edit: in topic gepostquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:30 schreef iBenny het volgende:
ESF / Onbevestigd: Songfestival afgelast
Ach, sterkte gewems. Het is echt heel snel gegaan, of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
M'n zwager ligt op de IC en wordt beademd. Hij wordt in slaap gehouden en ligt aan de sondevoeding. Ik kan niet stoppen met huilen, zo erg...![]()
![]()
Ja snap ikquote:
Waarom is dit nu breakender dan gisteravond 21.30 toen de eerste onbevestigde tweets hiermee de wereld werden ingeslingerd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:30 schreef iBenny het volgende:
Het is inderdaad iets aangepast. Er leek meer inside-informatie te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom is dit nu breakender dan gisteravond 21.30 toen de eerste onbevestigde tweets hiermee de wereld werden ingeslingerd?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
M'n zwager ligt op de IC en wordt beademd. Hij wordt in slaap gehouden en ligt aan de sondevoeding. Ik kan niet stoppen met huilen, zo erg...![]()
![]()
Dankjewel Timquote:
Dit soort hijgerige onbevestigde nieuwsberichten en dito topics: doe eens niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:30 schreef iBenny het volgende:
Shitzooi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
twitter:Songfestival_be twitterde op woensdag 18-03-2020 om 08:42:21Het zijn spannende tijden voor elke fan van het Songfestival. Onze redacteurs Joël en Gunther spreken samen ( lang leve de technologie) met @Corr1e, @gjkooijman en @MarcoDreijer over de toekomst van het festival! https://t.co/kW7AffW3eM reageer retweet
Sterkte George. Dat ze hem in slaap houden is om ervoor te zorgen dat hij geen last heeft van het beademen. Het klinkt heel ernstig, maar dit zorgt er wel voor dat hij een grotere kans heeft om het te overleven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
Leuk, straks even luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ook nog iets soort van leuks in deze sombere dagen, onze eigen @:Cee zit in de ding-a-dongpodcast. Weliswaar om te praten over een somber onderwerp. Maar hé. Cee.
twitter:Songfestival_be twitterde op woensdag 18-03-2020 om 08:42:21Het zijn spannende tijden voor elke fan van het Songfestival. Onze redacteurs Joël en Gunther spreken samen ( lang leve de technologie) met @:Corr1e, @:gjkooijman en @:MarcoDreijer over de toekomst van het festival! https://t.co/kW7AffW3eM reageer retweet
Oh leukquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ook nog iets soort van leuks in deze sombere dagen, onze eigen @:Cee zit in de ding-a-dongpodcast. Weliswaar om te praten over een somber onderwerp. Maar hé. Cee.
twitter:Songfestival_be twitterde op woensdag 18-03-2020 om 08:42:21Het zijn spannende tijden voor elke fan van het Songfestival. Onze redacteurs Joël en Gunther spreken samen ( lang leve de technologie) met @:Corr1e, @:gjkooijman en @:MarcoDreijer over de toekomst van het festival! https://t.co/kW7AffW3eM reageer retweet
Ja vanochtend geluisterdquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef Andromache het volgende:
@:GeorgeM heel veel sterkte voor je zwager en de familie!!
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit soort hijgerige onbevestigde nieuwsberichten en dito topics: doe eens niet.
Lieve lieve lieve @:GeorgeM en familie, heel veel sterkte en ik ga heel hard hopen dat het snel goedkomt! Ik denk aan jullie!
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Shitzooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hele dikke vette virtuele knuffel Sjors.
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sterkte George. Dat ze hem in slaap houden is om ervoor te zorgen dat hij geen last heeft van het beademen. Het klinkt heel ernstig, maar dit zorgt er wel voor dat hij een grotere kans heeft om het te overleven.
*geeft virtuele knuffel*
Dank lieve allemaal. Doet me goedquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:08 schreef Arizona het volgende:
@:georgeM heel veel sterkte voor je zwager en voor jullie
Vreselijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
twitter:MattESCunited twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:51:53I was advised to see a doctor today after doing an inventory of symptoms on myself. While most of them are in line with the COVID-19 symptoms, it's probably just a common cold. But it is certainly very unsettling to say the least. Let's hope for the best. Ugh, this sucks. reageer retweet
Heel veel sterkte...quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
Veel sterkte!quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:13 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |