puntenjager het volgende:
Fuck you, I won't do what you tell me.
Veel alcohol helpt! Ik probeer het nu uit en nog steeds niet infected!quote:
Niet doen, slaat nergens op joh, geen drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Veel alcohol helpt! Ik probeer het nu uit en nog steeds niet infected!
Is geen drugs volgens de elitequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet doen, slaat nergens op joh, geen drugs gebruiken.
ik betwijfel het dat je aan de stro-rum zit, want dan gaat het op een andere manier manier gigantisch foutquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Veel alcohol helpt! Ik probeer het nu uit en nog steeds niet infected!
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik betwijfel het dat je aan de stro-rum zit, want dan gaat het op een andere manier manier gigantisch fout
bij 80% ofzo
ik denk ook wel eens, ik ben zo verrot dit virus doet mij niks, deze gastheer is immuun
ben ik niet
jessica alba in haar hoogtijd dagen was ook niet te stoppen
Hah geen Strohrum, als ik ga, dan wel in stijl!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik betwijfel het dat je aan de stro-rum zit, want dan gaat het op een andere manier manier gigantisch fout
bij 80% ofzo
ik denk ook wel eens, ik ben zo verrot dit virus doet mij niks, deze gastheer is immuun
ben ik niet
jessica alba in haar hoogtijd dagen was ook niet te stoppen
Noem je dit stijl, vuige proleetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah geen Strohrum, als ik ga, dan wel in stijl!
[ afbeelding ]
Vertel me dat dit kattepis is dan, of kom met je alleen 100 euro + whiskey is goed verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je dit stijl, vuige proleet
Volgens mij ook maar zo'n simpel grietje of niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:29 schreef cosmosis het volgende:
Tevens ondersteun ik je ode aan Jessica Alba! POOH
Iedereen dood waarschijnlijk, ik in self-quarantaine totdat de zombie apocalypse voorbij is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
Hoe is het met iedereen en zijn omgeving?
Wat boeit dat, wat meer heb je nodigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ook maar zo'n simpel grietje of niet?
Prrrrima, jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
Elvisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
Voor het gaval dat heh, je weet maar nooit:
Tot nu toe gelukkig nog oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
Met mijn gezin goed so far, met mijn vader niet zo goed.quote:
ik vind het maar irritant dat het een grote gay show isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef cosmosis het volgende:
Toch niemand die het boeit dat het Songfestival niet doorgaat, alsof NL met dat nummer naar de finale gaat.
Zo'n dom antwoord, je weet dat we sowieso door zijn dit jaar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef cosmosis het volgende:
Toch niemand die het boeit dat het Songfestival niet doorgaat, alsof NL met dat nummer naar de finale gaat.
Neej dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zo'n dom antwoord, je weet dat we sowieso door zijn dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |