Wekkertje om 3.37?quote:
Je hebt echt een keer de wekker er voor gezet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet perse, als ik wakker ben wel. Vorige x alles wakker hier haha. Wekker wilde nie uit
Ja, erg he. Was vorige maand.nu geloof ik het welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt echt een keer de wekker er voor gezet?
Ach, ik ken de kick.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, erg he. Was vorige maand.nu geloof ik het wel
Ja, jij was ook best goed hé? In het begin echt verslavend dit. Vlgd maand af en toe eens kijken op dts. Best leuk hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, ik ken de kick.
[ afbeelding ]
Je kunt hier ook leuk smileys testen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, jij was ook best goed hé? In het begin echt verslavend dit. Vlgd maand af en toe eens kijken op dts. Best leuk hier
Mario neemt toch vrijwillig vakantie van dts..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mario had jij nog gekeken naar big brother duitsland of kijk jij dat niet.
Niet zo handig in met deze tablet, 6 omwegen om een plaatje of filmpje te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt hier ook leuk smileys testen.
[ afbeelding ]
Als mario gewoon weer mee wil posten mag dat helemaal van mij. We pesten hier niemand weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mario neemt toch vrijwillig vakantie van dts..
Hij wilde per se dat iemand gestraft werd voor een bepaalde naam terwijl hij dat zelf was.
Dan moet je ook de gevolgen dragen..
wat is er met jou los? ik word hitler genoemt en je was ook hierquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hij wilde per se dat iemand gestraft werd voor een bepaalde naam terwijl hij dat zelf was.
Niet aan gedacht, my bad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet zo handig in met deze tablet, 6 omwegen om een plaatje of filmpje te plaatsen.
Alleen jij hebt Hitler gebruikt..quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is er met jou los? ik word hitler genoemt en je was ook hier
zo geschockt zijn de duitsen niet gewezenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar in een Big Brother huis zitten en nu te horen krijgen dat dat virusje wat China lam heeft gelegd nu de hele wereld lam legt.
Wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo geschockt zijn de duitsen niet gewezen
ho evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen zouden ook vakantie moeten opleveren..
nee de posts waarin hij voor hitler uit werd gemaakt heb ik nog bewaard robquote:
Mario probeert mensen vakantie aan te smeren met iets dat niet gezegd is dan alleen door hemzelf.quote:
Mensen worden hier wel vaker voor iets uitgemaakt wat van geen kant deugt. Wordt geen flikker mee gedaan. Ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ho even
1 ding heel duidelijk maken hier
hij werd hier inderdaad uitgemaakt voor iets dat niet door de beugel kan.
dus ga niet lopen stoken alsof hij iets onterechts heeft gemeld
Dat is niet leuk neequote:Op woensdag 18 maart 2020 00:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mario probeert mensen vakantie aan te smeren met iets dat niet gezegd is dan alleen door hemzelf.
dan zie ik graag TRsquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen worden hier wel vaker voor iets uitgemaakt wat van geen kant deugt. Wordt geen flikker mee gedaan. Ik spreek uit ervaring.
Ik heb dat met een mod besproken. Hou op zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zie ik graag TRs
en mik ze maar ook in mn DM als je ze hebt gezet want dit zijn dingen die niet mogen gebeuren.
dat doe jij,helemal was ik weg jou vakaquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
Mario probeert mensen vakantie aan te smeren met iets dat niet gezegd is dan alleen door hemzelf.
Dus ze kregen te horen dat de hele wereld doodging aan corona en gingen daarna weer lekker door feesten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze stellten vraagen
en ze hebben videos met groetjjes vn thuis gekregen
mn PM staat openquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb dat met een mod besproken. Hou op zeg.
Ik wil je het gesprek wel laten lezen.
Is natuurlijk wel weer een vieze taktik om mij even niet te laten posten. ;-)quote:
nee hoor mag wanneer het jou uit komt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel weer een vieze taktik om mij even niet te laten posten. ;-)
nee nee hebben wel ook gehuiltquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus ze kregen te horen dat de hele wereld doodging aan corona en gingen daarna weer lekker door feesten?
Ik gun ze je ;-)quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor mag wanneer het jou uit komt.![]()
maar dank voor 2 punten
Ik had het gezien vanmiddag dat stukje, en jij zei dat niet idd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
er was er ook 1 die vroeg hoe het nu ging in de ouderenzorg omdat ze zelf in de ouderenzorg werktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |