Wekkertje om 3.37?quote:
Je hebt echt een keer de wekker er voor gezet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet perse, als ik wakker ben wel. Vorige x alles wakker hier haha. Wekker wilde nie uit
Ja, erg he. Was vorige maand.nu geloof ik het welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt echt een keer de wekker er voor gezet?
Ach, ik ken de kick.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, erg he. Was vorige maand.nu geloof ik het wel
Ja, jij was ook best goed hé? In het begin echt verslavend dit. Vlgd maand af en toe eens kijken op dts. Best leuk hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, ik ken de kick.
[ afbeelding ]
Je kunt hier ook leuk smileys testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, jij was ook best goed hé? In het begin echt verslavend dit. Vlgd maand af en toe eens kijken op dts. Best leuk hier
Mario neemt toch vrijwillig vakantie van dts..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mario had jij nog gekeken naar big brother duitsland of kijk jij dat niet.
Niet zo handig in met deze tablet, 6 omwegen om een plaatje of filmpje te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt hier ook leuk smileys testen.
[ afbeelding ]
Als mario gewoon weer mee wil posten mag dat helemaal van mij. We pesten hier niemand weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mario neemt toch vrijwillig vakantie van dts..
Hij wilde per se dat iemand gestraft werd voor een bepaalde naam terwijl hij dat zelf was.
Dan moet je ook de gevolgen dragen..
wat is er met jou los? ik word hitler genoemt en je was ook hierquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mario neemt toch vrijwillig vakantie van dts..
Hij wilde per se dat iemand gestraft werd voor een bepaalde naam terwijl hij dat zelf was.
Dan moet je ook de gevolgen dragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |